abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33101865
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:22 schreef nokwanda het volgende:
Zodra die man na jaaaaaren vanachter de schermen te hebben gewerkt als een pijnlijke puist in het openbaar kwam opzetten wel, ja. Vond het zelfs logisch.
Beetje opvallend inderdaad, die snelle opkomst van PF.
Kán gewoon geen toeval zijn.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_33101932
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Toeval genaamd illuminati!

JK.
JJ72 - Heat
pi_33102007
Me dunkt, KV.

Het zou de Illuminati natuurlijk uitermate goed in de kaart spelen indien de Nederlandse maatschappij ontwricht zou worden door een relnicht die tegen buitenlanders leek te zijn maar ze later tóch leek lief te hebben, en dan het liefst minderjarig en opgebonden op een zolder in R'dam.
Toen de gewenste polarisatie uitbleef, hebben de Illuminati hun tweede plan ten uitvoer gebracht, de moord op Theo van G.
pi_33102034
En Herben een infiltrant van de AIVD?

Neen, van de Vrijmetselaren natuurlijk!
pi_33102040
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Tja.... de man had zijn hele carriere achter de schermen bij diverse politieke partijen opgebouwd.
En daarin ook nogal een carrieremove gemaakt. Van PvdA naar VVD is een behoorlijke overstap.
En had lui als Mens achter zich. Zal zelf ook bepaald niet armlastig zijn geweest.
Bovendien was ie bezig aan dat boek waarin hij put uit een lading informatie van achter de schermen. En zal daarin ook echt niet zijn eigen aandeel als adviseur in geuren en kleuren uitleggen. Alleen daar waar dat voordelig is, natuurlijk.
Voor het volk was ie een klokkenluider. Maar men vergeet dat ie jaren lang zelf heeft meegewerkt aan de instandhouding van het systeem waartegen hij ageerde.

Bovendien wist ie mooi op sentimenten in te spelen die bij een deel van de Nederlanders heersten (en nog.... let wel!!!! Dat zijn ZEKER niet mijn sentimenten, integendeel)
De wat oorlogszuchtige taal deed het vuurtje wel opvlammen. En de moord nog iets meer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_33102074
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Me dunkt, KV.

Het zou de Illuminati natuurlijk uitermate goed in de kaart spelen indien de Nederlandse maatschappij ontwricht zou worden door een relnicht die tegen buitenlanders leek te zijn maar ze later tóch leek lief te hebben, en dan het liefst minderjarig en opgebonden op een zolder in R'dam.
Toen de gewenste polarisatie uitbleef, hebben de Illuminati hun tweede plan ten uitvoer gebracht, de moord op Theo van G.
Dat contact met Marokkaanse jongens was allang voor zijn opkomst bekend. In zijn boek Tegen de islamisering van onze cultuur schreef hij: "Een hekel aan buitenlanders? Ik ga er zelfs met Marokkaanse jongens naar bed!"
pi_33102322
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En Herben een infiltrant van de AIVD?

Neen, van de Vrijmetselaren natuurlijk!
Sluit het een het ander uit dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33102396
Sowiezo denk ik dat het hele illuminatie/vrijmetselaren gedoe enkel symbolen of voorbeelden zijn waar mensen wel met hun hoofd bij kunnen van wat er werkelijk aan de hand is en wie daar werkelijk in zitten.

Ik denk dat de werkelijkheid veel maffer is dan het hele illuminatieverhaal. En weelicht tegelijk ook een stuk simpeler.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 15 december 2005 @ 15:02:56 #134
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_33102789
De AIDV heeft Volkert gechanteerd. Ze wisten dat hij de moord op vd Werken had gepleegd op de veluwe, en dus hebben ze hem voor het blok gezet en hem Fortuyn laten vermoorden.

Ofzo.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_33102843
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De AIDV heeft Volkert gechanteerd. Ze wisten dat hij de moord op vd Werken had gepleegd op de veluwe, en dus hebben ze hem voor het blok gezet en hem Fortuyn laten vermoorden.

Ofzo.
?????

Vertel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 15 december 2005 @ 15:10:09 #136
3647 B.R.Oekhoest
pi_33102960
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

?????

Vertel
De AIDV had verschillende scenario's klaarliggen om Fortuyn te ruineren, want die werd te populair.
Eén daarvan was hem politiek in diskrediet te brengen door pedo-homo-leugens op een zg vertrouwelijke diskette te laten vinden (die onlangs gevonden is door Peter R. de Vries).
De tweede is die van Volkert. En die is dus uitgevoerd.

Ofzo.
Zou zomaar kunnen.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_33105963
Wat een gelul hier allemaal weer.
- Ten eerste zit de moordenaar wel levenslang in de bak. Wie zou zo'n straf nou uitzitten als hij in opdracht van wie dan ook zou hebben gehandeld? Het eerste wat je in zo'n geval doet is de vinger wijzen naar je opdrachtgever. Want daarmee kan je meer winnen dan verliezen.
- Ten tweede had de AIVD geen enkele baat om Fortuyn te ruineren. Sterker nog, met Fortuyn als verantwoordelijk bewindsman zou dat waarschijnlijk betekenen dat de AIVD meer werk zou krijgen gezien zijn standpunten tav veiligheid.

case closed, zou ik zeggen.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_33106330
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:44 schreef onemangang het volgende:

- Ten eerste zit de moordenaar wel levenslang in de bak. Wie zou zo'n straf nou uitzitten als hij in opdracht van wie dan ook zou hebben gehandeld? Het eerste wat je in zo'n geval doet is de vinger wijzen naar je opdrachtgever. Want daarmee kan je meer winnen dan verliezen.
je weet natuurlijk niet wat Volkert te verliezen heeft, bedreigingen tegen zijn vrouw en dochter kunnen hem misschien 'stil' maken ...
tevens, of hij nu de cel ingaat voor de moord op vd. Werken, of misschien wegens een gewelddaad jegens fortuyn, waarvan hij sowieso een 'gevaar' zag....

Mocht een geheime organisatie idd vd Graaf hebben gechanteerd met kennis hierover en hem vervolgens gemanipuleerd tot de moord, en daarna hem bedriegd zijn vrouw en dochter wat aan te doen, blijven er voor vdGraaf belangrijke redenen om te 'zwijgen' .....

enkel denk ik wel dat dan vdGraaf toch 'hints' gegeven zou hebben, soms een beetje zou spelen met het idee 'z'n mond open te doen', omdat hij in die situatie toch voordeel zou kunnen hebben ...

Dat zie je ook bij de moordenaars van andere bekende figuren, Oswald's 'I'm just a Patsy' of jack Ruby's suggestie's over een complot tegen de Warren Commission ...
Opvallend is wat dat betreft dat Volkert zich wel degelijk als 'Sphynx' gedraagt, wat complot-gedachtes toch moeilijker maakt (vooral omdat dat weinig 'aanknooppunten' geeft)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 15 december 2005 @ 16:57:35 #139
3647 B.R.Oekhoest
pi_33106394
quote:
- Ten tweede had de AIVD geen enkele baat om Fortuyn te ruineren. Sterker nog, met Fortuyn als verantwoordelijk bewindsman zou dat waarschijnlijk betekenen dat de AIVD meer werk zou krijgen gezien zijn standpunten tav veiligheid.

jahaaa, maar jij bent dan ook een onemangang, wat velen ons ook van Volkert willen doen geloven.
pi_33106874
quote:

- Kijk.... je pleegt een moord en zit een paar jaar tot de storm is overgewaaid. Dan zorgen je opdrachtgevers dat je met een nieuwe identiteit en een leuke som geld een nieuw leven op kunt bouwen. Al dan niet met je vrouw en dochter. Hij zou de enige iet zijn die wel een paar jaar wilt zitten voor een smak met geld.
Tenzij hij zijn mond open doet. Dan krijgt ie dat niet. Bovendien lopen dan zijn vrouw en dochter gevaar. Vrouw is al eens opgepakt voor ondervraging en weer vrijgelaten. Dus een voorbeeld is al gesteld

-De AIVD heeft nu door het gezanik over veiligheid door het gekonkel en het gevoel van onveiligheid dat voorgesteld wordt en ook bewezen wordt veeeeel meer werk dan Pimmetje ze ooit had kunnen geven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33107959
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:22 schreef Speed-Addicted het volgende:
Verslaggever [Peter] De Vries [3FM] heeft staan wachten op de parkeerplaats: ,,Dat verhaal over die ambulance, dat de politie vertelt, dat klopt niet. Het duurde wel twintig minuten tot een half uur. Ik heb dat aan andere mensen die erbij waren gevraagd en die zeggen ook dat het zolang duurde.'''
Kun je natuurlijk ook zeggen dat het verdacht was dat Peter R. de Vries daar stond te wachten en er zo snel bij was. Wist hij misschien iets? Zeker nu hij zelf ook de politiek in wil, misschien bereidde hij dit allemaal wel voor, zodat zijn eigen politieke partij meer kansen zou hebben. Had hij van te voren al ingeschat dat de LPF zonder Fortuyn er een puinhoop van zou maken, waardoor er nieuwe kansen liggen voor een nieuw alternatief.
pi_33108078
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:58 schreef Wombcat het volgende:
Kun je natuurlijk ook zeggen dat het verdacht was dat Peter R. de Vries daar stond te wachten en er zo snel bij was. Wist hij misschien iets? Zeker nu hij zelf ook de politiek in wil, misschien bereidde hij dit allemaal wel voor, zodat zijn eigen politieke partij meer kansen zou hebben. Had hij van te voren al ingeschat dat de LPF zonder Fortuyn er een puinhoop van zou maken, waardoor er nieuwe kansen liggen voor een nieuw alternatief.
.

Bij de NOS werkt een Peter de Vries, zonder "R." dus.
pi_33108134
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:58 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Denk je?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33108251
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:24 schreef Kebab het volgende:
Waar is Volkert nu dan?
scheveningse gevangenis
pi_33108265
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Denk je?
Nee. Ik maakte even op basis van de beschikbare gegevens een willekeurige complottheorie.
pi_33108845
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:12 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee. Ik maakte even op basis van de beschikbare gegevens een willekeurige complottheorie.
Slim bedacht.... dat wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33109238
Voor mij was Volkert een doorgedraaide milieu-activist.
Aangespoord door de eenzijdige mediaverslagen en ophitsende taal van de
politieke tegenstanders heeft hij de beslissing genomen PF te vermoorden.

Volgens mij had Volkert na de aanslag verwacht als nationale held te worden gezien.
Hij, Volkert, als redder van het vaderland. Hij heeft toch immers de nieuwe "Hitler" omgebracht??

Als ik bv op Indymedia artikelen lees kan ik me voorstellen dat mensen uit de hoek
van Volkert een verdraaide voorstelling hebben van deze wereld.
Ik beweer hier niet dat alle mensen die de milieubeweging een warm hart
toedragen een Volkert in de dop zijn.

Voor mij was het gewoon een daad van een eenling.

A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  donderdag 15 december 2005 @ 18:57:48 #148
80382 manny
30 is best veel
pi_33109362
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:52 schreef Clairvaux het volgende:
Voor mij was Volkert een doorgedraaide milieu-activist.
Aangespoord door de eenzijdige mediaverslagen en ophitsende taal van de
politieke tegenstanders
hij heeft de beslissing genomen PF te vermoorden.

Volgens mij had Volkert na de aanslag verwacht als nationale held te worden gezien.
Hij, Volkert, als redder van het vaderland. Hij heeft toch immers de nieuwe "Hitler" omgebracht??

Als ik bv op Indymedia artikelen lees kan ik me voorstellen dat mensen uit de hoek
van Volkert een verdraaide voorstelling hebben van deze wereld.
Ik beweer hier niet dat alle mensen die de milieubeweging een warm hart
toedragen een Volkert in de dop zijn.

Voor mij was het gewoon een daad van een eenling.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_33109414
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:57 schreef manny het volgende:

[..]
Daarover verschillen de meningen.
Het woord demoniseren is niet voor niets uit de vergetelheid gehaald.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_33115589
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Daarover verschillen de meningen.
Het woord demoniseren is niet voor niets uit de vergetelheid gehaald.
Dat klopt. imo was pimmetje zelf de koning van het demoniseren. Of wist ie een bepaalde onverdraagzaamheid, die imo pas echt demonisch is, perfect los te peuteren uit mensen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')