Extremische, fundamentalistische, milde, gematigde Moslims bestaan niet. Er is één term voor hen allen: Moslims.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:07 schreef milagro het volgende:
Ik zeg dat er geen gematigd moslims bestaan.
nee, ik krabbel niet terug.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat vindt ik dus gewoon veel te nep, 'er bestaan geen gematigde moslims", nee hoe noem je ze dan wel die moslims Milagro? Je zegt tegen mij: JIJ BENT NIET GEMATIGD! Hoe moet ik dat dan opvatten? Ik zie het een beetje als terugkrabbelen.
nou .. als je denkt dat moslims een grote lieve familie is.. die het allemaal met elkaar eens zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Extremische, fundamentalistische, milde, gematigde Moslims bestaan niet. Er is één term voor hen allen: Moslims.
En ik zal je het nog sterker vertellen, het is een verdomd grote groep ook nog!²
Volgens mij mis je het punt van milagro een beetje.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het slaat weer allemaal nergens op Milagro, je gebruikde zelf de term niet-gematigd en koppelt er voorwaarde aan die te maken hebben met radicalisme. Nu verzin je ff een aantal gradaties erbij "mild spicy en very hot" en het is klaar zeker. Ik mis icecold.
Heeft te maken met definitiesquote:Op donderdag 15 december 2005 13:14 schreef nikk het volgende:
[..]
Volgens mij mis je het punt van milagro een beetje.
Vergelijk het (met het eerder genoemde) programma 'God bestaat niet' en Christenen. De Christenen die zich aan dat programma stoorde zijn m.i. geen gematigde Christenen. Dat maakt ze echter niet meteen radicaal.
Ja maar dat is dus puur perceptie. Als een Christen kritiek uit op het programma, maakt het hem niet radicaal. Als dezelfde Christen mensen gaat bedreigen, maakt het hem wel radicaal.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:14 schreef nikk het volgende:
[..]
Volgens mij mis je het punt van milagro een beetje.
Vergelijk het (met het eerder genoemde) programma 'God bestaat niet' en Christenen. De Christenen die zich aan dat programma stoorde zijn m.i. geen gematigde Christenen. Dat maakt ze echter niet meteen radicaal.
Nee, het gaat niet om kritiek. Kritiek mag je altijd hebben, op alles en iedereen, gefundeerd of niet. Het gaat erom of je je daadwerkelijk stoort, je gekrenkt voelt, etc. De Christenen die zich dusdanig aan dat programma stoorde zijn geen gematigde Christenen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus puur perceptie. Als een Christen kritiek uit op het programma, maakt het hem niet radicaal. Als dezelfde Christen mensen gaat bedreigen, maakt het hem wel radicaal.
Ja, die het wilden stoppen. Dat zijn radicalen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:16 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Heeft te maken met definities
christenen die het programma 'God bestaat niet' wilden stoppen , zijn voor mij radicale christenen![]()
Het houdt echt op, nu, Mutant, jij wilt het niet begrijpenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het slaat weer allemaal nergens op Milagro, je gebruikde zelf de term niet-gematigd en koppelt er voorwaarde aan die te maken hebben met radicalisme. Nu verzin je ff een aantal gradaties erbij "mild spicy en very hot" en het is klaar zeker. Ik mis icecold.
BEn ik n iet mee eensquote:Op donderdag 15 december 2005 13:20 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet om kritiek. Kritiek mag je altijd hebben, op alles en iedereen, gefundeerd of niet. Het gaat erom of je je daadwerkelijk stoort, je gekrenkt voelt, etc. De Christenen die zich dusdanig aan dat programma stoorde zijn geen gematigde Christenen.
nee.. juist niet.. het weten wat een ander bedoelt met bepaalde begrippen is heel belangrijk in elke discussiequote:Op donderdag 15 december 2005 13:24 schreef Mutant01 het volgende:
Genoeg definitieneuken.
Hirsi Ali en Theo van Gogh hebben een geestelijk, zedelijk en fysiek vermogen en de bundeling ervan ontketend en uitgedaagd.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:42 schreef Seneca het volgende:
[..]
Zelfs als dat waar is maakt haar dat nog steeds niet verantwoordelijk voor de moord. Dat is ten alle tijde degene die de moord pleegt. Daarbij kon Theo van Gogh heus wel voor zichzelf denken.
Als je van Hoghs website had hgelezen dan weet je dat na het formidabelle boek "Allah weet het beter" een titel die jou toch zou moeten aanspreken, aan submission begonnen is. Van Gogh heeft Hirsi benadert.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:41 schreef Schapenneuker het volgende:
Hirsi Ali heeft bewust beledigd en heeft daarvoor een schandpaal gevonden die met haar wil werken terwijl zij op de achtergrond staat. Ik durf met zekerheid te stellen dat ze Theo heeft weten te strikken met in haar achterhoofd dat hij de klappen wel even zou opvangen. Hirsi weet nl. hoe gevoelig dit soort zaken liggen binnen de Islamitische gemeenschap, en zeker als je dit spottend/beledigend/trollerig brengt.²
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:05 schreef Super7fighter het volgende:
Hirsi Ali en Theo van Gogh hebben een geestelijk, zedelijk en fysiek vermogen en de bundeling ervan ontketend en uitgedaagd.
Half Nederland eet de ongenuanceerde, ziekelijke, obsessieve uitspraken van Hirsi Ali als warme broodjes. Met haar walgelijke film 'submission' is ze een stap verder gegaan en heeft ze slapende cellen wakker gemaakt, waar niet mee viel en valt te spotten.
Theo van Gogh had hele dikke oogkleppen op, omdat hij zich blind staarde op de wansmaak die hij als artistiek beschreef. Ayaan Hirsi Ali had wel kunnen weten dat zij leven direct gevaar zou lopen. Ik citeer Hirsi Ali: "In 1989 vond ik de fatwa tegen Salman Rushdie nog vanzelfsprekend; ik was ook een radicaal."
Zij had kunnen weten wat de persoonlijke gevolgen zouden zijn voor Van Gogh. Ik acht haar ook moreel schuldig aan zijn dood.
Het uiten van een mening hoeft niemand met de dood te bekopen. Maar wie de Italiaanse maffia, G-unit, de Hells Angels, de Joegoslavische bendes of strijders als Mohammed B uitdaagt, weet eufemistisch gezegd dat het schadelijk kan zijn voor zijn gezondheid. Bovendien kun je Hirsi Ali of van Gogh in sommige opzichten vergelijken met Goebbels respectievelijk Hitler, al moet ik zeggen dat 'submission' als propagandafilm de Eeuwige Jood de loef afsteekt. Ik denk dat heel Duitsland (en Nederland) blij was geweest als Goebbels of Hilter door een opstandig individu in 1933 al was opgeruimd.
Misschien kunnen we Hirsi Ali op zijn minst ter verantwoording roepen over haar rol in het hele gebeuren.
of je kan beginnen met minder coke snuivenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:05 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Hirsi Ali en Theo van Gogh hebben een geestelijk, zedelijk en fysiek vermogen en de bundeling ervan ontketend en uitgedaagd.
Half Nederland eet de ongenuanceerde, ziekelijke, obsessieve uitspraken van Hirsi Ali als warme broodjes. Met haar walgelijke film 'submission' is ze een stap verder gegaan en heeft ze slapende cellen wakker gemaakt, waar niet mee viel en valt te spotten.
Theo van Gogh had hele dikke oogkleppen op, omdat hij zich blind staarde op de wansmaak die hij als artistiek beschreef. Ayaan Hirsi Ali had wel kunnen weten dat zij leven direct gevaar zou lopen. Ik citeer Hirsi Ali: "In 1989 vond ik de fatwa tegen Salman Rushdie nog vanzelfsprekend; ik was ook een radicaal."
Zij had kunnen weten wat de persoonlijke gevolgen zouden zijn voor Van Gogh. Ik acht haar ook moreel schuldig aan zijn dood.
Het uiten van een mening hoeft niemand met de dood te bekopen. Maar wie de Italiaanse maffia, G-unit, de Hells Angels, de Joegoslavische bendes of strijders als Mohammed B uitdaagt, weet eufemistisch gezegd dat het schadelijk kan zijn voor zijn gezondheid. Bovendien kun je Hirsi Ali of van Gogh in sommige opzichten vergelijken met Goebbels respectievelijk Hitler, al moet ik zeggen dat 'submission' als propagandafilm de Eeuwige Jood de loef afsteekt. Ik denk dat heel Duitsland (en Nederland) blij was geweest als Goebbels of Hilter door een opstandig individu in 1933 al was opgeruimd.
Misschien kunnen we Hirsi Ali op zijn minst ter verantwoording roepen over haar rol in het hele gebeuren.
Laten we wel even de juiste feiten vermelden...nouja iig de juiste datum. Qua feiten lijjkt me bovendien dat die dode niet op haar conto is te schrijven.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik incaseer tot ik een ons weeg, geen problemen mee. Ik heb er meer problemen mee dat de Nederlandse bevolking en Milagro haar bevlekken en de hemel in prijzen terwijl ze haar eigen werk niet eens uitvoert. Want laten we wel wezen, wat heeft zij in de afgelopen 4 jaar concreet voor Nederland bereikt? 1 dode kan ze in ieder geval wel op haar conto schrijven: 4 2 november 2004.²
Het zal vast voorkomen, maar voor de rest is het complete onzin ja.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
even een zijdstraatje
ik denk dat de intoleratie t.o.v. hersi ali van sommige moslims.. ligt in hoe sommige moslim-mannen worden opgevoed
dan heb ik het dus alleen over de mannen
ze worden vaak opgevoed als kleine prinsen/koningen..
ze mogen alles van hun moeder en zijn het niet gewend om tegengespoken te worden
als zo'n persoon dan later volwassen word en merkt dat hij wel wordt tegengesproken.. dan zal hij sneller op zijn pik getrapt zijn.. zo van.. respect.. dit mag je niet zeggen / doen en worden dan sneller agressief
zou hier een kern van waarheid inzitten ?
of is dit complete onzin ?
Buiten wat onzinnige vergelijkingen is het nu ook weer niet alsof er allemaal onzin in die post staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |