Die golden retriever, eigenlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:17 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Een Volvo, parkeerpas, golden retreiver en een tussenwoning.
Dat staat er, quoteverneuker.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die golden retriever, eigenlijk
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:17 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Een Volvo, parkeerpas, golden retreiver en een tussenwoning.
Hij is erg lief bedoel ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:19 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Dat staat er, quoteverneuker.
daar wilde ik hem eerst posten alleen ik vond dit net iets te loos voor een Culinesse forum, meer kwestie van je lifestyle wat je op je burger doetquote:
Verbaads me niets. Het ziet er niet uit. Je moet je voorstellen dat het op billboards en alles moet komen. Het leest niet lekker.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:04 schreef funkmaster het volgende:
(dat ze die nog niet hebben verbaasd me nog steeds, ik zal toch niet de enige zijn die daaraan gedacht heeft)
Nee..burgers eet je in je achtertuin van een grote, goeie, hete BBQ.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Burgers eet je in een burgertent, die maak je niet thuis.
En mijn favo burger is een big king xxl met bacon.
Laat ik nou een Burger zijn en mijn onderkomen een tent noemen...dan is alles wat ik maak wat tuusen een broodje past en involved met een warm vleesstukkie een Burger uit Mijn BURGERTENT!!quote:Burgers eet je in een burgertent, die maak je niet thuis.
Ik wel. Liefst een burger van een mooi gedeelte van het kalf, grof malen. Weinig kruiden erdoor, alleen wat verse groen, eitje en broodkruim. Goeie grote bol, salade, tomaten, lik moster en mayo en wat gekarameliseerde uien erover.... Heerlijk...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef Pietverdriet het volgende:
En mijn favo burger is een big king xxl met bacon.
Eheheh.quote:Op zondag 18 december 2005 01:39 schreef Drive-r het volgende:
[..]
waarschijnlijk al genoeg Whoppers gegeten voor deze levenstijd...
Wat een kennis van mij lekker vind is een goed stuk vlees gebakken in het frietvet met daarop : ajuin, mayo , satesaus en dan nog sambal ?quote:Op zondag 18 december 2005 01:39 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik wel. Liefst een burger van een mooi gedeelte van het kalf, grof malen. Weinig kruiden erdoor, alleen wat verse groen, eitje en broodkruim. Goeie grote bol, salade, tomaten, lik moster en mayo en wat gekarameliseerde uien erover.... Heerlijk...
Ik eet ze eigenlijk nooit meer buiten te deur, waarschijnlijk al genoeg Whoppers gegeten voor deze levenstijd...
Ik maak wel vaker broodjes met vlees, maar da's natuurlijk niet echt een burger. Ik word altijd vrolijk van een stukje zijlende, dun gesneden en platgeslagen. Lekker marineren van tevoren en later heeeeel kort grillen en op je broodje... Sla, geroosterde tomaatjes en aïoli....quote:Op zondag 18 december 2005 01:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Wat een kennis van mij lekker vind is een goed stuk vlees gebakken in het frietvet met daarop : ajuin, mayo , satesaus en dan nog sambal ?
Ik gewoon de normale hamburger met ajuin en curry en wat slayummie
Exact.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..burgers eet je in je achtertuin van een grote, goeie, hete BBQ.
Burgers eet je niet uit een spuitbus (MD, BK etc)
Daar ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Mooi stukje kalfsvlees maak ik toch liever wat anders mee.quote:Op zondag 18 december 2005 01:39 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik wel. Liefst een burger van een mooi gedeelte van het kalf, grof malen. Weinig kruiden erdoor, alleen wat verse groen, eitje en broodkruim. Goeie grote bol, salade, tomaten, lik moster en mayo en wat gekarameliseerde uien erover.... Heerlijk...
Ik eet ze eigenlijk nooit meer buiten te deur, waarschijnlijk al genoeg Whoppers gegeten voor deze levenstijd...
Mosterd, ketchup, grove uien, twee agurken, twee plakjes kaas en 2,5 ons vlees.quote:Op zondag 18 december 2005 12:51 schreef Ronaldsen het volgende:
De lekkerste burger die ik ken is de QuaterPounder, ik weet alleen niet wat er precies op zit
Agreed. Met mooi bedoel ik natuurlijk relatief mooi. De laatste stukjes van de biefstuk/rosbief met wat vettere stukken, vormt vaak een goeie mix...quote:Op zondag 18 december 2005 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mooi stukje kalfsvlees maak ik toch liever wat anders mee.
Een schot in de roos.quote:Op maandag 19 december 2005 00:35 schreef melmidoc het volgende:
Kaas (cheddar)
Augurk
Gedroogde uitjes
Mosterd
Ketchup
Wat sla.
Da's waar. Maar een Whopper thuis namaken, dat hoef je niet te proberen.quote:Op maandag 19 december 2005 16:39 schreef Aurelium het volgende:
De whopper is de perfecte burger.
Zo heeft god het ooit bedoelt toen hij het concept van de hamburger verzon.
ik ookquote:Op maandag 19 december 2005 17:28 schreef Laton het volgende:
ik krijg me toch godverdomme honger van dit topic!!
klopt.quote:Op maandag 19 december 2005 17:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's waar. Maar een Whopper thuis namaken, dat hoef je niet te proberen.
Kun je iets vertellen over kwaliteit van het vlees dat gebruikt wordt voor die woppers?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:49 schreef Aurelium het volgende:
[..]
klopt.
Ik heb ze trouwens nog 3 maanden zelf mogen maken bij de burger kinglekker in je pauze zo'n verse uber whopper maken
Wat ik ervan weet is dat het vlees inderdaad geen kwaliteits vlees is (maar hey, welk snackvlees is dat tegenwoordig nog wel?) Het komt in een grote doos met 200 platte roze schijven. Een soort onderzetters, keihard bevroren. Die leg je vervolgens op een lopende band van grill tralies en dan wordt ie door een over gehaald en als ie aan de andere kant eruit komt is ie gaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Kun je iets vertellen over kwaliteit van het vlees dat gebruikt wordt voor die woppers?
Heeft je baas noiit verteld die digen niet tevele te eten omdat.. het vlees niet snugger is?
Er koeien ogen in verwerkt worden?
(hier op fok! kun je openlijk alles kwijt)
Worden ze net zoals bij de mac onder een grote platte grilplaat gebakken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |