Verdomd nog aan toe, je hebt ook helemaal gelijk met hun etiquettes, die zijn ook rampzalig.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ga ze na afloop van BB ook allemaal een brief schrijven.
Bedankt voor de nieuwe spreekwoorden, bedankt voor de nieuwe etiquetteregels (roken terwijl anderen nog eten, praten met je mond vol, met je schoenen op de bank/bed, enz enz)![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef riri het volgende:
Voor mij is BB eigenlijk vorige week al afgelopen,heb nog nooit gehad dat ik het zo saai vond de laatste weken voor de finale,heb 3 dagen niet eens gekeken wat op zich een summum is omdat ik altijd BB fan ben geweest,weet het niet maar met deze BB5 is wat aan de hand waardoor het niet meer boeiend is,nog nooit gehad zo....
"I'm just a gigoloooo, and everywhere I gooooo..."quote:
me2, al zou ik het niet echt lekker vindenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:04 schreef Morwen het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar dat vage kaasje met stroop (?)![]()
Dat roep ik al tijden, dat er alleen losers in dat huis zitten.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef cuall het volgende:
<..>
Ik keek vorige afleveringen van BB altijd, zeker in de finale was het spannend, maar nu is het een ingekakt zooitje, zonder echte winnaars![]()
NNBquote:Op woensdag 14 december 2005 22:10 schreef kissa het volgende:
Is al bekend of de Roel-opdracht van gisterenaaf gelukt is?![]()
Heb 't niet uit de streamverslagen of Talpa kunnen opmakenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:10 schreef kissa het volgende:
Wij vragen, zij draaien.......komt ie aanquote:Op woensdag 14 december 2005 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
me2, al zou ik het niet echt lekker vinden
Dankquote:Op woensdag 14 december 2005 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
NNB
Maar is ws. wis en zwaar behoorlijk zeker geslaagd
Hoiquote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij vragen, zij draaien.......komt ie aan![]()
Hoi trouwens en alle anderen![]()
Lekker met de illuminatie settings van PSP aan het spelen zie ikquote:
Hmmm, een brief schrijven of mijn vriendin?? Moeilijke keuzequote:Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdomd nog aan toe, je hebt ook helemaal gelijk met hun etiquettes, die zijn ook rampzalig.
Maar geen brieven schrijven, hoor. Je kunt beter weer investeren in je vriendin, zoals je daarnet schreef![]()
Dat wordt altijd tijdens de Live bekend gemaaktquote:Op woensdag 14 december 2005 22:10 schreef kissa het volgende:
Hoi ookquote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij vragen, zij draaien.......komt ie aan![]()
Hoi trouwens en alle anderen![]()
Ok, dan zien we het morgenaaf welquote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat wordt altijd tijdens de Live bekend gemaaktIk denk van niet........maarja, BB is zowiezo mild vind ik.
Ja, zit me rot te vervelen van slappe gelul val ik bijna in slaap.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lekker met de illuminatie settings van PSP aan het spelen zie ik![]()
Heeft hij nou ook al medicijnen gestudeerd? Getalenteerde knul, die Roelquote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
Dan weet je dat dames... een vislucht betekend dat er iets niet goed is, aldus dokter Roel
Ja hihi, dan heb je op z'n minst een of andere enge geslachtsziekte...quote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
Dan weet je dat dames... een vislucht betekend dat er iets niet goed is, aldus dokter Roel
Ik ammuseer me wel hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 22:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, zit me rot te vervelen van slappe gelul val ik bijna in slaap.
Weet ik niet, maar Port is iddquote:
Jij bent dus een freak. En jij noemt jezelf BB-Millie?!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef bb-millie het volgende:
Ik heb deze week nog niet 1 keer gekeken naar de tv-uitzendingen..... Hiervoor geen enkele keer gemist....Wat is er mis met mij???
quote:
dus de rest vind je waardeloosquote:Op woensdag 14 december 2005 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Eindelijk een cap waar het effect goed tot zijn recht komt
![]()
quote:
Ik ben Ing steeds meer gaan waarderen, vooral haar harde humor...heerlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 22:22 schreef cuall het volgende:
Lieskevindt ook dat Ing het meest verdient om te winnen.
![]()
Muerte ... moet het even zeggen... ik ben fan van jouw Naat capsquote:
Nee, maar daar vind ik het lichteffect minder tot zijn recht komenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
dus de rest vind je waardeloos![]()
![]()
Freak klinkt niet goed.... Wat moet er van mij worden na 22 december 2005?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent dus een freak. En jij noemt jezelf BB-Millie?!
![]()
....bagger niet meer en niet minderquote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef F4iTH het volgende:
Wat mij betreft mag BB de Woensdagavond-dineetjes voortaan schrappen. Raak je toch spontaan aan de diarree, dit eiiiiindeloze...tjah wat is het eigenlijk.
Nou?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
En dat diner gáát ook maar door... Hoe laat zijn ze begonnen?
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef Minouishere het volgende:
Ik krijg zowaar tranen in m'n ogen van Lieske d'r betoog en hoe Ing daarop reageert....
Nog even volhouden, er komt er nog maar eentjequote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef F4iTH het volgende:
Wat mij betreft mag BB de Woensdagavond-dineetjes voortaan schrappen. Raak je toch spontaan aan de diarree, dit eiiiiindeloze...tjah wat is het eigenlijk.
ik had er ook al over geklaagd, maar wees gerust, het is de laatstequote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef F4iTH het volgende:
Je hebt nog niet gegeten want je hapt lekker.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, maar daar vind ik het lichteffect minder tot zijn recht komen![]()
Oh kijk, jij hengelt gewoon naar felicitatiesquote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Freak klinkt niet goed.... Wat moet er van mij worden na 22 december 2005?
(oh, vanaaf had ik een excuus, ik ben jarig en dan komt er altijd wel iemand op visite)
Ja ik weet nog dat ik in het begin Ingrid maar raar vond en dat ze niet spoorde, en nu vind ik haar leuk en mag ze van me winnen.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik weet nog dat Ingrid Lieske nomineerde omdat ze bij haar "haar ei niet kwijt kan" (tijdens die eieropdracht met Menno).
Ingrid zou wel zo`n dochter als Lieske willen hebben
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt nog niet gegeten want je hapt lekker.![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef Minouishere het volgende:
Ik krijg zowaar tranen in m'n ogen van Lieske d'r betoog en hoe Ing daarop reageert....
Wakker, zeker wakker. Hoorde ergens port. Ben gelijk m'n bed uitgesprint op zoek naar de port.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
En wakker!![]()
Maar, het kan ook oude kaas zijn, de combi met stroop en oude kaas kan ik ergens wel begrijpen. Ik vind kaas met jam bijv. ook erg lekkur![]()
![]()
Roel moet nu gewoon ff de pot meepakkenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:27 schreef Minouishere het volgende:
Gunt niemand het Roel ??? Agossie, hihi......
Die ouders zijn volgens mij stinkend rijkquote:Op woensdag 14 december 2005 22:27 schreef Minouishere het volgende:
Gunt niemand het Roel ??? Agossie, hihi......
ik en vissen???quote:Op woensdag 14 december 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh kijk, jij hengelt gewoon naar felicitatiesGefeli
![]()
Freak was een geintje, wij zijn hier de freaks... duh
Ach ja, hij heeft Dido toch al....denkt 'iequote:Op woensdag 14 december 2005 22:28 schreef cuall het volgende:
Niemand wil dat Roel wint, lachuh
Dat doet toch niet terzake?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die ouders zijn volgens mij stinkend rijk
Nog maar eentje kan ik wel mee leven. Als ze het in BB-6, BB-7 etc... maar achterwege laten.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog even volhouden, er komt er nog maar eentje![]()
Wat ik bedoelde te typen, is dat de 'vriendschap' tussen Lieske en Ingrid toeval is, 2 mensen die erbuiten vallen, en naar elkaar toetrekken.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik weet nog dat ik in het begin Ingrid maar raar vond en dat ze niet spoorde, en nu vind ik haar leuk en mag ze van me winnen.
Grappig toch dat je mening kan veranderen![]()
Dan doe ik ook gelijk even meequote:Op woensdag 14 december 2005 22:29 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Vind het al waanzinnig stoer als er op mij, moi, me gereageerd wordt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |