Hij was anders aan het zeiken tegen Nathalie over haar smakken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:16 schreef Bartoli het volgende:
Roel negeert hun ook al. Hij reageert niet eens meer op Nathalie
Ga jij donderdag voor je favoriet smsen of bellen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bij mij krijgt hij ook nog steeds pluspunten en Mini-Me gaat onder het nulpunt nu
Doe jij dat niet dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ga jij donderdag voor je favoriet smsen of bellen?
voor de 1000ste keer, ik kan niet bellen vanuit hier, maar ik ben bijna in staat om geld over te maken om een vriend van mij te laten stemmenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet hoor... de caps met smoeltrekkingen van jou zijn ongevenaardquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Done! Bedankt, blijf voorlopig toch maar weer even op de achtergrond.![]()
Nee ze kregen geen cent van me.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Hummie zal je dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voor de 1000ste keer, ik kan niet bellen vanuit hier, maar ik ben bijna in staat om geld over te maken om een vriend van mij te laten stemmen![]()
Gaan we nu ook al de Ingrid-smoeluh coördineren? Dus niet alleen de Lieske-tietuh?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet hoor... de caps met smoeltrekkingen van jou zijn ongevenaard![]()
ja en een aantal 15 jarige pubers die geilen op mini-mequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee ze kregen geen cent van me.
Hun bepalen het toch.
Geheime missies kun je niet weigeren, daar staat zover ik weet een sanctie op.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat Chantal de opdracht van Naat niet heeft gekregen,zou wel eens willen weten of ze het gedaan had.
Ze keurde Menno er zo op af.
Hun niet, zij misschien welquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hun bepalen het toch.
Als hun het toch bepalen waar maakt iedereen zich dan druk om?Dan moet je over Hummie gaan klagen ipv elke dag hetzelfde over 1 persoon.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hun bepalen het toch.
En wat ik niet snap is dat Joost niet een keer een 'eigen' opdracht krijgt.... heeft hij nog niet echt gehad toch? [op de 'hou-Rob-in-leven-in-huisje na dan]quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat Chantal de opdracht van Naat niet heeft gekregen,zou wel eens willen weten of ze het gedaan had.
Ze keurde Menno er zo op af.
Wie zal er dan allemaal voor Joost bellen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja en een aantal 15 jarige pubers die geilen op mini-me
Ze zenden dat sowieso niet uit dus moet er al iemand van die vereniging toevallig de streams hebben gevolgdquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef Sjet het volgende:
Zal Joost ook nog afgestraft worden door die studentenvereniging? Hij zij dat ze wat hem betreft wel opgeheven mogen worden......... zullen ze hem niet in dank afnemen denk ik.....
Al vind ik dat ook als ik die verhalen zo hoor![]()
Die discussie hadden we al kunnen starten met de Naat bekkentrekken... dus dat doen we maar nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaan we nu ook al de Ingrid-smoeluh coördineren? Dus niet alleen de Lieske-tietuh?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |