Een vrouw met ballen of een vrouw die ze neer moeten knallen?quote:AMSTERDAM - Tweede Kamerlid Hirsi Ali (VVD) komt met een nieuwe Submission-film. In deel III zal ze God zelf opvoeren. "Dat wordt het moeilijkste deel", zegt ze in het kerstnummer van het weekblad De Groene Amsterdammer. "Want wie zal Allah kunnen spelen?"
Een maand geleden werd bekend dat Hirsi Ali het script af had van Submission II, dat gaat over de discriminatie van homo's binnen de islam. Dat deel is het vervolg op de film die ze samen met de vermoorde regisseur Theo van Gogh maakte. Submission I was een aanklacht tegen de onderdrukking van vrouwen in de islamitische cultuur.
In het interview eist Hirsi Ali verder dat de VVD haar in een nieuwe Kamerperiode dezelfde ruimte geeft als nu, anders vertrekt ze. "Vlak voor de verkiezingen van 2007 maak ik de balans op, en leg aan de VVD voor of er ruimte blijft, zoals nu. Is dat zo, dan teken ik graag voor een nieuwe periode in de Kamer. Ik ben nog lang niet klaar met mijn onderwerp." Een post in het kabinet ambieert ze niet. Hirsi Ali kwam de afgelopen jaren regelmatig in botsing met collega's in de VVD-fractie omdat ze zich fel uitsprak over andermans beleidsterrein.
Bron: Nu.nl
Tjonge , ben jij even gefrustreerd zegquote:Op woensdag 14 december 2005 17:00 schreef Ylias het volgende:
[..]
Een vrouw met ballen of een vrouw die ze neer moeten knallen?
Geen van beiden, maar ik hoop dat vele er ook zo over denken. Ik weet niet wat ze hiermee wil bereiken, maar voor mij is dat duidelijk. Dat is de Moslim intimederen, uitdagen. Maar van mij krijgt ze niet meer dan medelijden. Ze zit gevangen in haar lichaampje en wat doet dat pijn. Er zijn wel wat belangrijke dingen in het leven dan je dag en nacht bezig houden om die achtergestelde moslim.
En dat de VVD daar intrapt. Wat zielig. Zij gaat nu de eisen stellen, omdat zij zieltjes wint en daar gaat het natuurlijk om. Hoe je aan die zieltjes komt doet er niet toe.
Omdat ik medelijden heb met haar?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
Tjonge , ben jij even gefrustreerd zeg
En hup...daar is het dogma van die arme moslim weer. Zijn ze nu echt zo zwak van overtuiging dat kritiek niet meer geuit mag worden?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:00 schreef Ylias het volgende:
Dat is de Moslim intimederen, uitdagen.
Wat heb je aan kritiek geven als je bij voorbaat al weet dat je alleen maar nog meer haat zal creeëren? Hirsi Ali is een karikatuur van zichzelf geworden, ze is m.i. niet meer dan een zwarte poedel die haar stokpaardje, het beledigen van de Islam, probeert te camoufleren met een drogreden als:"Ik probeer enkel opbouwende kritiek te geven." Ze doet in die films van haar precies datgene waar ze van WEET dat het provocerend is. Als zij dadelijk wordt vermoord moet men niet aankomen met:"Ze was niet gewaarschuwd." Kijk, ik voel me beledigd door die films van heks Hirsi Ali, maar voor de rest laat het me koud, ik zal geen vingerafdruk van mij aan haar vuil maken door haar te pijnigen. Maar er zijn er die hun haat erg ver doorvoeren en in staat zijn tot moord, en Hirsi Ali lijkt m.i. op deze manier absoluut geen matties te maken, echt niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:35 schreef wonko het volgende:
[..]
En hup...daar is het dogma van die arme moslim weer. Zijn ze nu echt zo zwak van overtuiging dat kritiek niet meer geuit mag worden?
Wat heb je aan politici die geen politiek bedrijven?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:22 schreef wonko het volgende:
Wat heb je aan een geloof als je weet dat het bijna alleen maar haat en onderdrukking zal creëeren?
Zwarte poedel ,,,,, heks......quote:Op woensdag 14 december 2005 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heb je aan kritiek geven als je bij voorbaat al weet dat je alleen maar nog meer haat zal creeëren? Hirsi Ali is een karikatuur van zichzelf geworden, ze is m.i. niet meer dan een zwarte poedel die haar stokpaardje, het beledigen van de Islam, probeert te camoufleren met een drogreden als:"Ik probeer enkel opbouwende kritiek te geven." Ze doet in die films van haar precies datgene waar ze van WEET dat het provocerend is. Als zij dadelijk wordt vermoord moet men niet aankomen met:"Ze was niet gewaarschuwd." Kijk, ik voel me beledigd door die films van heks Hirsi Ali, maar voor de rest laat het me koud, ik zal geen vingerafdruk van mij aan haar vuil maken door haar te pijnigen. Maar er zijn er die hun haat erg ver doorvoeren en in staat zijn tot moord, en Hirsi Ali lijkt m.i. op deze manier absoluut geen matties te maken, echt niet.²
100% mee eens.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heb je aan kritiek geven als je bij voorbaat al weet dat je alleen maar nog meer haat zal creeëren? Hirsi Ali is een karikatuur van zichzelf geworden, ze is m.i. niet meer dan een zwarte poedel die haar stokpaardje, het beledigen van de Islam, probeert te camoufleren met een drogreden als:"Ik probeer enkel opbouwende kritiek te geven." Ze doet in die films van haar precies datgene waar ze van WEET dat het provocerend is. Als zij dadelijk wordt vermoord moet men niet aankomen met:"Ze was niet gewaarschuwd." Kijk, ik voel me beledigd door die films van heks Hirsi Ali, maar voor de rest laat het me koud, ik zal geen vingerafdruk van mij aan haar vuil maken door haar te pijnigen. Maar er zijn er die hun haat erg ver doorvoeren en in staat zijn tot moord, en Hirsi Ali lijkt m.i. op deze manier absoluut geen matties te maken, echt niet.²
Kan je niet beter eerst lezen?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef HiZ het volgende:
Kan ze niet beter eerst Submission II maken ?
Ik zou de propagandafilmpjes van AHA toch niet onder cultuur durven te scharenquote:Op woensdag 14 december 2005 19:24 schreef drugsgebruiker het volgende:
Waarom staat dit topic niet in de klaagbaak? Kan je tussen andere ja-knikkende frusti's over een toekomst met Bos als premier dromen. Als jij ook maar enige culturele kennis had, wist je dat zo'n film als dit niets bijzonders is. Ik heb liever dat iemand dit op deze manier doet, dan als een jammerend kind topics gaat openen over de waanzin van een persoon, die als een van de weinigen in dit land terecht kritiek levert op bepaalde aspecten van een religie.
Het zou me inderdaad niet verbazen als het een travestiet blijkt te zijn. Gewoon Pim, die helemaal niet dood blijkt te zijn, maar een pruik opgezet heeft en een paar uurtjes zonnebank gepakt heeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:00 schreef Ylias het volgende:
[..]
Een vrouw met ballen of een vrouw die ze neer moeten knallen?
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Het begint nou een beetje Friday the 13th cyclus te worden. Sequel na Sequel.
Straks nog een Submission the afterparty en Submission How It All Started en de zooi in een mooie giftbox, met wat action figures erbij...
Daar heeft ze nu gelukkig geen last vanquote:Op woensdag 14 december 2005 22:02 schreef Meki het volgende:
Als Hirsi Allah gaat bijhalen dan moet Hirsi voor haar leven vrezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |