Ja, zit me rot te vervelen van slappe gelul val ik bijna in slaap.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lekker met de illuminatie settings van PSP aan het spelen zie ik![]()
Heeft hij nou ook al medicijnen gestudeerd? Getalenteerde knul, die Roelquote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
Dan weet je dat dames... een vislucht betekend dat er iets niet goed is, aldus dokter Roel
Ja hihi, dan heb je op z'n minst een of andere enge geslachtsziekte...quote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
Dan weet je dat dames... een vislucht betekend dat er iets niet goed is, aldus dokter Roel
Ik ammuseer me wel hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 22:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, zit me rot te vervelen van slappe gelul val ik bijna in slaap.
Weet ik niet, maar Port is iddquote:
Jij bent dus een freak. En jij noemt jezelf BB-Millie?!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef bb-millie het volgende:
Ik heb deze week nog niet 1 keer gekeken naar de tv-uitzendingen..... Hiervoor geen enkele keer gemist....Wat is er mis met mij???
quote:
dus de rest vind je waardeloosquote:Op woensdag 14 december 2005 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Eindelijk een cap waar het effect goed tot zijn recht komt
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |