Ik ben Ing steeds meer gaan waarderen, vooral haar harde humor...heerlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 22:22 schreef cuall het volgende:
Lieskevindt ook dat Ing het meest verdient om te winnen.
![]()
Muerte ... moet het even zeggen... ik ben fan van jouw Naat capsquote:
Nee, maar daar vind ik het lichteffect minder tot zijn recht komenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
dus de rest vind je waardeloos![]()
![]()
Freak klinkt niet goed.... Wat moet er van mij worden na 22 december 2005?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent dus een freak. En jij noemt jezelf BB-Millie?!
![]()
....bagger niet meer en niet minderquote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef F4iTH het volgende:
Wat mij betreft mag BB de Woensdagavond-dineetjes voortaan schrappen. Raak je toch spontaan aan de diarree, dit eiiiiindeloze...tjah wat is het eigenlijk.
Nou?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
En dat diner gáát ook maar door... Hoe laat zijn ze begonnen?
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef Minouishere het volgende:
Ik krijg zowaar tranen in m'n ogen van Lieske d'r betoog en hoe Ing daarop reageert....
Nog even volhouden, er komt er nog maar eentjequote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef F4iTH het volgende:
Wat mij betreft mag BB de Woensdagavond-dineetjes voortaan schrappen. Raak je toch spontaan aan de diarree, dit eiiiiindeloze...tjah wat is het eigenlijk.
ik had er ook al over geklaagd, maar wees gerust, het is de laatstequote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef F4iTH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |