abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33099489
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik wil graag dat stukje even zien.
Je bent een Mod ga effe zoeken.... zou ik zeggen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_33099536
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:51 schreef milagro het volgende:

[..]

Kijk eens naar je eigen reacties, Mutant, een al zwaktebod.

Als een gematigd Christen beweert dat een programma als God bestaat niet, beledigend is en niet kan en ook liever ziet dat het van de buis gehaald wordt, zich daar eventueel ook hard voor maakt, dan is het geen gematigd Christen.
Q.E.D, want de zeikerds uit die hoek, zijn dan ook de SGP achtigen.

Als ik zie dat een filmpje van amper 10 minuten vrijwel bij iedere moslim overtrokken reacties oplevert, waarbij een enkeling wel erg ver gaat, dan zeg ik dat moslims gelijk SGP-ers zijn, en dus alles behalve gematigd.

Een gematigd moslims plaatst de Koran in de context van de tijd, begrijpt dat bepaalde passages in deze tijd gewoon ofwel niet haalbaar zijn ofwel symbolisch gezien moeten worden.
Een Bijbel , een Koran letterlijk nemen, zoals , daar komt het weer, het gros van de moslims dat doet, ( of ze zich er altijd aan houden is een tweede zaak, ik bedoel, onze gelovige Meki jat tenslotte ook) zie ik niet hoe ik dat gematigd kan noemen.
Ik ben het niet eens met de werkwijze van AHA en je schildert mij af als een radicale moslim, sorry maar dat siert je totaal niet. Kennelijk mogen gematigde moslims geen eigen mening hebben op bepaalde zaken zonder te worden afgeschilderd als radicaal. Het is net zoiets als iemand die aan de rechterkant van het politieke spectrum zit, meteen wordt uitgemaakt voor racist. Jij doet nu precies hetzelfde. Je hebt een bepaalde voorwaarde gecreeerd voor het gematigd zijn, en daarmee heb jij nu stokken gevonden om mensen mee te slaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33099538
Hirsi Ali moet gewoon zijn mond houde! Als hijzelf alochtoon was zou hij wel anders piepem
pi_33099566
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:54 schreef Reppah het volgende:
Hirsi Ali moet gewoon zijn mond houde! Als hijzelf alochtoon was zou hij wel anders piepem
Hij is een vrouw hoor

een hele knappe nog wel

ze doet me denken aan Nefertity

pi_33099577
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:50 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Dat is onjuist naar mijn mening

Milagro pleit juist voor verdraagzaamheid...en het kunnen zeggen van je mening.. zonder dat je met de dood bedrieigt wordt

De communisten waren tegen elke religeuze uitting.. waren dus niet verdraagzaam.. maar dogmatisch net zoals sommige moslims, joden en christenen
Milagro pleit juist niet voor verdraagzaamheid, immers dat kan ik niet uit haar postgedrag opmaken. Met name gezien het feit dat ze mensen gewoon in hokjes aan het stoppen is en dus eigenlijk monddood probeert te maken door een bepaalde stempel op de voorhoofd van diegene te drukken. In casu probeert ze het bij mij, ik ben een radicale moslim.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33099586
quote:

[..]

Gelovigen in hokjes stoppen, er vooroordelen over spuien, er foute feiten over verspreiden, maar ook het niet respecteren van een geloof. Boeit niet eens welke. Dat zijn typisch dingen die te maken hebben met radicaal atheisme, alles wat dan ook enigszins met religie te maken heeft de grond in stampen.
Het niet kunnen hebben van enige kritiek
Mensen de mond proberen te snoeren
Dat is geen radicalisme

Man groei op
Zij heeft net zoveel recht om atheist te zijn als ik katholiek
Kunnen we over praten argumenteren...
Haar punt is echter dat dat met bepaalde groepen niet kan
pi_33099595
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:54 schreef Reppah het volgende:
pi_33099597
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:52 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Je bent een Mod ga effe zoeken.... zou ik zeggen
Forummod, wat heeft die met de FP te maken? Jij stelt wat, dan kan je toch ook wel even het bericht erbij zoeken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33099626
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Hij is een vrouw hoor

een hele knappe nog wel

ze doet me denken aan Nefertity

Met een betere taalbeheersing dan dat figuur
pi_33099648
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:56 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Het niet kunnen hebben van enige kritiek
Mensen de mond proberen te snoeren
Dat is geen radicalisme

Man groei op
Zij heeft net zoveel recht om atheist te zijn als ik katholiek
Kunnen we over praten argumenteren...
Haar punt is echter dat dat met bepaalde groepen niet kan
Ja, haar punt zelf is dan ook niet radicaal, wel de argumenten die ze aanhaalt. Zo ben ik radicaal omdat ik het niet met Ayaan eens ben. Vreemde manier van discussieren denk ik dan. Het is net zoiets als dat ik zeg dat jij geen gematigde khatoliek bent omdat jij het niet eens bent met de kritiek die maarten 't hart had op het Christendom.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33099651
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hoeft niet persee beledigd te worden om radicaal te zijn in je levensovertuiging hoor. Ik denk dat Milagro wel het levende voorbeeld is van een radicale atheist.
Nee, een radicale atheist misgunt je jouw geloof en zal er alles aan doen te voorkomen dat jij je geloof op een normale manier kan belijden.
Ik misgun jou helemaal niets.
Ik ga niet steigeren als je mijn levensovertuiging aan de kaak stelt, ik eis geen censuur, ik vind niet dat jij DOOD mag vanwege je mening.

Ik zeg dat geloof een PRIVE zaak is, en dat ik in het dagelijkse leven, in het openbaar, op school, op de werkvloer, niet geconfronteerd wil worden met welk geloof dan ook, in die zin, dat ik absoluut niet van plan ben om rekening te houden met de lange tenen van hen die geloven in iets waar ik niet in geloof.

Ik respecteer een mening, ik respecteer niet een religie.
Ben ik in een kerk, een moskee, bij een gelovige thuis, dan pas ik mij aan tot op zekere hoogte, daarbuiten wens ik niet lastig gevallen te worden met een overtuiging waar ervan MIJ geeist wordt dat IK me aanpas, respect moet tonen en wat dies meer zij.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_33099657
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Forummod, wat heeft die met de FP te maken? Jij stelt wat, dan kan je toch ook wel even het bericht erbij zoeken.
Sommige mensen hebben een echte baan ipv betaald worden om met het internet te spelen.
Als ik vanmiddag tijd heb zal ik effe kijken
pi_33099689
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik ben het niet eens met de werkwijze van AHA en je schildert mij af als een radicale moslim, sorry maar dat siert je totaal niet. Kennelijk mogen gematigde moslims geen eigen mening hebben op bepaalde zaken zonder te worden afgeschilderd als radicaal. Het is net zoiets als iemand die aan de rechterkant van het politieke spectrum zit, meteen wordt uitgemaakt voor racist. Jij doet nu precies hetzelfde. Je hebt een bepaalde voorwaarde gecreeerd voor het gematigd zijn, en daarmee heb jij nu stokken gevonden om mensen mee te slaan.
Het heeft ook te maken met definities..

persoonlijk.. voor mij is iedere moslim die vindt dat hirsi ali haar mond moet houden een radicale moslim
pi_33099702
quote:

[..]

Gelovigen in hokjes stoppen, er vooroordelen over spuien, er foute feiten over verspreiden, maar ook het niet respecteren van een geloof. Boeit niet eens welke. Dat zijn typisch dingen die te maken hebben met radicaal atheisme, alles wat dan ook enigszins met religie te maken heeft de grond in stampen.
Er is naar mijn mening wel een verschil tussen kritiek (gefundeerd of niet) en bedreigingen of mensen de mond snoeren.
pi_33099722
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:59 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben een echte baan ipv betaald worden om met het internet te spelen.
Als ik vanmiddag tijd heb zal ik effe kijken
Studentenleven o zo fijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33099726
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee, een radicale atheist misgunt je jouw geloof en zal er alles aan doen te voorkomen dat jij je geloof op een normale manier kan belijden.
Ik ga niet steigeren als je mijn levensovertuiging aan de kaak stelt, ik eis geen censuur, ik vind niet dat jij DOOD mag vanwege je mening.

Ik zeg dat geloof een PRIVE zaak is, en dat ik in het dagelijkse leven, in het openbaar, op school, op de werkvloer, niet geconfronteerd wil worden met welk geloof dan ook, in die zin, dat ik absoluut niet van plan ben om rekening te houden met de lange tenen van hen die geloven in iets waar ik niet in geloof.

Ben ik in een kerk, een moskee, bij een gelovige thuis, dan pas ik mij aan tot op zekere hoogte, daarbuiten wens ik niet lastig gevallen te worden met een overtuiging waar ervan MIJ geeist wordt dat IK me aanpas, respect moet tonen en wat dies meer zij.
Hier kan ik me heel goed in vinden.
pi_33099741
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:01 schreef nikk het volgende:

[..]

Er is naar mijn mening wel een verschil tussen kritiek (gefundeerd of niet) en bedreigingen of mensen de mond snoeren.
Precies, maar dat onderscheid maakte milagro niet. Ik uit kritiek op AHA en ben dus radicaal. Terwijl ik nergens AHA bedreigd hebt en ik zelfs stelde dat ze haar mening zeker mag uiten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33099758
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Milagro pleit juist niet voor verdraagzaamheid, immers dat kan ik niet uit haar postgedrag opmaken. Met name gezien het feit dat ze mensen gewoon in hokjes aan het stoppen is en dus eigenlijk monddood probeert te maken door een bepaalde stempel op de voorhoofd van diegene te drukken. In casu probeert ze het bij mij, ik ben een radicale moslim.
Monddood maken

Mijn hemel (die overigens ook niet bestaat), leer eens lezen, man.
Zie je nu niet hoe jezelf reageert?
Ik zeg niet dat jij een radicale moslim bent, quote me maar waar ik dat beweer

Zeggen dat er geen gematigde moslims zijn, is heel wat anders dan beweren dat moslims allemaal radicaal zijn.
Subtiel verschil, maar ja nuances aanvoelen is lastig voor je blijkbaar, go figure.
pi_33099800
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Maar DAT is een heel wat genuanceerdere post dan je hiervoor telkens maaktte. Dan NOG begrijp ik niet waarom je mij radicaal noemt, alleen vanwege het feit dat ik kritiek heb op AHA. Heb ik haar doodgewenst? Heb ik gezegd dat ze niet haar mening mag uiten? Ik voldoe niet aan de door jezelf geschreven criteria van een radicaal persoon, en TOCH noem je me radicaal.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33099806
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Precies, maar dat onderscheid maakte milagro niet. Ik uit kritiek op AHA en ben dus radicaal. Terwijl ik nergens AHA bedreigd hebt en ik zelfs stelde dat ze haar mening zeker mag uiten.
ok als jij vindt dat ze haar mening onbeperkt mag uitten..

dat ben je voor mij op dat vlak in iedergeval geen radicaal
pi_33099825
Hirsi Ali je begint te vervelen
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33099835
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Monddood maken

Mijn hemel (die overigens ook niet bestaat), leer eens lezen, man.
Zie je nu niet hoe jezelf reageert?
Ik zeg niet dat jij een radicale moslim bent, quote me maar waar ik dat beweer

Zeggen dat er geen gematigde moslims zijn, is heel wat anders dan beweren dat moslims allemaal radicaal zijn.
Subtiel verschil, maar ja nuances aanvoelen is lastig voor je blijkbaar, go figure.
Dat vindt ik dus gewoon veel te nep, 'er bestaan geen gematigde moslims", nee hoe noem je ze dan wel die moslims Milagro? Je zegt tegen mij: JIJ BENT NIET GEMATIGD! Hoe moet ik dat dan opvatten? Ik zie het een beetje als terugkrabbelen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33099856
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar DAT is een heel wat genuanceerdere post dan je hiervoor telkens maaktte. Dan NOG begrijp ik niet waarom je mij radicaal noemt, alleen vanwege het feit dat ik kritiek heb op AHA. Heb ik haar doodgewenst? Heb ik gezegd dat ze niet haar mening mag uiten? Ik voldoe niet aan de door jezelf geschreven criteria van een radicaal persoon, en TOCH noem je me radicaal.
Ik noem jou nergens radicaal, joh jezus christus te paard, zeg

Ik zeg dat er geen gematigd moslims bestaan.
Nuance verschil
mild, spicy, very hot.
gematigd, serieus belijdend, radicaal
pi_33099928
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:07 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik noem jou nergens radicaal, joh jezus christus te paard, zeg

Ik zeg dat er geen gematigd moslims bestaan.
Nuance verschil
mild, spicy, very hot.
gematigd, serieus belijdend, radicaal
Het slaat weer allemaal nergens op Milagro, je gebruikde zelf de term niet-gematigd en koppelt er voorwaarde aan die te maken hebben met radicalisme. Nu verzin je ff een aantal gradaties erbij "mild spicy en very hot" en het is klaar zeker. Ik mis icecold.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33099937
zullen we weer ontopic gaan.. en niet het allemaal zo persoonlijk nemen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')