Ik heb ook nergens gezegt.. de moslim gemeenschappen.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk nonsens, en "de moslimgemeenschappen" is gewoon een illusie, want die bestaat gewoon niet. Ik heb vaak genoeg discussies gezien in het kader Islam en burgerschap hier in R'dam waarin dames gewoon hun mening keihard te groep ingooide. Het zijn juist de schattige lieve dames met ene hoofddoekje op die dit soort meningen durven te geven.
Het atheisme is een geloof?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dezelfde ervaring heb ik nu juist met atheisten.
Anders lees je even de discussie tussen mij en spekkie.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Dit bewijst helemaal niets, Mutant, alleen dat jij als door een wesp gestoken reageert, wat een oprecht gematigd moslim niet zou hoeven doen, het gaat immers niet over hem of haar, toch?
Zeiken over aannames ,waar moslims niet anders doen dan zomaar aannemen wat er in een of ander boek uit het jaar 500 geschreven is
Grappig, dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:34 schreef nikk het volgende:
Mijn ervaring is dat de meeste Moslims heel gematigd zijn. Zolang je maar niks over de Islam zegt.
Zelfs dan gaat het niet om gemeenschappen maar om mensen binnen hun eigen familie. Denk je dat die 300.000 mensen elkaar direct kennen?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegt.. de moslim gemeenschappen.
maar wel bepaalde moslim gemeenschappen.. m.b.t. bepaalde afkomst..
bv.. moslim gemeenschap van turkse afkomst, die kennen erkaar vaak.. en er is veel sociale controle..
alsdus.. dat is wat bepaalde moslims mij hebben verteld
I
Bijna 2 miljard volgelingen bestaan wel degelijk, en het groeit gestaag.quote:
Inhoudelijk ben je wel weer goed bezig, dat wel.quote:Je wordt wel bestraft voor het illegaal kopieren en verkopen van DVD's, dat wel.
Ik bepaal zelf wel hoe en waarop ik reageer.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Anders lees je even de discussie tussen mij en spekkie.Je hele alinea is inmiddels een uitgekauwd onderwerp en je lijkt eroverheen te hebben gelezen, tenminste dat mag ik hopen)
Ja, als je zo gaat discussieren, teken van zwakte.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel hoe en waarop ik reageer.
Gematigde moslims bestaan niet.
Okay, een levensovertuiging kan het in sommige gevallen best zijn. In mijn geval echter is het eerder het ontbreken van een dergelijke overtuiging.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een levensovertuiging, maar daar kan je ook radicaal in zijn hoor.![]()
nee tuurlijk niet..quote:Op donderdag 15 december 2005 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zelfs dan gaat het niet om gemeenschappen maar om mensen binnen hun eigen familie. Denk je dat die 300.000 mensen elkaar direct kennen?
Nou nou Mil@gro, wat heb je lange tenen zeg. Een beetje verdraagzaamheid is wel op zijn plaats, zekers als een admin/mod het vriendelijk verzoekt. Het heeft echt geen zin om te trollen.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel hoe en waarop ik reageer.
Gematigde moslims bestaan niet.
zolang gelovigen niet voor hun leven moeten vrezen door toedoen van atheisten, zolang atheisten niet de hele tijd zaniken over respect en zich om de haverklap beledigd voelen, is jouw ervaring slechts een gevolg van jouw lange tenen.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dezelfde ervaring heb ik nu juist met atheisten.
Je hoeft niet persee beledigd te worden om radicaal te zijn in je levensovertuiging hoor. Ik denk dat Milagro wel het levende voorbeeld is van een radicale atheist.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:44 schreef nikk het volgende:
[..]
Okay, een levensovertuiging kan het in sommige gevallen best zijn. In mijn geval echter is het eerder het ontbreken van een dergelijke overtuiging.
Los daarvan zou ik niet weten hoe ik me beledigd zou moeten voelen?
Met dit verschil dat Jehova's en Refo's je niet bedreigen (Ik ken wel gematigde refo's)quote:Op donderdag 15 december 2005 12:40 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
Exact.
Het hele feit dat men zich als moslim profileert, de identiteit ontleent aan het moslim zijn, plaatst ze wat mij betreft op 1 lijn met Jehova's of refo's, en die zijn niet gematigd in hun geloofsbelijden.
Wat typeert haar als een radicaal?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hoeft niet persee beledigd te worden om radicaal te zijn in je levensovertuiging hoor. Ik denk dat Milagro wel het levende voorbeeld is van een radicale atheist.
Gelovigen worden sinds jaar en dag vervolgd door atheisten milagro. Tot op de dag van vandaag in China bijvoorbeeld. Vroeger tijdens het communistische USSR was het er ook geen pretje. Jammer dat je niet normaal kunt discussieren, misschien dat je toch nog de tijd neemt om even te lezen waar Spekki en ik het over hadden.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:44 schreef milagro het volgende:
[..]
zolang gelovigen niet voor hun leven moeten vrezen door toedoen van atheisten, zolang atheisten niet de hele tijd zaniken over respect en zich om de haverklap beledigd voelen, is jouw ervaring slechts een gevolg van jouw lange tenen.
Milagro je bent een radicalequote:Op donderdag 15 december 2005 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hoeft niet persee beledigd te worden om radicaal te zijn in je levensovertuiging hoor. Ik denk dat Milagro wel het levende voorbeeld is van een radicale atheist.
Vergeet jij niet dat Adolf Hitler geen Moslim was en een product was van het Westen? De Holocaust was een volledig Westerse aangelegenheid met geen of te verwaarlozen inbreng van Moslims.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:44 schreef milagro het volgende:
[..]
zolang gelovigen niet voor hun leven moeten vrezen door toedoen van atheisten, zolang atheisten niet de hele tijd zaniken over respect en zich om de haverklap beledigd voelen, is jouw ervaring slechts een gevolg van jouw lange tenen.
Er was een onderzoek een paar maanden terug de meerderheid van de moslims veroordeeld de moord op van Gogh niet. Er was zelfs een post op FOK daarover.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Belachelijke reactie die nergens op slaat en ook nog compleet vol vooroordelen zit. Gros van de moslims dit, gros van de moslims dat. Waar hebben we het in godsnaam over? Het gros van de moslims zou de moord goedkeuren, waar haal je dat vandaan? Je stuk zit vol generalisaties en aannames. Ik vindt het filmpje te ver gaan, dat is mijn mening en daar heb ik recht op. Net zoals jij het recht hebt om dit soort kortzichtige meningen te uiten.
Gelovigen in hokjes stoppen, er vooroordelen over spuien, er foute feiten over verspreiden, maar ook het niet respecteren van een geloof. Boeit niet eens welke. Dat zijn typisch dingen die te maken hebben met radicaal atheisme, alles wat dan ook enigszins met religie te maken heeft de grond in stampen.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Wat typeert haar als een radicaal?
Ik wil graag dat stukje even zien.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:48 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Er was een onderzoek een paar maanden terug de meerderheid van de moslims veroordeeld de moord op van Gogh niet. Er was zelfs een post op FOK daarover.
Blijf je kop lekker in het zand steken zou ik zeggen
Dat is onjuist naar mijn meningquote:Op donderdag 15 december 2005 12:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelovigen worden sinds jaar en dag vervolgd door atheisten milagro. Tot op de dag van vandaag in China bijvoorbeeld. Vroeger tijdens het communistische USSR was het er ook geen pretje. Jammer dat je niet normaal kunt discussieren, misschien dat je toch nog de tijd neemt om even te lezen waar Spekki en ik het over hadden.
En als bepaalde mensen nu de overtuiging om te leven eens opgeven ....word het allemaal beterquote:Op donderdag 15 december 2005 12:44 schreef nikk het volgende:
[..]
Okay, een levensovertuiging kan het in sommige gevallen best zijn. In mijn geval echter is het eerder het ontbreken van een dergelijke overtuiging.
Los daarvan zou ik niet weten hoe ik me beledigd zou moeten voelen?
Kijk eens naar je eigen reacties, Mutant, een al zwaktebod.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat discussieren, teken van zwakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |