quote:Op woensdag 14 december 2005 11:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet over mijn kant laten gaan.
Ik vind het wel lief als je dwangmatig gedrag vertoont hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is vooral irritant eigenlijk.
je weet wel wat ik bedoel :pquote:Op woensdag 14 december 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kaal. Je kunt duidelijk op de foto zien dan ik halflang, rood haar heb.
Je vindt je eigen (dwangmatige) gedrag ergerlijk?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is vooral irritant eigenlijk.
Er zit geen foto bij waarop duidelijk zichtbaar is of ik van onderen kaal ben.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:37 schreef qu63 het volgende:
je weet wel wat ik bedoel :p
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:38 schreef Reya het volgende:
Je vindt je eigen (dwangmatige) gedrag ergerlijk?![]()
onduidelijk mag ookquote:Op woensdag 14 december 2005 11:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zit geen foto bij waarop duidelijk zichtbaar is of ik van onderen kaal ben.
Hoe lastiger het is, hoe beter het voelt als je er straks in zit!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Nog niets gehoord, wel gisteren een brief van de notaris dat de bankgarantie nog niet gesteld was en of ik dat snel wilde afhandelen
Net nog even met de hypotheekman gebeld, hij had de makelaar nog niet kunnen bereiken en ging dat opnieuw proberen.
Deel 379 van de soap: miss_sly koopt een appartement
Nou, volgens mij heb ik het al lastig genoeg gehad om er een oneindig aantal jaren ontzettend van te genietenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hoe lastiger het is, hoe beter het voelt als je er straks in zit!![]()
Goh, dus de datum wordt uitgesteld, maar je moet wel maar wat snel de garantie regelen?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Nog niets gehoord, wel gisteren een brief van de notaris dat de bankgarantie nog niet gesteld was en of ik dat snel wilde afhandelen
Kijken wat het vandaag wordt.quote:Net nog even met de hypotheekman gebeld, hij had de makelaar nog niet kunnen bereiken en ging dat opnieuw proberen.
Deel 379 van de soap: miss_sly koopt een appartement
Precies! En dan organiseren we de grote WFL/miss_sly housewarming meetquote:Op woensdag 14 december 2005 13:10 schreef miss_sly het volgende:
Nou, volgens mij heb ik het al lastig genoeg gehad om er een oneindig aantal jaren ontzettend van te genieten
Maar het is nog maar een paar weken en dan is het voorbij, als het goed is!
Zie je wel Syl!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:16 schreef miss_sly het volgende:![]()
![]()
Het passeren van de akte bij de notaris wordt verzet naar begin januari, de bankgarantie kan vervallen en ik krijg volgende week donderdag of vrijdag de sleutel al!!![]()
![]()
Je bent nu wel een heel blije muts hoor!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:22 schreef miss_sly het volgende:
Twee keer "Zie je wel"
* miss_sly is blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef miss_sly het volgende:
De afspraak voor de sleuteloverdracht is gezet op donderdag 22 dec om 17 uur!
ik krijg gewoon een appartement voor mijn verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel, quutjequote:
wat dacht je dan van die bomvolle trein van vanmorgen bij de Schipholtunnelquote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef Doffy het volgende:
Uit een artikel in het Algemeen Dagblad onlangs: "We hebben niet het vermogen om alle zelfmoorden te voorkomen, onze taak is wel zoveel mogelijk mensen weer op de rails te krijgen."![]()
![]()
OMG die is erg.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef Doffy het volgende:
Uit een artikel in het Algemeen Dagblad onlangs: "We hebben niet het vermogen om alle zelfmoorden te voorkomen, onze taak is wel zoveel mogelijk mensen weer op de rails te krijgen."![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef miss_sly het volgende:
De afspraak voor de sleuteloverdracht is gezet op donderdag 22 dec om 17 uur!
ik krijg gewoon een appartement voor mijn verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef Doffy het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |