20:20 uur Nathalie 'bewerkt' Joost Nathalie laat Joost in de Slaapkamer weten moeite te hebben met de imitaties die de mede-Bewoners van haar deden. “Ik ben toch wel meer dan dat?”, wil ze weten.
“Zit je daar over te piekeren?”, vraagt Joost. Nathalie antwoordt dat het wel meevalt, maar Joost stelt haar toch gerust. Even later blijkt dat Nathalie al met haar Geheime Missie bezig is. Nu ze alle aandacht heeft van Joost, begint ze over de roddel van Roel. Ze laat Joost weten dat Roel alleen met Dido ging om zo populair bij de kijkers te worden. “Dit vind ik niet tof”, reageert Joost. “Ik ook niet”, zegt Nathalie gelijk. “Het is wel mijn vriendin.” Joost is verbijsterd. Nathalie drukt de Nijmegenaar op het hart dat hij absoluut zijn mond moet houden. Joost belooft het, maar kan zijn afkeer voor het gedrag van de Rotterdammer niet verbergen. En zo lijkt het 1-0 voor Nathalie.
20:45 uur Nathalie ligt op schemaAls Nathalie en Ingrid in de Keuken lekkere hapjes staan te maken, vindt Nathalie de tijd rijp om de roddel over Joost te ‘droppen’. En ze pakt het slim aan. Als Ingrid laat weten dat ze vindt dat Nathalie is afgestraft tijdens de imitaties, blijkt dit de ideale gelegenheid de roddel te verstrekken. “Joost was gisteren ook ontdaan”, begint Nathalie. “Het deed hem meer dan hij wilde toegeven!” Ingrid begrijpt dit wel, maar vindt het goed dat mensen een spiegel voorgehouden krijgen. En zo lijkt het 2-0 voor Nathalie.
bron:
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.htmlIk heb het helaas niet live gezien, maar dit doet ze toch knap.
Nu alleen nog de roddel tegen Lieske, dat Ing gekust heeft met Rob.
En als toetje: tegen Roel, dat Lies een geheime 25.000 euro opdracht had, om Dido weg te krijgen
![]()
Vooral Roel zal denk ik toch wel wat gaan doorvragen.