Ja, had nog veel pasta over. Pasta met varkenshaas, ui, champignons, rucola, gorgonzola en witte wijnquote:Op donderdag 15 december 2005 09:12 schreef Bluezz het volgende:
Weten jullie al wat je vanavond gaat eten?
Ik heb juist super goede koffie op mn werkquote:Op donderdag 15 december 2005 09:12 schreef Bluezz het volgende:
Een lekker bakkie automaten koffie op het werk![]()
Weten jullie al wat je vanavond gaat eten?
Moet nog tot half 8 wachtenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:53 schreef Raissa het volgende:
Vanmiddag: Duitse bol met gekookt eitje, tomaatjes en augurk
Vanavond: Tomatensoep met stokbroodjes
Morgenavond: Ter ere van de verjaardag van een goede vriend gaan we met een select gezelschap eten in Harderwijk bij Tennessee. Dat wordt Tournedos met kruidenboter en die lekkere aardappeltjesYammmmm... Vriendje-lief zal vast spare-ribs gaan happen
zo spectaculair lekker was die nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
een stoommaaltijd met kip en rozemarijn, sperzieboontjes, paprika en krieltjes
En euhm... wat mag ik me daarbij voorstellen?quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb net van een vlaams buffet mogen genieten![]()
Gerechten met een belgische inslag zoals koningspastei, iets met klafs vlees, appels en rozijen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:53 schreef Raissa het volgende:
[..]
En euhm... wat mag ik me daarbij voorstellen?
tijdens je lunch, in plaats van op je kont zitten en je eten naar binnen douwen, gezond gaan wandelen en je broodje onderweg opeten.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:10 schreef iamredleader het volgende:
Lunchwandelen? Wat is dat?
Klinktquote:Op woensdag 21 december 2005 13:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
tijdens je lunch, in plaats van op je kont zitten en je eten naar binnen douwen, gezond gaan wandelen en je broodje onderweg opeten.
Met een boterham in je hand tijdens je lunchpauze wandelen, lopen naar het winkelcentrum, of gewoon langs het kanaalquote:Op woensdag 21 december 2005 13:10 schreef iamredleader het volgende:
Lunchwandelen? Wat is dat?
Kant en klaar kip massala, rook lekker, maar alleen de kouseband was te etenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:39 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond Surinaams gedoe, weet niet precies hoe het heet
Owkee, het was niets vanavond.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:44 schreef Bluezz het volgende:
Kant en klaar kip massala, rook lekker, maar alleen de kouseband was te eten
De aardappelblokjes waren niet gaar, en de kip was sponsig.
Wáárom probeer ik toch altijd weer magnetron-food![]()
![]()
Het worden dus mosselen in Triple Trappistenbier straks.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:05 schreef Bluezz het volgende:
Nu, donkerbruin brood met ham en kaas met een koppie thee
Vanavond is me mosselen of verse visch beloofd
nou, ik ga maar eens boodschappen doen...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
vanavond allemaal hapjes denk ik, heb een kerstborrel
Wat goed zeg! Je bent er bijnaquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:59 schreef alwaysleft het volgende:
Ik ben vanmiddag om 4 uur begonnen met vasten voor de actie in Congo op 3FM. Dus tot 4 uur morgenmiddag eet ik niks![]()
me tooquote:
Vanavond is zelf gemaakte nasi gewordenquote:
Bij mij pizza BBQ-CHICKENquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Vanavond is zelf gemaakte nasi geworden
Change of plan; m'n vriend verzocht me zojuist om niet te koken omdat ie kotsmisselijk is en geen voedselgeur kan verdragen.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:28 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat ik een rode Thaise curry in elkaar ga flansen.
Dat ding is veel te pittig om lekker te zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 14:07 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb gezondigd. gezondigd bij de Burger King
Whopper-bacon-zonder-kaas-met-jalapenos
en hij was n**kend lekker
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:32 schreef PdeHoog het volgende:
Dat ding is veel te pittig om lekker te zijn
Daar heb ik ook zo'n zin in!!! Heb er nog geen één gehad dit jaar, moet ze snel maar eens gaan etenquote:
Dat had je natuurlijk niet van te voren kunnen bedenken hequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef Shark.Bait het volgende:
oja..het is geen goed idee op met een zwarte jas aan in de wind te lopen en oliebollen met poedersuiker te eten
Ik lijk wel de verliezer van een sneeuwballengevecht...
nope, die inch had ik nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
Dat had je natuurlijk niet van te voren kunnen bedenken heEn is die jas ook echt zwart of kan hij mogelijk op foto's van kleur verschieten
![]()
Soep...quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:10 schreef Sylvana het volgende:
tussen de middag tosti gegeten en vanavond soep met broodjes, salade en sate enzo
Het d-woord is hier taboe...quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanavond gourmetten bij mijn "schoonouders" (ben niet getrouwd maar "ouders van mijn vriend" is zo lang) en daarna nog hapjes en oliebollen bij mijn eigen ouders. Beetje dubbelop, maarja.
En dan vanaf morgen op dieet.![]()
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 31 december 2005 14:09 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik ben vandaag "one me onesies" (deels uit vrije wil, dus geen meelij hebben, hoor!)
Lekker...! Zo... en dan ga ik nu vast mijn slaatje maken, dan kunnen de smaken intrekken...!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent niet de enigeIk ga vanavond lekker een biefstukje maken met daarbij champignonnetjes en spekjes en wat rijst
Hier ook al zo'n jaar of 5. Ik ben van al dat dieeten alleen maar dikker geworden.quote:
Oe...lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:25 schreef Bluezz het volgende:
We hebben erg lang uitgeslapen zodat we rond 15 uur pas een gebakken eitje met brood en koffie ophebben.... vanavond bij de buis gaan we aan de losse hapjes.
Gegrilde oesters, grote garnalen, franse kaasjes, lekkere toetjes, champagne
Met een AA-drankje uit een plastic flesje erbij.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:43 schreef i-spy24 het volgende:
Avondhap van een paar minuutjes geleden: Verse Pekingeend & Spinazie & witte rijst
gazpachoquote:Op maandag 2 januari 2006 16:18 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraagje. Ik heb eens in portugal van die koude soep gegeten als voorgerecht. Dat was echt super lekker. Weet iemand misschien hoe dat ook al weer heet.
carpaccio, en dat is geen ham.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef Stansfield het volgende:
Tnx mensen, ik dacht dat dat de naam was van een voorgerecht met plakjes ham hoe heet dat dan ook alweer?
Je bedoelt plakjes dun gesneden ossenhaas, dat heet carpaccio.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef Stansfield het volgende:
Tnx mensen, ik dacht dat dat de naam was van een voorgerecht met plakjes ham hoe heet dat dan ook alweer?
Gewoon zelf maken:quote:Op maandag 2 januari 2006 16:33 schreef Stansfield het volgende:
Ik wist niet precies wat het was maar wederom bedankt voor de info. Is Gaspacho ook gewoon in de supermarkt in nederland te verkijgen? Of blijft dat alleen voor op vakantie.
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:17 schreef Raissa het volgende:
Vanavond: gehaktballen, worteltjes, spruitjes en gekookteaardappels..
euhm, het zijn hele kleine roze garnaaltjesquote:Op maandag 2 januari 2006 17:31 schreef i-spy24 het volgende:
Garnalen even opensnijden in de rug (als ze met schil zijn) schoonmaken - zwarte randje eruit dus - olie in de pan/wok, goed heet laten worden, teentje knoflook in, dan pas de garnalen erbij doen, heel even bakken ( echt heel kort) uithalen, in een bakje leggen met daaronder stukje papier voor het vet,zouter erop en los op je gerecht leggen.
Bij welke Chinees ben je geweest?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:13 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
'Hollandse' Haaienvinnen-soep chinese style
[afbeelding]
Peking-eend
Met sambal uiteraardquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef Auticia het volgende:
Ik eet een tosti.
Met gebakken champignons en stokbroodquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:46 schreef golfer het volgende:
Vanavond klassieke Zwitserse kaasfondue met Emmenthaler,Gruyere en Appenzeller.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |