dat verschilt per persoon en moment.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is een van de meest verslavende drugs inderdaad. Hoewel voor een verslaving meerdere malen gebruik noodzakelijk zou zijn..
Als je het bij een keer gebruik houdt toch niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat verschilt per persoon en moment.
Hoe lang houdt dat aan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:53 schreef miss_sly het volgende:
Heroine heeft ook de grootste verslavingskans, heb ik laatst gezien bij Spuiten en Slikken. Het is de enige drugs waarvan je na 1 keer gebruiken ook echt verslaafd kunt zijn.
als je het daar bij houdt niet neequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je het bij een keer gebruik houdt toch niet?
Nou ja, je bent dan echt verslaafd, dus zult echt moeten afkicken. Het hoeft niet te gebeuren, maar met heroine is de kans daadwerkelijk groot dat het wel gebeurt, volgens de bewuste spreker.quote:
Als je besluit geen tweede keer te gebruiken houd je hooguit enige tijd ontwenningsverschijnselen lijkt me?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, je bent dan echt verslaafd, dus zult echt moeten afkicken. Het hoeft niet te gebeuren, maar met heroine is de kans daadwerkelijk groot dat het wel gebeurt, volgens de bewuste spreker.
Ja, maar de verslaving zit hem dan ook in het niet kunnen besluiten eht geen tweede keer te gebruiken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je besluit geen tweede keer te gebruiken houd je hooguit enige tijd ontwenningsverschijnselen lijkt me?
Minderquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:20 schreef het_fokschaap het volgende:
nu moet ik opeens misschien toch weer wel naar Luxemburg
mja, ze hebben me hoogst waarschijnlijk morgenochtend pas nodig begrijp ik. ligt een beetje aan hoe laat. anders kan ik morgen misschien vroeg op en dan weg. anders moet ik straks een vlucht nemen om kwart voor 8 en dan een hotel boeken.quote:
kan me voorstellen dat ze je pas morgenochtend nodig hebben, maar goed, dat wil neit zeggen dat je ook pas morgenochtend kunt vertrekken, natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, ze hebben me hoogst waarschijnlijk morgenochtend pas nodig begrijp ik. ligt een beetje aan hoe laat. anders kan ik morgen misschien vroeg op en dan weg. anders moet ik straks een vlucht nemen om kwart voor 8 en dan een hotel boeken.
Dat hangt dan misschien weer een beetje van je persoonlijkheid af...quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, maar de verslaving zit hem dan ook in het niet kunnen besluiten eht geen tweede keer te gebruiken.
dat zei ik dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hangt dan misschien weer een beetje van je persoonlijkheid af...
het zal best van verschillende factoren afhankelijk zijn, maar de kans is bij heroine gewoonweg het grootste. Ik zou dat dus echt nooit proberen, dan kan het ook niet fout gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hangt dan misschien weer een beetje van je persoonlijkheid af...
tot laterquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:33 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, het zit er hier weer op!
Ik ben weg
Misschien tot later
Voor mij hangt het er vooral van af wat het voor schade aanricht. Dat is ook een aspect wat wel eens onderbelicht is bij informatie over drugs..quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
het zal best van verschillende factoren afhankelijk zijn, maar de kans is bij heroine gewoonweg het grootste. Ik zou dat dus echt nooit proberen, dan kan het ook niet fout gaan.
doeiquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:33 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, het zit er hier weer op!
Ik ben weg
Misschien tot later
Maar de muis is nu definitief weg?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
Kolere, wat kunnen muizen stinken.
En ik maar denken dat-ie dood was.
Ben geloof ik toch een beetje bang van muizen.
Ik hoop het. Ik had verwacht een muizenlijkje aan te treffen achter de koelkast gezien de geur, maar er sprong plotseling een levend muisje van onder de koelkast weg. De geur kwam kennelijk van zijn uitwerpselen en eetresten. In niet al te lange tijd hebben mijn katten het muisje naar buiten gejaagd, en ik vermoed dat het onder de schutting is door gekropen (De katten houden nu wacht bij de schutting).quote:
Hmmm, het lijkt dus iig dat je van de muis af bentquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik had verwacht een muizenlijkje aan te treffen achter de koelkast gezien de geur, maar er sprong plotseling een levend muisje van onder de koelkast weg. De geur kwam kennelijk van zijn uitwerpselen en eetresten. In niet al te lange tijd hebben mijn katten het muisje naar buiten gejaagd, en ik vermoed dat het onder de schutting is door gekropen (De katten houden nu wacht bij de schutting).
Voor een groot deel schoon gemaakt, ik hoop alleen dat ik nog een manier vind om de koelkast te kantelen, want de lucht is nog niet helemaal weg.
Dat is nog maar de vraag. De vraag is of het een muis was, en de vraag is of het beest weer niet op een of andere manier in de ruimte achter het keukenblok kan komen (Ik kan tenslotte niet zien wat daar zit, en ooit is het muisje daar terecht gekomen..)quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, het lijkt dus iig dat je van de muis af bent
Zijn je katten nog een beetje actief qua het verjagen van muizen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. De vraag is of het een muis was, en de vraag is of het beest weer niet op een of andere manier in de ruimte achter het keukenblok kan komen (Ik kan tenslotte niet zien wat daar zit, en ooit is het muisje daar terecht gekomen..)
In ieder geval vastberaden. Ze hebben beiden gisteren en vandaag de wacht gehouden bij de koelkast.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Zijn je katten nog een beetje actief qua het verjagen van muizen?
maar niks gepaktquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
In ieder geval vastberaden. Ze hebben beiden gisteren en vandaag de wacht gehouden bij de koelkast.
wel als het jouw katten warenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee,maar zou jij je als muisje laten zien als er 2 katten op awcht staan?
Ze zijn anders nog best fanatiek hoor. Het muisje wist net even niet hoe-ie het had toen ze allebei achter hem aan zaten.quote:
Als ze dood zijn, stinken ze nog veel harder.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
Kolere, wat kunnen muizen stinken.
En ik maar denken dat-ie dood was.
Dat wil ik niet meemaken dan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ze dood zijn, stinken ze nog veel harder.
De kattenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:51 schreef Alicey het volgende:
Ik heb mijn boompje staan !
[afbeelding]
Een beetje saai misschien, maar ik hoop dat het zo een beetje katproof is.
's Goed hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:55 schreef qu63 het volgende:
ik ga voor de hairextensions!
sorry Lupa
Het past wel bij je.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is dan ook mijn allerfavorietste smiley.
Ik denk dat naaldplanten sowieso niet echt aantrekkelijk voor katten zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze laten hem trouwens wel redelijk met rust.
Maar de inhoud wel soms..quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat naaldplanten sowieso niet echt aantrekkelijk voor katten zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |