Zelfs die laten ze met rust.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, de slingers laten ze wel met rust?
Het valt mij nog mee dat ze dat nog niet doen. Ik kan me ook wel voorstellen dat het leuk is om in te hangen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kerstbomen zijn leuk om in te klimmen.Echt een uitdaging.
Ik doe niet aan kerstbomen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef Alicey het volgende:
Het valt mij nog mee dat ze dat nog niet doen. Ik kan me ook wel voorstellen dat het leuk is om in te hangen.
Maar misschien wachten ze tot ik slaap.
Hoe gaat dat bij jou eigenlijk?
Ook een oplossing.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kerstbomen.
Ja, via een andere kerstboomverkoop.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:31 schreef Reya het volgende:
Is de kerstboom nu bezorgd, Alicey?
Slaapzequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo een slaapje doen allen!
Ai... Da's minder mooi.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee. Dat is 't 'm juist. Dan krijg ik er wel vaker een of twee. Maar nu is er geen aanwijsbare oorzaak voor.
Het kan wel, maar leuk is toch anders..quote:Anyway, dat spul heeft de vorige keer geholpen dus het gaat weer helpen, mocht het terugkomen. En dan maar een wat langere kuur of hogere dagdosis.
Heb betrekkelijk weinig last gehad van de bijwerkingen, dus ik zie er niet echt tegenop om nog een kuur te doen als dat nodig is.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:50 schreef Alicey het volgende:
Het kan wel, maar leuk is toch anders..
Je had toch wel gigantisch last van een droge huid en wat daarmee gepaard gaat?quote:Op woensdag 14 december 2005 08:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb betrekkelijk weinig last gehad van de bijwerkingen, dus ik zie er niet echt tegenop om nog een kuur te doen als dat nodig is.
Ja. Maar zo'n ramp is dat niet. Alleen bij de seks is het erg vervelend als je in het geheel geen vocht produceert. Maar daar zijn middeltjes voor.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:54 schreef Alicey het volgende:
Je had toch wel gigantisch last van een droge huid en wat daarmee gepaard gaat?
Ja, maar gisteravond was dan ook een rare avond met e.e.a. te doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:56 schreef miss_sly het volgende:
Jullie waren rustig gisteren, we zitetn nog steeds op pagina 4
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. Maar zo'n ramp is dat niet. Alleen bij de seks is het erg vervelend als je in het geheel geen vocht produceert. Maar daar zijn middeltjes voor.
Hmmm, klinkt niet leukquote:Op woensdag 14 december 2005 08:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof dat mijn acne terugkomt.Drie dikke pukkels deze morgen.
Ik ga het in de gaten houden en als het erger wordt, wil ik weer aan de Roaccutane.
Kut.
Heb je de serie op DVD / gedownload?quote:Op woensdag 14 december 2005 09:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb weer nieuwe afleveringen van Lost
Vanavond ga ik ze kijken
Seizoen 1 heb ik gekocht op dvd en seizoen twee krijg ik via een vriend die de delen download. In NL begint seizoen twee as. vrijdag, maar ik heb de eerste 3 afleveringen (en na vanavond de eerste 7) al gezienquote:Op woensdag 14 december 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je de serie op DVD / gedownload?
Ik ben na een aantal afleveringen afgehaakt. Niet omdat ik het niet leuk vond, maar omdat ik weiger thuis te blijven voor een TV-programma...quote:Op woensdag 14 december 2005 09:36 schreef miss_sly het volgende:
Seizoen 1 heb ik gekocht op dvd en seizoen twee krijg ik via een vriend die de delen download. In NL begint seizoen twee as. vrijdag, maar ik heb de eerste 3 afleveringen (en na vanavond de eerste 7) al gezien
Ik blijf ook neti thuis, ik zorg gewoon dat ik de aflveringen op een andere manier krijgquote:Op woensdag 14 december 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben na een aantal afleveringen afgehaakt. Niet omdat ik het niet leuk vond, maar omdat ik weiger thuis te blijven voor een TV-programma...
Ja, hij is wel heel spannend.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik blijf ook neti thuis, ik zorg gewoon dat ik de aflveringen op een andere manier krijg
Ik vind het een te gekke serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |