Een nieuw deel openen
Vorige delen
Lijkt mij wel zo verstandig.. Ik zou dat toch ook liever hebben als ik dat probeer. Vooral omdat ik weet dat zelfs een sticky (Nouja, het waren er 2) erg verkeerd kan vallen en tot paniek enzo kan leiden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben erg nieuwsgierig ernaar, maar ik vind het ook wel wat eng. Heiden6 heeft aangeboden om eerst niks te nemen en dan op mij te passen voor als er gekke dingen gebeuren.
Nee, maar je hebt wel iemand bij je die kan voorkomen dat je ook eng en naar gaat handelen..quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je het echt eng vindt, is dat misschien wel een goed idee. then again, als je nare, enge dingen gaat zien, kan hij dat toch niet veranderen, of wel?
een paar biertjes kunnen ook verkeerd vallenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lijkt mij wel zo verstandig.. Ik zou dat toch ook liever hebben als ik dat probeer. Vooral omdat ik weet dat zelfs een sticky (Nouja, het waren er 2) erg verkeerd kan vallen en tot paniek enzo kan leiden.
Maar doorgaans niet zo erg dat er echte paniek ontstaat en je los bent van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
een paar biertjes kunnen ook verkeerd vallen
Bewust On....? Bestuurder?quote:heiden6 is de BOB
Juist ja, dat laatste speelt dus ook bij jou wel een rol.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat ik het misschien ook wel prettig zou vinden als er iemand nuchter zou zijn, maar van de andere kant vind ik het ook weer neit zo eng. Als er maar iemand bij is die ik helemaal vertrouw, durf ik alles
Het is geen onbekende drug, je weet alleen niet wat het met jou doet als je het voor de eerste keer gebruikt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar doorgaans niet zo erg dat er echte paniek ontstaat en je los bent van de werkelijkheid.
Al zijn er sommige mensen die je dat wel willen laten geloven.
Van alcohol weet je wat je er ongeveer van kan verwachten, bij een onbekende drug niet..
Jawel, maar ik zou best samen met schaap aan paddo's durven beginnen, zonder dat hij nuchter blijft. Zover gaat mijn vertrouwen zekerquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Juist ja, dat laatste speelt dus ook bij jou wel een rol.
Dat is vooral wat ik bedoel. De effecten zijn onbekend.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is geen onbekende drug, je weet alleen niet wat het met jou doet als je het voor de eerste keer gebruikt.
Dat geldt voor veel drugs inderdaad. Ook voor alcohol en weed.quote:Als ik het goed begrepen heb, weet je met iets als paddo's nooit wat het met je doet, want iedere keer kan eht weer anders zijn, o.a. afhankelijk van hoe je je voelt.
Zover zou het bij mij niet gaan, want een nuchter schaap is een heel ander schaap dan een schaap dat paddo's heeft geslikt. Zeker wanneer schaap het ook niet vaker heeft gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zou best samen met schaap aan paddo's durven beginnen, zonder dat hij nuchter blijft. Zover gaat mijn vertrouwen zeker
Maar een schaap-met-paddo's is nog steeds mijn schaapje; hij zal toch niet zo veranderen dat dat ook weg is?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zover zou het bij mij niet gaan, want een nuchter schaap is een heel ander schaap dan een schaap dat paddo's heeft geslikt. Zeker wanneer schaap het ook niet vaker heeft gedaan.
heb je het geprobeerd ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:18 schreef Reya het volgende:
Van drugs heb ik nou nog nooit echt het leuke ingezien
Hmmm, met paddo's zullen er denk ik niet zo snel gekke dingen gebeuren. Mar je weet vantevoren nooit zekerquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar een schaap-met-paddo's is nog steeds mijn schaapje; hij zal toch niet zo veranderen dat dat ook weg is?
Alcohol is ook drugs, en dat drink je wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:18 schreef Reya het volgende:
Ik ben geheel-onthouderquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alcohol is ook drugs, en dat drink je wel.
Ik denk dat je dat dus niet met zekerheid kan zeggen. Misschien ziet schaapje jou ook opeens wel als iets anders..quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar een schaap-met-paddo's is nog steeds mijn schaapje; hij zal toch niet zo veranderen dat dat ook weg is?
Met alcohol en weed heb ik toch ook wel goede ervaringen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:18 schreef Reya het volgende:
tuurlijk!quote:
Mjah, ik zou het niet snel gezamenlijk proberen zonder een derde persoon erbijquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat dus niet met zekerheid kan zeggen. Misschien ziet schaapje jou ook opeens wel als iets anders..
als een lief klein meisjequote:Op dinsdag 13 december 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat dus niet met zekerheid kan zeggen. Misschien ziet schaapje jou ook opeens wel als iets anders..
Er gaat inderdaad wel enige hypocrisie uit van het wel nuttigen van alcohol maar het afkeuren (althans, voor eigen gebruik, anderen mogen het zelf weten) van andere drogerende middelenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met alcohol en weed heb ik toch ook wel goede ervaringen.
Van wiet merk ik echt heel weinig. Word er loom van, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
Lijkt mij wel zo verstandig.. Ik zou dat toch ook liever hebben als ik dat probeer. Vooral omdat ik weet dat zelfs een sticky (Nouja, het waren er 2) erg verkeerd kan vallen en tot paniek enzo kan leiden.
Ik heb veel vertrouwen in heiden6, iets minder in mezelf.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:15 schreef miss_sly het volgende:
Jawel, maar ik zou best samen met schaap aan paddo's durven beginnen, zonder dat hij nuchter blijft. Zover gaat mijn vertrouwen zeker
Heb je per definitie iets tegen andere middelen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Er gaat inderdaad wel enige hypocrisie uit van het wel nuttigen van alcohol maar het afkeuren (althans, voor eigen gebruik, anderen mogen het zelf weten) van andere drogerende middelen
Ik vind wiet heerlijk, voel me er fijn van en kriebelig en knuffelig. En vaak geilquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Van wiet merk ik echt heel weinig. Word er loom van, maar daar is alles mee gezegd.
Ik heb toch wel een paar keer gehad dat ik er een bui van kreeg waarin ik alles grappig vond. Heel leuk en grappig, hoewel in sommige opzichten minder praktisch.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Van wiet merk ik echt heel weinig. Word er loom van, maar daar is alles mee gezegd.
Nee, maar wel tegen middelen waarvan het lijkt/bekend staat dat ze vrij extreme dingen te werk stelligenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je per definitie iets tegen andere middelen?
Je gooit nu alles watals drugs te boek staat op 1 grote hoop, maar alles heeft een andere uitwerking. Bij sommige drugs ben je nog net zo vertrouwenswaardig als nuchter, hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:29 schreef Reya het volgende:
Hmmm, mensen die onder invloed staan van drogerende middelen zou ik allesbehalve snel vertrouwen
Dat is absoluut onmogeiljkquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien ook wel als een groot eng monster.
Waar ligt voor jou de grens? Veel gewone medicijnen hebben ook effecten die met sommige drugs overeenkomen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:29 schreef Reya het volgende:
Hmmm, mensen die onder invloed staan van drogerende middelen zou ik allesbehalve snel vertrouwen
En wat is vrij extreem, volgens jou?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, maar wel tegen middelen waarvan het lijkt/bekend staat dat ze vrij extreme dingen te werk stelligen
Ik weet het dus niet.. Ik heb nog nooit paddo's op.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is absoluut onmogeiljk![]()
hoop ik....
geef eens een voorbeeld van zo'n extreem dingquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, maar wel tegen middelen waarvan het lijkt/bekend staat dat ze vrij extreme dingen te werk stelligen
Zoals cocaine, caffeine en alcohol bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
De wie of wat?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ze hebben het tweede deel van het Fryslân Adoraasje Triedsje op slot gegooid.
Hmmm, dat is wat lastig oordelen, gezien het feit dat ik geen enige ervaring met medicijnen heb. Maar om medische redenen zou ik erg ver gaan; en als blijkt dat bepaalde drugs een positieve uitwerking hebben, zou ik ze wellicht ook wel willen gebruiken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar ligt voor jou de grens? Veel gewone medicijnen hebben ook effecten die met sommige drugs overeenkomen.
Bijna alle drugs hebben positieve uitwerkingen, anders zou niemand ze gebruiken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wat lastig oordelen, gezien het feit dat ik geen enige ervaring met medicijnen heb. Maar om medische redenen zou ik erg ver gaan; en als blijkt dat bepaalde drugs een positieve uitwerking hebben, zou ik ze wellicht ook wel willen gebruiken.
XTC blijkt een positieve invloed te hebben op mensen met Parkinsonquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wat lastig oordelen, gezien het feit dat ik geen enige ervaring met medicijnen heb. Maar om medische redenen zou ik erg ver gaan; en als blijkt dat bepaalde drugs een positieve uitwerking hebben, zou ik ze wellicht ook wel willen gebruiken.
Hmmm, de twee laatste middelen zijn veel geaccepteerder, dan ligt onlosmakelijk de drempel voor gebruik lager en zijn andere mensen bovendien meer berekend op de gevolgenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoals cocaine, caffeine en alcohol bijvoorbeeld?
Het feit dat het geaccepteerder is, een lagere drempel voor gebruik heeft en mensen meer bekend zijn met de gevolgen, maakt het geen betere drug.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, de twee laatste middelen zijn veel geaccepteerder, dan ligt onlosmakelijk de drempel voor gebruik lager en zijn andere mensen bovendien meer berekend op de gevolgen
Mjah, in die zin wel. Maar vind jij dat het roken van tabak uiteindelijk positieve uitwerkingen heeft?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bijna alle drugs hebben positieve uitwerkingen, anders zou niemand ze gebruiken.
het ligt eraan in welke mate je het doet. het schijnt ook wel een aantal positieve uitwerkingen te hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, in die zin wel. Maar vind jij dat het roken van tabak uiteindelijk positieve uitwerkingen heeft?
Ze zijn geaccepteerder, maar het zijn wel vrij heftige middelen als je ziet wat ze doen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, de twee laatste middelen zijn veel geaccepteerder, dan ligt onlosmakelijk de drempel voor gebruik lager en zijn andere mensen bovendien meer berekend op de gevolgen
Voor veel mensen heeft het een positieve uitwerking in de vorm van ontspanning of beter om kunnen gaan met stress/verdriet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, in die zin wel. Maar vind jij dat het roken van tabak uiteindelijk positieve uitwerkingen heeft?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben er net achtergekomen wie er hier mijn strings verorbert. Het is Lurch. Ik hoorde haar net kauwen en ging dus kijken wat ze zat te doen. Ze had net het kruisje van een van mijn mooie nieuwe strings opgegeten.
Ah, ik dacht aan een of ander gebouw ofzo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Fryslân adoraasje triedsje
Er was een deel II geopend maar dat hebben ze dichtgegooid.
Nee, maar je kunt jezelf wel voldoende voor de gek houden dat het wel zo is. Op korte termijn heft het wel een negatieve uitwerking op.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Bovendien, wat is een positieve uitwerking? Dat is natuuriljk ontzettend subjectief.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat je het hier hebt over het verschil tussen "wel eens gebruiken" en verslaving.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bovendien, wat is een positieve uitwerking? Dat is natuuriljk ontzettend subjectief.
Je kunt alcohol drinken of een sigaretje roken omdat het gezellig is als je gaat stappen. Hetzelfde geldt voor de zog. partydrugs. Dingen als paddo's lijkt me gewoon leuk om eens mee te maken, niet omdat het iets bijdraagt ergens aan, maar gewoon vanwege de ervaring.
Nou, Reya is tegen drugs, zonder meer. Daarbij ging het dus helemaal niet over verslaving, maar puur het gebruik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat je het hier hebt over het verschil tussen "wel eens gebruiken" en verslaving.
Ik keek ook even naar de zin waar je op antwoordde.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, Reya is tegen drugs, zonder meer. Daarbij ging het dus helemaal niet over verslaving, maar puur het gebruik.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:52 schreef Alicey het volgende:
Ah, ik dacht aan een of ander gebouw ofzo.
Volkomen terecht die sluiting.
Ik baal ervan, want het was echt een mooie. Gelukkig had ik er twee van gekocht, maar het was in de uitverkoop en er waren nog maar een paar van dus ik kan wrs. geen nieuw exemplaar scoren. Badkamerdeur voortaan maar op slot.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:51 schreef Alicey het volgende:Dus die meot je ook veilig gaan neerleggen? Ringo vreet het gelukkig niet op, maar sleept er alleen mee door het huis.
Die hond heeft dat ook nooit vaker gedaan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik baal ervan, want het was echt een mooie. Gelukkig had ik er twee van gekocht, maar het was in de uitverkoop en er waren nog maar een paar van dus ik kan wrs. geen nieuw exemplaar scoren. Badkamerdeur voortaan maar op slot.
Jawel, maar steeds als ik weg was. En ik dacht dat het Doerak was die dat deed.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:09 schreef Alicey het volgende:
Die hond heeft dat ook nooit vaker gedaan?
Op die manier... Ja, dat is altijd wel interessant.. Ik heb dat met de katten soms ook wel dat toch de ander iets blijkt te doen als ik het toevallig een keer zie.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jawel, maar steeds als ik weg was. En ik dacht dat het Doerak was die dat deed.
en had je Doerak al gestraft ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jawel, maar steeds als ik weg was. En ik dacht dat het Doerak was die dat deed.
Een goede hondenmamma doet dat neit, want die hond zou het al lang vergeten zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en had je Doerak al gestraft ?
Alicey heeft gelijk. Je mag honden alleen straffen als je ze op heterdaad betrapt. Maar ik straf liever helemaal niet.quote:
Ik ben niet tegen drugs; ik betwijfel enkel of ik het zelf wel zomaar zou gebruikenquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, Reya is tegen drugs, zonder meer. Daarbij ging het dus helemaal niet over verslaving, maar puur het gebruik.
OK, maar waarom dan? Dat is me nog niet helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen drugs; ik betwijfel enkel of ik het zelf wel zomaar zou gebruiken
dus dat waren die pilletjes die ik kreegquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:37 schreef het_fokschaap het volgende:
XTC werd door sommige psychologen gebruikt om hun patiënten over zichzelf te laten praten
Heb je ze in de apotheek gekocht, of bij de Antilliaan die voor de apotheek staat?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus dat waren die pilletjes die ik kreeg
En, hoe voelde je je?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus dat waren die pilletjes die ik kreeg
geen van beide, ik kreeg ze gewoon steeds als ik daar wasquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je ze in de apotheek gekocht, of bij de Antilliaan die voor de apotheek staat?
Caffeine is ook een behoorlijk zware drug, en vooral bij dieren slaat het hard aan..quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:04 schreef qu63 het volgende:
een spin op drugs
en bij cafeine raakt ie echt de weg kwijt
Wat werd er verteld dat het was?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen van beide, ik kreeg ze gewoon steeds als ik daar was
Hmmm, voornamelijk een kwestie van geen behoefte, denk ik. Het is iig niet principieelquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OK, maar waarom dan? Dat is me nog niet helemaal duidelijk
Ook niet nieuwsgierig naar hoe het zou zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, voornamelijk een kwestie van geen behoefte, denk ik. Het is iig niet principieel
Hetzelfde geldt voor morfine; dat is feitelijk een wat minder heftige vorm van heroinequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:06 schreef qu63 het volgende:
en wiet wordt trouwens ook vaak gebruikt door mensen die erg veel pijn hebben, en die krijgen het nog vergoed ook
Niet echt, maar dat heb ik wel met meer dingenquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook niet nieuwsgierig naar hoe het zou zijn?
Is LSD wel betrouwbaar?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar op LSD maakt een spin echt prachtige webben:
[afbeelding]
LSD zou ik ook graag eens proberen.
Als je het LSD-topic in UVT mag geloven wel. En als je leest over LSD-trips, dan lijkt dat me echtquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:23 schreef Alicey het volgende:
Is LSD wel betrouwbaar?
Ze zijn niet allemaalquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als je het LSD-topic in UVT mag geloven wel. En als je leest over LSD-trips, dan lijkt dat me echt
* Alicey ook.. Ik zou me er in moeten verdiepen, maar ik heb er niet al te beste dingen over gehoord. XTC (Mits echt XTC en geen andere vorm van amfetamine) is voor zover ik weet wel vrij veilig en kan weinig kwaad (Op negatieve na-effecten na).quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:24 schreef miss_sly het volgende:
LSD weet ik niet, dat lijkt me dus wel eng. Daar zou ik me eerst heel ernstig over inlezen voor ik het zou proberen, en ik twijfel zelfs of ik het dan zou doen.
Niet allemaal, maar dat geldt voor elke drug. Een bad trip kan altijd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:26 schreef miss_sly het volgende:
Ze zijn niet allemaal, integendeel!
Waarom niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat ik echt never nooit niet zou proberen, is heroïne.
Omdat ik bang ben dat ik meteen 'hooked' zou zijn. Ik ben behoorlijk verslavingsbestendig, maar heroïne vind ik veel te riskant.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
Waarom niet?
Het is een van de meest verslavende drugs inderdaad. Hoewel voor een verslaving meerdere malen gebruik noodzakelijk zou zijn..quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat ik meteen 'hooked' zou zijn. Ik ben behoorlijk verslavingsbestendig, maar heroïne vind ik veel te riskant.
dat verschilt per persoon en moment.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is een van de meest verslavende drugs inderdaad. Hoewel voor een verslaving meerdere malen gebruik noodzakelijk zou zijn..
Als je het bij een keer gebruik houdt toch niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat verschilt per persoon en moment.
Hoe lang houdt dat aan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:53 schreef miss_sly het volgende:
Heroine heeft ook de grootste verslavingskans, heb ik laatst gezien bij Spuiten en Slikken. Het is de enige drugs waarvan je na 1 keer gebruiken ook echt verslaafd kunt zijn.
als je het daar bij houdt niet neequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je het bij een keer gebruik houdt toch niet?
Nou ja, je bent dan echt verslaafd, dus zult echt moeten afkicken. Het hoeft niet te gebeuren, maar met heroine is de kans daadwerkelijk groot dat het wel gebeurt, volgens de bewuste spreker.quote:
Als je besluit geen tweede keer te gebruiken houd je hooguit enige tijd ontwenningsverschijnselen lijkt me?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, je bent dan echt verslaafd, dus zult echt moeten afkicken. Het hoeft niet te gebeuren, maar met heroine is de kans daadwerkelijk groot dat het wel gebeurt, volgens de bewuste spreker.
Ja, maar de verslaving zit hem dan ook in het niet kunnen besluiten eht geen tweede keer te gebruiken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je besluit geen tweede keer te gebruiken houd je hooguit enige tijd ontwenningsverschijnselen lijkt me?
Minderquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:20 schreef het_fokschaap het volgende:
nu moet ik opeens misschien toch weer wel naar Luxemburg
mja, ze hebben me hoogst waarschijnlijk morgenochtend pas nodig begrijp ik. ligt een beetje aan hoe laat. anders kan ik morgen misschien vroeg op en dan weg. anders moet ik straks een vlucht nemen om kwart voor 8 en dan een hotel boeken.quote:
kan me voorstellen dat ze je pas morgenochtend nodig hebben, maar goed, dat wil neit zeggen dat je ook pas morgenochtend kunt vertrekken, natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, ze hebben me hoogst waarschijnlijk morgenochtend pas nodig begrijp ik. ligt een beetje aan hoe laat. anders kan ik morgen misschien vroeg op en dan weg. anders moet ik straks een vlucht nemen om kwart voor 8 en dan een hotel boeken.
Dat hangt dan misschien weer een beetje van je persoonlijkheid af...quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, maar de verslaving zit hem dan ook in het niet kunnen besluiten eht geen tweede keer te gebruiken.
dat zei ik dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hangt dan misschien weer een beetje van je persoonlijkheid af...
het zal best van verschillende factoren afhankelijk zijn, maar de kans is bij heroine gewoonweg het grootste. Ik zou dat dus echt nooit proberen, dan kan het ook niet fout gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hangt dan misschien weer een beetje van je persoonlijkheid af...
tot laterquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:33 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, het zit er hier weer op!
Ik ben weg
Misschien tot later
Voor mij hangt het er vooral van af wat het voor schade aanricht. Dat is ook een aspect wat wel eens onderbelicht is bij informatie over drugs..quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
het zal best van verschillende factoren afhankelijk zijn, maar de kans is bij heroine gewoonweg het grootste. Ik zou dat dus echt nooit proberen, dan kan het ook niet fout gaan.
doeiquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:33 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, het zit er hier weer op!
Ik ben weg
Misschien tot later
Maar de muis is nu definitief weg?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
Kolere, wat kunnen muizen stinken.
En ik maar denken dat-ie dood was.
Ben geloof ik toch een beetje bang van muizen.
Ik hoop het. Ik had verwacht een muizenlijkje aan te treffen achter de koelkast gezien de geur, maar er sprong plotseling een levend muisje van onder de koelkast weg. De geur kwam kennelijk van zijn uitwerpselen en eetresten. In niet al te lange tijd hebben mijn katten het muisje naar buiten gejaagd, en ik vermoed dat het onder de schutting is door gekropen (De katten houden nu wacht bij de schutting).quote:
Hmmm, het lijkt dus iig dat je van de muis af bentquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik had verwacht een muizenlijkje aan te treffen achter de koelkast gezien de geur, maar er sprong plotseling een levend muisje van onder de koelkast weg. De geur kwam kennelijk van zijn uitwerpselen en eetresten. In niet al te lange tijd hebben mijn katten het muisje naar buiten gejaagd, en ik vermoed dat het onder de schutting is door gekropen (De katten houden nu wacht bij de schutting).
Voor een groot deel schoon gemaakt, ik hoop alleen dat ik nog een manier vind om de koelkast te kantelen, want de lucht is nog niet helemaal weg.
Dat is nog maar de vraag. De vraag is of het een muis was, en de vraag is of het beest weer niet op een of andere manier in de ruimte achter het keukenblok kan komen (Ik kan tenslotte niet zien wat daar zit, en ooit is het muisje daar terecht gekomen..)quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, het lijkt dus iig dat je van de muis af bent
Zijn je katten nog een beetje actief qua het verjagen van muizen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. De vraag is of het een muis was, en de vraag is of het beest weer niet op een of andere manier in de ruimte achter het keukenblok kan komen (Ik kan tenslotte niet zien wat daar zit, en ooit is het muisje daar terecht gekomen..)
In ieder geval vastberaden. Ze hebben beiden gisteren en vandaag de wacht gehouden bij de koelkast.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Zijn je katten nog een beetje actief qua het verjagen van muizen?
maar niks gepaktquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
In ieder geval vastberaden. Ze hebben beiden gisteren en vandaag de wacht gehouden bij de koelkast.
wel als het jouw katten warenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee,maar zou jij je als muisje laten zien als er 2 katten op awcht staan?
Ze zijn anders nog best fanatiek hoor. Het muisje wist net even niet hoe-ie het had toen ze allebei achter hem aan zaten.quote:
Als ze dood zijn, stinken ze nog veel harder.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
Kolere, wat kunnen muizen stinken.
En ik maar denken dat-ie dood was.
Dat wil ik niet meemaken dan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ze dood zijn, stinken ze nog veel harder.
De kattenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:51 schreef Alicey het volgende:
Ik heb mijn boompje staan !
[afbeelding]
Een beetje saai misschien, maar ik hoop dat het zo een beetje katproof is.
's Goed hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:55 schreef qu63 het volgende:
ik ga voor de hairextensions!
sorry Lupa
Het past wel bij je.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is dan ook mijn allerfavorietste smiley.
Ik denk dat naaldplanten sowieso niet echt aantrekkelijk voor katten zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze laten hem trouwens wel redelijk met rust.
Maar de inhoud wel soms..quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat naaldplanten sowieso niet echt aantrekkelijk voor katten zijn![]()
Zelfs die laten ze met rust.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, de slingers laten ze wel met rust?
Het valt mij nog mee dat ze dat nog niet doen. Ik kan me ook wel voorstellen dat het leuk is om in te hangen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kerstbomen zijn leuk om in te klimmen.Echt een uitdaging.
Ik doe niet aan kerstbomen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef Alicey het volgende:
Het valt mij nog mee dat ze dat nog niet doen. Ik kan me ook wel voorstellen dat het leuk is om in te hangen.
Maar misschien wachten ze tot ik slaap.
Hoe gaat dat bij jou eigenlijk?
Ook een oplossing.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kerstbomen.
Ja, via een andere kerstboomverkoop.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:31 schreef Reya het volgende:
Is de kerstboom nu bezorgd, Alicey?
Slaapzequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo een slaapje doen allen!
Ai... Da's minder mooi.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee. Dat is 't 'm juist. Dan krijg ik er wel vaker een of twee. Maar nu is er geen aanwijsbare oorzaak voor.
Het kan wel, maar leuk is toch anders..quote:Anyway, dat spul heeft de vorige keer geholpen dus het gaat weer helpen, mocht het terugkomen. En dan maar een wat langere kuur of hogere dagdosis.
Heb betrekkelijk weinig last gehad van de bijwerkingen, dus ik zie er niet echt tegenop om nog een kuur te doen als dat nodig is.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:50 schreef Alicey het volgende:
Het kan wel, maar leuk is toch anders..
Je had toch wel gigantisch last van een droge huid en wat daarmee gepaard gaat?quote:Op woensdag 14 december 2005 08:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb betrekkelijk weinig last gehad van de bijwerkingen, dus ik zie er niet echt tegenop om nog een kuur te doen als dat nodig is.
Ja. Maar zo'n ramp is dat niet. Alleen bij de seks is het erg vervelend als je in het geheel geen vocht produceert. Maar daar zijn middeltjes voor.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:54 schreef Alicey het volgende:
Je had toch wel gigantisch last van een droge huid en wat daarmee gepaard gaat?
Ja, maar gisteravond was dan ook een rare avond met e.e.a. te doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:56 schreef miss_sly het volgende:
Jullie waren rustig gisteren, we zitetn nog steeds op pagina 4
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. Maar zo'n ramp is dat niet. Alleen bij de seks is het erg vervelend als je in het geheel geen vocht produceert. Maar daar zijn middeltjes voor.
Hmmm, klinkt niet leukquote:Op woensdag 14 december 2005 08:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof dat mijn acne terugkomt.Drie dikke pukkels deze morgen.
Ik ga het in de gaten houden en als het erger wordt, wil ik weer aan de Roaccutane.
Kut.
Heb je de serie op DVD / gedownload?quote:Op woensdag 14 december 2005 09:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb weer nieuwe afleveringen van Lost
Vanavond ga ik ze kijken
Seizoen 1 heb ik gekocht op dvd en seizoen twee krijg ik via een vriend die de delen download. In NL begint seizoen twee as. vrijdag, maar ik heb de eerste 3 afleveringen (en na vanavond de eerste 7) al gezienquote:Op woensdag 14 december 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je de serie op DVD / gedownload?
Ik ben na een aantal afleveringen afgehaakt. Niet omdat ik het niet leuk vond, maar omdat ik weiger thuis te blijven voor een TV-programma...quote:Op woensdag 14 december 2005 09:36 schreef miss_sly het volgende:
Seizoen 1 heb ik gekocht op dvd en seizoen twee krijg ik via een vriend die de delen download. In NL begint seizoen twee as. vrijdag, maar ik heb de eerste 3 afleveringen (en na vanavond de eerste 7) al gezien
Ik blijf ook neti thuis, ik zorg gewoon dat ik de aflveringen op een andere manier krijgquote:Op woensdag 14 december 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben na een aantal afleveringen afgehaakt. Niet omdat ik het niet leuk vond, maar omdat ik weiger thuis te blijven voor een TV-programma...
Ja, hij is wel heel spannend.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik blijf ook neti thuis, ik zorg gewoon dat ik de aflveringen op een andere manier krijg
Ik vind het een te gekke serie
Hmja, natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Zeg Lupa, we krijgen toch wel een uitgebreid verslag over je paddo's trip?
Je wilt na de meet paddo's gebruiken? Hmm.. Ik wil er op zich wel over denken.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, natuurlijk.
Ik wilde eigenlijk vragen of er niet iemand vanuit de meet bij ons wil slapen om op ons te passen.
Ben jij sterk genoeg om mij tegen te houden als ik van het balkon wil springen omdat ik ervan overtuigd ben dat ik kan vliegen?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
Je wilt na de meet paddo's gebruiken? Hmm.. Ik wil er op zich wel over denken.
Als het moet wel. Zo sterk ben jij nou ook weer niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben jij sterk genoeg om mij tegen te houden als ik van het balkon wil springen omdat ik ervan overtuigd ben dat ik kan vliegen?
Ik zou dat met alle liefde willen doen, maar ik heb zelf amper ervaring met dergelijke middelen en ook weinig met mensen die onder invloed zijn. Dus ws ben ik niet echt de aangewezen persoon ervoorquote:Op woensdag 14 december 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, natuurlijk.
Ik wilde eigenlijk vragen of er niet iemand vanuit de meet bij ons wil slapen om op ons te passen.
Dat zou ik dan sowieso niet doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:29 schreef Alicey het volgende:
Als het moet wel. Zo sterk ben jij nou ook weer niet.
Als ik het doe zou ik er echter wel wat meer over willen weten wat het kan doen, en als het niet verstandig is om icm alcohol te gebruiken zou ik wel willen dat je dat niet doet.
Gezien de recente discussie lijkt mij dat ook.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:31 schreef Reya het volgende:
Ik zou dat met alle liefde willen doen, maar ik heb zelf amper ervaring met dergelijke middelen en ook weinig met mensen die onder invloed zijn. Dus ws ben ik niet echt de aangewezen persoon ervoor![]()
Hmmm, met paddo's schijnt er ook niet zo'n grote kans op een bad trip te zijn. Je kunt wel onverwachte dingen gaan doenquote:Op woensdag 14 december 2005 10:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zou ik dan sowieso niet doen.
Paddo's zijn psychedelische drugs. Oftewel, je kunt dingen gaan zien die er niet zijn.
Oh, dat is nog niet eens het probleem hoor. Ik heb niets tegen drugsgebruik, ik heb er alleen zelf geen behoefte aanquote:Op woensdag 14 december 2005 10:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gezien de recente discussie lijkt mij dat ook.
Ok. Als je ook ruimte hebt voor Reya (Die heeft een slaapplaats nodig) bied ik me wel aan. Als je nog wat linkjes hebt naar algemene informatie is het helemaal ok.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zou ik dan sowieso niet doen.
Paddo's zijn psychedelische drugs. Oftewel, je kunt dingen gaan zien die er niet zijn.
Volgens mij is er met paddo's wel degelijk een redelijke kans op een bad trip, dat heb je met alle drugs.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, met paddo's schijnt er ook niet zo'n grote kans op een bad trip te zijn. Je kunt wel onverwachte dingen gaan doen![]()
Ruimte zat op zich. Wel eigen matje / slaapzak meenemen.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:36 schreef Alicey het volgende:
Ok. Als je ook ruimte hebt voor Reya (Die heeft een slaapplaats nodig) bied ik me wel aan. Als je nog wat linkjes hebt naar algemene informatie is het helemaal ok.
volgens Reya niet hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 10:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is ook een bank die best lekker ligt.
Komt wel goed dan. Heb je er zelf ook voldoende vertrouwen in?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ruimte zat op zich. Wel eigen matje / slaapzak meenemen.Er is ook een bank die best lekker ligt.
Paddotopic deel 15
Hmmm, mjah, het is natuurlijk wel zo dat het een eerste ervaring is. Maar Philemon had hele positieve vervaringen met paddo'squote:Op woensdag 14 december 2005 10:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is er met paddo's wel degelijk een redelijke kans op een bad trip, dat heb je met alle drugs.
wat een bullshit, de eerste keer dat ik het nam werd ik er niet echt vrolijk door zeg maar, maar de 2e keer wel. in mijn geval dus 50% kans. en nogmaals, het blijft voor iedereen anders. als je veel hebt gegeten werkt het anders dan als je minder hebt gegeten..quote:Op woensdag 14 december 2005 10:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, met paddo's schijnt er ook niet zo'n grote kans op een bad trip te zijn. Je kunt wel onverwachte dingen gaan doen![]()
jij kon toch niet slapen op die bankquote:
Hmmm, die High Dose Effects zien er niet zo prettig uit, maar ik neem aan dat beginners niet dergelijke doses nemen?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat een bullshit, de eerste keer dat ik het nam werd ik er niet echt vrolijk door zeg maar, maar de 2e keer wel. in mijn geval dus 50% kans. en nogmaals, het blijft voor iedereen anders. als je veel hebt gegeten werkt het anders dan als je minder hebt gegeten..
lees anders dit even door: http://www.erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms.shtml
site is heel uitgebreid
Dat was bij Lupa zelf thuis, niet bij heiden6quote:Op woensdag 14 december 2005 10:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
jij kon toch niet slapen op die bank
het maakt niet uit of het een eerste ervaring is of niet, of je een goede of een slechte ervaring krijgt. Het is afhankelijk van dingen als eten en state of mind. Mijn zusjes eerste ervaring was geweldig, een andere ervaring was een heel stuk minder.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, mjah, het is natuurlijk wel zo dat het een eerste ervaring is. Maar Philemon had hele positieve vervaringen met paddo's
oh jaquote:Op woensdag 14 december 2005 10:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat was bij Lupa zelf thuis, niet bij heiden6![]()
het lijkt me niet hequote:Op woensdag 14 december 2005 10:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, die High Dose Effects zien er niet zo prettig uit, maar ik neem aan dat beginners niet dergelijke doses nemen?
Hmm, ik lees het topic wel even doorquote:Op woensdag 14 december 2005 10:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
het lijkt me niet he
ik geloof dat 3 of 4 paddestoeltjes van ongeveer 3 of 4 cm een beginnersportie ismaar daarvoor kan je beter in UVT zijn denk ik
Ik laat de beslissing van wel of niet doen afhangen van mijn mood van dat moment. Ik wil het alleen doen als ik me echt heel goed voel, want het versterkt je mood enorm.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:41 schreef Alicey het volgende:
Komt wel goed dan. Heb je er zelf ook voldoende vertrouwen in?
jaja, lees ff terug ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 10:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft Reya nog nooit bij heiden6 gelogeerd.
Daar moet je absoluut op letten inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik laat de beslissing van wel of niet doen afhangen van mijn mood van dat moment. Ik wil het alleen doen als ik me echt heel goed voel, want het versterkt je mood enorm.
Nou, echt.quote:
gewoon op ander tablat klikken en je kan dus doorpostenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, echt.Ik moet voor een docent een lading artikelen zoeken. Oftewel, mijn werk bestaat momenteel uit googlen.
waarom daarquote:Op woensdag 14 december 2005 11:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor de liefhebbers: in het Apple-slowchattopic staan een preview van mijn sexy foto's.
Apple Slowchat - Deel 13
Doe ik ook.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:26 schreef qu63 het volgende:
gewoon op ander tablat klikken en je kan dus doorposten
niet zeiken dus
maar te langzaamquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat tonks dacht dat ik aan het opscheppen was over mijn cupmaat.
die moet je nog krijgen?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De rest is nog in de maak.
En dan ga je het meteen bewijzen..quote:Op woensdag 14 december 2005 11:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat tonks dacht dat ik aan het opscheppen was over mijn cupmaat.![]()
dan geloof ik niet dat ze kaal isquote:Op woensdag 14 december 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan ga je het meteen bewijzen..
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet over mijn kant laten gaan.
Ik vind het wel lief als je dwangmatig gedrag vertoont hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is vooral irritant eigenlijk.
je weet wel wat ik bedoel :pquote:Op woensdag 14 december 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kaal. Je kunt duidelijk op de foto zien dan ik halflang, rood haar heb.
Je vindt je eigen (dwangmatige) gedrag ergerlijk?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is vooral irritant eigenlijk.
Er zit geen foto bij waarop duidelijk zichtbaar is of ik van onderen kaal ben.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:37 schreef qu63 het volgende:
je weet wel wat ik bedoel :p
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:38 schreef Reya het volgende:
Je vindt je eigen (dwangmatige) gedrag ergerlijk?![]()
onduidelijk mag ookquote:Op woensdag 14 december 2005 11:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zit geen foto bij waarop duidelijk zichtbaar is of ik van onderen kaal ben.
Hoe lastiger het is, hoe beter het voelt als je er straks in zit!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Nog niets gehoord, wel gisteren een brief van de notaris dat de bankgarantie nog niet gesteld was en of ik dat snel wilde afhandelen
Net nog even met de hypotheekman gebeld, hij had de makelaar nog niet kunnen bereiken en ging dat opnieuw proberen.
Deel 379 van de soap: miss_sly koopt een appartement
Nou, volgens mij heb ik het al lastig genoeg gehad om er een oneindig aantal jaren ontzettend van te genietenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hoe lastiger het is, hoe beter het voelt als je er straks in zit!![]()
Goh, dus de datum wordt uitgesteld, maar je moet wel maar wat snel de garantie regelen?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Nog niets gehoord, wel gisteren een brief van de notaris dat de bankgarantie nog niet gesteld was en of ik dat snel wilde afhandelen
Kijken wat het vandaag wordt.quote:Net nog even met de hypotheekman gebeld, hij had de makelaar nog niet kunnen bereiken en ging dat opnieuw proberen.
Deel 379 van de soap: miss_sly koopt een appartement
Precies! En dan organiseren we de grote WFL/miss_sly housewarming meetquote:Op woensdag 14 december 2005 13:10 schreef miss_sly het volgende:
Nou, volgens mij heb ik het al lastig genoeg gehad om er een oneindig aantal jaren ontzettend van te genieten
Maar het is nog maar een paar weken en dan is het voorbij, als het goed is!
Zie je wel Syl!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:16 schreef miss_sly het volgende:![]()
![]()
Het passeren van de akte bij de notaris wordt verzet naar begin januari, de bankgarantie kan vervallen en ik krijg volgende week donderdag of vrijdag de sleutel al!!![]()
![]()
Je bent nu wel een heel blije muts hoor!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef miss_sly het volgende:
Twee keer "Zie je wel"
* miss_sly is blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef miss_sly het volgende:
De afspraak voor de sleuteloverdracht is gezet op donderdag 22 dec om 17 uur!
ik krijg gewoon een appartement voor mijn verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel, quutjequote:
wat dacht je dan van die bomvolle trein van vanmorgen bij de Schipholtunnelquote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef Doffy het volgende:
Uit een artikel in het Algemeen Dagblad onlangs: "We hebben niet het vermogen om alle zelfmoorden te voorkomen, onze taak is wel zoveel mogelijk mensen weer op de rails te krijgen."![]()
![]()
OMG die is erg.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef Doffy het volgende:
Uit een artikel in het Algemeen Dagblad onlangs: "We hebben niet het vermogen om alle zelfmoorden te voorkomen, onze taak is wel zoveel mogelijk mensen weer op de rails te krijgen."![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef miss_sly het volgende:
De afspraak voor de sleuteloverdracht is gezet op donderdag 22 dec om 17 uur!
ik krijg gewoon een appartement voor mijn verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef Doffy het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |