Ik ben Ing steeds meer gaan waarderen, vooral haar harde humor...heerlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 22:22 schreef cuall het volgende:
Lieskevindt ook dat Ing het meest verdient om te winnen.
![]()
Muerte ... moet het even zeggen... ik ben fan van jouw Naat capsquote:
Nee, maar daar vind ik het lichteffect minder tot zijn recht komenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
dus de rest vind je waardeloos![]()
![]()
Freak klinkt niet goed.... Wat moet er van mij worden na 22 december 2005?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent dus een freak. En jij noemt jezelf BB-Millie?!
![]()
....bagger niet meer en niet minderquote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef F4iTH het volgende:
Wat mij betreft mag BB de Woensdagavond-dineetjes voortaan schrappen. Raak je toch spontaan aan de diarree, dit eiiiiindeloze...tjah wat is het eigenlijk.
Nou?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
En dat diner gáát ook maar door... Hoe laat zijn ze begonnen?
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef Minouishere het volgende:
Ik krijg zowaar tranen in m'n ogen van Lieske d'r betoog en hoe Ing daarop reageert....
Nog even volhouden, er komt er nog maar eentjequote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef F4iTH het volgende:
Wat mij betreft mag BB de Woensdagavond-dineetjes voortaan schrappen. Raak je toch spontaan aan de diarree, dit eiiiiindeloze...tjah wat is het eigenlijk.
ik had er ook al over geklaagd, maar wees gerust, het is de laatstequote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef F4iTH het volgende:
Je hebt nog niet gegeten want je hapt lekker.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, maar daar vind ik het lichteffect minder tot zijn recht komen![]()
Oh kijk, jij hengelt gewoon naar felicitatiesquote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Freak klinkt niet goed.... Wat moet er van mij worden na 22 december 2005?
(oh, vanaaf had ik een excuus, ik ben jarig en dan komt er altijd wel iemand op visite)
Ja ik weet nog dat ik in het begin Ingrid maar raar vond en dat ze niet spoorde, en nu vind ik haar leuk en mag ze van me winnen.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik weet nog dat Ingrid Lieske nomineerde omdat ze bij haar "haar ei niet kwijt kan" (tijdens die eieropdracht met Menno).
Ingrid zou wel zo`n dochter als Lieske willen hebben
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt nog niet gegeten want je hapt lekker.![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef Minouishere het volgende:
Ik krijg zowaar tranen in m'n ogen van Lieske d'r betoog en hoe Ing daarop reageert....
Wakker, zeker wakker. Hoorde ergens port. Ben gelijk m'n bed uitgesprint op zoek naar de port.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
En wakker!![]()
Maar, het kan ook oude kaas zijn, de combi met stroop en oude kaas kan ik ergens wel begrijpen. Ik vind kaas met jam bijv. ook erg lekkur![]()
![]()
Roel moet nu gewoon ff de pot meepakkenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:27 schreef Minouishere het volgende:
Gunt niemand het Roel ??? Agossie, hihi......
Die ouders zijn volgens mij stinkend rijkquote:Op woensdag 14 december 2005 22:27 schreef Minouishere het volgende:
Gunt niemand het Roel ??? Agossie, hihi......
ik en vissen???quote:Op woensdag 14 december 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh kijk, jij hengelt gewoon naar felicitatiesGefeli
![]()
Freak was een geintje, wij zijn hier de freaks... duh
Ach ja, hij heeft Dido toch al....denkt 'iequote:Op woensdag 14 december 2005 22:28 schreef cuall het volgende:
Niemand wil dat Roel wint, lachuh
Dat doet toch niet terzake?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die ouders zijn volgens mij stinkend rijk
Nog maar eentje kan ik wel mee leven. Als ze het in BB-6, BB-7 etc... maar achterwege laten.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog even volhouden, er komt er nog maar eentje![]()
Wat ik bedoelde te typen, is dat de 'vriendschap' tussen Lieske en Ingrid toeval is, 2 mensen die erbuiten vallen, en naar elkaar toetrekken.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik weet nog dat ik in het begin Ingrid maar raar vond en dat ze niet spoorde, en nu vind ik haar leuk en mag ze van me winnen.
Grappig toch dat je mening kan veranderen![]()
Dan doe ik ook gelijk even meequote:Op woensdag 14 december 2005 22:29 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Vind het al waanzinnig stoer als er op mij, moi, me gereageerd wordt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |