Ja zo tussen mond en lippen door vraagt bridget mss aan Nathalie of ze dat roddelen wel leuk vond. Maar dan in een verkapte versie zoals bij Roel toen "een 3e hand is nooit weg"quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze verstandig is, doet ze het zo laat mogelijk
Al moet het binnen 24 uur, en is er morgenavond vast een afscheidsavondje.
En wordt de opdracht (als ze bekendmaken dat het een opdracht was) donderavond pas bekend.
Niet zo'n goed idee....quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef regenworm het volgende:
Roel een biertje
Mss ook een geheime missiequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:14 schreef Dropkick het volgende:
Joost is echt irritant bezig tegen Roel,hij ratelt echt door.
Hejquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:14 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Arme RoelMoet ie eindelijk eens werken?
![]()
Ff terugdenkend is er volgens mij nog geen 1 geheime missie daadwerkelijk met naam en toenaam bekend gemaakt.Alleen die misluktte van Lieske.Of heb ik nu een erg selectief geheugen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:14 schreef melke het volgende:
Word de geheime missie van Nathalie na afloop wel bekend gemaakt?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef Dropkick het volgende:
Het lijkt wel of Joost ook een opdracht heeft:Veel babbelen zodat Roel zich irriteerd,hij ratelt maar door.
Dat kwam omdat ze teveel vertelde over die missie tegen Rikkert, anders word het NIET bekendgemaaktquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:17 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ff terugdenkend is er volgens mij nog geen 1 geheime missie daadwerkelijk met naam en toenaam bekend gemaakt.Alleen die van Lieske.Of heb ik nu een erg selectief geheugen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |