Een nieuw deel openen
Vorige delen
Lijkt mij wel zo verstandig.. Ik zou dat toch ook liever hebben als ik dat probeer. Vooral omdat ik weet dat zelfs een sticky (Nouja, het waren er 2) erg verkeerd kan vallen en tot paniek enzo kan leiden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben erg nieuwsgierig ernaar, maar ik vind het ook wel wat eng. Heiden6 heeft aangeboden om eerst niks te nemen en dan op mij te passen voor als er gekke dingen gebeuren.
Nee, maar je hebt wel iemand bij je die kan voorkomen dat je ook eng en naar gaat handelen..quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je het echt eng vindt, is dat misschien wel een goed idee. then again, als je nare, enge dingen gaat zien, kan hij dat toch niet veranderen, of wel?
een paar biertjes kunnen ook verkeerd vallenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lijkt mij wel zo verstandig.. Ik zou dat toch ook liever hebben als ik dat probeer. Vooral omdat ik weet dat zelfs een sticky (Nouja, het waren er 2) erg verkeerd kan vallen en tot paniek enzo kan leiden.
Maar doorgaans niet zo erg dat er echte paniek ontstaat en je los bent van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
een paar biertjes kunnen ook verkeerd vallen
Bewust On....? Bestuurder?quote:heiden6 is de BOB
Juist ja, dat laatste speelt dus ook bij jou wel een rol.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat ik het misschien ook wel prettig zou vinden als er iemand nuchter zou zijn, maar van de andere kant vind ik het ook weer neit zo eng. Als er maar iemand bij is die ik helemaal vertrouw, durf ik alles
Het is geen onbekende drug, je weet alleen niet wat het met jou doet als je het voor de eerste keer gebruikt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar doorgaans niet zo erg dat er echte paniek ontstaat en je los bent van de werkelijkheid.
Al zijn er sommige mensen die je dat wel willen laten geloven.
Van alcohol weet je wat je er ongeveer van kan verwachten, bij een onbekende drug niet..
Jawel, maar ik zou best samen met schaap aan paddo's durven beginnen, zonder dat hij nuchter blijft. Zover gaat mijn vertrouwen zekerquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Juist ja, dat laatste speelt dus ook bij jou wel een rol.
Dat is vooral wat ik bedoel. De effecten zijn onbekend.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is geen onbekende drug, je weet alleen niet wat het met jou doet als je het voor de eerste keer gebruikt.
Dat geldt voor veel drugs inderdaad. Ook voor alcohol en weed.quote:Als ik het goed begrepen heb, weet je met iets als paddo's nooit wat het met je doet, want iedere keer kan eht weer anders zijn, o.a. afhankelijk van hoe je je voelt.
Zover zou het bij mij niet gaan, want een nuchter schaap is een heel ander schaap dan een schaap dat paddo's heeft geslikt. Zeker wanneer schaap het ook niet vaker heeft gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zou best samen met schaap aan paddo's durven beginnen, zonder dat hij nuchter blijft. Zover gaat mijn vertrouwen zeker
Maar een schaap-met-paddo's is nog steeds mijn schaapje; hij zal toch niet zo veranderen dat dat ook weg is?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zover zou het bij mij niet gaan, want een nuchter schaap is een heel ander schaap dan een schaap dat paddo's heeft geslikt. Zeker wanneer schaap het ook niet vaker heeft gedaan.
heb je het geprobeerd ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:18 schreef Reya het volgende:
Van drugs heb ik nou nog nooit echt het leuke ingezien
Hmmm, met paddo's zullen er denk ik niet zo snel gekke dingen gebeuren. Mar je weet vantevoren nooit zekerquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar een schaap-met-paddo's is nog steeds mijn schaapje; hij zal toch niet zo veranderen dat dat ook weg is?
Alcohol is ook drugs, en dat drink je wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:18 schreef Reya het volgende:
Ik ben geheel-onthouderquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alcohol is ook drugs, en dat drink je wel.
Ik denk dat je dat dus niet met zekerheid kan zeggen. Misschien ziet schaapje jou ook opeens wel als iets anders..quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar een schaap-met-paddo's is nog steeds mijn schaapje; hij zal toch niet zo veranderen dat dat ook weg is?
Met alcohol en weed heb ik toch ook wel goede ervaringen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:18 schreef Reya het volgende:
tuurlijk!quote:
Mjah, ik zou het niet snel gezamenlijk proberen zonder een derde persoon erbijquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat dus niet met zekerheid kan zeggen. Misschien ziet schaapje jou ook opeens wel als iets anders..
als een lief klein meisjequote:Op dinsdag 13 december 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat dus niet met zekerheid kan zeggen. Misschien ziet schaapje jou ook opeens wel als iets anders..
Er gaat inderdaad wel enige hypocrisie uit van het wel nuttigen van alcohol maar het afkeuren (althans, voor eigen gebruik, anderen mogen het zelf weten) van andere drogerende middelenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met alcohol en weed heb ik toch ook wel goede ervaringen.
Van wiet merk ik echt heel weinig. Word er loom van, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
Lijkt mij wel zo verstandig.. Ik zou dat toch ook liever hebben als ik dat probeer. Vooral omdat ik weet dat zelfs een sticky (Nouja, het waren er 2) erg verkeerd kan vallen en tot paniek enzo kan leiden.
Ik heb veel vertrouwen in heiden6, iets minder in mezelf.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:15 schreef miss_sly het volgende:
Jawel, maar ik zou best samen met schaap aan paddo's durven beginnen, zonder dat hij nuchter blijft. Zover gaat mijn vertrouwen zeker
Heb je per definitie iets tegen andere middelen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Er gaat inderdaad wel enige hypocrisie uit van het wel nuttigen van alcohol maar het afkeuren (althans, voor eigen gebruik, anderen mogen het zelf weten) van andere drogerende middelen
Ik vind wiet heerlijk, voel me er fijn van en kriebelig en knuffelig. En vaak geilquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Van wiet merk ik echt heel weinig. Word er loom van, maar daar is alles mee gezegd.
Ik heb toch wel een paar keer gehad dat ik er een bui van kreeg waarin ik alles grappig vond. Heel leuk en grappig, hoewel in sommige opzichten minder praktisch.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Van wiet merk ik echt heel weinig. Word er loom van, maar daar is alles mee gezegd.
Nee, maar wel tegen middelen waarvan het lijkt/bekend staat dat ze vrij extreme dingen te werk stelligenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je per definitie iets tegen andere middelen?
Je gooit nu alles watals drugs te boek staat op 1 grote hoop, maar alles heeft een andere uitwerking. Bij sommige drugs ben je nog net zo vertrouwenswaardig als nuchter, hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:29 schreef Reya het volgende:
Hmmm, mensen die onder invloed staan van drogerende middelen zou ik allesbehalve snel vertrouwen
Dat is absoluut onmogeiljkquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien ook wel als een groot eng monster.
Waar ligt voor jou de grens? Veel gewone medicijnen hebben ook effecten die met sommige drugs overeenkomen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:29 schreef Reya het volgende:
Hmmm, mensen die onder invloed staan van drogerende middelen zou ik allesbehalve snel vertrouwen
En wat is vrij extreem, volgens jou?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, maar wel tegen middelen waarvan het lijkt/bekend staat dat ze vrij extreme dingen te werk stelligen
Ik weet het dus niet.. Ik heb nog nooit paddo's op.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is absoluut onmogeiljk![]()
hoop ik....
geef eens een voorbeeld van zo'n extreem dingquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, maar wel tegen middelen waarvan het lijkt/bekend staat dat ze vrij extreme dingen te werk stelligen
Zoals cocaine, caffeine en alcohol bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
De wie of wat?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ze hebben het tweede deel van het Fryslân Adoraasje Triedsje op slot gegooid.
Hmmm, dat is wat lastig oordelen, gezien het feit dat ik geen enige ervaring met medicijnen heb. Maar om medische redenen zou ik erg ver gaan; en als blijkt dat bepaalde drugs een positieve uitwerking hebben, zou ik ze wellicht ook wel willen gebruiken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar ligt voor jou de grens? Veel gewone medicijnen hebben ook effecten die met sommige drugs overeenkomen.
Bijna alle drugs hebben positieve uitwerkingen, anders zou niemand ze gebruiken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wat lastig oordelen, gezien het feit dat ik geen enige ervaring met medicijnen heb. Maar om medische redenen zou ik erg ver gaan; en als blijkt dat bepaalde drugs een positieve uitwerking hebben, zou ik ze wellicht ook wel willen gebruiken.
XTC blijkt een positieve invloed te hebben op mensen met Parkinsonquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wat lastig oordelen, gezien het feit dat ik geen enige ervaring met medicijnen heb. Maar om medische redenen zou ik erg ver gaan; en als blijkt dat bepaalde drugs een positieve uitwerking hebben, zou ik ze wellicht ook wel willen gebruiken.
Hmmm, de twee laatste middelen zijn veel geaccepteerder, dan ligt onlosmakelijk de drempel voor gebruik lager en zijn andere mensen bovendien meer berekend op de gevolgenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoals cocaine, caffeine en alcohol bijvoorbeeld?
Het feit dat het geaccepteerder is, een lagere drempel voor gebruik heeft en mensen meer bekend zijn met de gevolgen, maakt het geen betere drug.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, de twee laatste middelen zijn veel geaccepteerder, dan ligt onlosmakelijk de drempel voor gebruik lager en zijn andere mensen bovendien meer berekend op de gevolgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |