Verdomd nog aan toe, je hebt ook helemaal gelijk met hun etiquettes, die zijn ook rampzalig.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ga ze na afloop van BB ook allemaal een brief schrijven.
Bedankt voor de nieuwe spreekwoorden, bedankt voor de nieuwe etiquetteregels (roken terwijl anderen nog eten, praten met je mond vol, met je schoenen op de bank/bed, enz enz)![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef riri het volgende:
Voor mij is BB eigenlijk vorige week al afgelopen,heb nog nooit gehad dat ik het zo saai vond de laatste weken voor de finale,heb 3 dagen niet eens gekeken wat op zich een summum is omdat ik altijd BB fan ben geweest,weet het niet maar met deze BB5 is wat aan de hand waardoor het niet meer boeiend is,nog nooit gehad zo....
"I'm just a gigoloooo, and everywhere I gooooo..."quote:
me2, al zou ik het niet echt lekker vindenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:04 schreef Morwen het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar dat vage kaasje met stroop (?)![]()
Dat roep ik al tijden, dat er alleen losers in dat huis zitten.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef cuall het volgende:
<..>
Ik keek vorige afleveringen van BB altijd, zeker in de finale was het spannend, maar nu is het een ingekakt zooitje, zonder echte winnaars![]()
NNBquote:Op woensdag 14 december 2005 22:10 schreef kissa het volgende:
Is al bekend of de Roel-opdracht van gisterenaaf gelukt is?![]()
Heb 't niet uit de streamverslagen of Talpa kunnen opmakenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:10 schreef kissa het volgende:
Wij vragen, zij draaien.......komt ie aanquote:Op woensdag 14 december 2005 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
me2, al zou ik het niet echt lekker vinden
Dankquote:Op woensdag 14 december 2005 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
NNB
Maar is ws. wis en zwaar behoorlijk zeker geslaagd
Hoiquote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij vragen, zij draaien.......komt ie aan![]()
Hoi trouwens en alle anderen![]()
Lekker met de illuminatie settings van PSP aan het spelen zie ikquote:
Hmmm, een brief schrijven of mijn vriendin?? Moeilijke keuzequote:Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdomd nog aan toe, je hebt ook helemaal gelijk met hun etiquettes, die zijn ook rampzalig.
Maar geen brieven schrijven, hoor. Je kunt beter weer investeren in je vriendin, zoals je daarnet schreef![]()
Dat wordt altijd tijdens de Live bekend gemaaktquote:Op woensdag 14 december 2005 22:10 schreef kissa het volgende:
Hoi ookquote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij vragen, zij draaien.......komt ie aan![]()
Hoi trouwens en alle anderen![]()
Ok, dan zien we het morgenaaf welquote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat wordt altijd tijdens de Live bekend gemaaktIk denk van niet........maarja, BB is zowiezo mild vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |