abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33098821
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef Meki het volgende:

[..]

Hirsi provoceert alleen Moslims nu heeft Hirsi Ali 1 miljoen moslims en de vele allochtonen als vijand
Allah bestaat niet, Meki.
Je wordt niet beloond voor je haat.
Je wordt wel bestraft voor het illegaal kopieren en verkopen van DVD's, dat wel.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_33098829
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:16 schreef Meki het volgende:

[..]

En hoe denk je dat je die vrouwen kan helpen
door een film te maken en zo god te erbij te halen ??
Ze geeft een voorbeeld van onafhankelijkheid

Ze is zelfstandig

Heeft een goede baan

Spreekt goed nederlands

Ze is slim

Ziet er knap uit

Ze is mijn ideale vrouw
  donderdag 15 december 2005 @ 12:19:35 #153
8369 speknek
Another day another slay
pi_33098830
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:17 schreef Mutant01 het volgende:
Dat is nu precies wat ik bedoel, het is een kontdraaier die iedereen tegen zich in het harnas jaagt. Wat haar doelgroep is, veranderd steeds en dat maakt dat de gematigde intellectuele moslim zich dus ook aangesproken voelt, wat niet zo vreemd is.
En terecht. Elke gelovige man zou zich aangesproken moeten voelen. Het is verkeerd op basis van schriftelijke overleveringen vrouwen te mishandelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33098853
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:16 schreef milagro het volgende:

[..]

Het gros ervan vindt dat Theo het aan zichzelf te danken heeft, dat die best dood mocht, want je mag Allah , die overigens niet bestaat, niet beledigen
Theo kreeg niet alleen van zijn moordenaar bedreigingen op zijn adres.

Iemand 100.000 keer de strot door snijden heeft geen zin, hè, heb je maar 1 voor nodig.

Teveel moslims hebben te lange tenen, zeiken over respect en vinden dat je je mond moet houden over hun geloof.
Ik heb geen respect voor de Islam, heb ik ook niet voor ieder ander geloof.
Ik respecteer iedereen die wil geloven, dat dan weer wel, maar als zij over mijn levensstijl mogen oordelen, dan mag ik dat ook over die van hen.
Beweren zij dat ongelovigen zullen branden in de hel, dan beweer ik dat Allah niet bestaat en Mohammed een gestoorde koppensneller was.

Salman Rushdie heeft jarenlang voor zijn leven moeten vrezen, omdat er wederom grossen moslims vonden dat hij Mohammed beledigd had.
Hadden ze het boek gelezen? Welnee!
Als die Groenlinkser Mo Rabbae niet eens kan uitleggen wát er nu precies zo beledigend was aan dat boek, om welke passages het nu ging, neem ik aan, dat de laaggeschoolde moslim uit een willekeurig bergdorp dat boke niet gelezen heeft, net zo min, maar er wel natuurlijk een zeer uitgesproken mening over heeft.

Jehova's getuigen worden sinds jaar en dag in de zeik genomen, die mensen hoor je er nooit over.
Ook staan er geen geitewollensokkensympathisanten op om het voor hen op te nemen.
Moeten moslims maar eens een voorbeeld aan nemen, incasseren, schouders op halen en negeren.

Maar nee, hoor, petities, vingerwijzen, jankzakkerij, evenzogoed grove beledigingen , bedreigingen, en tenslotte moord, met goedkeuring van de minder doortastende broeders en zusters, omdat er ergens op internet een man was die columnpjes schreef, omdat er ergens op TV, een tien minuten durend filmpje werd uitgezonden met Koranteksten op naakte lichamen.

Boekjes als de Weg van de Islam staan vol met grove beledigingen en haatzaaierij, maar die moeten kunnen , en dan zou een filmpje van een Hirsi Ali te ver gaan?

Dat filmpj, de aandacht die het kreeg is veroorzaakt JUIST door langtenige moslims.
Door hun compleet over the top reactie.

Verder wil ik nog even kwijt dat Allah niet bestaat.
Belachelijke reactie die nergens op slaat en ook nog compleet vol vooroordelen zit. Gros van de moslims dit, gros van de moslims dat. Waar hebben we het in godsnaam over? Het gros van de moslims zou de moord goedkeuren, waar haal je dat vandaan? Je stuk zit vol generalisaties en aannames. Ik vindt het filmpje te ver gaan, dat is mijn mening en daar heb ik recht op. Net zoals jij het recht hebt om dit soort kortzichtige meningen te uiten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33098871
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is nu precies wat ik bedoel, het is een kontdraaier die iedereen tegen zich in het harnas jaagt. Wat haar doelgroep is, veranderd steeds en dat maakt dat de gematigde intellectuele moslim zich dus ook aangesproken voelt, wat niet zo vreemd is.
Definieer gematigd moslim eens, Mutant?
Is Meki er een bijvoorbeeld?

Zo ja, dan maak ik me erge zorgen.
pi_33098903
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:19 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Ze geeft een voorbeeld van onafhankelijkheid

Ze is zelfstandig

Heeft een goede baan

Spreekt goed nederlands

Ze is slim

Ziet er knap uit

Ze is mijn ideale vrouw
alleen daarom
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33098912
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Belachelijke reactie die nergens op slaat en ook nog compleet vol vooroordelen zit. Gros van de moslims dit, gros van de moslims dat. Waar hebben we het in godsnaam over? Het gros van de moslims zou de moord goedkeuren, waar haal je dat vandaan? Je stuk zit vol generalisaties en aannames. Ik vindt het filmpje te ver gaan, dat is mijn mening en daar heb ik recht op. Net zoals jij het recht hebt om dit soort kortzichtige meningen te uiten.
Als jij,als zogenaamd gematigd moslim, dat filmpje te ver vindt gaan, dan ben je ofwel minder gematigd dan je denkt, of , er bestaan geen gematigde moslims.

Ik denk het laatste dus, gezien de werkelijk overal aanwezige lange tenen.

Allah bestaat niet.
pi_33098917
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:21 schreef milagro het volgende:

[..]

Definieer gematigd moslim eens, Mutant?
Is Meki er een bijvoorbeeld?

Zo ja, dan maak ik me erge zorgen.
Jah ik ben voorbeeld
pi_33098920
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:19 schreef speknek het volgende:

[..]

En terecht. Elke gelovige man zou zich aangesproken moeten voelen. Het is verkeerd op basis van schriftelijke overleveringen vrouwen te mishandelen.
Eh, verkeerde doelgroep dus. Welke groep zou denk je een rechtvaardiging kunnen vinden in een schriftelijke overlevering om vrouwen te mishandelen. Gehersenspoelde mensen dus, de Osama Bin ladens onder ons. Die doelgroep wordt echt niet bereikt hiermee en de mensen die er niets mee te maken hebben krijgen wel het gevoel te worden afgeschilderd als die gehersenspoelde OBL's.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33098959
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb les gegeven aan moslim(volwassenen, oudkomers).. heb dus met vele gespoken.. op die ontmoetingen baseer ik mijn mening.

En die is dat de meeste moslims hirsi ali een "slechte vrouw" vinden , die haar mond moet houden

Heb 1 dappere jonge moslim meid ontmoed die openlijk haar steun durfde uit te spreken.. niet inhoudelijk.. maar wel dat ze het recht heeft om haar mening te zeggen.. zonder dat ze bedreigt word..

pi_33098960
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:24 schreef milagro het volgende:

[..]

Als jij,als zogenaamd gematigd moslim, dat filmpje te ver vindt gaan, dan ben je ofwel minder gematigd dan je denkt, of , er bestaan geen gematigde moslims.

Ik denk het laatste dus, gezien de werkelijk overal aanwezige lange tenen.

Allah bestaat niet.
Dat is nogmaals je kortzichtige perceptie. Kan je nagaan hoe zwart wit je denkt, je MOET kennelijk volgens jou het filmpje als moslim zijnde NIET te ver vinden gaan, anders ben je niet gematigd. Je vraagt mij eerst om een definitie van gematigdheid, vervolges creeer je een eigen voorwaarde ervoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33098962
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah ik ben voorbeeld
Nou, een gematigd moslim die vindt dat een vrouw met kritiek dood mag, nou dan ben je idd zeker gematigd , hoor

Wist je trouwens dat Allah niet bestaat en illegaal dvd's kopieren en verkopen strafbaar is?
pi_33098988
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:26 schreef milagro het volgende:

[..]

Nou, een gematigd moslim die vindt dat een vrouw met kritiek dood mag, nou dan ben je idd zeker gematigd , hoor
jah dat is mijn mening en ik denk dat jij jaloers bent om mijn mening he
pi_33099001
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:26 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Ik heb les gegeven aan moslim(volwassenen, oudkomers).. heb dus met vele gespoken.. op die ontmoetingen baseer ik mijn mening.

En die is dat de meeste moslims hirsi ali een "slechte vrouw" vinden , die haar mond moet houden

Heb 1 dappere jonge moslim meid ontmoed die openlijk haar steun durfde uit te spreken.. niet inhoudelijk.. maar wel dat ze het recht heeft om haar mening te zeggen.. zonder dat ze bedreigt word..

Oh tuurlijk, ik vindt haar ook een slechte vrouw, en ook van mij mag ze haar mening uiten, er is dus niets dappers aan wat die moslimmeid heeft gezegd. Ik ben het echter niet eens met haar mening, en de vorm. En dat zal ik nooit onder stoelen of banken steken.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 15 december 2005 @ 12:29:13 #165
8369 speknek
Another day another slay
pi_33099028
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
Eh, verkeerde doelgroep dus. Welke groep zou denk je een rechtvaardiging kunnen vinden in een schriftelijke overlevering om vrouwen te mishandelen. Gehersenspoelde mensen dus, de Osama Bin ladens onder ons. Die doelgroep wordt echt niet bereikt hiermee en de mensen die er niets mee te maken hebben krijgen wel het gevoel te worden afgeschilderd als die gehersenspoelde OBL's.
En toen je seksuele voorlichting kreeg op school, en de voorlichter pakte een kleurige plaat met een piemel met platjes erop, en hij zei 'dit gebeurt als je zomaar met iedereen sekst'.

Sprong jij toen ook op en riep je "Wolla ik ben een moslim, ik heb niet zomaar seks, wat insinueer je, ik steek je lek wolla ik zweer het, zemmal".
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33099051
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef speknek het volgende:

[..]

En toen je seksuele voorlichting kreeg op school, en de voorlichter pakte een kleurige plaat met een piemel met platjes erop, en hij zei 'dit gebeurt als je zomaar met iedereen sekst'.

Sprong jij toen ook op en riep je "Wolla ik ben een moslim, ik heb niet zomaar seks, wat insinueer je, ik steek je lek wolla ik zweer het, zemmal".
Nee, want toen was het doel en de doelgroep duidelijk
Allah Al Watan Al Malik
pi_33099054
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is nogmaals je kortzichtige perceptie. Kan je nagaan hoe zwart wit je denkt, je MOET kennelijk volgens jou het filmpje als moslim zijnde NIET te ver vinden gaan, anders ben je niet gematigd. Je vraagt mij eerst om een definitie van gematigdheid, vervolges creeer je een eigen voorwaarde ervoor.
Een gematigd moslim kan incasseren, en snapt dat het filmpje niet over HEM gaat, maar over HEN die zijn prachtige geloof en het bijbehorend Heilge Boek misbruiken als excuus en alibi voor wangedrag.

Een gematigd moslim zou niet juichen als een dame die een en ander aankaart , het leven laat door de hand van een beledigd moslim.
Het barst van de Meki's in Nederland, als die zichzelf zien als gematigd, mijn God (die overigens niet bestaat), dan ziet het er somber uit.

Respect voor de Islam?
Alsjeblieft niet, zeg.
Respect voor iemands mening?
Dat dan weer wel.
Geloven doe je thuis, bij ergenis zet je de tv af.
Opgelost, slotje
pi_33099055
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh tuurlijk, ik vindt haar ook een slechte vrouw, en ook van mij mag ze haar mening uiten, er is dus niets dappers aan wat die moslimmeid heeft gezegd. Ik ben het echter niet eens met haar mening, en ook haar vorm. En dat zal ik nooit onder stoelen of banken steken.
Het is wel dapper, als je ziet wat men hirsi ali allemaal toewenst

en ook hoe sterk er geroddelt word binnen veel moslim gemeenschappen.. en als je dan stelling durft te nemen tegen andere moslims.. zeker als vrouw

daar is heel veel moed voor nodig
pi_33099088
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:30 schreef milagro het volgende:

[..]

Een gematigd moslim kan incasseren, en snapt dat het filmpje niet over HEM gaat, maar over HEN die zijn prachtige geloof en het bijbehorend Heilge Boek misbruiken als excuus en alibi voor wangedrag.

Een gematigd moslim zou niet juichen als een dame die een en ander aankaart , het leven laat door de hand van een beledigd moslim.
Het barst van de Meki's in Nederland, als die zichzelf zien als gematigd, mijn God (die overigens niet bestaat), dan ziet het er somber uit.

Respect voor de Islam?
Alsjeblieft niet, zeg.
Respect voor iemands mening?
Dat dan weer wel.
Geloven doe je thuis, bij ergenis zet je de tv af.
Opgelost, slotje
En dit bewijst maar weer, dat je van de discussie slechts 2% hebt gelezen. Moedeloos.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33099122
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:27 schreef Meki het volgende:

[..]

jah dat is mijn mening en ik denk dat jij jaloers bent om mijn mening he
Geloof is ook een mening, en meningen zijn er om onderuit gehaald te worden.

Het is zo simpel, als je even nadenkt, hè, maar dat laatste schijnt lastig te zijn voor jou en vele van je broeders en zusters.
Begrijp ik ook wel, je bent opgevoed met aannames en klakkeloos geloven, dan krijg je dat complete onvermogen om vrij te denken
pi_33099126
Mijn ervaring is dat de meeste Moslims heel gematigd zijn. Zolang je maar niks over de Islam zegt.
pi_33099140
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Het is wel dapper, als je ziet wat men hirsi ali allemaal toewenst

en ook hoe sterk er geroddelt word binnen veel moslim gemeenschappen.. en als je dan stelling durft te nemen tegen andere moslims.. zeker als vrouw

daar is heel veel moed voor nodig
Dat is natuurlijk nonsens, en "de moslimgemeenschappen" is gewoon een illusie, want die bestaat gewoon niet. Ik heb vaak genoeg discussies gezien in het kader Islam en burgerschap hier in R'dam waarin dames gewoon hun mening keihard te groep ingooide. Het zijn juist de schattige lieve dames met ene hoofddoekje op die dit soort meningen durven te geven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33099153
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:34 schreef nikk het volgende:
Mijn ervaring is dat de meeste Moslims heel gematigd zijn. Zolang je maar niks over de Islam zegt.
Dezelfde ervaring heb ik nu juist met atheisten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33099157
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:34 schreef milagro het volgende:

[..]

ik kan niet nadenken
pi_33099198
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dit bewijst maar weer, dat je van de discussie slechts 2% hebt gelezen. Moedeloos.
Dit bewijst helemaal niets, Mutant, alleen dat jij als door een wesp gestoken reageert, wat een oprecht gematigd moslim niet zou hoeven doen, het gaat immers niet over hem of haar, toch?

Zeiken over aannames ,waar moslims niet anders doen dan zomaar aannemen wat er in een of ander boek uit het jaar 500 geschreven is

Grappig, dat dan weer wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')