Heb je een doosje aspirientjes voor me, want eentje is veel te weinig om deze avond door te komenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
Neem een aspirientje, en zet hem op
Ga je gang, kan ik wat anders gaan doen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft een leuk en waardig einde van de weekopdrachten, deze laatste
Zullen we afspreken wie de caps doet
Hoezo haalt hij het nooit, hij is net begonnen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:40 schreef frizti het volgende:
Dat wordt rantsoen de laatste week.
Die lamzak haalt het nooit.
Roel haalt het niet het maar dat geeft toch niet met rantsoen naar huis.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:40 schreef frizti het volgende:
Dat wordt rantsoen de laatste week.
Die lamzak haalt het nooit.
Ik cap niet hoor, doen al teveel andere...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Ga je gang, kan ik wat anders gaan doen.
Ik kijk nog maar een uurtje per dag naar de streams, anders val ik in slaap.
Je kan het inschatten of iemand iets haalt en ik denk niet dat het lukt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:42 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Hoezo haalt hij het nooit, hij is net begonnen.
Omdat Roel een luie flikker is. Die heeft geen doorzettingsvermogen getoond de afgelopen 110+ dagen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:42 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Hoezo haalt hij het nooit, hij is net begonnen.
quote:Over Joost aan Ingrid
Joost heeft Nathalie verteld dat hij gisteren ontdaan was door de imitaties, ondanks zijn laconieke houding.
ja vooral tussen Joost - Roel en Roel - Liesquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:45 schreef borduurtje het volgende:
Zoooooooo en nu wordt dus Ing bewerkt met geroddel.
Is wel een pittige geheime missie hoor, daar kan nog ruzie van komen pffffffffffffff
BB helpt een handje dmv de weekopdracht die er nu is, zodat ze iedereen apart even kan nemen voor de roddels denk ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:45 schreef borduurtje het volgende:
Is wel een pittige geheime missie hoor, daar kan nog ruzie van komen pffffffffffffff
Nee hoor, denk niet dat nu nog veel mensen veranderen van mening. Iedereen heeft wel z'n eigen favorietquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:42 schreef essie05 het volgende:
Nu worden Naat en Roel nog ff flink in beeld gebracht waarschijnlijk wil BB dat juist die 2 er nog niet uitgaan.
Geloof je het zelf? De schijnheilen zijn de afgelopen maanden met niks te provoceren geweest.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:45 schreef borduurtje het volgende:
manipulatie weet je welquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:47 schreef melke het volgende:
[..]
Nee hoor, denk niet dat nu nog veel mensen veranderen van mening. Iedereen heeft wel z'n eigen favoriet
Misschien dat roddel van Lieske tov Roel nog kan uitlopen tot gedoe. Meer denk ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:47 schreef frizti het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? De schijnheilen zijn de afgelopen maanden met niks te provoceren geweest.
Zal nu dus ook wel niet lukken. Ik hoop nog steeds dat de stekker er donderdag uitgetrokken wordt.
Ik vind het ook vooral een saaie roddel. Ik zou het veel sappiger vinden als de roddel over Brenda zou gaan.... dat het eigenlijk de zus van Joost is of zo.... dat Joost maar doet alsof het zijn vriendin isquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:44 schreef Bartoli het volgende:
dit vind ik trouwens een slechte roddel. Dat was toch ook zo
[..]
ja zoietsquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind het ook vooral een saaie roddel. Ik zou het veel sappiger vinden als de roddel over Brenda zou gaan.... dat het eigenlijk de zus van Joost is of zo.... dat Joost maar doet alsof het zijn vriendin is![]()
Yup. thats what i said twoquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:50 schreef Dropkick het volgende:
Als de roddel bij Roel goed overkomt,kan het wel eens Herrie in de tent worden.
Die had inderdaad veel beter geweest.Nu word Joost weer eens in bescherming genomen.Er is toch niets ergs aan de roddel die nu verspreid word.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind het ook vooral een saaie roddel. Ik zou het veel sappiger vinden als de roddel over Brenda zou gaan.... dat het eigenlijk de zus van Joost is of zo.... dat Joost maar doet alsof het zijn vriendin is![]()
een 'bewtje' terugquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:51 schreef Foreverblue het volgende:
BEW ook weer
Leuk combinatie van de oude opdrachten![]()
[afbeelding]
Inderdaad BB5 is eigenlijk al voorbij.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ondanks die geheime missie zal er niets heftigs gebeuren, ja heel mss dat Roel ietwat geirriteerd raakt maar thats it, BB is eigenlijk 'voorbij'
Lieske heeft een goede mensenkennis en die schat in dat Roel het niet gaat halen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske zegt nu ook al tegen Nath en Ing, dat ze denkt dat Roel het niet haalt
Wat is dat toch, dat ze zo negatief denken hierover
niet echt meer omdat hij vanmiddag zei ik wil een weekopdracht voor me alleen oidquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef melke het volgende:
Is de opdracht voor Roel straf vanwege het slaap en luie gedrag?
Zoals ik al eerder zei, kijk ik nog gemiddeld een uurtje per dag naar de streams.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom kijken jullie dan nog, ben ik de enige die die roddelopdracht leuk en spannend vind
Op het tempo waarop hij nu bezig is zeg ik ook dat hij het niet haaltquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske zegt nu ook al tegen Nath en Ing, dat ze denkt dat Roel het niet haalt
Wat is dat toch, dat ze zo negatief denken hierover
die slaapt morgen weer de hele dagquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:53 schreef melke het volgende:
[..]
Op het tempo waarop hij nu bezig is zeg ik ook dat hij het niet haalt
Moeten die bonen nog in zakjes?Ik kan me indenken dat als hij ze zo laat liggen hij straks het door elkaar gooit als hij met zijn breiwerkje in de weer is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:53 schreef melke het volgende:
[..]
Op het tempo waarop hij nu bezig is zeg ik ook dat hij het niet haalt
Dido is ook niet achterlijk. Ze zullen dit ook wel aanhalen in de uitzending van morgen of donderdagquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:54 schreef borduurtje het volgende:
Owwwwwww en Joost kan Roel wel villen hahahaa.
Ik hoop toch wel dat Dido de Talpa site leest, want komt wel een beetje vervelend over op deze manier voor haar.
Dan zijn ze niet meer goed te verstaanquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:55 schreef melke het volgende:
Het aller irritanste van deze BB vind ik dat gesmak en geslurp bij het eten. Dan mag die microfoon voor mij wel uit
Dat heb ik me ook al vaak afgevraagt hoor waarom ze hier nog kijken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom kijken jullie dan nog, ben ik de enige die die roddelopdracht leuk en spannend vind
Ik denk dat Dido helemaal niet kijkt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:54 schreef borduurtje het volgende:
Owwwwwww en Joost kan Roel wel villen hahahaa.
Ik hoop toch wel dat Dido de Talpa site leest, want komt wel een beetje vervelend over op deze manier voor haar.
ze hoeft niet te kijken ze krijgt het wel via een ander te horen die wel kijkt of leestquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:57 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik denk dat Dido helemaal niet kijkt.
Heeft Nath het al tegen Joost gezegd???quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:57 schreef borduurtje het volgende:
Ik vind het ook wel lache hoor, ik wist alleen niet wat ik hoorde wat Naat tegen Joost vertelde.
Ik geloofde er geen moer van en dacht dat ze aan het stoken was om Roel uit de weg te ruimen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heeft Nath het al tegen Joost gezegd???
(dat Roel niet echt verliefd is op Dido, maar dat het een speltaktiek is)
Dat gaat Nathalie op dr klompjes af en BB helpt mee, want dankzij deze opdracht is het veel makkelijker uit te voeren omdat niet iedereen in de huiskamer vertoefdquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
en Ingrid heeft ze ook al bewerkt![]()
Bedenk zelf de zweetparels op zijn voorhoofd erbijquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:00 schreef BONG4002 het volgende:
Roel "is echt hard werken jongens, fucking teringzooi"
Ja je kan wel zien dat ze op de toneelschool heeft gezetenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
en Ingrid heeft ze ook al bewerkt![]()
En dan blijft Roeltje over, het toetje dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:04 schreef Bartoli het volgende:
en nu zal ze Lies wel gaan bewerken
ja dat zal ze vannacht vertellen als iedereen slapen isquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan blijft Roeltje over, het toetje dus
Ze zal daar nog wel wat moed voor moeten verzamelen...ik kan me niet voorstellen dat Roel niets aan Lieske laat merken ook al vraagt Naat of hij zijn mond wil houden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan blijft Roeltje over, het toetje dus
Is dat spul uit die fles pure vodka of is dat zo'n mix drankje?quote:
Als ze verstandig is, doet ze het zo laat mogelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:06 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze zal daar nog wel wat moed voor moeten verzamelen...ik kan me niet voorstellen dat Roel niets aan Lieske laat merken ook al vraagt Naat of hij zijn mond wil houden.
Mixquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
Is dat spul uit die fles pure vodka of is dat zo'n mix drankje?![]()
(sorry ben niet zo deskundig op dat gebied vrees ik)![]()
Ik noemde het ook al in een eerdere post, Roel kan niet goed tegen teveel geluiden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
Roel word heel stapsgewijs steeds ietsje geirriteerder
Ah, ok! bedankt!quote:
Ja zo tussen mond en lippen door vraagt bridget mss aan Nathalie of ze dat roddelen wel leuk vond. Maar dan in een verkapte versie zoals bij Roel toen "een 3e hand is nooit weg"quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze verstandig is, doet ze het zo laat mogelijk
Al moet het binnen 24 uur, en is er morgenavond vast een afscheidsavondje.
En wordt de opdracht (als ze bekendmaken dat het een opdracht was) donderavond pas bekend.
Niet zo'n goed idee....quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef regenworm het volgende:
Roel een biertje
Mss ook een geheime missiequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:14 schreef Dropkick het volgende:
Joost is echt irritant bezig tegen Roel,hij ratelt echt door.
Hejquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:14 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Arme RoelMoet ie eindelijk eens werken?
![]()
Ff terugdenkend is er volgens mij nog geen 1 geheime missie daadwerkelijk met naam en toenaam bekend gemaakt.Alleen die misluktte van Lieske.Of heb ik nu een erg selectief geheugen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:14 schreef melke het volgende:
Word de geheime missie van Nathalie na afloop wel bekend gemaakt?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef Dropkick het volgende:
Het lijkt wel of Joost ook een opdracht heeft:Veel babbelen zodat Roel zich irriteerd,hij ratelt maar door.
Dat kwam omdat ze teveel vertelde over die missie tegen Rikkert, anders word het NIET bekendgemaaktquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:17 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ff terugdenkend is er volgens mij nog geen 1 geheime missie daadwerkelijk met naam en toenaam bekend gemaakt.Alleen die van Lieske.Of heb ik nu een erg selectief geheugen?
Een (onschuldige) opdracht, waarbij Roel niet mee mocht helpen met de eieropdracht van Menno en Ingrid, is ook bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:17 schreef essie05 het volgende:
Ff terugdenkend is er volgens mij nog geen 1 geheime missie daadwerkelijk met naam en toenaam bekend gemaakt.Alleen die misluktte van Lieske.Of heb ik nu een erg selectief geheugen?
Nou ik ook hoor. En ook omdat ze daar zo zitten te eten en te drinken en zelfs te roken......quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:15 schreef Bartoli het volgende:
ik denk dat dit een weekopdracht is maar dan zonder rantsoen ofzo. Maar eerder om Roel gek te maken? door dit constante erdoorheen gelul van de andere leiden ze Roel af, dan gaat die het wss niet halen en naaien ze zichzelf ook mits er wel een rantsoen aan vast hangt. Kan het me niet voorstellen anders. Of denk ik nu weer te ver?
Ik had het al even gewijzigd in misluktte opdracht van Lieske.Het zou wel flauw zijn als Naat voor deze missie geld krijgt en ze deze last niet langer met zich mee hoeft te dragen omdat BB de missie bekend maakt.Maar goed misschien kan ze de missie donderdag mee naar huis nemen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze teveel vertelde over die missie tegen Rikkert, anders word het NIET bekendgemaakt(nouja, in de finale mss)
ze naaie zich er zelf mee als hierdoor de opdracht misluktquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef Foreverblue het volgende:
Hebben ze misschien niet alle 4 de opdracht om Roel te sarren en irriteren? Begint er veel op te lijken.
homoverhaal van Menno ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:17 schreef essie05 het volgende:
Ff terugdenkend is er volgens mij nog geen 1 geheime missie daadwerkelijk met naam en toenaam bekend gemaakt.Alleen die misluktte van Lieske.Of heb ik nu een erg selectief geheugen?
Nee dat is het niet denk ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef bunnyma het volgende:
Misschien doet Joost wel zo irritant omdat hij nog kwaad is op Roel n.a.v. de roddel van Nathalie.
Ze beginnen nu ook te zingen iddquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef Foreverblue het volgende:
Hebben ze misschien niet alle 4 de opdracht om Roel te sarren en irriteren? Begint er veel op te lijken.
Dat bedoelde ik dus...ik heb een slecht geheugen, die was ik inderdaad vergeten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een (onschuldige) opdracht, waarbij Roel niet mee mocht helpen met de eieropdracht van Menno en Ingrid, is ook bekend gemaakt.
Zijn die 4 vandaag in de DBK geweest?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef Foreverblue het volgende:
Yep, iedereen is daar geweest en denk idd dat de anderen (behalve Roel) de opdracht hebben om zijn weekopdracht te dwarsbomenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zijn die 4 vandaag in de DBK geweest?
Zodat zij die opdracht hebben gekregen.
Ik vind dat Roel het nog lang volhoudt zonder schelden...... oh, het schelden begint.![]()
Dat denk ik ook, gok zomaar dat ze net doen alsof de opdracht gaat mislukken en dan in de live bekendmaken dat ze toch de laatste week mogen bestellenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:23 schreef Bartoli het volgende:
het is ook een opdracht die een normaal werkend mens nooit in 4uur zou halen. Dus wat dat betreft is dit opgezet spel
Misschien weten de 4 toeschouwers dat wel en kunnen ze de opdracht nog rredden door Roel zoveel mogelijk te irriteren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:23 schreef Bartoli het volgende:
het is ook een opdracht die een normaal werkend mens nooit in 4uur zou halen. Dus wat dat betreft is dit opgezet spel
lukt toch niet. zelfs een afgestudeerde psycholoog zou psycho worden en gaan scheldenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is de 'geheime' opdracht van de 4 wel, Roel zo af te leiden dat ie het niet haalt.
Al betwijfel ik het, eerder in de keuken zei Joost serieus, dat ze Roel niet alleen moesten laten.
Meneer de psycholoog heeft in zijn studie blijkbaar niet geleerd grenzen aan te geven: hij zou ook op normale toon kunnen vragen, of ze rustig willen zijn, omdat hij zich dan beter kan concentreren.
Omdat als Roel alleen is, hij dan rustig door kan werken en dat mag juist niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is de 'geheime' opdracht van de 4 wel, Roel zo af te leiden dat ie het niet haalt.
Omdat het om NIET GEHAALDE OPDRACHTEN gaat
Al betwijfel ik het, eerder in de keuken zei Joost serieus, dat ze Roel niet alleen moesten laten.
Meneer de psycholoog heeft in zijn studie blijkbaar niet geleerd grenzen aan te geven: hij zou ook op normale toon kunnen vragen, of ze rustig willen zijn, omdat hij zich dan beter kan concentreren.
Roel zal dat ook wel doorkrijgen. Ik zit egl te wachten op een opmerking "shut the fuck op het gaat anders ook om jullie eten, drinken, roken etc"quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:26 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Zeg he... lullo, werk eens een beetje door
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:19 schreef Bartoli het volgende:
ben genoodzaakt het geluid uit te zetten, jezus wat kan ik Josti niet meer aanhoren![]()
Misschien gaat hij wel vannacht stiekem 2 uur doorquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:26 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Omdat als Roel alleen is, hij dan rustig door kan werken en dat mag juist niet.
hahaquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:27 schreef Foreverblue het volgende:
Misschien gaat hij wel vannacht stiekem 2 uur door
Daar heb je idd een pointquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:26 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Omdat als Roel alleen is, hij dan rustig door kan werken en dat mag juist niet.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:25 schreef bunnyma het volgende:
Misschien is de opdracht van die anderen gelukt als hij kwaad weg loopt, of met iets begint te gooien.
Dit is een opdracht van Hummie om te laten zien aan alle Fokkers dat Roel niet agressief te krijgen is.![]()
YEP, DAT IS HETquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Omdat het om NIET GEHAALDE OPDRACHTEN gaat
Ja lol, Roel in de Menno-modus...quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel vannacht stiekem 2 uur door
De vloer zit vol met bobbels... dat werkt niet... heeft die al geprobeerd. Dus zo'n IDIOOT is het nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
WAT EEN FOKKING IDIOOT IS ROEL
Zo moeten die bonen toch niet gesorteerd worden: je moet SCHUI-VEN met de bonen, niet een voor een oppakken!!
Mooi, zijn we weer een avondje onder de pannenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:30 schreef Bartoli het volgende:
3uur te gaan nog
Dropkick was er 20 minuten geleden al min of meer achterquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:28 schreef BONG4002 het volgende:
YEP, DAT IS HET![]()
![]()
![]()
Klinkt mij het meest logisch in de oren
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef Dropkick het volgende:
Het lijkt wel of Joost ook een opdracht heeft:Veel babbelen zodat Roel zich irriteerd,hij ratelt maar door.
Ha Angelquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi, zijn we weer een avondje onder de pannen![]()
Ja, ik schakel net inquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De vloer zit vol met bobbels... dat werkt niet... heeft die al geprobeerd. Dus zo'n IDIOOT is het niet
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die anderen hebben hem gezegd het zo te doen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
WAT EEN FOKKING IDIOOT IS ROEL
Zo moeten die bonen toch niet gesorteerd worden: je moet SCHUI-VEN met de bonen, niet een voor een oppakken!!
Kán ja, maar ik denk niet dat ie dat doet, hij werkt het liever één voor één af, te beginnen met de lastigste, de bonen dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:34 schreef essie05 het volgende:
Voordeel van meerdere opdrachten is dat Roel het wel af kan wisselen.
Dan moet je er eens wat tempo achter gaan zetten. Scheelt misschien ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:23 schreef Bartoli het volgende:
Ik zie het jullie ook niet in 4uur halenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:36 schreef melke het volgende:
[..]
Dan moet je er eens wat tempo achter gaan zetten. Scheelt misschien ook
Maar het is juist de bedoeling dat ie het niet haaltquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:36 schreef melke het volgende:
[..]
Dan moet je er eens wat tempo achter gaan zetten. Scheelt misschien ook
Hoe weten jullie zo zeker dat de opdracht niet gehaald mag worden? Staat dat ergens?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar het is juist de bedoeling dat ie het niet haaltDaarom zijn m.n. Joost en Nathalie non stop aan het converseren om als stoorzender te werken voor Roel
Dat is juist niet de bedoeling, dit is een geheime opdracht om de weekopdracht te saboterenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:39 schreef melke het volgende:
Ze kunnen hem wel wat meer aanmoedigen en steunen zeg!
Is juist niet de bedoeling dat die het haaltquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:39 schreef melke het volgende:
Ze kunnen hem wel wat meer aanmoedigen en steunen zeg!
Ik zie steeds een kruisje bij je... (nu goed)quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:40 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe weten jullie zo zeker dat de opdracht niet gehaald mag worden? Staat dat ergens?
Dat doe je niet als iets gehaald moet worden, *zelfs* Joost niet.quote:Joost is irritant
De Bewoners proberen Roel onder het genot van een wijntje, een sigaretje en een hapje te motiveren om toch vooral de Opdracht goed te volbrengen. "Je kunt mensen toch nog een leuke laatste week bezorgen, vlak dat niet uit", aldus Nathalie. "Kom op Roel, doe je best!", zegt Ingrid. Joost is ondertussen druk aan het kletsen over koetjes en kalfjes. Tot overmaat van ramp zet hij, gevolgd door de anderen, een nummer van Gerard Joling in. Roel trekt dat niet. ""Alsjeblieft man, wat kan jij slap lullen! Je bent net een ratelband!", schreeuwt Roel. Hij vindt dat Joost moet ophouden met zijn geratel, of anders moet hij de Geheime Kamer maar verlaten! "Maar dan weet ik niet wat ik moet doen", sipt Joost.
Een ROOD kruisje?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zie steeds een kruisje bij je... (nu goed)
Een aanname waarin 'we' op de SC collectief in zijn gaan gelovenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:40 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe weten jullie zo zeker dat de opdracht niet gehaald mag worden? Staat dat ergens?
Ik zie ze welquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zie steeds een kruisje bij je... (nu goed)
Massahysteriequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een aanname waarin 'we' op de SC collectief in zijn gaan geloven![]()
O jee.... ik voel die foto van Naat weer opkomen nu... dus ik ga er maar niet op inquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:47 schreef Wickedangel het volgende:
Ow en daar dacht ik niet eens aanIk deed gewoon dubbelzinnig heel in het algemeen
![]()
Nou, daar kan ie lekker knettergek van uit z'n pannenlap gaan, toch.quote:
Nee he,die is echt afschuwelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jee.... ik voel die foto van Naat weer opkomen nu... dus ik ga er maar niet op in
Kreeg het idee dat hij al gek aan het worden is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, daar kan ie lekker knettergek van uit z'n pannenlap gaan, toch.
Zet dan maar een muziekje op want Lieske kan je niet zo maar uitzetten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:48 schreef farceman het volgende:
Kan die Lies gewoon niet meer aanhoren over haar studenten gezeik, walgelijk!
een 2e joost dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zet dan maar een muziekje op want Lieske kan je niet zo maar uitzetten.
En je ziet het gelijk een stuk sneller gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
Roel is ein-de-lijk de bonen aan het schuiven ipv oppakken
100 dingen inpakken kan nog knap lastig worden.Moet je toch zeker een uur voor uittrekken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:56 schreef Bartoli het volgende:
goed 2u30 nog
het kan wel moet die met die bonen binnen 20-25 min klaar zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
100 dingen inpakken kan nog knap lastig worden.Moet je toch zeker een uur voor uittrekken.
En dan nog breien
Moet er een winnie de pooh ding in een zak of nog meer dingen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het kan wel moet die met die bonen binnen 20-25 min klaar zijn![]()
Ja denk ik ook wel, Roel blijft nu kalm en gaat rustig door, denk dat ie ook net als wij doorheeft dat dit niet haalbaar is en de andere bewoners proberen door het ouwehoeren Roel erg af te leidenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Nog een aanwijzing:
De bewoners lijken het he-le-maal niet te deren dat Roel enorm achterloopt op schema. Ik denk dat ze onderhuids toch allemaal, incl. Roel, doorhebben dat het toch niet haalbaar was en dat ze gewoon allen net moeten doen voor BB waar ze voor gevraagd zijn te doen.
De rest moedigt hem niet aan en werkt hem bovendien op z'n zenuwen. Maar Roel is wel gestressed bezig hoor en vroeg net ook hoelang hij al bezig was. Die heeft denk ik nog niks door.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Nog een aanwijzing:
De bewoners lijken het he-le-maal niet te deren dat Roel enorm achterloopt op schema. Ik denk dat ze onderhuids toch allemaal, incl. Roel, doorhebben dat het toch niet haalbaar was en dat ze gewoon allen net moeten doen voor BB waar ze voor gevraagd zijn te doen.
1 winnie de poeh geval per zakquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet er een winnie de pooh ding in een zak of nog meer dingen.
Heb zelf ook ooit zulke dingen ingepakt dus kan ik het een beetje inschatten.
Haar spiegelbeeld checken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:04 schreef regenworm het volgende:
Wat deed Nath op de slaapkamer?
Maar er staan harstikke veel dozen,kan nooit een ding per zakje zijn.quote:
we zullen het zien als die er nog aan toekomtquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar er staan harstikke veel dozen,kan nooit een ding per zakje zijn.
en die gekleurde dingen,lijken wel enveloppen die moeten er dan toch ook in.
Helaas ik ook.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:05 schreef bunnyma het volgende:
Ik word nu knotsgek van Lieske en van Joost!
Het is afgeschilderd maar aangeschilderd is de Groningse Studenten taalquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske, het is: als een debiel worden AFGESCHILDERD, en niet AANGESCHILDERD
toch
Haalt hij echt nooit,want hij moet ook nog breien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
we zullen het zien als die er nog aan toekomt![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:05 schreef bunnyma het volgende:
Tuurlijk, pik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel stijgt bij jullie zeker in de pikorde![]()
![]()
Hij heeft het eerder gedaan. (de breiopdracht)quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haalt hij echt nooit,want hij moet ook nog breien.
Heeft hij dat de vorige keer ook gedaan.
Van elke stapel er 1 afpakken en al die vellen samen in een zakje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar er staan harstikke veel dozen,kan nooit een ding per zakje zijn.
en die gekleurde dingen,lijken wel enveloppen die moeten er dan toch ook in.
Al die zogenaamde "versprekingen" van Lieske zijn eigenlijk gewoon Groningse Studenten taal.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is afgeschilderd maar aangeschilderd is de Groningse Studenten taal
join the clubquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:05 schreef bunnyma het volgende:
Nou dat niet echt hoor,als dit nog poosje doorgaat is iedereen stom.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:09 schreef Bartoli het volgende:
och jee naat staat weer in de badkamer
Lukt dus nooit in een uurquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:10 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Van elke stapel er 1 afpakken en al die vellen samen in een zakje.
Dat is niet meer mogelijk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
Welnee joh... ze waren juist leuk... zet maar terug.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:12 schreef Muerte het volgende:
--dubbel-
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aan je oogjes mankeert iig niks![]()
Bij mij stijgt hij nog steeds, want de rest zakt steeds verder wegquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat is niet meer mogelijk!
Dat heeft hij in de afgelopen maanden al verpest.![]()
Bij mij krijgt hij ook nog steeds pluspunten en Mini-Me gaat onder het nulpunt nuquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:15 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Bij mij stijgt hij nog steeds, want de rest zakt steeds verder weg![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is afgeschilderd maar aangeschilderd is de Groningse Studenten taal
Done! Bedankt, blijf voorlopig toch maar weer even op de achtergrond.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welnee joh... ze waren juist leuk... zet maar terug.
Hij was anders aan het zeiken tegen Nathalie over haar smakken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:16 schreef Bartoli het volgende:
Roel negeert hun ook al. Hij reageert niet eens meer op Nathalie
Ga jij donderdag voor je favoriet smsen of bellen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bij mij krijgt hij ook nog steeds pluspunten en Mini-Me gaat onder het nulpunt nu
Doe jij dat niet dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ga jij donderdag voor je favoriet smsen of bellen?
voor de 1000ste keer, ik kan niet bellen vanuit hier, maar ik ben bijna in staat om geld over te maken om een vriend van mij te laten stemmenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet hoor... de caps met smoeltrekkingen van jou zijn ongevenaardquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Done! Bedankt, blijf voorlopig toch maar weer even op de achtergrond.![]()
Nee ze kregen geen cent van me.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Hummie zal je dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voor de 1000ste keer, ik kan niet bellen vanuit hier, maar ik ben bijna in staat om geld over te maken om een vriend van mij te laten stemmen![]()
Gaan we nu ook al de Ingrid-smoeluh coördineren? Dus niet alleen de Lieske-tietuh?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet hoor... de caps met smoeltrekkingen van jou zijn ongevenaard![]()
ja en een aantal 15 jarige pubers die geilen op mini-mequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee ze kregen geen cent van me.
Hun bepalen het toch.
Geheime missies kun je niet weigeren, daar staat zover ik weet een sanctie op.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat Chantal de opdracht van Naat niet heeft gekregen,zou wel eens willen weten of ze het gedaan had.
Ze keurde Menno er zo op af.
Hun niet, zij misschien welquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hun bepalen het toch.
Als hun het toch bepalen waar maakt iedereen zich dan druk om?Dan moet je over Hummie gaan klagen ipv elke dag hetzelfde over 1 persoon.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hun bepalen het toch.
En wat ik niet snap is dat Joost niet een keer een 'eigen' opdracht krijgt.... heeft hij nog niet echt gehad toch? [op de 'hou-Rob-in-leven-in-huisje na dan]quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat Chantal de opdracht van Naat niet heeft gekregen,zou wel eens willen weten of ze het gedaan had.
Ze keurde Menno er zo op af.
Wie zal er dan allemaal voor Joost bellen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja en een aantal 15 jarige pubers die geilen op mini-me
Ze zenden dat sowieso niet uit dus moet er al iemand van die vereniging toevallig de streams hebben gevolgdquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef Sjet het volgende:
Zal Joost ook nog afgestraft worden door die studentenvereniging? Hij zij dat ze wat hem betreft wel opgeheven mogen worden......... zullen ze hem niet in dank afnemen denk ik.....
Al vind ik dat ook als ik die verhalen zo hoor![]()
Die discussie hadden we al kunnen starten met de Naat bekkentrekken... dus dat doen we maar nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaan we nu ook al de Ingrid-smoeluh coördineren? Dus niet alleen de Lieske-tietuh?![]()
Maar daar is een apart topic voor, dat is een sport. Kan met niet herinneren dat ik in de SC nou zoveel Nathalie-bekken heb gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die discussie hadden we al kunnen starten met de Naat bekkentrekken... dus dat doen we maar niet
BB draait toch om de bewoners en Hummy word er niet uitgezet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:23 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Als hun het toch bepalen waar maakt iedereen zich dan druk om?Dan moet je over Hummie gaan klagen ipv elke dag hetzelfde over 1 persoon.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:25 schreef J-net het volgende:
Ik heb het echt zooooooo niet naar mn zin met Lieske
BB met Lieske is zeker niet de makkelijkste periode
ik heb het zooooo niet naar mn zin met Lieske
Mijn vereniging is zooooo goed af zonder Lieske
Met Lieske is het echt nooit beter
Lieske bllaaaaa blaaaa blaaaa Lieske bla bla bla bla ik ik bla bla bla
Snapte je die knipoog dan nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan ook weinig goed doen hier.
Ik hou wel op met posten.
DOEI!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan ook weinig goed doen hier.
Ik hou wel op met posten.
Nee eigelijk niet,maar het valt me gewoon op dat ik steeds wel iets fout zeg .quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Snapte je die knipoog dan niet![]()
Of hier meelezen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zenden dat sowieso niet uit dus moet er al iemand van die vereniging toevallig de streams hebben gevolgd
Whehehe... ik probeerde nog te redden wat er te redden viel.quote:
Deze is wat duidelijker!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Snapte je die knipoog dan niet![]()
Hey Rooie, gewoon lekker door typen, niks mis meequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee eigelijk niet,maar het valt me gewoon op dat ik steeds wel iets fout zeg .
De ene keer moet ik meer diepgang tonen,de andere keer ben ik kortzichtig.
Dan maak ik weer een fout met typen.
En Manu82 heeft het gelukkig nog steeds gelukkig naar zijn zin bij Fok (zoals de afgelopen 20 dagen)quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:32 schreef Manu82 het volgende:
En Mini-Me heeft het gelukkig nog steeds gelukkig naar haar zin bij haar studentenvereniging (zoals de afgelopen 120 dagen)
Oww die is fantástischquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:34 schreef Muerte het volgende:
[..]
Deze is wat duidelijker!![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |