carpaccio, en dat is geen ham.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef Stansfield het volgende:
Tnx mensen, ik dacht dat dat de naam was van een voorgerecht met plakjes ham hoe heet dat dan ook alweer?
Je bedoelt plakjes dun gesneden ossenhaas, dat heet carpaccio.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef Stansfield het volgende:
Tnx mensen, ik dacht dat dat de naam was van een voorgerecht met plakjes ham hoe heet dat dan ook alweer?
Gewoon zelf maken:quote:Op maandag 2 januari 2006 16:33 schreef Stansfield het volgende:
Ik wist niet precies wat het was maar wederom bedankt voor de info. Is Gaspacho ook gewoon in de supermarkt in nederland te verkijgen? Of blijft dat alleen voor op vakantie.
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:17 schreef Raissa het volgende:
Vanavond: gehaktballen, worteltjes, spruitjes en gekookteaardappels..
euhm, het zijn hele kleine roze garnaaltjesquote:Op maandag 2 januari 2006 17:31 schreef i-spy24 het volgende:
Garnalen even opensnijden in de rug (als ze met schil zijn) schoonmaken - zwarte randje eruit dus - olie in de pan/wok, goed heet laten worden, teentje knoflook in, dan pas de garnalen erbij doen, heel even bakken ( echt heel kort) uithalen, in een bakje leggen met daaronder stukje papier voor het vet,zouter erop en los op je gerecht leggen.
Bij welke Chinees ben je geweest?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:13 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
'Hollandse' Haaienvinnen-soep chinese style
[afbeelding]
Peking-eend
Met sambal uiteraardquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef Auticia het volgende:
Ik eet een tosti.
Met gebakken champignons en stokbroodquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:46 schreef golfer het volgende:
Vanavond klassieke Zwitserse kaasfondue met Emmenthaler,Gruyere en Appenzeller.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |