Ja, had nog veel pasta over. Pasta met varkenshaas, ui, champignons, rucola, gorgonzola en witte wijnquote:Op donderdag 15 december 2005 09:12 schreef Bluezz het volgende:
Weten jullie al wat je vanavond gaat eten?
Ik heb juist super goede koffie op mn werkquote:Op donderdag 15 december 2005 09:12 schreef Bluezz het volgende:
Een lekker bakkie automaten koffie op het werk![]()
Weten jullie al wat je vanavond gaat eten?
Moet nog tot half 8 wachtenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:53 schreef Raissa het volgende:
Vanmiddag: Duitse bol met gekookt eitje, tomaatjes en augurk
Vanavond: Tomatensoep met stokbroodjes
Morgenavond: Ter ere van de verjaardag van een goede vriend gaan we met een select gezelschap eten in Harderwijk bij Tennessee. Dat wordt Tournedos met kruidenboter en die lekkere aardappeltjesYammmmm... Vriendje-lief zal vast spare-ribs gaan happen
zo spectaculair lekker was die nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
een stoommaaltijd met kip en rozemarijn, sperzieboontjes, paprika en krieltjes
En euhm... wat mag ik me daarbij voorstellen?quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb net van een vlaams buffet mogen genieten![]()
Gerechten met een belgische inslag zoals koningspastei, iets met klafs vlees, appels en rozijen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:53 schreef Raissa het volgende:
[..]
En euhm... wat mag ik me daarbij voorstellen?
tijdens je lunch, in plaats van op je kont zitten en je eten naar binnen douwen, gezond gaan wandelen en je broodje onderweg opeten.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:10 schreef iamredleader het volgende:
Lunchwandelen? Wat is dat?
Klinktquote:Op woensdag 21 december 2005 13:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
tijdens je lunch, in plaats van op je kont zitten en je eten naar binnen douwen, gezond gaan wandelen en je broodje onderweg opeten.
Met een boterham in je hand tijdens je lunchpauze wandelen, lopen naar het winkelcentrum, of gewoon langs het kanaalquote:Op woensdag 21 december 2005 13:10 schreef iamredleader het volgende:
Lunchwandelen? Wat is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |