Hij heeft het eerder gedaan. (de breiopdracht)quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haalt hij echt nooit,want hij moet ook nog breien.
Heeft hij dat de vorige keer ook gedaan.
Van elke stapel er 1 afpakken en al die vellen samen in een zakje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar er staan harstikke veel dozen,kan nooit een ding per zakje zijn.
en die gekleurde dingen,lijken wel enveloppen die moeten er dan toch ook in.
Al die zogenaamde "versprekingen" van Lieske zijn eigenlijk gewoon Groningse Studenten taal.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is afgeschilderd maar aangeschilderd is de Groningse Studenten taal
join the clubquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:05 schreef bunnyma het volgende:
Ik word nu knotsgek van Lieske en van Joost!
Nou dat niet echt hoor,als dit nog poosje doorgaat is iedereen stom.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel stijgt bij jullie zeker in de pikorde![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:09 schreef Bartoli het volgende:
och jee naat staat weer in de badkamer
Lukt dus nooit in een uurquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:10 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Van elke stapel er 1 afpakken en al die vellen samen in een zakje.
Dat is niet meer mogelijk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel stijgt bij jullie zeker in de pikorde![]()
![]()
Welnee joh... ze waren juist leuk... zet maar terug.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:12 schreef Muerte het volgende:
--dubbel-
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aan je oogjes mankeert iig niks![]()
Bij mij stijgt hij nog steeds, want de rest zakt steeds verder wegquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat is niet meer mogelijk!
Dat heeft hij in de afgelopen maanden al verpest.![]()
Bij mij krijgt hij ook nog steeds pluspunten en Mini-Me gaat onder het nulpunt nuquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:15 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Bij mij stijgt hij nog steeds, want de rest zakt steeds verder weg![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is afgeschilderd maar aangeschilderd is de Groningse Studenten taal
Done! Bedankt, blijf voorlopig toch maar weer even op de achtergrond.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welnee joh... ze waren juist leuk... zet maar terug.
Hij was anders aan het zeiken tegen Nathalie over haar smakken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:16 schreef Bartoli het volgende:
Roel negeert hun ook al. Hij reageert niet eens meer op Nathalie
Ga jij donderdag voor je favoriet smsen of bellen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bij mij krijgt hij ook nog steeds pluspunten en Mini-Me gaat onder het nulpunt nu
Doe jij dat niet dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ga jij donderdag voor je favoriet smsen of bellen?
voor de 1000ste keer, ik kan niet bellen vanuit hier, maar ik ben bijna in staat om geld over te maken om een vriend van mij te laten stemmenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet hoor... de caps met smoeltrekkingen van jou zijn ongevenaardquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Done! Bedankt, blijf voorlopig toch maar weer even op de achtergrond.![]()
Nee ze kregen geen cent van me.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Hummie zal je dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voor de 1000ste keer, ik kan niet bellen vanuit hier, maar ik ben bijna in staat om geld over te maken om een vriend van mij te laten stemmen![]()
Gaan we nu ook al de Ingrid-smoeluh coördineren? Dus niet alleen de Lieske-tietuh?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet hoor... de caps met smoeltrekkingen van jou zijn ongevenaard![]()
ja en een aantal 15 jarige pubers die geilen op mini-mequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee ze kregen geen cent van me.
Hun bepalen het toch.
Geheime missies kun je niet weigeren, daar staat zover ik weet een sanctie op.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat Chantal de opdracht van Naat niet heeft gekregen,zou wel eens willen weten of ze het gedaan had.
Ze keurde Menno er zo op af.
Hun niet, zij misschien welquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hun bepalen het toch.
Als hun het toch bepalen waar maakt iedereen zich dan druk om?Dan moet je over Hummie gaan klagen ipv elke dag hetzelfde over 1 persoon.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hun bepalen het toch.
En wat ik niet snap is dat Joost niet een keer een 'eigen' opdracht krijgt.... heeft hij nog niet echt gehad toch? [op de 'hou-Rob-in-leven-in-huisje na dan]quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat Chantal de opdracht van Naat niet heeft gekregen,zou wel eens willen weten of ze het gedaan had.
Ze keurde Menno er zo op af.
Wie zal er dan allemaal voor Joost bellen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja en een aantal 15 jarige pubers die geilen op mini-me
Ze zenden dat sowieso niet uit dus moet er al iemand van die vereniging toevallig de streams hebben gevolgdquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef Sjet het volgende:
Zal Joost ook nog afgestraft worden door die studentenvereniging? Hij zij dat ze wat hem betreft wel opgeheven mogen worden......... zullen ze hem niet in dank afnemen denk ik.....
Al vind ik dat ook als ik die verhalen zo hoor![]()
Die discussie hadden we al kunnen starten met de Naat bekkentrekken... dus dat doen we maar nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaan we nu ook al de Ingrid-smoeluh coördineren? Dus niet alleen de Lieske-tietuh?![]()
Maar daar is een apart topic voor, dat is een sport. Kan met niet herinneren dat ik in de SC nou zoveel Nathalie-bekken heb gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die discussie hadden we al kunnen starten met de Naat bekkentrekken... dus dat doen we maar niet
BB draait toch om de bewoners en Hummy word er niet uitgezet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:23 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Als hun het toch bepalen waar maakt iedereen zich dan druk om?Dan moet je over Hummie gaan klagen ipv elke dag hetzelfde over 1 persoon.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:25 schreef J-net het volgende:
Ik heb het echt zooooooo niet naar mn zin met Lieske
BB met Lieske is zeker niet de makkelijkste periode
ik heb het zooooo niet naar mn zin met Lieske
Mijn vereniging is zooooo goed af zonder Lieske
Met Lieske is het echt nooit beter
Lieske bllaaaaa blaaaa blaaaa Lieske bla bla bla bla ik ik bla bla bla
Snapte je die knipoog dan nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan ook weinig goed doen hier.
Ik hou wel op met posten.
DOEI!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan ook weinig goed doen hier.
Ik hou wel op met posten.
Nee eigelijk niet,maar het valt me gewoon op dat ik steeds wel iets fout zeg .quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Snapte je die knipoog dan niet![]()
Of hier meelezen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zenden dat sowieso niet uit dus moet er al iemand van die vereniging toevallig de streams hebben gevolgd
Whehehe... ik probeerde nog te redden wat er te redden viel.quote:
Deze is wat duidelijker!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Snapte je die knipoog dan niet![]()
Hey Rooie, gewoon lekker door typen, niks mis meequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee eigelijk niet,maar het valt me gewoon op dat ik steeds wel iets fout zeg .
De ene keer moet ik meer diepgang tonen,de andere keer ben ik kortzichtig.
Dan maak ik weer een fout met typen.
En Manu82 heeft het gelukkig nog steeds gelukkig naar zijn zin bij Fok (zoals de afgelopen 20 dagen)quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:32 schreef Manu82 het volgende:
En Mini-Me heeft het gelukkig nog steeds gelukkig naar haar zin bij haar studentenvereniging (zoals de afgelopen 120 dagen)
Oww die is fantástischquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:34 schreef Muerte het volgende:
[..]
Deze is wat duidelijker!![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |