Hmja, natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Zeg Lupa, we krijgen toch wel een uitgebreid verslag over je paddo's trip?
Je wilt na de meet paddo's gebruiken? Hmm.. Ik wil er op zich wel over denken.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, natuurlijk.
Ik wilde eigenlijk vragen of er niet iemand vanuit de meet bij ons wil slapen om op ons te passen.
Ben jij sterk genoeg om mij tegen te houden als ik van het balkon wil springen omdat ik ervan overtuigd ben dat ik kan vliegen?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
Je wilt na de meet paddo's gebruiken? Hmm.. Ik wil er op zich wel over denken.
Als het moet wel. Zo sterk ben jij nou ook weer niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben jij sterk genoeg om mij tegen te houden als ik van het balkon wil springen omdat ik ervan overtuigd ben dat ik kan vliegen?
Ik zou dat met alle liefde willen doen, maar ik heb zelf amper ervaring met dergelijke middelen en ook weinig met mensen die onder invloed zijn. Dus ws ben ik niet echt de aangewezen persoon ervoorquote:Op woensdag 14 december 2005 10:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, natuurlijk.
Ik wilde eigenlijk vragen of er niet iemand vanuit de meet bij ons wil slapen om op ons te passen.
Dat zou ik dan sowieso niet doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:29 schreef Alicey het volgende:
Als het moet wel. Zo sterk ben jij nou ook weer niet.
Als ik het doe zou ik er echter wel wat meer over willen weten wat het kan doen, en als het niet verstandig is om icm alcohol te gebruiken zou ik wel willen dat je dat niet doet.
Gezien de recente discussie lijkt mij dat ook.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:31 schreef Reya het volgende:
Ik zou dat met alle liefde willen doen, maar ik heb zelf amper ervaring met dergelijke middelen en ook weinig met mensen die onder invloed zijn. Dus ws ben ik niet echt de aangewezen persoon ervoor![]()
Hmmm, met paddo's schijnt er ook niet zo'n grote kans op een bad trip te zijn. Je kunt wel onverwachte dingen gaan doenquote:Op woensdag 14 december 2005 10:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zou ik dan sowieso niet doen.
Paddo's zijn psychedelische drugs. Oftewel, je kunt dingen gaan zien die er niet zijn.
Oh, dat is nog niet eens het probleem hoor. Ik heb niets tegen drugsgebruik, ik heb er alleen zelf geen behoefte aanquote:Op woensdag 14 december 2005 10:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gezien de recente discussie lijkt mij dat ook.
Ok. Als je ook ruimte hebt voor Reya (Die heeft een slaapplaats nodig) bied ik me wel aan. Als je nog wat linkjes hebt naar algemene informatie is het helemaal ok.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zou ik dan sowieso niet doen.
Paddo's zijn psychedelische drugs. Oftewel, je kunt dingen gaan zien die er niet zijn.
Volgens mij is er met paddo's wel degelijk een redelijke kans op een bad trip, dat heb je met alle drugs.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, met paddo's schijnt er ook niet zo'n grote kans op een bad trip te zijn. Je kunt wel onverwachte dingen gaan doen![]()
Ruimte zat op zich. Wel eigen matje / slaapzak meenemen.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:36 schreef Alicey het volgende:
Ok. Als je ook ruimte hebt voor Reya (Die heeft een slaapplaats nodig) bied ik me wel aan. Als je nog wat linkjes hebt naar algemene informatie is het helemaal ok.
volgens Reya niet hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 10:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is ook een bank die best lekker ligt.
Komt wel goed dan. Heb je er zelf ook voldoende vertrouwen in?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ruimte zat op zich. Wel eigen matje / slaapzak meenemen.Er is ook een bank die best lekker ligt.
Paddotopic deel 15
Hmmm, mjah, het is natuurlijk wel zo dat het een eerste ervaring is. Maar Philemon had hele positieve vervaringen met paddo'squote:Op woensdag 14 december 2005 10:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is er met paddo's wel degelijk een redelijke kans op een bad trip, dat heb je met alle drugs.
wat een bullshit, de eerste keer dat ik het nam werd ik er niet echt vrolijk door zeg maar, maar de 2e keer wel. in mijn geval dus 50% kans. en nogmaals, het blijft voor iedereen anders. als je veel hebt gegeten werkt het anders dan als je minder hebt gegeten..quote:Op woensdag 14 december 2005 10:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, met paddo's schijnt er ook niet zo'n grote kans op een bad trip te zijn. Je kunt wel onverwachte dingen gaan doen![]()
jij kon toch niet slapen op die bankquote:
Hmmm, die High Dose Effects zien er niet zo prettig uit, maar ik neem aan dat beginners niet dergelijke doses nemen?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat een bullshit, de eerste keer dat ik het nam werd ik er niet echt vrolijk door zeg maar, maar de 2e keer wel. in mijn geval dus 50% kans. en nogmaals, het blijft voor iedereen anders. als je veel hebt gegeten werkt het anders dan als je minder hebt gegeten..
lees anders dit even door: http://www.erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms.shtml
site is heel uitgebreid
Dat was bij Lupa zelf thuis, niet bij heiden6quote:Op woensdag 14 december 2005 10:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
jij kon toch niet slapen op die bank
het maakt niet uit of het een eerste ervaring is of niet, of je een goede of een slechte ervaring krijgt. Het is afhankelijk van dingen als eten en state of mind. Mijn zusjes eerste ervaring was geweldig, een andere ervaring was een heel stuk minder.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, mjah, het is natuurlijk wel zo dat het een eerste ervaring is. Maar Philemon had hele positieve vervaringen met paddo's
oh jaquote:Op woensdag 14 december 2005 10:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat was bij Lupa zelf thuis, niet bij heiden6![]()
het lijkt me niet hequote:Op woensdag 14 december 2005 10:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, die High Dose Effects zien er niet zo prettig uit, maar ik neem aan dat beginners niet dergelijke doses nemen?
Hmm, ik lees het topic wel even doorquote:Op woensdag 14 december 2005 10:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
het lijkt me niet he
ik geloof dat 3 of 4 paddestoeltjes van ongeveer 3 of 4 cm een beginnersportie ismaar daarvoor kan je beter in UVT zijn denk ik
Ik laat de beslissing van wel of niet doen afhangen van mijn mood van dat moment. Ik wil het alleen doen als ik me echt heel goed voel, want het versterkt je mood enorm.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:41 schreef Alicey het volgende:
Komt wel goed dan. Heb je er zelf ook voldoende vertrouwen in?
jaja, lees ff terug ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 10:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft Reya nog nooit bij heiden6 gelogeerd.
Daar moet je absoluut op letten inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik laat de beslissing van wel of niet doen afhangen van mijn mood van dat moment. Ik wil het alleen doen als ik me echt heel goed voel, want het versterkt je mood enorm.
Nou, echt.quote:
gewoon op ander tablat klikken en je kan dus doorpostenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, echt.Ik moet voor een docent een lading artikelen zoeken. Oftewel, mijn werk bestaat momenteel uit googlen.
waarom daarquote:Op woensdag 14 december 2005 11:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor de liefhebbers: in het Apple-slowchattopic staan een preview van mijn sexy foto's.
Apple Slowchat - Deel 13
Doe ik ook.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:26 schreef qu63 het volgende:
gewoon op ander tablat klikken en je kan dus doorposten
niet zeiken dus
maar te langzaamquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat tonks dacht dat ik aan het opscheppen was over mijn cupmaat.
die moet je nog krijgen?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De rest is nog in de maak.
En dan ga je het meteen bewijzen..quote:Op woensdag 14 december 2005 11:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat tonks dacht dat ik aan het opscheppen was over mijn cupmaat.![]()
dan geloof ik niet dat ze kaal isquote:Op woensdag 14 december 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan ga je het meteen bewijzen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |