abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33075662
quote:
AMSTERDAM - Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) komt met een nieuwe Submission-film. In deel III zal ze God zelf opvoeren. "Dat wordt het moeilijkste deel", zegt ze in het kerstnummer van het weekblad De Groene Amsterdammer. "Want wie zal Allah kunnen spelen?"

Een maand geleden werd bekend dat Hirsi Ali het script af had van Submission II, dat gaat over de discriminatie van homo's binnen de islam. Dat deel is het vervolg op de film die ze samen met de vermoorde regisseur Theo van Gogh maakte. Submission I was een aanklacht tegen de onderdrukking van vrouwen in de islamitische cultuur.

In het interview eist Hirsi Ali verder dat de VVD haar in een nieuwe Kamerperiode dezelfde ruimte geeft als nu, anders vertrekt ze. "Vlak voor de verkiezingen van 2007 maak ik de balans op, en leg aan de VVD voor of er ruimte blijft, zoals nu. Is dat zo, dan teken ik graag voor een nieuwe periode in de Kamer. Ik ben nog lang niet klaar met mijn onderwerp." Een post in het kabinet ambieert ze niet. Hirsi Ali kwam de afgelopen jaren regelmatig in botsing met collega's in de VVD-fractie omdat ze zich fel uitsprak over andermans beleidsterrein.

Bron: Nu.nl
Een vrouw met ballen of een vrouw die ze neer moeten knallen?

Geen van beiden, maar ik hoop dat vele er ook zo over denken. Ik weet niet wat ze hiermee wil bereiken, maar voor mij is dat duidelijk. Dat is de Moslim intimederen, uitdagen. Maar van mij krijgt ze niet meer dan medelijden. Ze zit gevangen in haar lichaampje en wat doet dat pijn. Er zijn wel wat belangrijke dingen in het leven dan je dag en nacht bezig houden om die achtergestelde moslim.

En dat de VVD daar intrapt. Wat zielig. Zij gaat nu de eisen stellen, omdat zij zieltjes wint en daar gaat het natuurlijk om. Hoe je aan die zieltjes komt doet er niet toe.
pi_33075938
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:00 schreef Ylias het volgende:

[..]

Geen van beiden, maar ik hoop dat vele er ook zo over denken. Ik weet niet wat ze hiermee wil bereiken, maar voor mij is dat duidelijk. Dat is de Moslim intimederen, uitdagen. Maar van mij krijgt ze niet meer dan medelijden. Ze zit gevangen in haar lichaampje en wat doet dat pijn. Er zijn wel wat belangrijke dingen in het leven dan je dag en nacht bezig houden om die achtergestelde moslim.

En dat de VVD daar intrapt. Wat zielig. Zij gaat nu de eisen stellen, omdat zij zieltjes wint en daar gaat het natuurlijk om. Hoe je aan die zieltjes komt doet er niet toe.
Tjonge , ben jij even gefrustreerd zeg
pi_33075981
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:12 schreef N.icka het volgende:

[..]

Tjonge , ben jij even gefrustreerd zeg
Omdat ik medelijden heb met haar?
pi_33076020
Hirsi Ali ->
pi_33076500
quote:
Dat is de Moslim intimederen, uitdagen.
En hup...daar is het dogma van die arme moslim weer. Zijn ze nu echt zo zwak van overtuiging dat kritiek niet meer geuit mag worden?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  woensdag 14 december 2005 @ 17:52:11 #6
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33076897
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:35 schreef wonko het volgende:

[..]

En hup...daar is het dogma van die arme moslim weer. Zijn ze nu echt zo zwak van overtuiging dat kritiek niet meer geuit mag worden?
Wat heb je aan kritiek geven als je bij voorbaat al weet dat je alleen maar nog meer haat zal creeëren? Hirsi Ali is een karikatuur van zichzelf geworden, ze is m.i. niet meer dan een zwarte poedel die haar stokpaardje, het beledigen van de Islam, probeert te camoufleren met een drogreden als:"Ik probeer enkel opbouwende kritiek te geven." Ze doet in die films van haar precies datgene waar ze van WEET dat het provocerend is. Als zij dadelijk wordt vermoord moet men niet aankomen met:"Ze was niet gewaarschuwd." Kijk, ik voel me beledigd door die films van heks Hirsi Ali, maar voor de rest laat het me koud, ik zal geen vingerafdruk van mij aan haar vuil maken door haar te pijnigen. Maar er zijn er die hun haat erg ver doorvoeren en in staat zijn tot moord, en Hirsi Ali lijkt m.i. op deze manier absoluut geen matties te maken, echt niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33077614
Wat heb je aan een geloof als je weet dat het bijna alleen maar haat en onderdrukking zal creëeren?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  woensdag 14 december 2005 @ 18:44:55 #8
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_33078030
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:22 schreef wonko het volgende:
Wat heb je aan een geloof als je weet dat het bijna alleen maar haat en onderdrukking zal creëeren?
Wat heb je aan politici die geen politiek bedrijven?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_33078035
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat heb je aan kritiek geven als je bij voorbaat al weet dat je alleen maar nog meer haat zal creeëren? Hirsi Ali is een karikatuur van zichzelf geworden, ze is m.i. niet meer dan een zwarte poedel die haar stokpaardje, het beledigen van de Islam, probeert te camoufleren met een drogreden als:"Ik probeer enkel opbouwende kritiek te geven." Ze doet in die films van haar precies datgene waar ze van WEET dat het provocerend is. Als zij dadelijk wordt vermoord moet men niet aankomen met:"Ze was niet gewaarschuwd." Kijk, ik voel me beledigd door die films van heks Hirsi Ali, maar voor de rest laat het me koud, ik zal geen vingerafdruk van mij aan haar vuil maken door haar te pijnigen. Maar er zijn er die hun haat erg ver doorvoeren en in staat zijn tot moord, en Hirsi Ali lijkt m.i. op deze manier absoluut geen matties te maken, echt niet.

²
Zwarte poedel ,,,,, heks......

Wie is hier nu aan het beledigen?
pi_33078098
ik vind het raar van hirsi ali dat ze dingen in haar films verwerkt waarvan ze weet dat moslims daardoor gekwetst zijn. Kritiek op de islam mag best van mij, en ik lig er ook niet wakker van aangezien ik geen moslim ben...maar het kwetsen om te kwetsen, daar heb ik geen respect voor.
signatures zijn zo 2001
  Moderator woensdag 14 december 2005 @ 19:00:05 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33078208
gaat ze ook weer in de kamer zitten of hoeft dat helemaal niet meer?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 14 december 2005 @ 19:02:44 #12
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_33078270
quote:

[..]

²
100% mee eens.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_33078874
Waarom staat dit topic niet in de klaagbaak? Kan je tussen andere ja-knikkende frusti's over een toekomst met Bos als premier dromen. Als jij ook maar enige culturele kennis had, wist je dat zo'n film als dit niets bijzonders is. Ik heb liever dat iemand dit op deze manier doet, dan als een jammerend kind topics gaat openen over de waanzin van een persoon, die als een van de weinigen in dit land terecht kritiek levert op bepaalde aspecten van een religie.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:21:17 #14
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_33080709
Ze is gewoon geen politicus maar een activiste.
pi_33081594
Kan ze niet beter eerst Submission II maken ?
pi_33083694
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef HiZ het volgende:
Kan ze niet beter eerst Submission II maken ?
Kan je niet beter eerst lezen?
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  woensdag 14 december 2005 @ 21:33:00 #17
16625 robh
pi_33083819
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:24 schreef drugsgebruiker het volgende:
Waarom staat dit topic niet in de klaagbaak? Kan je tussen andere ja-knikkende frusti's over een toekomst met Bos als premier dromen. Als jij ook maar enige culturele kennis had, wist je dat zo'n film als dit niets bijzonders is. Ik heb liever dat iemand dit op deze manier doet, dan als een jammerend kind topics gaat openen over de waanzin van een persoon, die als een van de weinigen in dit land terecht kritiek levert op bepaalde aspecten van een religie.
Ik zou de propagandafilmpjes van AHA toch niet onder cultuur durven te scharen

Er zou eens een kamerlid van Groen Links een film maken over dierenleed, ben ik benieuwd wat de reacties dan zijn.

Schoenmaker blijf bij je leest.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 december 2005 @ 21:36:12 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33083938
Het begint nou een beetje Friday the 13th cyclus te worden. Sequel na Sequel.
Straks nog een Submission the afterparty en Submission How It All Started en de zooi in een mooie giftbox, met wat action figures erbij...
  woensdag 14 december 2005 @ 21:36:31 #19
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_33083950
quote:

[..]

Het zou me inderdaad niet verbazen als het een travestiet blijkt te zijn. Gewoon Pim, die helemaal niet dood blijkt te zijn, maar een pruik opgezet heeft en een paar uurtjes zonnebank gepakt heeft.

Ow en travestieten moeten ze natuurlijk sowieso neerknallen.
  woensdag 14 december 2005 @ 21:40:33 #20
13462 BansheeBoy
pi_33084080
Ik ben blij dat bijna iedereen hier op Fok! dezelfde inzichten als ik heeft. Gelukkig maar, want Hirsi Ali vernietigt op deze manier de energieke spil die de samenleving draaiende houdt: de islamitische mederburger.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 14 december 2005 @ 21:47:09 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_33084324
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Het begint nou een beetje Friday the 13th cyclus te worden. Sequel na Sequel.
Straks nog een Submission the afterparty en Submission How It All Started en de zooi in een mooie giftbox, met wat action figures erbij...
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33084385
Zijn er nou echt mensen die die films kijken?
pi_33084944
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:47 schreef speknek het volgende:

[..]

[afbeelding].

De naam van die link: www.jesuschristsuperstore.net !
The Black Knight always triumphs!
pi_33084957
Als Hirsi Allah gaat bijhalen dan moet Hirsi voor haar leven vrezen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 december 2005 @ 22:03:04 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33084983
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:02 schreef Meki het volgende:
Daar heeft ze nu gelukkig geen last van
  woensdag 14 december 2005 @ 22:08:15 #26
16625 robh
pi_33085161
quote:
Tja. Het geeft in ieder geval aan dat Hirsi niet uit is op een dialoog of uberhaupt een oplossing. Submission 2 blijkt lang niet zo veel stof op te doen waaien als deel 1 en dan moet ze dus blijkbaar wat grover geschut inzetten.

Misschien dat er door het gebruik van Allah als AHA's pispaal er wel wat meer moslimafkezen onder hun stenen vandaan kruipen dan bij SM2.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 december 2005 @ 22:09:30 #27
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33085208
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef robh het volgende:

[..]

Tja. Het geeft in ieder geval aan dat Hirsi niet uit is op een dialoog of uberhaupt een oplossing. Submission 2 blijkt lang niet zo veel stof op te doen waaien als deel 1 en dan moet ze dus blijkbaar wat grover geschut inzetten.

Misschien dat er door het gebruik van Allah als AHA's pispaal er wel wat meer moslimafkezen onder hun stenen vandaan kruipen dan bij SM2.
Eh deel 2 is toch nog niet uit ?
  Overall beste user 2022 woensdag 14 december 2005 @ 22:12:34 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_33085329
Hoort dit niet in film en tv?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 14 december 2005 @ 22:19:48 #29
13462 BansheeBoy
pi_33085646
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:48 schreef Bean. het volgende:
Zijn er nou echt mensen die die films kijken?
Ik weet uit betrouwbare bron dat dit soort films vaak worden gedraaid opj extreemrechtse huiskamerbijeenkomsten. Wellicht dat we de mogelijkheid kunnen afdwingen tot een onderzoek van deze trend en een mogelijk verbod op deze provocerende propaganda van Hirsi Ali kunnen klaarspelen.

²
  woensdag 14 december 2005 @ 22:22:39 #30
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_33085758
De meeste moslims zijn een stelletje zielepieten wat mij betreft.

Ja, tuurlijk is dat geloof hartstikke belangrijk voor je, maar komop man, de koran is wel een sprookjesboek van 1500 jaar oud.

Ga je eens druk maken over echt belangrijke zaken, zoals onderdrukking van moslima's, discriminatie van homo's door moslims, vrouwen die uitdagend gekleed gaan behandelen als hoer, eerwraak etc.
  woensdag 14 december 2005 @ 22:24:22 #31
16625 robh
pi_33085848
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:22 schreef IntroV het volgende:

Ga je eens druk maken over echt belangrijke zaken
Noem 's wat echt belangrijke zaken dan?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 14 december 2005 @ 22:25:26 #32
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_33085906
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef robh het volgende:

Noem 's wat echt belangrijke zaken dan?
pi_33085983
quote:
Allah bestaat niet.
Moet Jim Carrey ook voor zijn leven vrezen vanwege Bruce Almighty?

Ergo, wie is er nu gek!
Hint : niet Hirsi Ali, en niet Jim Carrey

Oh en Allah bestaat nog steeds niet, en had hij bestaan dan was het vast een ongelofelijke eikel .

[ Bericht 2% gewijzigd door milagro op 14-12-2005 22:40:28 ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 14 december 2005 @ 22:38:49 #34
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_33086524
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh deel 2 is toch nog niet uit ?
offtopic: ik zoek me rot naar een linkje van een docu over "what you're not told about global warming", maar ik kan het nergens vinden, heb jij hem mss nog?
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  woensdag 14 december 2005 @ 22:39:52 #35
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_33086579
Ik word echt een beetje moe van mejuffrouw Ali

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_33086648
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:39 schreef Verbal het volgende:
Ik word echt een beetje moe van mejuffrouw Ali

V.
dat heb ik nu met Allah en zijn langtenige volgelingen, grappig wel
pi_33086656
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Allah bestaat niet.
Moet Jim Carrey ook voor zijn leven vrezen vanwege Bruce Almighty?

Ergo, wie is er nu gek! Jij
Hint : niet Hirsi Ali, en niet Jim Carrey

Oh en Allah bestaat nog steeds niet, en had hij bestaan dan was het vast een ongelofelijke eikel .
Bron
pi_33086944
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Bron
Allah bestaat niet

Geloof/religie is niets meer dan een mening.
Hirsi Ali's statements ook.
Jij de jouwe , zij de hare
Ik zeg: Allah bestaat niet.

En de Kerstman is ook een eikel!
pi_33087446
Waarom niet? Er worden ook films gemaakt over de Kerstman, kabouters en King Kong.

En die bestaan ook niet.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_33087611
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Daar heeft ze nu gelukkig geen last van
= niet doen -

[ Bericht 11% gewijzigd door Mutant01 op 15-12-2005 10:59:38 ]
  donderdag 15 december 2005 @ 00:03:52 #41
13462 BansheeBoy
pi_33089747
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:04 schreef Meki het volgende:

[..]

- stoute meki -
Ik zou er geen problemen mee hebben als ze snel een natuurlijke dood zou sterven, misschien dat ik zelfs tevreden zou kunnen zijn: uiteraard is dit een geheel natuurlijke reactie waarop ik geen enkele invloed kan hebben.

²

[ Bericht 8% gewijzigd door Mutant01 op 15-12-2005 10:59:57 ]
  donderdag 15 december 2005 @ 00:27:38 #42
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_33090524
Tja.... ik ben de maatschappelijke context ook kwijt voor die films.
Met welke invalshoek worden deze films gemaakt. ? in ieder geval niet voor de moslims.
En geven deze films een horizon verbreding of een stigmatiserend karakter, ik moet bijna denken aan de Duitse film "Der Ewige Jude (1940)"
quote:
‘Elke propaganda moet populair zijn en haar intellectueel peil afstemmen op het begripsvermogen van de minst begaafden onder diegenen tot wie ze zich richt. Daarom moet het peil ervan, zuiver intellectueel gezien, des te lager gehouden worden naarmate de te bereiken massa groter is.’

Adolf Hitler
Frapante vergelijkenis

Als Ayaan iets wil bereiken kan ze beter een stuurgroep oprichten en het dialoog met moslimorganisaties opzoeken. Ik denk dat communicatie via deze weg een stuk vruchtbaarder en eerlijker zou verlopen. In plaats van een 1-richtings communicator middels beeldmateriaal zonder passend weerwoord.

En wat heeft het voor nut om een film van Allah te maken. In mijn optiek heeft Muntz van de Wint van de serie "God bestaat niet" al een overtuigende persiflage neergezet met een gezond informatief karakter (zonder over the edge te gaan). Ik verwacht niet dat Submission III het niveau of inhoud zal bereiken die de uitgezonden reeks van de RVU wel had.

Hirsi zal nog eens goed moeten nadenken of ze een activiste is of een politica. Want op dit moment denk ik het eerste.

Welke betekenis of lading zullen de submission films over 20-40 jr hebben. ? Ik denk dat we deze reeks zullen beschouwen als zwarte (ongewenste) propaganda. Wat feitelijk nooit 'au publiek' uitgezonden had mogen worden.
pi_33090906
quote:

[..]

- stoute meki-
ik kan heel goed begrijpen dat jij dat vindt.

Ik vind hirsi ali een topper. De naam submission ook.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mutant01 op 15-12-2005 11:00:21 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_33091173
[grunt]
The Return Of The Evil GoatFucking Dark OverLord, part III
[/grunt]
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 15 december 2005 @ 06:10:34 #45
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33094028
quote:

[..]

- stoute meki-
Kun je dit soort debiele reacties achterwege laten?

[ Bericht 12% gewijzigd door Mutant01 op 15-12-2005 11:00:36 ]
Hup, aan het werk!
  donderdag 15 december 2005 @ 07:19:00 #46
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_33094168
Tjonge jonge, wat een huillies zeg hier, die islamietjes.

Je staat toch wel sterk genoeg in je schoenen om hierom te kunnen lachen?
Je laat je toch niet beledigen door iemand als Ayaan. Das toch alleen maar grappig.

Als je echt serieus sterk in je schoenen staat en staat voor je geloof dan moet je hier toch hartelijk om lachen en verder geen aandacht aan besteden.

Leer eens incasseren zeg, bah!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 15 december 2005 @ 07:30:17 #47
13462 BansheeBoy
pi_33094204
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:19 schreef DustPuppy het volgende:

Leer eens incasseren zeg, bah!
Ik incaseer tot ik een ons weeg, geen problemen mee. Ik heb er meer problemen mee dat de Nederlandse bevolking en Milagro haar bevlekken en de hemel in prijzen terwijl ze haar eigen werk niet eens uitvoert. Want laten we wel wezen, wat heeft zij in de afgelopen 4 jaar concreet voor Nederland bereikt? 1 dode kan ze in ieder geval wel op haar conto schrijven: 4 november 2004.

²
pi_33094206
quote:

[..]

²
Hoewel ik dat hele Submission net zo goed onzin vindt, is het natuurlijk belachelijk dat je je mening niet mag uiten omdat een groep mensen daar blijkbaar door wordt beledigd. Je gaat je mening toch niet voor je houden, omdat er misschien ergens een groep mensen zou kunnen zijn die daardoor geprovoceerd wordt? Als ik met al die mensen rekening moest gaan houden, zou ik uiteindelijk geen enkele mening meer kunnen hebben.

Maar goed, het verschil zit hem natuurlijk daarin dat, hoewel andere groeperingen in dit land zich ook wel eens geprovoceerd voelen (zoals bijvoorbeeld de Christenen), zij niet meteen met fysiek geweld zullen gaan dreigen. Jij geeft dat contrast zelf al weer mooi aan door te zeggen dat als Hirsi Ali dadelijk wordt vermoord, ze niet moeten zeggen dat ze niet was gewaarschuwd. Alsof dat het goedpraat!

Daarnaast betwijfel ik of het Hirsi Ali's doel is om de Islam te provoceren. Dat dat een gevolg is, dat is zeker, maar imho heeft dat meer te maken met de incapaciteit van de Islam om kritiek te verdragen dan met de mening van Hirsi Ali. Je kunt in dit land Jezus belachelijk maken zo veel je wilt, maar beledig Mohammed en je moet vrezen voor je leven.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  donderdag 15 december 2005 @ 07:34:12 #49
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_33094224
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik incaseer tot in een ons weeg, geen problemen mee. Ik heb er meer problemen mee dat de Nederlandse bevolking en Milagro haar bevlekken en de hemel in prijzen terwijl ze haar eigen werk niet eens uitvoert. Want laten we wel wezen, wat heeft zij in de afgelopen 4 jaar concreet voor Nederland bereikt? 1 dode kan ze in ieder geval wel op haar conto schrijven: 4 november 2004.
²
Enig idee hoeveel kamerleden er in de 2e kamer zitten? Als je mij kunt vertellen dat het merendeel daarvan uberhaupt iets bereikt heeft, is dat een geldig argument. Anders niet.

En waar jij het gore lef vandaan haalt om de laffe moord op Theo van Gogh op haar conto bij te schrijven, mag jou grote god weten. Alsof Theo van Gogh niet voor zichzelf kon beslissen. Doe me een lol zeg.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 15 december 2005 @ 07:35:40 #50
13462 BansheeBoy
pi_33094234
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:31 schreef Seneca het volgende:

.... maar beledig Mohammed en je moet vrezen voor je leven.
En terecht, wat is het nut van beledigen? Men kan toch ook normaal een discussie voeren? Dat hele beledigen in het kader van zgn. opbouwende kritiek geloof ik niet zo.

²
  donderdag 15 december 2005 @ 07:37:36 #51
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_33094248
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:35 schreef BansheeBoy het volgende:

En terecht, wat is het nut van beledigen?
²
Hoezo terecht?
pi_33094254
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:34 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Enig idee hoeveel kamerleden er in de 2e kamer zitten? Als je mij kunt vertellen dat ze het merendeel uberhaupt iets bereikt heeft, is dat een geldig argument. Anders niet.

En waar jij het gore lef vandaan haalt om de laffe moord op Theo van Gogh op haar conto bij te schrijven, mag jou grote god weten. Alsof Theo van Gogh niet voor zichzelf kon beslissen. Doe me een lol zeg.
Nee, BansheeBoy is zo iemand die heel goed is het omdraaien van verantwoordelijkheden.

Als iemand wordt vermoord, dan is dat niet de schuld van de moordenaar, maar de schuld van de persoon die de moordenaar heeft geprovoceerd (hij had hem immers beledigd).

Als iemand wordt verkracht, dan is dat niet de schuld van de verkrachter, maar de schuld van de persoon die de verkrachter heeft geprovoceerd (ze liep er immers bij als een hoer).

Als iemand wordt bestolen, dan is dat niet de schuld van de dief, maar de schuld van de persoon die de dief heeft geprovoceerd (hij had immers zijn auto niet op slot staan).

Door daden zoals een moord goed te praten schep je een klimaat van angst, want alles wat je zegt of doet wat de Islam niet aanstaat kan je een mes tussen je ribben opleveren. Als BansheeBoy werkelijk zo tolerant was tegenover andersdenkenden dan zou hij dit soort dingen niet zeggen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_33094260
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En terecht, wat is het nut van beledigen? Men kan toch ook normaal een discussie voeren? Dat hele beledigen in het kader van zgn. opbouwende kritiek geloof ik niet zo.

²
Het mes snijdt aan twee kanten BsB. Ik geloof ook niet in het nut van beledigen. Maar dat praat dus, onder geen enkel beding, een moord goed. Ik neem iemand die mij alleen maar probeert te beledigen niet serieus, jij vindt het terecht dat zo iemand wordt vermoord, dat is het verschil.
  donderdag 15 december 2005 @ 07:41:37 #54
13462 BansheeBoy
pi_33094268
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:34 schreef DustPuppy het volgende:

[..]
Als je mij kunt vertellen dat het merendeel daarvan uberhaupt iets bereikt heeft, is dat een geldig argument. Anders niet.
Hirsi Ali brengt meer problemen dan oplossingen, dat kan ik je garanderen. Het spreekt toch voor zich dat zelfs de zgn. "slachtoffers" van huiselijk geweld in de "Islamitische" kringen voor wie zij schijnt op te komen haar niet mogen.
quote:
En waar jij het gore lef vandaan haalt om de laffe moord op Theo van Gogh op haar conto bij te schrijven, mag jou grote god weten.
Hirsi Ali heeft bewust beledigd en heeft daarvoor een schandpaal gevonden die met haar wil werken terwijl zij op de achtergrond staat. Ik durf met zekerheid te stellen dat ze Theo heeft weten te strikken met in haar achterhoofd dat hij de klappen wel even zou opvangen. Hirsi weet nl. hoe gevoelig dit soort zaken liggen binnen de Islamitische gemeenschap, en zeker als je dit spottend/beledigend/trollerig brengt.

²
pi_33094272
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Hirsi Ali heeft bewust beledigd en heeft daarvoor een schandpaal gevonden die met haar wil werken terwijl zij op de achtergrond staat. Ik durf met zekerheid te stellen dat ze Theo heeft weten te strikken met in haar achterhoofd dat hij de klappen wel even zou opvangen. Hirsi weet nl. hoe gevoelig dit soort zaken liggen binnen de Islamitische gemeenschap, en zeker als je dit spottend/beledigend/trollerig brengt.

²
Zelfs als dat waar is maakt haar dat nog steeds niet verantwoordelijk voor de moord. Dat is ten alle tijde degene die de moord pleegt. Daarbij kon Theo van Gogh heus wel voor zichzelf denken.
  donderdag 15 december 2005 @ 07:46:14 #56
13462 BansheeBoy
pi_33094285
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:37 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Hoezo terecht?
Omdat ik er vanuit ga dat mensen die dit soort beledigingen plaatsen absoluut niet de intentie hebben om een debat te voeren. Sterker nog, dit soort mensen frustreren elke mogelijkheid om toenadering te zoeken. De hele insteek van deze mensen is negatief, m.i. verdien je dan geen positieve benadering.

Uiteraard heb ik het hier niet over moord, dat is zelden goed te praten, en die behoefte voel ik ook niet eerlijk gezegd.

²
pi_33094292
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Omdat ik er vanuit ga dat mensen die dit soort beledigingen plaatsen absoluut niet de intentie hebben om een debat te voeren. Sterker nog, dit soort mensen frustreren elke mogelijkheid om toenadering te zoeken. De hele insteek van deze mensen is negatief, m.i. verdien je dan geen positieve benadering.

Uiteraard heb ik het hier niet over moord, dat is zelden goed te praten, en die behoefte voel ik ook niet eerlijk gezegd.

²
Ah, dus je keurt moord wel degelijk af?
  donderdag 15 december 2005 @ 07:48:23 #58
13462 BansheeBoy
pi_33094294
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:42 schreef Seneca het volgende:

[..]

Zelfs als dat waar is maakt haar dat nog steeds niet verantwoordelijk voor de moord.
Ze is in het minste geval medeplichtig. Als ik weet dat melk van de Edah dodelijk giftig is, en ik stuur je er naar toe om een liter weg te werken, dan is de melk de "moordenaar", maar het is mijn schuld.

²
  donderdag 15 december 2005 @ 07:48:34 #59
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_33094296
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:46 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Dan zou je toch je woorden wat zorgvuldiger moeten kiezen, want zo staat het er wel namelijk.
  donderdag 15 december 2005 @ 07:54:40 #60
13462 BansheeBoy
pi_33094323
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:48 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dan zou je toch je woorden wat zorgvuldiger moeten kiezen, want zo staat het er wel namelijk.
Je leest gewoon verkeerd. Wat terecht was was "de vrees" om je leven, geen moord, lees hieronder nogmaals:
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:31 schreef Seneca het volgende:

.... maar beledig Mohammed en je moet vrezen voor je leven.

²
  donderdag 15 december 2005 @ 07:56:32 #61
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_33094333
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Je leest gewoon verkeerd. Wat terecht was was "de vrees" om je leven, geen moord, lees hieronder nogmaals:
Semantisch onderscheid. De intentie blijft hetzelfde.

Dat je moet vrezen is ook niet terecht.
  donderdag 15 december 2005 @ 07:59:26 #62
13462 BansheeBoy
pi_33094349
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:56 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Semantisch onderscheid. De intentie blijft hetzelfde.
Wiens intentie blijft hetzelfde?
quote:
Dat je moet vrezen is ook niet terecht.
Ik vind van wel, als je mensen bewust beledigt en tot vervelens toe uit maakt voor geitenne***** verdien je m.i. niets minder dan vrees. Vrees kan soms goed zijn, zodat men zich wat bescheider op gaat stellen in het belang van het debat.

²
pi_33094357
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ze is in het minste geval medeplichtig. Als ik weet dat melk van de Edah dodelijk giftig is, en ik stuur je er naar toe om een liter weg te werken, dan is de melk de "moordenaar", maar het is mijn schuld.

²
Ik vind dit niet zo'n goede vergelijking. Ten eerste weet ik niet of je de Islam zou moeten vergelijken met een giftig pak melk. Ten tweede kun je een levenloos iets zoals melk niet vergelijken met een persoon. Melk heeft geen moraal, dus je kunt het niet de schuld geven als er iemand aan doodgaat. Iedereen acht het normaal dat je doodgaat aan het drinken van giftige melk. Iemand giftige melk laten drinken maakt jou dus inderdaad schuldig aan moord.

Een persoon zoals Mohammed B. heeft echter wel een moraal. Niemand acht het normaal dat je doodgaat aan het beledigen van een persoon. Iemand een persoon laten beledigen maakt jou dus niet schuldig aan moord.
pi_33094372
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind van wel, als je mensen bewust beledigt en tot vervelens toe uit maakt voor geitenne***** verdien je m.i. niets minder dan vrees. Vrees kan soms goed zijn, zodat men zich wat bescheider op gaat stellen in het belang van het debat.

²
Dat je uberhaupt angst moet zaaien om om wat voor reden dan ook je gelijk te halen is natuurlijk al een teken van zwakte,
  donderdag 15 december 2005 @ 08:06:37 #65
13462 BansheeBoy
pi_33094391
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:03 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dat je uberhaupt angst moet zaaien om wat voor reden dan ook je gelijk te halen is natuurlijk al een teken van zwakte,
Leuk en aardig, maar wat vind je dan van beledigen? Het begin van deze onzin, als je goed luistert: ik ben voorstander van een normaal beleefd debat. Helaas zijn er wat heksen en poedels in Nederland die van bescheidenheid en beleefdheid geen kaas hebben gegeten.

²
pi_33094397
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Helaas zijn er wat heksen en poedels in Nederland die van bescheidenheid en beleefdheid geen kaas hebben gegeten.

²
Spreek je jezelf nu niet ongelofelijk tegen door in een en dezelfde zin de mensen te beledigen die je er van beticht anderen te beledigen?
  donderdag 15 december 2005 @ 08:10:58 #67
13462 BansheeBoy
pi_33094420
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:07 schreef Seneca het volgende:

[..]

Spreek je jezelf nu niet ongelofelijk tegen door in een en dezelfde zin de mensen te beledigen die je er van beticht anderen te beledigen?
Dit zijn geen beledigingen, hier raak ik echt niemand mee, het zijn grappige woorden die mijn emoties min of meer laten zien. In tegenstelling tot bepaalde entiteiten wiens hoofdredenen het beledigen en kwetsen op zich zijn.

²
pi_33094452
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit zijn geen beledigingen, hier raak ik echt niemand mee, het zijn grappige woorden die mijn emoties min of meer laten zien. In tegenstelling tot bepaalde entiteiten wiens hoofdredenen het beledigen en kwetsen op zich zijn.

²
Dat is precies hetgene wat Theo van Gogh dacht toen hij Mohammed een geitenneuker noemde. Jij vond dat destijds geen grappige woorden, ik wel. Dit vind ik geen grappige woorden, jij wel.

Wat ik altijd zo jammer aan jou vindt is dat jij blijkbaar meent voor anderen te kunnen bepalen of iets beledigend is of niet. Ik vind dit soort uitspraken wel degelijk beledigend.
  donderdag 15 december 2005 @ 08:27:29 #69
13462 BansheeBoy
pi_33094525
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:15 schreef Seneca het volgende:
Wat ik altijd zo jammer aan jou vindt is dat jij blijkbaar meent voor anderen te kunnen bepalen of iets beledigend is of niet. Ik vind dit soort uitspraken wel degelijk beledigend.
En dus geef je precies datgene aan wat ik bedoel en wat de rode draad is in mijn posts: het gaat allemaal om perceptie.

²
pi_33094546
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dus geef je precies datgene aan wat ik bedoel en wat de rode draad is in mijn posts: het gaat allemaal om perceptie.

²
Als dat zo is, wat heeft het dan voor zin om te gaan dreigen met geweld als iemand je beledigd? Het draait toch immers om perceptie?
  donderdag 15 december 2005 @ 08:32:32 #71
13462 BansheeBoy
pi_33094562
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:30 schreef Seneca het volgende:

[..]

Als dat zo is, wat heeft het dan voor zin om te gaan dreigen met geweld als iemand je beledigd? Het draait toch immers om perceptie?
Het is inderdaad pas een probleem als de bedreigde in kwestie het als een probleem ervaart, dus is het een kwestie van perceptie.

²
pi_33094596
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is inderdaad pas een probleem als de bedreigde in kwestie het als een probleem ervaart, dus is het een kwestie van perceptie.

²
Gezien het feit dat ze zich zo zwaar laat beveiligen ga ik er van uit dat Hirsi Ali het als een probleem ervaart dat ze wordt bedreigd. Is het dan een probleem volgens jou?
  donderdag 15 december 2005 @ 08:40:31 #73
13462 BansheeBoy
pi_33094620
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:36 schreef Seneca het volgende:

[..]

Gezien het feit dat ze zich zo zwaar laat beveiligen ga ik er van uit dat Hirsi Ali het als een probleem ervaart dat ze wordt bedreigd. Is het dan een probleem volgens jou?
Het feit dat ze vrees heeft niet, ik heb er wel problemen mee dat ze die beveiliging niet zelf bekostigd.

²
pi_33094683
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het feit dat ze vrees heeft niet, ik heb er wel problemen mee dat ze die beveiliging niet zelf bekostigd.

²
Wacht even.

Eerst hadden we het erover dat angst goed is volgens jou, zodat mensen elkaar niet meer beledigen in een debat.

Toen wees ik jou erop dat jij precies hetzelfde doet door de mensen te beledigen die jij er van beticht anderen te beledigen.

Vervolgens kwam jij er mee aan zetten dat jouw uitspraken niet beledigend maar grappig bedoeld waren, waarna we het erover eens waren dat of iets beledigend is of niet een kwestie is van perceptie.

Toen was mijn vraag aan jou wat het dan voor zin heeft om angst te zaaien, als het feit of iets als beledigend wordt ervaren een kwestie is van perceptie?

Tot zover kon ik je volgen.

Maar toen ging het ineens niet meer over beledigen, maar over dat bedreiging pas een probleem is als degene die bedreigd wordt er een probleem mee heeft.

Dat was dus geen antwoord op mijn vraag, maar goed, vervolgens vraag ik aan jou of het dus een probleem is dat Hirsi Ali bedreigd wordt, aangezien ze er blijkbaar een probleem mee heeft?

Nu reageer je daarop met: "het feit dat ze vrees heeft niet"? Dat is weer geen antwoord op mijn vraag.
pi_33094702
Ze moet optieven met die kutfilms van haar en eens gaan doen waar ze voor betaald wordt. Haar werk in de Tweede Kamer.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 15 december 2005 @ 09:23:31 #76
13462 BansheeBoy
pi_33095132
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:47 schreef Seneca het volgende:

Nu reageer je daarop met: "het feit dat ze vrees heeft niet"? Dat is weer geen antwoord op mijn vraag.
Stel je vraag eens concreet dan, ik heb nl. het idee dat ik het correcte antwoord heb gegeven.

²
pi_33095163
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Stel je vraag eens concreet dan, ik heb nl. het idee dat ik het correcte antwoord heb gegeven.

²
Ik moet nu aan het werk. Ik reageer vanavond wel even als ik de tijd heb.
pi_33095293
AHA beledigt de godsdienst niet maar de achterlijke volgelingen die slechts uit zijn op haat en onderdukking. Dat is wat zij aan de kaak stelt en daarom janken de islamietjes dat ze dood moet.
Ik dacht dat dit land een vrijheid van meningsuitking heeft.
Als BSB en Meki daarmee niet kunnen leven dan donderen ze maar op.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  donderdag 15 december 2005 @ 09:43:49 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_33095451
quote:
Als Hirsi Ali Somali vermoord wordt
dan vind ik het goed want ze zoekt het zelf uit
Cheer up, Meki. You know what they say.
Some things in life are bad,
They can really make you mad.
Other things just make you swear and curse.
When you're chewing on life's gristle,
Don't grumble, give a whistle!
And this'll help things turn out for the best...
And...
...always look on the bright side of life!

Always look on the bright side of life...
If life seems jolly rotten,
There's something you've forgotten!
And that's to laugh and smile and dance and sing,

When you're feeling in the dumps,
Don't be silly chumps,
Just purse your lips and whistle -- that's the thing!
And... always look on the bright side of life...

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 15 december 2005 @ 09:57:41 #80
13462 BansheeBoy
pi_33095666
quote:
Op donderdag 15 december 2005 09:32 schreef lionsguy18 het volgende:
AHA beledigt de godsdienst niet maar de achterlijke volgelingen die slechts uit zijn op haat en onderdukking.
Dus ze beledigt wel degelijk, ik ben blij dat je dat inziet, dan kunnen we dat als uitgangspunt nemen voor onze verdere discussie.
quote:
Ik dacht dat dit land een vrijheid van meningsuitking heeft.
In haar geval kunnen we het beter "vrijheid van trollen/beledigen/kwetsen" noemen.
quote:
Als BSB en Meki daarmee niet kunnen leven dan donderen ze maar op.
En wat doe ik met mijn auto van de zaak dan? Moet ik die afstaan aan iemand anders enkel en alleen omdat ik het niet eens ben (met de stijl) van Hirsi Ali? Neen.

²
  Moderator donderdag 15 december 2005 @ 10:01:55 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33095757
teruggeven aan de zaak natuurlijk!
pi_33095834
Vrijheid van meningsuiting heeft ook zijn grenzen hoor, dacht dat jullie dat wel wisten.

Ze is zo overtuigd van haar gelijk (moslimgeloof eng enzo) dat ze alles eraan doet om het geloof zwart te maken... En dat vind ik geen goeie zaak.

Ik vind haar echt niet passen in de politiek, alleen maar een brulaap die verder niks zinnigs heeft te zeggen.
  Moderator donderdag 15 december 2005 @ 10:08:37 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33095880
anyways, ik hoop toch wel dat we het verschil in kunnen zien van de toon in bv Bruce Allmighty of Dogma en Submission

imo zou Submission nooit uitgebracht mogen worden valt wmb in dezelfde categorie als Michael Moore zijn onzin ... beetje creatief doen met feiten en meningen, alles wat dik er op leggen en vooral veel mensen tegen het zere been schoppen.

nutteloos, als ze daadwerkelijk iets wil veranderen aan de Islam dan kan ze dat beter op een wat vriendelijkere toon doen want als iemand tegen mij zegt 'stoppen met roken vies rotjoch, je moeder is een hoer!' dan blijf ik roken tot het einde der dagen terwijl ik weet dat het toch niet zo heel erg goed voor me is
pi_33095917
Ik hoop dat ze door gaat met dit soort films te maken. Tis namelijk beter voor de moslims zelf dat ze ze maakt. Want a) ze maakt zicht toch meer en meer belachelijk b) ze heeft nooit en te nimmer haal doelgroep bereikt en c) De Submission reeks heeft ervoor gezorgd dat steeds meer en meer mensen haar als een brulaap zien.

3 vliegen in 1 klap. En moslims hoeven er helemaal niets voor te doen!
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 15 december 2005 @ 10:12:20 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33095944
behalve beledigingen slikken natuurlijk ... ik hoop dat die pulp verboden wordt

werd is tijd dat de vrijheid van meningsuiting duidelijk en voor iedereen afgebakend wordt en niet dat je over het huidige politieke hangijzer zo maar alles maar kunt zeggen
pi_33095952
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:08 schreef sp3c het volgende:
anyways, ik hoop toch wel dat we het verschil in kunnen zien van de toon in bv Bruce Allmighty of Dogma en Submission

imo zou Submission nooit uitgebracht mogen worden valt wmb in dezelfde categorie als Michael Moore zijn onzin ... beetje creatief doen met feiten en meningen, alles wat dik er op leggen en vooral veel mensen tegen het zere been schoppen.

nutteloos, als ze daadwerkelijk iets wil veranderen aan de Islam dan kan ze dat beter op een wat vriendelijkere toon doen want als iemand tegen mij zegt 'stoppen met roken vies rotjoch, je moeder is een hoer!' dan blijf ik roken tot het einde der dagen terwijl ik weet dat het toch niet zo heel erg goed voor me is
Heb je zeker gelijk in, ik zie het zo:

Michael Moore: brandstof voor de USA haters

Ayaan Hirschi Ali: brandstof voor de islam haters

Zo simpel is het.

Kijk je mag een mening hebben, maar wat zij doet is gewoon nog meer haat zaaien, sorry maar dat is gewoon wat zij doet... Vind het jammer dat weinig mensen er wat aan willen doen...
pi_33095976
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:12 schreef sp3c het volgende:
behalve beledigingen slikken natuurlijk ... ik hoop dat die pulp verboden wordt

werd is tijd dat de vrijheid van meningsuiting duidelijk en voor iedereen afgebakend wordt en niet dat je over het huidige politieke hangijzer zo maar alles maar kunt zeggen
Je hoeft natuurlijk niet te slikken als je er niet naar kijkt. Hoe meer moslims het negeren hoe beter, zo zie je nu al dat Submission II bijvoorbeeld echt nauwelijks aandacht heeft gekregen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 15 december 2005 @ 10:21:17 #88
13462 BansheeBoy
pi_33096157
Het gaat niet zozeer om de inhoud bij deze heks, het gaat om de stijl, de manier waarop. Haar stijl werkt averechts, daarom weet ik ook bijna 100% zeker dat ze geen goede bedoelingen heeft, of ze is gewon dom, dat kan ook.

²
  Moderator donderdag 15 december 2005 @ 10:21:46 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33096171
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hoeft natuurlijk niet te slikken als je er niet naar kijkt. Hoe meer moslims het negeren hoe beter, zo zie je nu al dat Submission II bijvoorbeeld echt nauwelijks aandacht heeft gekregen.
mjah er wordt hier een standaard gezet die ik niet graag zie.
ik kan nu een filmpje bouwen over boeren en dat ze vies zijn omdat ze buiten moeten douchen en claimen dat ze allemaal zo zijn en dan zullen er nog idioten zijn die het geloven ook!

boeren boos omdat ik ze zit te dissen en dan zeg ik 'jamaar aha mag het ook!!! ... dus ik ook'

laat haar lekker in de tweede kamer gaan zitten ipv met haar camera te spelen
  Moderator donderdag 15 december 2005 @ 10:23:08 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33096197
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Het gaat niet zozeer om de inhoud bij deze heks, het gaat om de stijl, de manier waarop. Haar stijl werkt averechts, daarom weet ik ook bijna 100% zeker dat ze geen goede bedoelingen heeft, of ze is gewon dom, dat kan ook.

²
en houd jij ook is op!

je zegt Ayaan of Hirshi of Ali of een combinatie van voorafgaande of je houd lekker je mond want je doet feitelijk gewoon hetzelfde als haar
pi_33096222
Jongens laat haar toch lekker gaan. Als we eerlijk zijn dan heeft Ayaan wel een puntje.

En besides, ze moet etisch gezien wel door gaan met die filmpjes maken, want anders gaan mensen zeggen dat ze laf is omdat ze het wel verplicht is om door te gaan aan o.a. Theo.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 15 december 2005 @ 10:27:19 #92
13462 BansheeBoy
pi_33096295
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:23 schreef sp3c het volgende:

je zegt Ayaan of Hirshi of Ali of een combinatie van voorafgaande of je houd lekker je mond want je doet feitelijk gewoon hetzelfde als haar
Dat doe ik bewust, en jij bent de 1ste die het opvalt, je leest gelukkig goed, ik probeer nl. bewust mijn stijl (rigoreus) aan te passen aan de manier van Hirsi Ali, bij Hirsi Ali is het een graag geziene bedoening, als ik of een andere Moslim dit doet is dit zwaar uit den boze.

Maar goed dat het je opvalt, mijn opzet is geslaagd.

²
  Moderator donderdag 15 december 2005 @ 10:28:25 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33096326
ja doe het maar lekker gewoon niet ... geld ook voor Meki btw
  donderdag 15 december 2005 @ 10:30:32 #94
13462 BansheeBoy
pi_33096362
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:28 schreef sp3c het volgende:
ja doe het maar lekker gewoon niet ... geld ook voor Meki btw
Is niet meer nodig. Mijn opzet is reeds geslaagd.

²
  donderdag 15 december 2005 @ 10:31:06 #95
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33096380
quote:
AMSTERDAM - Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) komt met een nieuwe Submission-film. In deel III zal ze God zelf opvoeren. "Dat wordt het moeilijkste deel", zegt ze in het kerstnummer van het weekblad De Groene Amsterdammer. "Want wie zal Allah kunnen spelen?"
. Dit geeft voor mij het niveau wel een beetje aan. Wat een infantiel gedoe zeg.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  Moderator donderdag 15 december 2005 @ 10:33:43 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33096441
ik zou allah best kunnen spelen denk ik hoor ... ik ben hier toch ook een soort god en ik heb helemaal (nog) geen grootheidswaanzin ofzo

ik zal dr is emailen
pi_33096655
quote:
Dat moet ze toch al omdat er een hoop zielige ziekelijk figuren in Nederland rondlopen die niks tollereren
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_33096880
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:33 schreef sp3c het volgende:
ik zou allah best kunnen spelen denk ik hoor ... ik ben hier toch ook een soort god en ik heb helemaal (nog) geen grootheidswaanzin ofzo

ik zal dr is emailen
offtopic: heb jij al goed achter de schermen gekeken recently?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_33096894
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:54 schreef sizzler het volgende:

[..]

offtopic: heb jij al goed achter de schermen gekeken recently?
Daar hebben we feedback voor sizzler
Allah Al Watan Al Malik
pi_33096903
quote:
Op donderdag 15 december 2005 07:47 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ah, dus je keurt moord wel degelijk af?
Opvallend dat juist deze vraag onbeantwoord blijft, en dat daarna wel een reactie komt waarin wordt gezegd dat mensen die Mohammed beledigen terecht vrezen voor hun leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')