Ik bedoelde met deze post meer dat ze wel de klepel had horen luiden, maar niet wist waar de bel hingquote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja scanman, alleen had Lieske het over het maken van wijn.![]()
Gewoon zoveelste keer dat ze haar eigen plank volledig mis sloeg.
En zo is datquote:Op woensdag 14 december 2005 21:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik bedoelde met deze post meer dat ze wel de klepel had horen luiden, maar niet wist waar de bel hing![]()
Heeft zij de man met de hamer al overgeslagen?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik bedoelde met deze post meer dat ze wel de klepel had horen luiden, maar niet wist waar de bel hing![]()
quote:
Wat een welkom weer zegquote:
Je kent de nieuwe richtlijnen voor caps hequote:
Je kan zeggen wat je wilt, maar de bewoners hebben ons wel verrijkt met een aatal nieuwe spreekwoorden. Ik heb net ook een poging gedaan, maar ik kan niet tippen aan de bewonersquote:Op woensdag 14 december 2005 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeft zij de man met de hamer al overgeslagen?![]()
Ik heb me zelden zo verrijkt gevoeldquote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar de bewoners hebben ons wel verrijkt met een aatal nieuwe spreekwoorden. Ik heb net ook een poging gedaan, maar ik kan niet tippen aan de bewoners![]()
klopt er staat nu een anderequote:Op woensdag 14 december 2005 21:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kent de nieuwe richtlijnen voor caps he![]()
Zie boven![]()
Plaagde je alleen maar hoorquote:
Ik ga ze na afloop van BB ook allemaal een brief schrijven.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb me zelden zo verrijkt gevoeld![]()
Dat heeft ze wel vaker ja. Daaruit blijkt meestal wel dat ze toch wel wat algemene ontwikkeling heeft (meer dan een hoop anderen in dat huis), maar op de één of andere manier weet ze meestal kant noch wal te raken met haar clou.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:55 schreef Arliator het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |