Ja denk ik ook wel, Roel blijft nu kalm en gaat rustig door, denk dat ie ook net als wij doorheeft dat dit niet haalbaar is en de andere bewoners proberen door het ouwehoeren Roel erg af te leidenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Nog een aanwijzing:
De bewoners lijken het he-le-maal niet te deren dat Roel enorm achterloopt op schema. Ik denk dat ze onderhuids toch allemaal, incl. Roel, doorhebben dat het toch niet haalbaar was en dat ze gewoon allen net moeten doen voor BB waar ze voor gevraagd zijn te doen.
De rest moedigt hem niet aan en werkt hem bovendien op z'n zenuwen. Maar Roel is wel gestressed bezig hoor en vroeg net ook hoelang hij al bezig was. Die heeft denk ik nog niks door.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Nog een aanwijzing:
De bewoners lijken het he-le-maal niet te deren dat Roel enorm achterloopt op schema. Ik denk dat ze onderhuids toch allemaal, incl. Roel, doorhebben dat het toch niet haalbaar was en dat ze gewoon allen net moeten doen voor BB waar ze voor gevraagd zijn te doen.
1 winnie de poeh geval per zakquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet er een winnie de pooh ding in een zak of nog meer dingen.
Heb zelf ook ooit zulke dingen ingepakt dus kan ik het een beetje inschatten.
Haar spiegelbeeld checken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:04 schreef regenworm het volgende:
Wat deed Nath op de slaapkamer?
Maar er staan harstikke veel dozen,kan nooit een ding per zakje zijn.quote:
we zullen het zien als die er nog aan toekomtquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar er staan harstikke veel dozen,kan nooit een ding per zakje zijn.
en die gekleurde dingen,lijken wel enveloppen die moeten er dan toch ook in.
Helaas ik ook.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:05 schreef bunnyma het volgende:
Ik word nu knotsgek van Lieske en van Joost!
Het is afgeschilderd maar aangeschilderd is de Groningse Studenten taalquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske, het is: als een debiel worden AFGESCHILDERD, en niet AANGESCHILDERD
toch
Haalt hij echt nooit,want hij moet ook nog breien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
we zullen het zien als die er nog aan toekomt![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:05 schreef bunnyma het volgende:
Tuurlijk, pik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel stijgt bij jullie zeker in de pikorde![]()
![]()
Hij heeft het eerder gedaan. (de breiopdracht)quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haalt hij echt nooit,want hij moet ook nog breien.
Heeft hij dat de vorige keer ook gedaan.
Van elke stapel er 1 afpakken en al die vellen samen in een zakje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar er staan harstikke veel dozen,kan nooit een ding per zakje zijn.
en die gekleurde dingen,lijken wel enveloppen die moeten er dan toch ook in.
Al die zogenaamde "versprekingen" van Lieske zijn eigenlijk gewoon Groningse Studenten taal.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is afgeschilderd maar aangeschilderd is de Groningse Studenten taal
join the clubquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:05 schreef bunnyma het volgende:
Nou dat niet echt hoor,als dit nog poosje doorgaat is iedereen stom.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:09 schreef Bartoli het volgende:
och jee naat staat weer in de badkamer
Lukt dus nooit in een uurquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:10 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Van elke stapel er 1 afpakken en al die vellen samen in een zakje.
Dat is niet meer mogelijk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
Welnee joh... ze waren juist leuk... zet maar terug.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:12 schreef Muerte het volgende:
--dubbel-
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aan je oogjes mankeert iig niks![]()
Bij mij stijgt hij nog steeds, want de rest zakt steeds verder wegquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat is niet meer mogelijk!
Dat heeft hij in de afgelopen maanden al verpest.![]()
Bij mij krijgt hij ook nog steeds pluspunten en Mini-Me gaat onder het nulpunt nuquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:15 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Bij mij stijgt hij nog steeds, want de rest zakt steeds verder weg![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is afgeschilderd maar aangeschilderd is de Groningse Studenten taal
Done! Bedankt, blijf voorlopig toch maar weer even op de achtergrond.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welnee joh... ze waren juist leuk... zet maar terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |