abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33039783
Jongens discrimineren overleden Turkse leerlingen
13 december 2005, 11:00:53

ENSCHEDE (ANP) - De politie heeft maandag in Enschede twee scholieren van 13 en 14 jaar aangehouden wegens discriminerende teksten op internet over twee Turkse leerlingen die vorige week zijn overleden. Dat meldden de politie en het Stedelijk Lyceum dinsdagmorgen.

Leerlingen en personeel uit het Enschedese onderwijs hebben geschokt gereageerd. De scholieren zitten op het Stedelijk Lyceum in Enschede. Op die school stierven vorige week plotseling twee Turkse scholieren van 14 en 16 jaar aan een natuurlijke dood.

Huh hoe kan dat nou, 2 tegelijk?????

Volgens de politie hebben de verdachten het overlijden van hun medescholieren op internet toegejuicht. ,,Weer twee Turken minder'', was een van de teksten. Het tweetal legde een bekentenis af. De politie kon nog niets zeggen over eventuele vervolging van de beide verdachten.

Pamflet

De directie van het Stedelijk Lyceum heeft op alle Enschedese scholen uit het voortgezet onderwijs een pamflet verspreid. Daarin staat omschreven welke impact de racistische teksten hebben gehad op scholieren en personeel van het Stedelijk Lyceum.

,,Deze actie heeft tot felle reacties geleid bij de leerlingen'', liet een geschokte rector H. Reiber dinsdagmorgen weten. ,,De komende dagen besteden alle middelbare scholen in Enschede aandacht aan dit incident. We hebben alle scholieren opgeroepen niet voor eigen rechter te gaan spelen. Gelukkig waren de reacties van scholieren hartverwarmend. Ook hebben we de Turkse imams ingeschakeld om de rust onder de Turkse jongeren te bewaren.''

oke stom van die knullen die hieruit hun superieure machtsgevoel denken te halen.
Maar is het niet bijzonder vreemd dat er zomaar 2 jongens sterven op dezelfde school?
Jezus dat vind ik nog griezeliger dan dat andere...
Hoe kan zoiets nou?Toeval? Dit gebeurd toch normaal gesproken niet zo snel of wel?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:14:57 #2
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_33040002
-edit: zinloze opmerking-

[ Bericht 95% gewijzigd door kLowJow op 13-12-2005 12:21:31 ]
Narcist
pi_33040032
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef zhe-devilll het volgende:

ENSCHEDE (ANP) - De politie heeft maandag in Enschede twee scholieren van 13 en 14 jaar aangehouden wegens discriminerende teksten op internet over twee Turkse leerlingen die vorige week zijn overleden. Dat meldden de politie en het Stedelijk Lyceum dinsdagmorgen.

Leerlingen en personeel uit het Enschedese onderwijs hebben geschokt gereageerd. De scholieren zitten op het Stedelijk Lyceum in Enschede. Op die school stierven vorige week plotseling twee Turkse scholieren van 14 en 16 jaar aan een natuurlijke dood.

Huh hoe kan dat nou, 2 tegelijk?????

Volgens de politie hebben de verdachten het overlijden van hun medescholieren op internet toegejuicht. ,,Weer twee Turken minder'', was een van de teksten. Het tweetal legde een bekentenis af. De politie kon nog niets zeggen over eventuele vervolging van de beide verdachten.

Pamflet

De directie van het Stedelijk Lyceum heeft op alle Enschedese scholen uit het voortgezet onderwijs een pamflet verspreid. Daarin staat omschreven welke impact de racistische teksten hebben gehad op scholieren en personeel van het Stedelijk Lyceum.

,,Deze actie heeft tot felle reacties geleid bij de leerlingen'', liet een geschokte rector H. Reiber dinsdagmorgen weten. ,,De komende dagen besteden alle middelbare scholen in Enschede aandacht aan dit incident. We hebben alle scholieren opgeroepen niet voor eigen rechter te gaan spelen. Gelukkig waren de reacties van scholieren hartverwarmend. Ook hebben we de Turkse imams ingeschakeld om de rust onder de Turkse jongeren te bewaren.''

oke stom van die knullen die hieruit hun superieure machtsgevoel denken te halen.
Maar is het niet bijzonder vreemd dat er zomaar 2 jongens sterven op dezelfde school?
Jezus dat vind ik nog griezeliger dan dat andere...
Hoe kan zoiets nou?Toeval? Dit gebeurd toch normaal gesproken niet zo snel of wel?
Vrij ziek om zo te reageren op de dood van schoolgenoten. Of medemensen in het bijzonder.
Vraag me ook af wat erachter zat bij die twee jongens.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33040038
Wat misselijk zeg
pi_33040041
Ik heb gehoord dat vorige week een allochtoonse jongen zichzelf opgehangen heeft. Deze zat op het stedelijk lyceum Enschede Zuid.

maar dit is niet een natuurlijke dood, dus lijkt me stug dat het nieuwsbericht hier over gaat.
pi_33040121
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:16 schreef Woutey het volgende:
Ik heb gehoord dat vorige week een allochtoonse jongen zichzelf opgehangen heeft. Deze zat op het stedelijk lyceum Enschede Zuid.

maar dit is niet een natuurlijke dood, dus lijkt me stug dat het nieuwsbericht hier over gaat.
ja idem dito, natuurlijk is dit allerminst..
Lijkt me erg vreemd dat een van 14 en een van 16 een natuurlijke dood sterven en ook nog op dezelfde school zitten?
Misschien bedoelen ze toch dezelfde jongen die jij hier opnoemt?

En dan nog is een grote schande om zo onmenselijk te reageren op een medemens.
Maar goed hoe dom kun je zijn immers? Het lijkt me dat dit veel zegt over de karakters van de jongens die hier lacherig over deden, gewoonweg geen clevere knullen die zich nu helemaal diep mogen schamen, hoewel ze zich dat waarschijnlijk niet eens meer bewust zijn.
Die zijn al te ver heen in hun ongevoeligheid
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_33040150
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:16 schreef Woutey het volgende:

Aan de andere kant zou het niet de eerste keer zijn dat de doodsoorzaak weggemoffeld wordt omdat hij niet zo netjes is.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33040242
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:21 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja idem dito, natuurlijk is dit allerminst..
Lijkt me erg vreemd dat een van 14 en een van 16 een natuurlijke dood sterven en ook nog op dezelfde school zitten?
Misschien bedoelen ze toch dezelfde jongen die jij hier opnoemt?

En dan nog is een grote schande om zo onmenselijk te reageren op een medemens.
Maar goed hoe dom kun je zijn immers? Het lijkt me dat dit veel zegt over de karakters van de jongens die hier lacherig over deden, gewoonweg geen clevere knullen die zich nu helemaal diep mogen schamen, hoewel ze zich dat waarschijnlijk niet eens meer bewust zijn.
Die zijn al te ver heen in hun ongevoeligheid
Ik denk ze het wel over de zelfde jongen hebben, aangezien het Stedelijk Lyceum hun uitstraling naar buiten zeer belangrijk vindt, en ze dit graag in de doofpot zouden stoppen. Bij ons was het altijd zo dat het onderwijs gewoon minder belangrijk was dan de nieuwe aula die ze bij ons gebouwd hadden. Waardoor er geen absentiecontrole meer was en iedere conrector zich volledig stortte op die aula. hebben we vaak over geklaagd.

Maar wat betreft de uitlatingen van de jongens, je moet er ook naar kijken in wat voor een context het staat. Ik keur het allerminst goed, maar als het een allochtonen-bashtopic of zo geweest is, kan het zijn dat ze elkaar opgestookt hebben. Dit soort rare dingen gebeuren hier ook op fok. Maar alsnog belachelijk dat ze over mede-scholieren die ze waarschijnlijk ook nog (al dan niet alleen van uiterlijk) kennen, dit soort uitlatingen doen.
pi_33040244
Schandalig maar gelukkig pakt de school het goed aan

gooi die racisten de cel in
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:28:42 #10
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33040298
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:26 schreef Meki het volgende:

mmmm.....goed plan...

Dat hebben ze immers ook gedaan met alle allochtone medemensen die op 9/11 en op 4 mei zo respectvol met de gebeurtenissen omgingen....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_33040334
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:28 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

mmmm.....goed plan...

Dat hebben ze immers ook gedaan met alle allochtone medemensen die op 9/11 en op 4 mei zo respectvol met de gebeurtenissen omgingen....
dat is hier niet in orde . het gaat hier om 2 overleden Turken .
anders kunnen we ook voorbeelden noemen van Nederlanders etc.
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:33:59 #12
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33040414
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:30 schreef Meki het volgende:

[..]

dat is hier niet in orde . het gaat hier om 2 overleden Turken .
anders kunnen we ook voorbeelden noemen van Nederlanders etc.
Wat is het verschil dan???

Er wordt van beide partijen respectloos gerageerd op de dood.....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_33040430
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:30 schreef Meki het volgende:

[..]
dat is hier niet in orde .
Juichend de straat op gaan was inderdaad toen niet in orde...
Continiously stating the very obvious
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:39:47 #14
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_33040530
Je dient niet blij te zijn als er iemand overlijdt; ongeacht kleur, ras, geloof, nationaliteit, ed.
Dit zijn "gewoon" zieke vruchten.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_33040558
quote:

[..]
Ja maar juffrouw, zij deden het ook...
Blijkbaar hielp het vroeger bij jou.
pi_33040592
Bah wat kansloos zeg.
  Redactie Games dinsdag 13 december 2005 @ 12:44:22 #17
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_33040615
Only in Enschede...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:45:13 #18
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33040632
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:41 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Het ging erom dat Meki dit zei,...
quote:

Dus ik keur niet goed wat die jongens hebben gedaan, maar om ze in de cel te gooien vind ik dan met 2 maten meten omdat ze dat bij de "medelanders" die hebben staan juichen bij 9/11 en met grafstukken hebben gevoetbalt op 4 mei ook niet hebben gedaan....

Dus eerst goed lezen en dan pas conclussie's trekken....
|X|
|X|
pi_33040657
quote:

Het is inderdaad onbeschoft maar om iemand nou wegens onbeschoftheid te cel in te gooien.. we wonen hier niet in een apenland Meki.

Overigens lijkt me de uitspraak 'weer twee Turken minder' wel gewoon waar. De vraag is hoe het gebracht is natuurlijk.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:47:26 #20
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33040683
quote:

[..]

mmmm.....goed plan...

Ik vind het sowieso al raar dat je het probeert te vergoeilijken door een andere situatie aan te wijzen, waarmee je (naar mijn idee) zou proclameren dat het niet zo erg is, volgens het oog-om-oog-tand-om-tand-stelsel.

Als je zo gaat beginnen, kan ik ook wel zeggen dat mensen niet hadden moeten / mogen juichen in de tijd dat de USA (onder discutabele redenen) Irak binnenviel, en zo kan ik nog wel tientallen voorbeelden uit het midden-oosten, polen, balkan, o.a. omtrent martelen etc. geven. Maar dat ga ik niet doen.

On topic is het gewoon mens-onterend om uitspraken als deze te doen. Ik zie het namelijk niet als een neutrale feitelijke constatering. Als er wat oma's overlijden in een bejaardentehuis zeg je toch ook niet: 'weer een paar minder, scheelt weer belasting', of wel? Het is een ethische kwestie, ik keur de uitspraak af maar om dit gelijk weer strafbaar te stellen vind ik dan wat ver gaan.
Breng ze dan liever bij waarom, want als je ze vastzet weten ze nog steeds niet wat er nou fout aan was, en zullen ze alleen maar haat naar het systeem opbouwen.
Denk ik.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_33040783
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso al raar dat je het probeert te vergoeilijken door een andere situatie aan te wijzen, waarmee je (naar mijn idee) zou proclameren dat het niet zo erg is, volgens het oog-om-oog-tand-om-tand-stelsel.
Helemaal niet. Je kan je gewoon beroepen op bijv het gelijkheidsbeginsel. Je kan niet een bepaalde groep niet straffen voor een daad, en een andere groep weer wel.
En als jij het trekken van die vergelijking zo raar vindt dan zoek het woordje 'jurisprudentie' maar eens op.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33040845
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:46 schreef American_Nightmare het volgende:
De vraag is hoe het gebracht is natuurlijk.
Nou, zo dus...
quote:
Volgens de politie hebben de verdachten het overlijden van hun medescholieren op internet toegejuicht
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:56:04 #23
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33040883
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Helemaal niet. Je kan je gewoon beroepen op bijv het gelijkheidsbeginsel. Je kan niet een bepaalde groep niet straffen voor een daad, en een andere groep weer wel.
En als jij het trekken van die vergelijking zo raar vindt dan zoek het woordje 'jurisprudentie' maar eens op.
Ik zeg juist dat ik het zinloos vind om het te straffen, ik zeg alleen waarom ik het niet netjes vind om te wijzen naar andere situaties om het zo te gaan vergoeilijken.
Ja maar de krokodillen hadden mijn tante op bali doodgebeten, daarom sla ik deze krokodil in Blijdorp met een moker op z'n hoofd. Het is natuurlijk wat uit het verband, maar zo gaat het wel.
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:33 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Wat is het verschil dan???

Er wordt van beide partijen respectloos gerageerd op de dood.....
Hieruit concludeer ik dat jij beide partijen persoonlijk kent?
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:57:13 #24
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_33040907
Ach, als het 2 autochtonen waren geweest die ineens aan een natuurlijke dood stierven dan hadden vast ook wel ergens 2 turken staan juichen.
Narcist
pi_33040913
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:45 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Het ging erom dat Meki dit zei,...
[..]

Dus eerst goed lezen en dan pas conclussie's trekken....
Ik sluit me aan bij wat yildiz zegt (en heb goed gelezen, maar bedankt voor je bezordgheid)
pi_33040929
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:54 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Nou, zo dus...
[..]
'Op internet toegejuigd' dus. Waarschijnlijk ergens anoniem zitten klieren. Oke het is laf en puberaal, maar om nou weer om keiharde straffen te gaan roepen door bepaalde mensen die toch al graag in die slachtofferrol kruipen..
pi_33040930
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Als je zo gaat beginnen, kan ik ook wel zeggen dat mensen niet hadden moeten / mogen juichen in de tijd dat de USA (onder discutabele redenen) Irak binnenviel, en zo kan ik nog wel tientallen voorbeelden uit het midden-oosten, polen, balkan, o.a. omtrent martelen etc. geven. Maar dat ga ik niet doen.

On topic is het gewoon mens-onterend om uitspraken als deze te doen. Ik zie het namelijk niet als een neutrale feitelijke constatering. Als er wat oma's overlijden in een bejaardentehuis zeg je toch ook niet: 'weer een paar minder, scheelt weer belasting', of wel? Het is een ethische kwestie, ik keur de uitspraak af maar om dit gelijk weer strafbaar te stellen vind ik dan wat ver gaan.
Breng ze dan liever bij waarom, want als je ze vastzet weten ze nog steeds niet wat er nou fout aan was, en zullen ze alleen maar haat naar het systeem opbouwen.
Denk ik.

Daarbij is het vaak ophitserij onder elkaar, ik denk als je die knullen de vraag stelt vind je het normaal wat je zei, terwijl ze alleen zijn, ze heel anders reageren dan als ze met elkaar zijn. Dit geldt denk ik voor allerlei situaties.
En zo niet dan zou ik ernstig twijfelen aan hun geestelijke vermogens en of opvoeding.
Want waar leer je nu normen en waarden? Ik neem aan door respect te hebben voor je medemens, nu kan ik me voorstellen dat vele jongeren niet zoveel respect meer hebben voor de ouderen in deze maatschappij, misschien omdat deze 'ouderen' ook weinig respectvols gedaan hebben in hun leven danwel, weinig bijdragen in de vorm van liefde voor een ander.
Of ligt het aan de school?
Ik ben hier nog steeds niet uit, waar begint nu het respect voor je medemens? Of is het iets dat je van nature bij je hebt?
pi_33040957
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:57 schreef Magistic het volgende:
Ach, als het 2 autochtonen waren geweest die ineens aan een natuurlijke dood stierven dan hadden vast ook wel ergens 2 turken staan juichen.
Alleen komt het dan niet in het nieuws, dus dan is het niet erg.. Oh ja en er staan ook niet 100 andere autochtonen klaar om die Turken een lesje te leren.
pi_33040968
nog ff iets, misschien dat als er een autochtoon overlijdt, juichen de allochtonen dit toe op sites als maroc.nl. maar dit gebeurd in het arabisch dus wij kunnen er toch niets tegen doen.

niet dat het gebeurd, maar het zou wel kunnen.
pi_33040978
quote:
Ja en dat is ziek!
Dat is nml een ongezonde kinderachtige absurde gedachtengang die niet bevorderend is voor een normale maatschappij!
Van welke kant dan ook!
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:03:00 #31
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33041038
quote:
En dan is het nét zo fout.
pi_33041059
Waar is het respect voor al dat leeft toch gebleven?
pi_33041066
quote:
Ja, vast... Zo gaan we namelijk met elkaar om.

Het is toch vrij triest na al die eeuwen van ontwikkeling te moeten constateren dat de 'beschaving' waar we allemaal zo trots op lijken te zijn in werkelijkheid niet veel meer is dan een dun laagje vernis. Zelfs in de rijkste landen ter wereld, waar men alle kansen zou moeten hebben iets van het leven te maken, blijkt men niet in staat tot zoiets vanzelfsprekends als elkaar het leven gunnen, naast elkaar te leven of je gewoon enigzins 'beschaafd' te gedragen ten opzichte van anderen.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:05:32 #34
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_33041100
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Tijden veranderen... als de maatschappij het ernstig onjuist acht dat er de vorige keer geen actie werd ondernomen, dan kan een rechter het openbaar ministerie besluiten om dit keer (en alle volgende keren) wel tot vervolging over te gaan, lijkt me.
Dat het dit keer Nederlanders zijn er de vorige keer Marokkanen is jammer, maar niet relevant.

[ Bericht 2% gewijzigd door Flurry op 13-12-2005 13:07:50 (rechters gaan daar niet over volgens mij) ]
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:06:37 #35
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33041125
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:04 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het is toch vrij triest na al die eeuwen van ontwikkeling te moeten constateren dat de 'beschaving' waar we allemaal zo trots op lijken te zijn in werkelijkheid niet veel meer is dan een dun laagje vernis. Zelfs in de rijkste landen ter wereld, waar men alle kansen zou moeten hebben iets van het leven te maken, blijkt men niet in staat tot zoiets vanzelfsprekends als elkaar het leven gunnen, naast elkaar te leven of je gewoon enigzins 'beschaafd' te gedragen ten opzichte van anderen.
Ik denk dat hier de uitspraak 'een oog voor een oog en de hele wereld wordt blind'
of in het engels: 'an eye for an eye and the whole world gets blind' hier wel gepast is.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:06:45 #36
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_33041130
De reactie van de scholieren is inderdaad een beetje raar.

Ik ben alleen benieuwd in hoeverre het overeind blijft voor de rechter.
"Weer twee Turken minder" vind ik eerder een slag in de lucht dan een welgemikte belediging van een groep.
Ik lees op Fok ook vaak zat "Hoera weer een paar [insert groep waar de klappen vallen] minder."
Ik kan me niet voor de geest halen dat een fokker met succes vervolgd is voor zo een uitlating.

Het zal wel op een schikking uitdraaien... en een paar opvoedende holtrappen graag.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_33041155
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:05 schreef Flurry het volgende:

[..]

Tijden veranderen... als de maatschappij het ernstig onjuist acht dat er de vorige keer geen actie werd ondernomen, dan kan een rechter besluiten om dit keer (en alle volgende keren) wel tot vervolging over te gaan, lijkt me.
Dat het dit keer Nederlanders zijn er de vorige keer Marokkanen is jammer, maar niet relevant.
Lijkt me wel relevant want het heeft er alle schijn van dat het WEDEROM zover is dat autochtonen zwaarder gestraft worden dan allochtonen.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:08:10 #38
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33041169
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:56 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Hieruit concludeer ik dat jij beide partijen persoonlijk kent?
Vertel eens dan waar en wanneer ik dat gezegd heb.....

Ik haal gewoon een aantal gebeurtenissen aan om te vergelijken..
Daarbij vermeld ik dat ik vind dat beide partijen respectloos met de dood ( De mensen in het WTC op 9/11, de gevallen in WOII en deze 2 Turks jongens ) omgaan.
Daarvoor hoef ik ze niet persoonlijk te kennen hoor...

Als jij het namelijk niet respectloos vind dan zitten er nog meer steekjes bjj jou los dan bij degene uit mijn voorbeeld...
|X|
|X|
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:09:09 #39
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_33041190
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:07 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Lijkt me wel relevant want het heeft er alle schijn van dat het WEDEROM zover is dat autochtonen zwaarder gestraft worden dan allochtonen.
schijn bedriegt... ik word strontziek van al die Nederlanders die de hele tijd "discriminatie" roepen... net zo erg als die allochtonen waar je zo'n hekel aan hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Flurry op 13-12-2005 13:16:38 ]
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_33041198
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:07 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Suggestieve en ongefundeerde opmerking. Uit recentelijk onderzoek bleek juist dat allochtonen voor dezelfde soort misdaden (iets) vaker voor de rechter moeten komen en zeker niet minder zwaar gestraft worden.
pi_33041271
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:08 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Je haalde gewoon 4 mei en 11 september aan om te laten zien dat er onder moslims ook dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen, maar met welk doel? Opstoken. Wat er 4 mei en in 2001 gebeurd is heeft niets te maken met deze twee jongens en het een praat het ander niet goed.

Meki ophitsen is leuk, maar niet op deze manier.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:13:39 #42
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33041305
Vooral veel aandacht besteden aan dit soort proleten.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:14:04 #43
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33041311
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:08 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Vertel eens dan waar en wanneer ik dat gezegd heb.....

Daarbij vermeld ik dat ik vind dat beide partijen respectloos met de dood ( De mensen in het WTC op 9/11, de gevallen in WOII en deze 2 Turks jongens ) omgaan.
Daarvoor hoef ik ze niet persoonlijk te kennen hoor...

Als jij het namelijk niet respectloos vind dan zitten er nog meer steekjes bjj jou los dan bij degene uit mijn voorbeeld...
Nou, het kan aan mijn begrijpend lezen liggen, maar zoals jij het stelt, hadden die 2 allochtonen dus gejuicht tijdens 9/11. Nietwaar? En waarom je nu ineens WW2 erbij haalt ontgaat mij ook totaal.
Ik zeg toch ook dat ik deze uitspraak respectloos vind?
Net zo respectloos als juichen tijdens een inval (mogelijk om onjuiste redenen) in een soeverein land.
En dan laat ik de keuze voor de landen aan jou over.
pi_33041362
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:09 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Suggestieve en ongefundeerde opmerking. Uit recentelijk onderzoek bleek juist dat allochtonen voor dezelfde soort misdaden (iets) vaker voor de rechter moeten komen en zeker niet minder zwaar gestraft worden.
Als dat zo is ben ik wel benieuwd naar een bron.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:18:55 #45
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_33041450
Het is gewoon een kloteopmerking van een stel hersenlozen, maar om dat nou juridisch aan te pakken en het wederom op diescriminazi te gooien lijkt mij enigzins overtrokken.

Of gaan we het groepje juichende Edenaren van 11/9 ook aanpakken?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_33041503
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:15 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als dat zo is ben ik wel benieuwd naar een bron.
Het onderzoek kan ik zo één-twee-drie niet vinden. Wel dit artikel:
quote:
Zwaardere straf voor allochtone jongeren

DEN HAAG - Jongeren van allochtone afkomst worden voor hetzelfde delict gemiddeld zwaarder gestraft dan autochtone jongeren. Allochtonen zitten gemiddeld 53 dagen langer in detentie dan autochtonen, blijkt uit onderzoek.

Volgens de Utrechtse criminologe Mieke Komen wordt het verschil veroorzaakt door psychologen en psychiaters, die negatiever oordelen over allochtonen. ''Dit is een nieuwe vorm van klassenjustitie,'' constateert Komen.

Zij analyseerde 241 strafdossiers. Volgens haar begrijpen de meestal autochtone gedragsdeskundigen het gedrag van de allochtone jongeren niet, of interpreteren ze het verkeerd. Dat leidt ertoe dat het oordeel over allochtonen vaak negatiever uitvalt, en dat werkt door in de hoogte van de straf die de rechter oplegt.

Dat allochtone jongeren zwaarder worden gestraft, is volgens Komen niet te verklaren door andere factoren, zoals een langer strafblad of het gebruik van buitensporig geweld. ''Zelfs als de omstandigheden bij allochtoon en autochtoon exact dezelfde zijn, dan nog wordt de allochtoon strenger gestraft.'' Komen zet grote vraagtekens bij de betrouwbaarheid van de gedragskundige rapportages.
pi_33041550
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:04 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Inderdaad, ik snap niet waar het heengaat..
Dan zegt men wel: "ja maar die doen het ook als het met die groep mensen gebeurd!"
Men heeft echt zo weinig respect voor elkaar, en elke keer vergelijkingen maken om eigen gedrag goed te keuren. Hiermee creeër je geen betere/fijnere samenleving en geen betere wereld.
Ik hoop dat velen die hier reageren gefrustreerde jongeren zijn (vanwege hun kleine wiener o.i.d.) en vooral niet de weldenkende Nederlandse maatschappij vertegenwoordigd.
zucht..
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:22:32 #48
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33041555
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het is gewoon een kloteopmerking van een stel hersenlozen, maar om dat nou juridisch aan te pakken en het wederom op diescriminazi te gooien lijkt mij enigzins overtrokken.

Of gaan we het groepje juichende Edenaren van 11/9 ook aanpakken?
En de supporters van marteling dan ook maar? Dan zijn we inderdaad nog wel even bezig.
Maargoed, ik stop hiermee de off-topic discussie.
De uitspraak is gewoon debiel, leg die kinderen even uit waarom men het niet helemaal netjes vind, hooguit een bureau halt achtig iets, en dan wegwezen, maak er wat van.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:37:58 #49
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33041933
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:14 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nou, het kan aan mijn begrijpend lezen liggen, maar zoals jij het stelt, hadden die 2 allochtonen dus gejuicht tijdens 9/11. Nietwaar? En waarom je nu ineens WW2 erbij haalt ontgaat mij ook totaal.
Ik zeg toch ook dat ik deze uitspraak respectloos vind?
Net zo respectloos als juichen tijdens een inval (mogelijk om onjuiste redenen) in een soeverein land.
En dan laat ik de keuze voor de landen aan jou over.
Ja het ligt inderdaad aan jouw begrijpend lezen.
Waar het om ging is dat Meki deze 2 jongens uit Enschede in de cel wil hebben.
Ik stel daar alleen maar tegenover dat ik dat onzin vind omdat het immers bij andere die ook respectloos met de dood omgingen niet gebeurt is....
En met andere die respectloos met de dood omgingen bedoel ik dus de groep die heeft staan juichen tijdens 9/11 en de groep die heeft staan voetballen met grafstukken op 4 mei...

En uit wat voor mensen die groepen bestonden mag je dan zelf invullen....

Duidelijk...of nog niet helemaal???
|X|
|X|
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:43:20 #50
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33042069
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:37 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Ja het ligt inderdaad aan jouw begrijpend lezen.
Waar het om ging is dat Meki deze 2 jongens uit Enschede in de cel wil hebben.
Ik stel daar alleen maar tegenover dat ik dat onzin vind omdat het immers bij andere die ook respectloos met de dood omgingen niet gebeurt is....
En met andere die respectloos met de dood omgingen bedoel ik dus de groep die heeft staan juichen tijdens 9/11 en de groep die heeft staan voetballen met grafstukken op 4 mei...

En uit wat voor mensen die groepen bestonden mag je dan zelf invullen....

Duidelijk...of nog niet helemaal???
Duidelijk, excuses dat mijn interpretatie mis zat.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:48:58 #51
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33042219
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:43 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Duidelijk, excuses dat mijn interpretatie mis zat.
Geeft niet....kan ook aan mijn uitleg hebben gelegen...
|X|
|X|
pi_33042700
Ik kan me voorstellen dat men aan het juichen om de dood van medeleerlingen zwaarder tilt dan aan het juichen om doden die op een ander continent vallen.
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:31:23 #53
3542 Gia
User under construction
pi_33043206
Vind celstraf wel wat overdreven. Gewoon flink aanpakken, dit soort gasten, dat wel.

Maar het zijn inderdaad "twee turken minder", daarmee zeggen ze niet iets wat gelogen is.
Volgens mij is iets dergelijks ook wel geroepen toen die twee jongens uit Eindhoven niet terugkeerden van de Jihad, en nog wel ergere dingen.

Vind de reactie op deze zaak echt overkomen als sussend naar de Turkse gemeenschap toe. "Rustig nou maar, we stoppen ze wel in de cel, goed?"
Zouden ze zo niet reageren, dan krijg je wraakacties van allochtonen. En een tweede Parijs zitten ze hier niet op te wachten.
pi_33044253
elk kind van 13 en 14 roept wel eens wat geks. Waarschijnlijk zijn ze zo opgevoed, dus ouders aanspreken.
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_33044623
freit blijft dat de medelanders hier op het forum nu zielig dioen terwijl er genoeg gejuigd werd op de moord op fortuyn, 9/11, en theo van gogh.

Mathematisch is het waar dat er twee turken minder zijn.
Betreffende natuurlijke dood...... wel een kogel door de kop als je in het drugsmillieu zit is ook een natuurlijke dood in dat wereldje.... zoals eerder gesteld er word verdoezeld. Eenn van die dode jongens was een doe het zelf klusje, triest. Wat er in het andere geval speelt weten we niet.

De opmerking van die twee gasten is dom: wat doen ze op een lyceum, vmbo materiaal is het.
maar opsluiten gaat weer wat ver, ze hebben tenslotte alleen een mening gegeven
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:31:04 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33044730
maar een nederlandse moslim mag wel vrijuit zeggen dat hij iemand doodwenst. is dat niet het-zelfde-laken-een-pak? of is dat misschien de aanleiding van deze jongeren?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:41:06 #57
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_33044985
Dat het goedkoop en puberaal is staat buiten kijf. Dat ze opgepakt zijn, begrijp ik niet.
Als Michiel Smit voor neonazi uitgemaakt mag worden en Abdul Jabbar van der Ven Geert Wilders mag doodverwensen, waarom worden zij dan opgepakt?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:41:20 #58
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33044994
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
maar een nederlandse moslim mag wel vrijuit zeggen dat hij iemand doodwenst. is dat niet het-zelfde-laken-een-pak? of is dat misschien de aanleiding van deze jongeren?
Ach kom op, 13 en 14 jaar oud... over twee pas gestorven schoolgenootjes. Hoe ziek zijn we dan?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_33045000
Ik zit ook op het Stedelijk Lyceum (maar gelukkig wel op een andere locatie dan waar die jongens zijn overleden). Dat pamflet dat uitgedeeld werd, zorgde er trouwens alleen maar voor dat er meer onrust gezaaid werd, aangezien een groot deel van de school helemaal niets afwist van die 2 overledenen.
Vandaag hoorde ik van iemand dat 1 van de Turkse jongens zelfmoord had gepleegd in de wc's. Eerst had hij zichzelf opgehangen aan ijzerdraad, maar toen dit niet werkte heeft hij zijn polsen doorgesneden..

Ook hoorde ik dat er een vrouw die twee jongens (die zeiden "Weer twee turken minder") achterna is gegaan en een ei op hun huis heeft gegooid, vervolgens is opgepakt en nu misschien een strafblad krijgt. Strafblad vind ik wel een zware straf voor een ei, maar natuurlijk is een ei gooien ook niet correct
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:43:19 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33045063
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:41 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ach kom op, 13 en 14 jaar oud... over twee pas gestorven schoolgenootjes. Hoe ziek zijn we dan?
precies! ze zijn pas 13 en 14.
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:43:46 #61
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33045078
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:41 schreef Tarak het volgende:
Dat het goedkoop en puberaal is staat buiten kijf. Dat ze opgepakt zijn, begrijp ik niet.
Als Michiel Smit voor neonazi uitgemaakt mag worden en Abdul Jabbar van der Ven Geert Wilders mag doodverwensen, waarom worden zij dan opgepakt?
Nogmaals: 13 en 14 jaar oud. Als je dan niet optreedt, is het hek van de dam.
Bovendien staat dit niet op zichzelf; er wordt zo ongelofelijk veel heen en weer gebasht op scholen, via internet. Dan snap ik heel goed dat een school zulke maatregelen neemt tegen excessen als deze. Nu of nooit.
pi_33045090
Bizar dat de politie hier aan te pas komt om deze knaapjes aan te pakken... Volgens mij is dat niet het geval geweest toen van die kut jochies na de moord op Theo voor de carmea aan het feesten waren. Wordt er weer gemeten met 2 maten?
eeeh
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:44:53 #63
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33045117
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:43 schreef zoalshetis het volgende:
precies! ze zijn pas 13 en 14.
Dan moet je dus een norm stellen om die onvolgroeide mensenwezens duidelijk te maken dat ze tien stappen te ver zijn gegaan.
pi_33045119
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:41 schreef Tarak het volgende:
Om vrijgesproken te worden dunkt me...
pi_33045120
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:43 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nogmaals: 13 en 14 jaar oud. Als je dan niet optreedt, is het hek van de dam.
Bovendien staat dit niet op zichzelf; er wordt zo ongelofelijk veel heen en weer gebasht op scholen, via internet. Dan snap ik heel goed dat een school zulke maatregelen neemt tegen excessen als deze. Nu of nooit.
Dat de school stappen onderneemt ja, maar dat de politie eraan te pas komt??
eeeh
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:46:52 #66
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33045179
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:45 schreef DaveHarris het volgende:
Dat de school stappen onderneemt ja, maar dat de politie eraan te pas komt??
Het werd eens tijd. Meestal zijn scholen doodsbenauwd om de politie in interne kwesties te betrekken.
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:49:59 #67
94405 Tarak
pi_33045264
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:41 schreef Lidia het volgende:

Vandaag hoorde ik van iemand dat 1 van de Turkse jongens zelfmoord had gepleegd in de wc's. Eerst had hij zichzelf opgehangen aan ijzerdraad, maar toen dit niet werkte heeft hij zijn polsen doorgesneden..
Ach gossie, zo jong en dan zelfmoord......
Werd 'ie gepest?
Was 'ie homo? (klinkt stom, maar het schijnt voor jongeren een belangrijke reden voor zelfmoord te zijn)
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:51:17 #68
94405 Tarak
pi_33045301
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:46 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het werd eens tijd. Meestal zijn scholen doodsbenauwd om de politie in interne kwesties te betrekken.
In algmene zin ben ik dit met je eens, zeker als het gaat om bedreigingen stappen scholen niet snel naar de politie.
pi_33045334
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
Dat was uit beleefdheid tegenover de interviewer, die bleef maar aandringen
pi_33045372
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:52 schreef Doderok het volgende:

[..]

Dat was uit beleefdheid tegenover de interviewer, die bleef maar aandringen
Whats the difference?
eeeh
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:54:08 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33045387
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:44 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dan moet je dus een norm stellen om die onvolgroeide mensenwezens duidelijk te maken dat ze tien stappen te ver zijn gegaan.
die normen zijn gezien de excessen op zwartescholen niet haalbaar. ik denk dat er nu een voorbeeld wordt gesteld dat ze niet kunnen handhaven, maar wel ten koste gaat van een 13 en 14 jarige. beetje sneu en erg hypocriet.
pi_33045430
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:49 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ach gossie, zo jong en dan zelfmoord......
Werd 'ie gepest?
Was 'ie homo? (klinkt stom, maar het schijnt voor jongeren een belangrijke reden voor zelfmoord te zijn)
Ik hoorde verder niet wat de exacte reden was, maar hij zal het thuis wel moeilijk hebben gehad o.i.d., anders pleeg je ook niet zomaar zelfmoord.
pi_33046225
En ook deze afkeurenswaardige daad is weer goedgepraat en gebagatilliseerd door de rechtse troepen van FOK! Way to go!
  dinsdag 13 december 2005 @ 16:47:45 #74
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33046973
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
die normen zijn gezien de excessen op zwartescholen niet haalbaar. ik denk dat er nu een voorbeeld wordt gesteld dat ze niet kunnen handhaven, maar wel ten koste gaat van een 13 en 14 jarige. beetje sneu en erg hypocriet.
Wie zegt dat het hier om een zwarte school gaat? Het gaat hier toch juist om twee witte ettertjes? En excessen zijn er overal.
Wat de politie betreft: die twee raddraaiertjes worden niet gemarteld, dus het zal allemaal wel meevallen. Gewoon kwestie van de juiste maatschappelijke prioriteiten stellen: er is hier sprake van een zeer ernstig feit, school in opperste beroering, geschokte ouders, en dus wordt oom agent erbij gehaald.
Volstrekt logisch. Niet zo mieren.
  dinsdag 13 december 2005 @ 16:49:23 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33047032
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:47 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wie zegt dat het hier om een zwarte school gaat? Het gaat hier toch juist om twee witte ettertjes? En excessen zijn er overal.
Wat de politie betreft: die twee raddraaiertjes worden niet gemarteld, dus het zal allemaal wel meevallen. Gewoon kwestie van de juiste maatschappelijke prioriteiten stellen: er is hier sprake van een zeer ernstig feit, school in opperste beroering, geschokte ouders, en dus wordt oom agent erbij gehaald.
Volstrekt logisch. Niet zo mieren.
ik mier niet. ik relativeer. zou jij ook eens moeten doen inplaats van mij te betitelen als mierer en ik zag je nog een paar keer ergens iets zeggen...
  dinsdag 13 december 2005 @ 16:58:09 #76
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33047249
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:49 schreef zoalshetis het volgende:
ik mier niet. ik relativeer. zou jij ook eens moeten doen inplaats van mij te betitelen als mierer en ik zag je nog een paar keer ergens iets zeggen...
Dat laatste zal best.

Verder heb ik inmiddels genoeg onderwijservaring om heel zeker te weten dat relativeren (lees: pappen en nat houden) het domste is dat je in zulke gevallen kan doen als school. Dit soort dingen moet je direct de kop indrukken, afstraffen, gevolg laten hebben.
Dus: de politie erbij halen. Dan is de school tenminste van het probleem af.
pi_33047357
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:19 schreef knowall het volgende:
En ook deze afkeurenswaardige daad is weer goedgepraat en gebagatilliseerd door de rechtse troepen van FOK! Way to go!
Buhuhu rechtse mensen zijn zo slecht en dom en ik ben zo slim en rechtvaardig, het is niet eerlijk.. Buhuhuhu
eeeh
  dinsdag 13 december 2005 @ 17:03:36 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33047410
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:58 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat laatste zal best.

Verder heb ik inmiddels genoeg onderwijservaring om heel zeker te weten dat relativeren (lees: pappen en nat houden) het domste is dat je in zulke gevallen kan doen als school. Dit soort dingen moet je direct de kop indrukken, afstraffen, gevolg laten hebben.
Dus: de politie erbij halen. Dan is de school tenminste van het probleem af.
ik vind ook teveel op school worden afgeschreven, ik zie liever ouders die weer hun kroost in toom weten te houden. "nee na 20:00 uur ga jij de straat niet meer op abdullah of kees!"
  dinsdag 13 december 2005 @ 17:06:58 #79
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33047476
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind ook teveel op school worden afgeschreven, ik zie liever ouders die weer hun kroost in toom weten te houden. "nee na 20:00 uur ga jij de straat niet meer op abdullah of kees!"
Tja, opvoeden is een kunst, zo schijnt het.
  dinsdag 13 december 2005 @ 17:07:35 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33047500
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:06 schreef Ringo het volgende:

[..]

Tja, opvoeden is een kunst, zo schijnt het.
zo te horen weet jij er alles van als leraar. laat mij maar lekker zeiken
pi_33048656
Ringo , zoals het is, ik kan mijn ogen niet geloven ik ben dus toch niet een ouderwets fossiel
  dinsdag 13 december 2005 @ 18:05:36 #82
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_33048812
Typisch voorbeeld van de oprukkende lompheid, ongevoeligheid en hardheid in de maatschappij. Dat geldt overigens net zo goed voor verschillende postings in dit topic. Respect is misschien één van de meest misbruikte woorden in de Nederlandse taal, maar als respect voor twee overleden jongens en hun nabestaanden nog te veel gevraagd is.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_33048880
Hoe kun je nou in godsnaam 2 dooie turken discrimineren....
pi_33048930
Niemand zegt hier dat het niet lomp is, we bespreken hier dat het ergens niet verbasend is dit soort reacties, en het feit dat er met twee maten gemeten word...opa
  dinsdag 13 december 2005 @ 18:14:01 #85
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33049006
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:26 schreef desiredbard het volgende:
freit blijft dat de medelanders hier op het forum nu zielig dioen terwijl er genoeg gejuigd werd op de moord op fortuyn, 9/11, en theo van gogh.
Meki is uiteraard representatief voor de gemiddelde medelander

En uiteraard keurden alle medelanders hier op het forum het juigen op de moord van Fortuyn, van Gogh en de aanslagen van 9/11 goed
Krekker is de bom!
  dinsdag 13 december 2005 @ 18:20:38 #86
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33049157
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef desiredbard het volgende:
Niemand zegt hier dat het niet lomp is, we bespreken hier dat het ergens niet verbasend is dit soort reacties, en het feit dat er met twee maten gemeten word...opa
Welk feit?

Waar haal jij vandaan dat 'de medelanders op Fok!' (alsof dat 1 groep is waarvan alle leden eenzelfde mening) het juigen in andere situaties niet afkeurden
Krekker is de bom!
  dinsdag 13 december 2005 @ 18:46:53 #87
94405 Tarak
pi_33049683
Is er al een werkgroep opgericht en subsidie aangevraagd om dit soort zaken in de toekomst te voorkomen?
pi_33057015
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:00 schreef Woutey het volgende:
nog ff iets, misschien dat als er een autochtoon overlijdt, juichen de allochtonen dit toe op sites als maroc.nl. maar dit gebeurd in het arabisch dus wij kunnen er toch niets tegen doen.

niet dat het gebeurd, maar het zou wel kunnen.
Hou toch op met je vooroordelen
ben je jaloers op Maroc.nl '?'????
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:41:34 #89
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33057395
Wat een auto-allo-gelul toch hier. Slaat helemaal nergens op. Of je de term discriminatie er nou met de haren bij sleept of niet, feit is dat er in dit geval sprake is van grof, asociaal & zeer ongewenst gedrag, op een school nota bene, van 13-jarige kids richting leeftijdsgenoten.

Is het nou zo moeilijk om dat keihard te veroordelen? Of zijn we echt met z'n allen in een moreel schemergebied verzeild geraakt?

De ressentimenten die hier af & toe de kop op steken, ze maken me kotsmisselijk.
pi_33057975
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:41 schreef Ringo het volgende:
Wat een auto-allo-gelul toch hier. Slaat helemaal nergens op. Of je de term discriminatie er nou met de haren bij sleept of niet, feit is dat er in dit geval sprake is van grof, asociaal & zeer ongewenst gedrag, op een school nota bene, van 13-jarige kids richting leeftijdsgenoten.

Is het nou zo moeilijk om dat keihard te veroordelen? Of zijn we echt met z'n allen in een moreel schemergebied verzeild geraakt?

De ressentimenten die hier af & toe de kop op steken, ze maken me kotsmisselijk.
Precies ik zou hetzelfde zeggen als deze twee jongens het over twee Nederlandse blanke jongens gezegd zouden hebben!
Ik maak geen onderscheid nml.
pi_33058752
Smakeloze actie van die jongens, maar volgens mij is het volgens de wet niet eens mogelijk om doden te discrimineren of te beledigen.
  dinsdag 13 december 2005 @ 23:50:08 #92
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33059530
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 23:24 schreef HiZ het volgende:
Smakeloze actie van die jongens, maar volgens mij is het volgens de wet niet eens mogelijk om doden te discrimineren of te beledigen.
Als er sprake is van minstens 1 zelfmoord, dan lijkt het me in elk geval zinvol om uit te zoeken of die ettergastjes iets daarmee te maken hebben. Of eerder pestgedrag er (mede) debet aan geweest is, bijvoorbeeld.

Het gaat niet zozeer om deze ene, nogal dommige, posthume wraakactie maar om de sfeer van haat en wantrouwen die blijkbaar op zo'n school heerst.
Als ik op die school de leiding had, zou ik tot het uiterste gaan om dit te ontrafelen.
pi_33061234
quote:
Dan had je jou eens moeten horen... Of had je dat dan net zo gerelativeerd?
pi_33066298
quote:

Kinderen zijn kinderen.... boeien
Mischien waren het wel twee agressieve turkjes. Die weet ik wat uitvoerden, of hadden die twee gastjes net zo hard geroepen als er twee nederlanders dood waren in de trant van weer twee-associale agressievelingen minder.

Ze krijgen in ieder geval een 10 voor wiskunde: X-2 = 2 minder.

Wat een opgeblazen gedoe, kinderen/leerlingen doen wel meer dwaze dingen. Alleen omdat het hier nu twee turken betreft word het breed uitgemeten. Je had niets gehoord als twee turkjes iets gezegd hadden over twee homo's die dood waren
pi_33066659
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:32 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Mischien waren het wel twee agressieve turkjes. Die weet ik wat uitvoerden, of hadden die twee gastjes net zo hard geroepen als er twee nederlanders dood waren in de trant van weer twee-associale agressievelingen minder.

Wat een opgeblazen gedoe, kinderen/leerlingen doen wel meer dwaze dingen. Alleen omdat het hier nu twee turken betreft word het breed uitgemeten. Je had niets gehoord als twee turkjes iets gezegd hadden over twee homo's die dood waren
Wat het niet minder fout maakt als ze dat wel hadden geroepen.
Het is gewoon vrij walgelijk om de dood van een medemens te bejubelen, helemaal als er een etnische of sociale groep aan gekoppeld wordt.
Strafbaar is het waarschijnlijk niet, tenzij ze opgeroepen hebben om X met nog meer te doen verminderen hetzij de familie van de overledenen te pesten met dit soort uitspraken/mailtjes.
pi_33067327
Dat klopt het is nog steeds walgelijk
En schorsing zou op zijn plaats zijn
Maar politie... en mensen di eieren gooien is weer zo walgelijk......"politiek correct"
pi_33067674
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef zhe-devilll het volgende:

En daar moet met die kids strafrechtelijk voor vervolgen?

Dit is voor mij echt de schande van het jaar. Dit is echt het teken dat dit land volledig naar de klote is.
Het is uiteraard not done dat leerlingen zoiets hardop zeggen, maar godverdomme strafrechtelijk vervolgen? Zijn ze nu helemaal idioot geworden?

Vieze vuile linkse boomknuffelaars hier.
The gum you like, is coming back in style.
pi_33067777
Nederlanders zijn trouwens helemaal niet racistisch van aard. Het enige racisme wat we in dit land kennen is een gevolg van de mislukte integratie. Je zou het dus kunnen zien, als een reactie op iets, wat mij een volkomen gezonde menselijke eigenschap lijkt. Niet dat het correct is, maar er valt zeker iets voor te zeggen!
Je wordt in dit land in een hoek gedrukt en elk onmin wat je uitspreekt over diezelfde mislukte integratie wordt direct bestempeld als racistisch. Een schande is het. We gaan hier hartstikke goed met buitenlanders en medelanders om, als je dat eens vergelijkt met de rest van Europa. En al helemaal in vergelijking met de rest van de wereld. In de VS, Rusland, Arabische landen, Israel. Daar zijn ze verdomme pas racistisch.
  woensdag 14 december 2005 @ 11:37:14 #99
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_33067815
2 jongens een natuurlijke dood? yeah right, dit ruikt naar twee overdosissen drugs
pi_33067902
En ik word ook schijtziek van dat geklaag van die zgn. allochtone minderheden. Ik ben echt geneigd hardop te roepen, als het je hier dan allemaal niet bevalt, kankertief dan op naar je eigen land. Logisch toch?
Een volkomen onschuldig iets als de negerzoen moeten we tegenwoordig van naam veranderen. Zwarte Pieten zouden verboden moeten worden. Ik zweer je dat als dat werkelijk gebeurt, dat ikzelf wel emigreer naar een prettiger klimaat. Je verloochtent je eigen land, cultuur en historie, door naar dit soort dingen te luisteren.
pi_33068010
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:12 schreef frankium het volgende:
elk kind van 13 en 14 roept wel eens wat geks. Waarschijnlijk zijn ze zo opgevoed, dus ouders aanspreken.
ONGEACHT ELKE OPVOEDING!!!

Een puber roept wel eens wat. Een puber gaat wel eens te ver met iets. We hebben 't over pubers!
Dit land is echt gestoord geworden.
pi_33068203
Als je 't niet met me eens bent, schroom alsjeblieft niet dat hier neer te zetten, inclusief onderbouwing.
pi_33068238
Wanneer die kinderen veroordeeld worden, opent dit ook perspectieven, om al die mensen aan te klagen, die de dood van Amerikanen, Europeanen toejuichen, op sites.
En ja,die zijn er dus wel degelijk.

Walgelijk wat die jongens hebben gedaan, en nee, ik ga het niet goedpraten.:r

Ben benieuwd wat hier uit komt, en of het veel advocaten werk kan bezorgen.
Want wanneer dit balletje gaat rollen, zullen er veel meer gaan rollen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_33068252
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nederlanders zijn trouwens helemaal niet racistisch van aard.
Elke mens is racistisch.
quote:
Het enige racisme wat we in dit land kennen is een gevolg van de mislukte integratie. Je zou het dus kunnen zien, als een reactie op iets, wat mij een volkomen gezonde menselijke eigenschap lijkt. Niet dat het correct is, maar er valt zeker iets voor te zeggen!
Het is begrijpelijk en menselijk, maar daarom niet minder naar.
quote:
Je wordt in dit land in een hoek gedrukt en elk onmin wat je uitspreekt over diezelfde mislukte integratie wordt direct bestempeld als racistisch. Een schande is het. We gaan hier hartstikke goed met buitenlanders en medelanders om, als je dat eens vergelijkt met de rest van Europa. En al helemaal in vergelijking met de rest van de wereld. In de VS, Rusland, Arabische landen, Israel. Daar zijn ze verdomme pas racistisch.
Klopt. En daarom hebben we hier geen ghetto's en drie weken durende rellen. Wel hebben we spanningen. Als ik dat zeg is dat niet meteen racistisch, laat staan dat ik mezelf of iemand anders in een hoek wil drukken.
Sommige mensen echter drukken zich daar zelf maar al te graag in namelijk.
pi_33068279
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:53 schreef paddy het volgende:
Wanneer die kinderen veroordeeld worden, opent dit ook perspectieven, om al die mensen aan te klagen, die de dood van Amerikanen, Europeanen toejuichen.
En ja,die zijn er dus wel degelijk.
Dan emigreer ik.

Dan is dit land echt dood- en doodziek.
pi_33068349
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Dan emigreer ik.

Dan is dit land echt dood- en doodziek.
Ik ken eigenlijk geen land, die deze problemen niet heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 14-12-2005 17:22:57 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_33068389
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:54 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Elke mens is racistisch.
[..]
Volkomen onzin. Verbazend dat je zoiets uit te mond krijgt.
quote:
Het is begrijpelijk en menselijk, maar daarom niet minder naar.
[..]
Het is zeker naar en ongepast. De leerlingen verdienen een gepaste straf. Excuses aanbieden zou voldoen imo.
quote:
Klopt. En daarom hebben we hier geen ghetto's en drie weken durende rellen. Wel hebben we spanningen. Als ik dat zeg is dat niet meteen racistisch, laat staan dat ik mezelf of iemand anders in een hoek wil drukken.
Sommige mensen echter drukken zich daar zelf maar al te graag in namelijk.
Spanningen zijn volledig te wijten aan de binnenlandse politiek van de afgelopen 30 jaar.
De Nederlandse burger stelt zich over het algemeen nog steeds tolerant en geduldig op.
pi_33068414
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:58 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik ken eigenlijk geen land, die deze problemen niet hebben.
Nederlandse politiek, strafrecht en media gaan er echt verschrikkelijk slecht mee om anders. Dat is wat het verschil maakt.
Uiteraard wordt wat er grotendeels in de media verschijnt en de wettelijke bepalingen hier beslist en bestuurd door de landelijke politiek. Die zijn er dus schuldig aan.
pi_33068569
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Nederlandse politiek, strafrecht en media gaan er echt verschrikkelijk slecht mee om anders. Dat is wat het verschil maakt.
Nogmaals, ik ga het niet goedpraten wat die jongens op Internet hebben gezet. (het gaat over kinderen)
Maar, wanneer ze veroordeeld worden, hoop ik dat heel veel advocaten euro's ruiken, en al die haatdragende weblogs, en sites dan ook van Internet af procederen, zodat die haat tegen elkaar dan ook niet gevoed kan worden.
Eenzijdig aanklagen kots ik ook op, en heb het idee, dat dit hier gebeurt..
pi_33068647
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:07 schreef paddy het volgende:

[..]

Nogmaals, ik ga het niet goedpraten wat die jongens op Internet hebben gezet. (het gaat over kinderen)
Maar, wanneer ze veroordeeld worden, hoop ik dat heel veel advocaten euro's ruiken, en al die haatdragende weblogs, en sites dan ook van Internet af procederen, zodat die haat tegen elkaar dan ook niet gevoed kan worden.
Eenzijdig aanklagen kots ik ook op, en heb het idee, dat dit hier gebeurt..
Ik vind het vreemd dat dit niet voor meer discussie zorgt in Nederland. Ik ben een uiterst tolerant persoon in het dagelijks leven (FOK! is niet representatief), maar ik vind dit toch echt serieus een zorgwekkende ontwikkeling.
Ik en mijn klasgenootjes riepen wel eens ergere dingen op de middelbare school. Puur om wat de stoere puber uit te hangen en om het vervolgens weer keihard te vergeten.
Iedereen reageert wel eens ongepast ergens op in zijn of haar puberteit.
pi_33068670
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Volkomen onzin. Verbazend dat je zoiets uit te mond krijgt.
[..]
Nee, serieus. Er is niemand die nog nooit over een andere bevolkingsgroep bepaalde stereotyperingen heeft gedacht. Zelfs ik niet.
quote:
Het is zeker naar en ongepast. De leerlingen verdienen een gepaste straf. Excuses aanbieden zou voldoen imo.
[..]
Zoiets ja, en een stevig gesprek met de ouders evt.
quote:
Spanningen zijn volledig te wijten aan de binnenlandse politiek van de afgelopen 30 jaar.
Dat en het feit dat er tussen nieuwkomers en locals vaker wel dan geen spanningen zijn.
quote:
De Nederlandse burger stelt zich over het algemeen nog steeds tolerant en geduldig op.
Re-de-lijk. Er zit een dalende tendens in.
pi_33068684
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd dat dit niet voor meer discussie zorgt in Nederland. Ik ben een uiterst tolerant persoon in het dagelijks leven (FOK! is niet representatief), maar ik vind dit toch echt serieus een zorgwekkende ontwikkeling.
Ik en mijn klasgenootjes riepen wel eens ergere dingen op de middelbare school. Puur om wat de stoere puber uit te hangen en om het vervolgens weer keihard te vergeten.
En dan werd je als het goed is teruggefloten door je ouders.
pi_33069060
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:13 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

En dan werd je als het goed is teruggefloten door je ouders.
Ja of door een mentor of rector. Dan zat de schrik er wel weer in en was het opgelost.
  woensdag 14 december 2005 @ 13:10:40 #114
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33069935
Belachelijk dat je hier voor opgepakt wordt
pi_33070068
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ja of door een mentor of rector. Dan zat de schrik er wel weer in en was het opgelost.
Tegenwoordig maak je dronken een Hitlergroet naar een cameraploeg en terstond staat Willibrord Frequin op de stoep en eist excuses.
Nu zit de schrik er dan ook wel in, maar toch he...
  woensdag 14 december 2005 @ 13:16:04 #116
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_33070083
Wat ik wel eens wil weten is hoe de politie er achter is gekomen. Ik bedoel, ze roepen wat op internet. Werden ze in de gaten gehouden door de AIVD ofzo?
weg
  woensdag 14 december 2005 @ 13:17:41 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33070119
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:16 schreef Forumschorem het volgende:
Wat ik wel eens wil weten is hoe de politie er achter is gekomen. Ik bedoel, ze roepen wat op internet. Werden ze in de gaten gehouden door de AIVD ofzo?
ik vrees dat het heerlijke meldpunt discriminatie er ook wat mee te maken heeft. je weet wel die eenzijdige ploeg beroepsjankers.
pi_33070309
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vrees dat het heerlijke meldpunt discriminatie er ook wat mee te maken heeft. je weet wel die eenzijdige ploeg beroepsjankers.
Ik vind deze zaak dan weer echt om te janken.
pi_33070331
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:24 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik vind deze zaak dan weer echt om te janken.
Om te janken? Wat is er om te janken aan dan.

Ik hoop dat je om te janken overdreven bedoelt.
  woensdag 14 december 2005 @ 13:30:14 #120
3542 Gia
User under construction
pi_33070448
Zomaar een quote van Maroc.nl
quote:
pim brand in hel,met je vriend theo.
Dat mag wel?
pi_33070497
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:30 schreef Gia het volgende:
[..]

Dat mag wel?
Ja, of een metrostation opblazen mag zeker ook weer wel? Je hebt gelijk, Gia, wat een hypocriete verontwaardiging, .

.
  woensdag 14 december 2005 @ 13:35:31 #122
76143 Forumschorem
pi_33070573
Te triest voor woorden om een paar knaapjes op te pakken omdat ze wat racistische uitspraken hebben gedaan op het fucking internet.

Maar bekijk het van de positieve kant: wel mooi weer 2 Lonsdale nazi's minder.
weg
pi_33070618
quote:
chreven de twee scholieren triomfantelijk: ’Weer twee Turken minder’.
De racistische tekst leidde tot grote spanningen tussen Nederlandse en Turkse groepen. Imams zijn ingeschakeld om de gemoederen te sussen
Belachelijk
Zitten vast
Imams ingeschakeld?

LOL

[ Bericht 13% gewijzigd door desiredbard op 14-12-2005 15:58:33 ]
pi_33070643
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:35 schreef Forumschorem het volgende:
Te triest voor woorden om een paar knaapjes op te pakken omdat ze wat racistische uitspraken hebben gedaan op het fucking internet.

Maar bekijk het van de positieve kant: wel mooi weer 2 Lonsdale nazi's minder.
Londsdale Nazi's? Waar staat een profiel van de knaapjes dan? Voor hetzelfde geld zijn het 2 brave computernerdjes met een grote leren schooltas.
pi_33070670
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Om te janken? Wat is er om te janken aan dan.

Ik hoop dat je om te janken overdreven bedoelt.
Nee, het was een verwijzing naar zijn term "beroepsjankers". Hier hebben ze dan echt een melding om over te "janken".
  woensdag 14 december 2005 @ 13:40:25 #126
76143 Forumschorem
pi_33070692
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Londsdale Nazi's? Waar staat een profiel van de knaapjes dan? Voor hetzelfde geld zijn het 2 brave computernerdjes met een grote leren schooltas.
Mensen die dat soort racistische teksten spuien dragen meestal Lonsdale en stemmen op Nieuw Rechts.
weg
pi_33070696
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:39 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, het was een verwijzing naar zijn term "beroepsjankers". Hier hebben ze dan echt een melding om over te "janken".
O zo.
pi_33070722
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef Forumschorem het volgende:

[..]

Mensen die dat soort racistische teksten spuien dragen meestal Lonsdale en stemmen op Nieuw Rechts.
Wat is er racistisch aan die tekst?

Meestal, meestal, meestal. Speculatie, generalisatie, stigmatisering.
pi_33070723
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Of twee christelijke Syriërs die het gebruikelijke bralden.
pi_33070794
Beetje raar dat ze zijn opgepakt... ik kan me niet voorstellen dat het alleen met die uitspraak te maken heeft.
pi_33070820
-edit: ga eens fijn terug naar de kleuterschool-

[ Bericht 89% gewijzigd door kLowJow op 14-12-2005 14:25:23 ]
  woensdag 14 december 2005 @ 13:45:56 #132
76143 Forumschorem
pi_33070838
Iemand snapt het sarcasme niet in mijn eerdere post...
weg
pi_33070863
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:45 schreef Forumschorem het volgende:
Iemand snapt het sarcasme niet in mijn eerdere post...
Slecht teken dat ik me er niet over zou verbazen dat je serieus was.
pi_33075406
Storm in een glas water.
Het is niet netjes van die pubers maar onze medelanders hebben wel erg lange tenen dat ze het zich zo erg aantrekken.
pi_33075812
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Op Internet zo iets zeggen, vind ik toch wel oproepen tot haat hoor.
Sorry vind ik te makkelijk.
De kamer van die dode jongens schoonmaken, en zien wat voor verdriet die familie heeft.
Koffie inschenken voor de mensen die afscheid nemen van die jongens, vind ik een goede straf.
Maar dan zadel je wel weer de ouders van die jongens, met mensen op die totaal geen respect voor je hebben

En dan wel een begeleider erbij.
En ook niet samen.
pi_33075972
quote:

[..]

Hij heeft ergens wel een punt, waarom zouden sommige mensen wel voor dit gedrag aangepakt moeten worden en anderen niet?
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_33076084
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ja, maar dat werkt ook steeds minder merk ik.
Op de lagere school hebben de jeugd in de 6e, 7e en 8e klas al een ****.:X
En het lijkt soms, alsof ouders er niets meer aan doen, of domweg geen tijd meer voor de kinderen hebben.
  woensdag 14 december 2005 @ 17:36:05 #138
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33076526
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Storm in een glas water.
Het is niet netjes van die pubers maar onze medelanders hebben wel erg lange tenen dat ze het zich zo erg aantrekken.
Ook weer zo'n honds persoon die in het kader van de eigenvolkeerstmentaliteit een afwezigheid aan fatsoen nonchalant onder het tapijt veegt.
Het gaat niet over Hollanders hier, het gaat hier niet over Turken, het gaat hier over kinderen die hun moreel normbesef zijn kwijtgeraakt.
Daar mag (of moet) je je toch kwaad over maken?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ringo op 14-12-2005 17:43:10 ]
pi_33076748
Ok wat is de reden dat een scholier niet erg vind dat een medescholier overlijd
A) levende scholier is een hufter
B) Overleden scholier was een hufter en er zijn dus scholieren die hem missen als kiespijn

De post was dus fairer geweest als ze geschreven hadden "Weer twee hufters minder"
pi_33076877
aaah voelen de minderheden zinder gediscrimineerd boehoehoe en als een autochtoon overlijd door moord, aanslag of wat dan ook dan hangen de vlaggen uit
pi_33076945
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:50 schreef shaun81 het volgende:
aaah voelen de minderheden zinder gediscrimineerd boehoehoe en als een autochtoon overlijd door moord, aanslag of wat dan ook dan hangen de vlaggen uit
Alsjeblieft zeg, doe eens niet zo belachelijk .
pi_33077532
wel hij zit er niet ver naast
pi_33077618
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:18 schreef desiredbard het volgende:
wel hij zit er niet ver naast
Nee. Hij doet juist datgene wat hij anderen verwijt. En dat in een post van één zin.
pi_33078347
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:50 schreef shaun81 het volgende:
Ik gok dat er bij jou ook een heel klein vlaggetje uit staat bij het nieuws van die twee jongens.
pi_33078866
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:36 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ook weer zo'n honds persoon die in het kader van de eigenvolkeerstmentaliteit een afwezigheid aan fatsoen nonchalant onder het tapijt veegt.
Het gaat niet over Hollanders hier, het gaat hier niet over Turken, het gaat hier over kinderen die hun moreel normbesef zijn kwijtgeraakt.
Heb jij in je puberteit nooit een shockerende uitspraak gedaan dan? Nooit?

Vroeger schreef men dat in schriften, in wc's, op schoolborden of op de bekleding van bussen, maar tegenwoordig zet men dat op internet.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:16:02 #146
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33080521
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Heb jij in je puberteit nooit een shockerende uitspraak gedaan dan? Nooit?
Nooit. Provoceren is voor stinkende linkse homo's.
pi_33080559
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nooit. Provoceren is voor stinkende linkse homo's.
Ubercorrecte moralistische boomknuffelaar. Je bent vast erg gepest vroeger.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:21:22 #148
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33080713
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je bent vast erg gepest vroeger.
Dat had ik er graag voor over. Het is een dankbare last, Christus te zijn.
pi_33091333
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:32 schreef desiredbard het volgende:

[..]

al waren het eikeltjes dan nog wens je niemand een dood toe
simpel?
ja heel simpel maar ik denk dat je je ouders even om een heropvoeding moet vragen..
geeft niet hoor als je dit niet snapt komt nog wel als men jou zoiets toewenst misschien
deze maatschappij is nogal ik gericht nml
pi_33094069
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:36 schreef Ringo het volgende:

[..]

Man, je lult uit je nek. Snuif eens wat minder.
quote:
Was het ook geen storm in een glas water toen er 3000 doden vielen en direkt daarop jeugdigen in Ede op straat stonden te dansen? Waarom werd het toen gebaggalatiseerd?
Hoeveel nabestaanden zouden zich wel niet rot gevoeld hebben toen een aantal medelanders met de herdenkingskransen gingen voetballen?
Ja, zelfs hier op Fok! zijn juichende uitspraken gedaan op de dood van TvG. Zijn er sancties geweest?
  donderdag 15 december 2005 @ 07:07:50 #151
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33094149
quote:

[..]

donderdag 15 december 2005 @ 07:36:30 #152
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33094244
quote:
Op donderdag 15 december 2005 06:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

[..]

Was het ook geen storm in een glas water toen er 3000 doden vielen en direkt daarop jeugdigen in Ede op straat stonden te dansen? Waarom werd het toen gebaggalatiseerd?
Hoeveel nabestaanden zouden zich wel niet rot gevoeld hebben toen een aantal medelanders met de herdenkingskransen gingen voetballen?
Ja, zelfs hier op Fok! zijn juichende uitspraken gedaan op de dood van TvG. Zijn er sancties geweest?
Dat was mijn punt nou ook......maar helaas mag dat niet gezegd worden hier want dan ben je een rascist...
|X|
|X|
pi_33153460
Een van de twee zit NOG STEEDS vast, de ander (een 13-jarig meisje) is na 3 dagen pas vrijgelaten. Echt schandalig.

Heel dat tuig staat op straat te gillen en feesten na 9/11 en daar wordt niets aan gedaan, maar o wee als 2 blanken het omgekeerde doen. Dan is de wereld te klein en treden die helden bij justitie natuurlijk wel ineens op.

zooi.

Dezelfde stierenstront als in Australie. Ook daar vallen de hypocriete politici en politie over elkaar heen om die enge, boze blanken de schuld te geven van de rellen. Terwijl de oorzaak totaal genegeerd wordt. Ik wens die etno-masochisten die 13-jarige kinderen in de cel gooien dan ook fijn een persoonlijke confrontatie met hun troetelkindjes toe zodat ze misschien eindelijk eens wakker worden.

Goeie post van een ander op de frontpage:
quote:
ik vind dat deze kinderen net zo hard bestraft moeten worden als degenen die stonden te juigen om Theo vGogh z'n dood, de aanval op de Twin Towers en de moord op vWieren.

met andere woorden; kopje thee aanbieden, clubhuis oprichten, en met een cameraploeg ernaartoe om te luisteren hoe moeilijk die kinderen het wel niet gehad hebben in hun korte verleden.
Als dat niet helpt, Beatrix drop af sturen.

Lang leve gelijkheid!

[ Bericht 13% gewijzigd door kLowJow op 17-12-2005 13:23:02 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 17 december 2005 @ 03:05:02 #154
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33153478
ik vrees dat ze het gedaan hebben omdat de turkse gemeenschap boos was en dit een soort van zoethoudertje is geweest voor de zwaar discriminerende meute die anders was gaan rellen, hoe gek dat ook geweest zou zijn.
pi_33154453
quote:

Even een quote van jouw in dit topic: het zijn altijd weer die kut-kaaskoppen.
quote:
Hollanders zijn onbetrouwbare plurken. Ik geef, na een nachtje slapen, de TS gelijk.
Er zitten natuurlijk wel goeie tussen, maar de slechte verpesten het voor de rest.

Tweederangs volk, aldus, kaaskoppen. Met een gebrek aan cultuur.
Of bijvoorbeeld deze reactie: Moslimma Snollen op de NPS.
quote:
Gooi de TS van een flat af, graag.
Of deze reactie: Moslimma Snollen op de NPS.
quote:
Spring van het dak, vieze kaaskop, denk ik dan. Met je edammer naar beneden.
Ik weet zeker dat ik tientallen van zulke reacties van je vinden, en waarschijnlijk zijn ze nog wel erger dan dit.

Als ik ergens wel een hekel aan heb zijn het wel beroepshypocrieten zoals jij.
Ik hoop serieus dat ze je ook in de cel pleuren. Kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt over het opsluiten van kinderen.
pi_33154508
Mensen als Ringo zijn er waarschijnlijk juist de oorzaak van dat dit soort gedrag naar voren komt. In een tijd waar veel van de Nederlanders verrechtsen als het op allochtonen aankomt, moet je kijken waar dat door komt in plaats van hersenloos te gaan roepen dat het maar racisten zijn. Dat gebeurt namelijk niet zomaar. Daar is jarenlang naar toe geleefd door een andere groep. Je moet het wel heel erg bont maken wil je de tolerante Nederlanders tegen je in het harnas jagen, maar toch hebben ze het voor elkaar gekregen. En niet alleen hier, in heel het westen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 17 december 2005 @ 12:33:13 #157
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33158092
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 04:57 schreef oheng het volgende:
Ik weet zeker dat ik tientallen van zulke reacties van je vinden, en waarschijnlijk zijn ze nog wel erger dan dit.
Nee, je hebt de ergste keurig bijelkaar gezet.
quote:
Als ik ergens wel een hekel aan heb zijn het wel beroepshypocrieten zoals jij.
Ik hoop serieus dat ze je ook in de cel pleuren. Kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt over het opsluiten van kinderen.
Doe je best.
pi_33159135
Je vraagt je af wat er bij die jongens door hun kop heen gaat als je zo reageerd op de dood van je schoolgenoten. Die ouders zullen trots zijn op hun kinderen.
pi_33159610
Ik vind het ernstig dat leerlingen hun medeschoolgenoten drgelijke verwensingen maken als ze dood zijn, al weet ik niet of er ooit iets tussen hen is voorgevallen dat een en ander in een ander daglicht plaatst.
Maar het blijft triest dat 13- en 14-jarige zich met dergelijke taal bezigen.
Yeah baby Yeah!
pi_33159674
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat het om zoiets ging: Rechter in Enschede neemt discriminatie niet serieus
pi_33160730
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef StefanP het volgende:
Een van de twee zit NOG STEEDS vast, de ander (een 13-jarig meisje) is na 3 dagen pas vrijgelaten. Echt schandalig.

Heel dat tuig staat op straat te gillen en feesten na 9/11 en daar wordt niets aan gedaan, maar o wee als 2 blanken het omgekeerde doen. Dan is de wereld te klein en treden die helden bij justitie natuurlijk wel ineens op.

zooi.

Dezelfde stierenstront als in Australie. Ook daar vallen de hypocriete politici en politie over elkaar heen om die enge, boze blanken de schuld te geven van de rellen. Terwijl de oorzaak totaal genegeerd wordt. Ik wens die etno-masochisten die 13-jarige kinderen in de cel gooien dan ook fijn een persoonlijke confrontatie met hun troetelkindjes toe zodat ze misschien eindelijk eens wakker worden.

Goeie post van een ander op de frontpage:
[..]
Blanken? Waar slaat at nou weer idioot. Ga lekker op stormfront met je "blanke" vriendjes praten.

Net alsof het allemaal zwarten waren die gingen feesten na 9/11.

Turken kunnen blank of zwart zijn
Marokkanen kunnen blank of zwart zijn
Nederlanders kunnen blank of zwart zijn
Amerikanen kunnen blank of zwart zijn

en ga zo maar door. En natuurlijk is het in Australie de schuld van de Australiers die meededen aan de rellen (en niet de blanken). Als een Nederlander in Nigeria iemand aanvalt dan gaan toch niet alle Nigerianen degene die op Nederlanders lijken aanvallen?

Gebruik je hersenen de volgende keer.
pi_33160789
Overigens hoort deze jongen geen celstraf te krijgen. Hij is nog jong en misschien was dit wel een zieke grap van hem en heeft die spijt. Leer hem maar een paar maanden de normen en waarden en ik denk niet dat hij nog zoiets uithaalt.

Dit moet trouwens ook gedaan worden met degene die gaan feesten na een ramp ongeacht waar ze vandaan komen.
  zaterdag 17 december 2005 @ 14:34:16 #163
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_33160828
Ik ben echt benieuwd naar waar deze pubers die shizzle vandaan hebben.

Het zou je kind maar zijn
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_33161392
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:34 schreef robh het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar waar deze pubers die shizzle vandaan hebben.

Het zou je kind maar zijn
Dan zou hij niet klaar zijn met een paar dagen cel, maar een jaar lang huisarrest hebben.
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:00:54 #165
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_33161420
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:59 schreef paddy het volgende:

Dan zou hij niet klaar zijn met een paar dagen cel, maar een jaar lang huisarrest hebben.
Ik zou 'm gelijk ter adoptie aanbieden in Marokko denk ik.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_33161610
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:30 schreef Gia het volgende:
[..]

Dat mag wel?
Nee dus, en daarom ben ik heel nieuwsgierig, of het überhaupt een rechtzaak wordt, want dan zullen er ongetwijfeld meerdere volgen.

Het maakt mij niet uit of je blank, zwart, geel, rood bent, maar het maakt mij wel uit, dat het recht met 2 maten gaat meten.
Zoals ik al zei, mogen die kinderen echt wel aangepakt worden, maar wanneer je kinderen op deze wijze een strafblad gaat bezorgen, moet je....mag je....geen verschil maken, en moet de rest op dezelfde wijze ( straf aangepast aan de leeftijd) aangepakt worden.
pi_33161695
quote:
Op donderdag 15 december 2005 06:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

[..]

Jezus kerel, dat was 4 jaar geleden. Dat was nog zelfs vóór Fortuyn!

En daarbij: Ik vind het erger dat die leerling zo om gaat met zijn schoolgenoten dan een stel opgeschoten types die juichen omdat een ver land aangevallen wordt met wie ze het niet eens zijn.
pi_33161700
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:00 schreef robh het volgende:

[..]

Ik zou 'm gelijk ter adoptie aanbieden in Marokko denk ik.
Euh...heb jij kinderen?
Ik wel, en ik kan ze nog steeds zelf begeleiden
Maar dat ze hier niet zo maar met een "Sorry" mee weg komen, staat voor mij vast.
Ik ging met de ouders van die Turkse jongens om de tafel zitten, en een gepaste straf bedenken.
Wel een straf, die helpt dat inzien, wat er fout is gedaan.
pi_33161713
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 05:10 schreef StefanP het volgende:
Mensen als Ringo zijn er waarschijnlijk juist de oorzaak van dat dit soort gedrag naar voren komt. In een tijd waar veel van de Nederlanders verrechtsen als het op allochtonen aankomt, moet je kijken waar dat door komt in plaats van hersenloos te gaan roepen dat het maar racisten zijn. Dat gebeurt namelijk niet zomaar. Daar is jarenlang naar toe geleefd door een andere groep. Je moet het wel heel erg bont maken wil je de tolerante Nederlanders tegen je in het harnas jagen, maar toch hebben ze het voor elkaar gekregen. En niet alleen hier, in heel het westen.
Ga toch weg man. Het zijn kinderen godverdomme.
pi_33161971
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:13 schreef WAT het volgende:

[..]

Ga toch weg man. Het zijn kinderen godverdomme.
quote:
In een tijd waar veel van de Nederlanders verrechtsen als het op allochtonen aankomt, moet je kijken waar dat door komt in plaats van hersenloos te gaan roepen dat het maar racisten zijn
Hij bedoelt dit toch? Of lees ik het nu verkeerd
pi_33162074
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:24 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Hij bedoelt dit toch? Of lees ik het nu verkeerd
Nee dat bedoel ik niet.

Ik heb het over die Turkse kinderen.
pi_33163957
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:08 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee dus, en daarom ben ik heel nieuwsgierig, of het überhaupt een rechtzaak wordt, want dan zullen er ongetwijfeld meerdere volgen.

Het maakt mij niet uit of je blank, zwart, geel, rood bent, maar het maakt mij wel uit, dat het recht met 2 maten gaat meten.
Zoals ik al zei, mogen die kinderen echt wel aangepakt worden, maar wanneer je kinderen op deze wijze een strafblad gaat bezorgen, moet je....mag je....geen verschil maken, en moet de rest op dezelfde wijze ( straf aangepast aan de leeftijd) aangepakt worden.
Dan kunnen we 90% van heel Nederland wel in de gevangenis gooien. Wat een geweldig idee heb jij zeg. Not.
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:06:28 #173
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33164429
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:48 schreef oheng het volgende:
Dan kunnen we 90% van heel Nederland wel in de gevangenis gooien.
Hoeveel mensen halen het volgens jou in hun hoofd om met hakenkruizen te juichen bij de dood van twee kinderen?
pi_33164510
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:06 schreef Ringo het volgende:

[..]

Hoeveel mensen halen het volgens jou in hun hoofd om met hakenkruizen te juichen bij de dood van twee kinderen?
Genoeg: http://www.gebladerte.nl/10698f42.htm
pi_33164589
Maar goed, het is natuurlijk een knap staaltje selectieve verontwaardiging: waar op zat NLe internetstekken niets dan gejuich te lezen is als er weer eens dode Israelische kinderen te vieren zijn, als NLers die het niet zo hebben met de multi-culturele samenleving zoals Van Gogh en Fortuyn omgelegd worden waar geen zak aan gebeurt is Oom Agent nu wel bereid zijn nieuwe lasergun even aan de wilgen te hangen. Wat ze alleen niet begrijpen is dat ze juist door dit soort selectieve acties de haat alleen maar aanwakkeren omdat het onder de simpelen van geest een 'Zie je nu wel dat ze voorgetrokken worden' reactie oproept en tja... daar hebben ze eigenlijk niet eens zo heel erg ongelijk in.
Dat selectief aanpakken: de autochtoon wel bestraffen maar de allochtoon onder het motto van religie/cultuur/whatever niet danwel minder is precies hetgeen wat geleid heeft tot de rellen in Australie.
pi_33164734
quote:
sorry hoor die theo van gogh mag de pot op en nog erger de hel in hij is een gestoord mens logisch dat mohamed b die varken neer schiet en je gaat toch niet over mensen de geloof praten zo ben ik niet ik zou dat nooit van men hele leven doen en als ik dat gedaan had dan mocht allah s.w.t mij straffen hoe dan ook ookal is het erg ik had het dan verdiend hoe denk je nou dat ik me voel ik voel me bedriegd en waarom denk je dat want omdat ik hoofddoek draag kijken ze raar naar mij echt een boel chit vind ik dat
http://www.hippopotame.nl/index.asp?id=548&month=11&year=2004

Nou kom op oom agent, het staat er al een jaar. Waar blijft de koene ridder die ons red van dit soort schandelijke praktijken?
pi_33164785
quote:
orkun | 23-3-2005 14:36

die kaner hollanders hadden ook die die school voor moslims verpletterd dus wat xijken jullie kanker hollanders ik heb een bloedhekel aan hollanders
Oom agent, waar ben je nou?
pi_33164816
quote:
Moge Allah jou met een pijnlijke straf in deze wereld en in het Hiernamaals ...
IK BEN MOSLIM EN ER KOMT EEN DAG DAT ALLE KANKERNEDERLANDERS DOOOD GAAN! ...
Kom, weg van die flitspaal en hop, aanhouden deze knul.
pi_33164877
Oom agent laat nogal op zich wachten geloof ik, misschien heeft hij het te druk met het oppakken van deze meneer?
quote:
Romeo :: 11 oktober 2005 15:33
--------------------------------------------------------------------------------
Blanke slaven worden jullie. Wij krijgen het voor het zeggen domme varkens. Domme kanker Nederlanders. Allemaal poesjes die bang zijn voor moslims hahahaha.

Nederland word casablanca,Hoofdstad van marokko...trekken we gewoon bij ons land en jullie gaan dan ons reet likken.

VARKENS
quote:
Romeo :: 12 oktober 2005 16:28
--------------------------------------------------------------------------------
Moslims aan de macht..Blanke varkens....wij gaan jullie land overnemen. Wij maken 10 kinderen en maken allemaal ook 10 kinderen en jullie maar 1 of 2 . Maar dat komt omdat blanken niet kunnen neuken.Dus dan naaien wij jullie maar WHoehahahaha

Blanke honden VARKENS Blanke hoeren
http://meneerbres.web-log.nl/log/3763394
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:30:38 #180
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_33165029
lang leven de Islam
pi_33165182
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:17 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:

[..]

http://www.hippopotame.nl/index.asp?id=548&month=11&year=2004

Nou kom op oom agent, het staat er al een jaar. Waar blijft de koene ridder die ons red van dit soort schandelijke praktijken?
Er waren ook wel autochtone Nederlanders die dat aan de borreltafel hebben gezegd.
pi_33165220
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:37 schreef WAT het volgende:

[..]

Er waren ook wel autochtone Nederlanders die dat aan de borreltafel hebben gezegd.
Ja maar mamma, zij doen het ook
pi_33165241
Zou het soms iets Gronings zijn, dat extreme provincialisme en selectief verontwaardigd gedrag?
pi_33190860
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:06 schreef Ringo het volgende:

[..]

Doe niet zo verschrikkelijk simpel. Het gaat om het plaatsen van ondoordachte meningen op het internet. En dit kan zonder problemen worden doorgetrokken naar de realiteit.

Om maar eens een christelijke uitspraak erbij te halen (ben zelf niet christelijk) "oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld zult worden."
Dit soort dingen schept een precedent. Als we kinderen voor dit soort dingen gaan opsluiten, dan is het hek van de dam. Iedereen doet weleens ondoordachte of verwerpelijjke uitspraken over bepaalde mensen of bepaalde groepen. Zie Ringo maar met zijn doodsverwensingen die hij op Fok heeft gezet.

Verder wordt door iedereen heel luchtig voorbijgegaan aan het feit dat een jongen van 14 nu nog steeds opgesloten moet worden omdat hij anders zijn leven niet zeker is. En de meesten vallen hier niet over, nee die vinden het feit dat hij rascistische dingen op het internet heeft gezet erger. Wat voor land is dit godverdomme. Het lijkt hier fukking afganistan anno 2000 wel.

Verkeerde uitspraken doen = fout
Geweld plegen tegen mensen = goed
Om het maar eens simpel te stellen, zodat sommige mensen het ook nog begrijpen. Selectieve verontwaardiging. Maarja, mooi zo doorgaan mensen, "keep feeding the fire".
  zondag 18 december 2005 @ 15:05:51 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33191004
vrijheid van meningsuiting?
kunnen de krakers waarvan de verdonk spandoeken zijn afgepakt ook rekenen op een celstraf, waarbij nu notabene zeer minderjarigen zijn betrokken?
waarom laat een maatschappij als de onze een boek in de winkels liggen waarbij openlijke homohaat gepredikt wordt vanuit een godsdienst?
is dat geen verkeerd signaal aan kinderen die misschien wat basaler denken?
pi_33211754
quote:
Op donderdag 15 december 2005 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

al waren het eikeltjes dan nog wens je niemand een dood toe
simpel?
ja heel simpel maar ik denk dat je je ouders even om een heropvoeding moet vragen..
geeft niet hoor als je dit niet snapt komt nog wel als men jou zoiets toewenst misschien
deze maatschappij is nogal ik gericht nml
Ach wensen en maken zijn twee verschillende dingen troel
Kijk het was erger geweest als ze gezegd hadden: zo twee aankomend loverboys minder
dat was stigmatiserend geweest.

Man er zijn mensen waarvan ik zo iets heb opgeruimd staat netjes als die "natuurlijk" komen te overlijden
Zal er geen tyraan om laten als bijvoorbeeld paul de leeuw het loodje legt
Of Fatima Elatik.

Dat praat moreel niet goied wat ze gedaan hebben maakt het echter misschien wel begrijpelijk.
Zielig doen terwijl je het helemaal niet erg vind is huichelachtig
pi_33211823
quote:
Op maandag 19 december 2005 09:46 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ach wensen en maken zijn twee verschillende dingen troel
Kijk het was erger geweest als ze gezegd hadden: zo twee aankomend loverboys minder
dat was stigmatiserend geweest.

Man er zijn mensen waarvan ik zo iets heb opgeruimd staat netjes als die "natuurlijk" komen te overlijden
Zal er geen tyraan om laten als bijvoorbeeld paul de leeuw het loodje legt
Of Fatima Elatik.

Dat praat moreel niet goied wat ze gedaan hebben maakt het echter misschien wel begrijpelijk.
Zielig doen terwijl je het helemaal niet erg vind is huichelachtig
Ik heb liever huichelaars dan leerlingen met een grote bek die niet om kunnen gaan met het feit dat er twee andere leerlingen vol in de aandacht staan.

Huichelaars hebben tenminste nog een sociale instelling. Die gastjes uit de OP denken alleen maar aan zich zelf.
pi_33211976
En dus.... is dat een probleem
Er is namelijk in de huidige economie een hoop huichelarij... oh we letten zo goed op elkaar.
Hoeveel ouderen zullen er deze winter/feestdagen weer alleen sterven...en pas na x dagen gevonden worden. Ok prima weer een paar AOW trekkers minder......
Maar niemand lette op hen
Als je niet op nummer 1 let doet niemand dat.

Ik ga dus niet huichelachtig doen over het feit dat weet ik wie het loodje gelegt heeft terwijl ik de persoon niet ken/mag.

Bovendien ze zijn dood, koud stijf, en je brengt ze sowieso al niet terug, laat staan met huichelarij.

Bovendien Liggen ze (op gebaard) in de aandacht) ze staan niet.

Kan zijn dat jij liever huichelaars hebt..... ik weet liever wat voor vlees ik in de kuip heb.
pi_33212043
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:04 schreef desiredbard het volgende:
En dus.... is dat een probleem
Er is namelijk in de huidige economie een hoop huichelarij... oh we letten zo goed op elkaar.
Hoeveel ouderen zullen er deze winter/feestdagen weer alleen sterven...en pas na x dagen gevonden worden. Ok prima weer een paar AOW trekkers minder......
Maar niemand lette op hen
Als je niet op nummer 1 let doet niemand dat.

Ik ga dus niet huichelachtig doen over het feit dat weet ik wie het loodje gelegt heeft terwijl ik de persoon niet ken/mag.

Bovendien ze zijn dood, koud stijf, en je brengt ze sowieso al niet terug, laat staan met huichelarij.

Bovendien Liggen ze (op gebaard) in de aandacht) ze staan niet.

Kan zijn dat jij liever huichelaars hebt..... ik weet liever wat voor vlees ik in de kuip heb.
Ik zeg niet dat huichelarij goed is, ik zeg dat ik het minder erg vindt als 2 pubers die ouders kwetsen die hun kind hebben verloren.
pi_33212092
Ze hebben gezegd: twee turken minder.... wat een wiskundig feit is.
Ze zijn niet op de ouders toegestapt en gezegd we zijn blij dat uw zoon dood is.
Ongevoeligheid is het enige dat je ze kunt verwijten, maar dat kun je paul de leeuw ook....
  maandag 19 december 2005 @ 10:25:05 #191
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33212232
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:10 schreef WAT het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat huichelarij goed is, ik zeg dat ik het minder erg vindt als 2 pubers die ouders kwetsen die hun kind hebben verloren.
En hoe zit het met al die nabestaanden dan die die zo lekker eervol zijn behandeld door onze Mederlandse vrienden????

Rot toch met dat geitenwollensokken gezeik allemaal...er wordt hier in Nederland nog steeds met 2 maten gemeten.

2 autochtone Nederlandse kinderen maken een domme opmerking ( waar ze ook voor gestraft moeten maar niet middels een gevangenisstraf ) en heel Nederlands staat op zijn kop en iedereen spreekt er schande van.. Deze 2 MINDERJARIGE kinderen worden zelfs opgesloten.

Hele groepen allochtonen vieren feest bij het 9/11 drama , voetballen met kransen op 4 mei, juichen bij de dood van Pim en Theo en op www.maroc.nl wordt alles nog eens dunnetjes over gedaan.
En wat gebeurd er.....NIKS!!! er worden clubhuizen voor deze parasieten gebouwd om ze rustig te houden, er worden blikken met welzijnsverzorgers open getrokken om maar te praten met deze zielige mensen...aai ze nog maar eens over hun bol want ze zijn zo lief en zacht aardig en ze doen echt niemand kwaad....

Het is allemaal de schuld van de linkse politiek hier in Nederland...er moeten meer mensen als Verdonk aan de macht komen , meer mensen die doen ipv ruimteloos gelul...meer mensen die het allochtone uitschot het land uit durven zetten....goh dat zou wat zijn he...Groepsverkrachters van allochtone afkomst..HOPPA!!! Het land uit...Extreme Moslim aanhangers met religieuze waanideeen....HOPPA!!! Het land uit...werkeloze en criminele allochtonen...HOPPA!! Het land uit krijgen wij ook weer meer plek in de gevangenissen waar we dan de autochtone criminelen kunnen plaatsen ipv dat domme huisarrest...

zo...kan wel merken dat het maandagmorgen is...moest het ff kwijt..kom maar met de reacties!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door --HOOLIE-- op 19-12-2005 10:30:27 ]
|X|
|X|
pi_33212409
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:14 schreef desiredbard het volgende:
Dit is absurd hier reageer ik niet op.
pi_33212451
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:33 schreef WAT het volgende:

[..]

Dit is absurd hier reageer ik niet op.
X-2 = twee minder .... en dat is absurd?
Wiskunde absurd... ok we weten waar jij staat...en de de wereld is plat....
Ga rustig zitten en vergeet je medicatie niet
pi_33212481
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:25 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

En hoe zit het met al die nabestaanden dan die die zo lekker eervol zijn behandeld door onze Mederlandse vrienden????

Rot toch met dat geitenwollensokken gezeik allemaal...er wordt hier in Nederland nog steeds met 2 maten gemeten.

2 autochtone Nederlandse kinderen maken een domme opmerking ( waar ze ook voor gestraft moeten maar niet middels een gevangenisstraf ) en heel Nederlands staat op zijn kop en iedereen spreekt er schande van.. Deze 2 MINDERJARIGE kinderen worden zelfs opgesloten.

Hele groepen allochtonen vieren feest bij het 9/11 drama , voetballen met kransen op 4 mei, juichen bij de dood van Pim en Theo en op www.maroc.nl wordt alles nog eens dunnetjes over gedaan.
En wat gebeurd er.....NIKS!!! er worden clubhuizen voor deze parasieten gebouwd om ze rustig te houden, er worden blikken met welzijnsverzorgers open getrokken om maar te praten met deze zielige mensen...aai ze nog maar eens over hun bol want ze zijn zo lief en zacht aardig en ze doen echt niemand kwaad....

Het is allemaal de schuld van de linkse politiek hier in Nederland...er moeten meer mensen als Verdonk aan de macht komen , meer mensen die doen ipv ruimteloos gelul...meer mensen die het allochtone uitschot het land uit durven zetten....goh dat zou wat zijn he...Groepsverkrachters van allochtone afkomst..HOPPA!!! Het land uit...Extreme Moslim aanhangers met religieuze waanideeen....HOPPA!!! Het land uit...werkeloze en criminele allochtonen...HOPPA!! Het land uit krijgen wij ook weer meer plek in de gevangenissen waar we dan de autochtone criminelen kunnen plaatsen ipv dat domme huisarrest...

zo...kan wel merken dat het maandagmorgen is...moest het ff kwijt..kom maar met de reacties!!!
Nou doe daar wat aan dan. Maar ga niet de walgelijke acties van een of ander verveeld 14-jarig rukkertje baggateliseren. Dan kun je beter dat van die kransvoetballende Marokkanen aanpakken.

Dat zou hetzelfde zijn als je zou zeggen: Dat van die Holocaust hoef je niet zo erg te vinden, want er kijkt immers ook geen mens om naar de slachtoffers van Stalin.

Dus voer actie. Of moet er eerst iemand op staan die "zegt wat je denkt"? Dat kan je toch zelf ook wel?
pi_33212504
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:36 schreef desiredbard het volgende:

[..]

X-2 = twee minder .... en dat is absurd?
Wiskunde absurd... ok we weten waar jij staat...en de de wereld is plat....
Ga rustig zitten en vergeet je medicatie niet
Ik zou het plaatje van die jongen nog maar es goed bekijken.
pi_33212541
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:14 schreef desiredbard het volgende:
Ze zijn niet op de ouders toegestapt en gezegd we zijn blij dat uw zoon dood is.
Ongevoeligheid is het enige dat je ze kunt verwijten, maar dat kun je paul de leeuw ook....
Ik weet niet of je tegenwoordig naar dit was het nieuws kijkt, maar pak die dan ook gelijk maar op.
pi_33212601
Ik zeg trouwens niet dat ze per sé de bak in moeten draaien. Maar ze moeten zeker van die school getrapt worden. Wat zal die schoolleiding zich kapotschamen zeg.
pi_33212605
paul de leeuw oppakken...... dat vind ik al jaren.... ik krijg oprispingen van die man, maar ik hoef niet naar hem te kijken. Af en toe dringt er eens iets vervelends van die man door in muijnn bestaan, maar dat vergeet ik zo snle mogenlijk weer.

Misschien moeten we dat ook maar doen met deze twee, zoals gezegd MINDERJARIGE, jongens
  maandag 19 december 2005 @ 10:44:42 #199
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33212628
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:37 schreef WAT het volgende:

[..]

Nou doe daar wat aan dan. Maar ga niet de walgelijke acties van een of ander verveeld 14-jarig rukkertje baggateliseren. Dan kun je beter dat van die kransvoetballende Marokkanen aanpakken.

Dat zou hetzelfde zijn als je zou zeggen: Dat van die Holocaust hoef je niet zo erg te vinden, want er kijkt immers ook geen mens om naar de slachtoffers van Stalin.

Dus voer actie. Of moet er eerst iemand op staan die "zegt wat je denkt"? Dat kan je toch zelf ook wel?
ba·ga·tel·li·se·ren (ov.ww.)
1 als iets onbeduidends voorstellen of behandelen => afzwakken

Ik heb een hoop gezegd in mijn post, maar ik zwak het niet af, ik zeg ook dat ze gestraft moeten worden , maar niet op de manier zoals nu want dan wordt er met 2 maten gemeten want met andere vergelijkbare voorbeelden wordt niks gedaan.....
|X|
|X|
pi_33212653
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:43 schreef WAT het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat ze per sé de bak in moeten draaien. Maar ze moeten zeker van die school getrapt worden. Wat zal die schoolleiding zich kapotschamen zeg.
Schorsing voor twee dagen maximaal..... anders weet je weer met twee maten.
Bovendien is deze opmerking binnen schooltijd geplaatst op pc's van de school? Zo niet is er al helemaal geen reden tot schorsing: Vrije mening, in Nederland, op een Nederlandse school.
pi_33212716
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:46 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Schorsing voor twee dagen maximaal..... anders weet je weer met twee maten.
Bovendien is deze opmerking binnen schooltijd geplaatst op pc's van de school? Zo niet is er al helemaal geen reden tot schorsing: Vrije mening, in Nederland, op een Nederlandse school.
Een school hoort een instelling te zijn waar mensen elkaar kunnen vertrouwen en met respect behandelen. Als je dan rare nazi-prut met lofuitingen over iemands dood op de schoolwebsite zet dan kan je wat mij betreft op donderen.
  maandag 19 december 2005 @ 10:49:39 #202
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33212717
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:43 schreef WAT het volgende:
als het op school is gebeurd... lijkt me dat je zoiets wel thuis in mekaar flanst.

daarnaast vind ik het opmerkelijk dat nu het de schuld is van die nederlandse kinderen.
niemand staat stil bij de gedachte dat deze 2 kids misschien wel ontzettend zijn gepest door turkse leerlingen.

maar wanneer bijvoorbeeld allochtonen een hakenkruis in iemands arm krassen dan word er vrijwel direct gespeculeerd over of de autochtoon. is hij een nazi of heeft hij het verzonnen:

Getinten krassen Hakenkruis in onderarm jongen
Altijd geil en onverzadigbaar
  maandag 19 december 2005 @ 10:51:56 #203
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33212758
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:49 schreef WAT het volgende:

[..]

Een school hoort een instelling te zijn waar mensen elkaar kunnen vertrouwen en met respect behandelen. Als je dan rare nazi-prut met lofuitingen over iemands dood op de schoolwebsite zet dan kan je wat mij betreft op donderen.
jij gaat er dus meteen van uit dat de turkse leerlingen schatjes zijn.
als we elke turk van school zouden trappen voor respecteloosheid en dergelijke dan werden de scholen snel weer "blank "
pi_33212893
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:49 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

als het op school is gebeurd... lijkt me dat je zoiets wel thuis in mekaar flanst.
Alsof dat de zaak veranderd ...
quote:
daarnaast vind ik het opmerkelijk dat nu het de schuld is van die nederlandse kinderen.
niemand staat stil bij de gedachte dat deze 2 kids misschien wel ontzettend zijn gepest door turkse leerlingen.
Dan nog vind ik dat ze weg moeten. Al hebben die Turkse jongens het zo bont gemaakt dat zij ook wel geschorst hadden kunnen zijn. Als school moet je niet bemoeien met ruzies van kinderen over "wie begon".

En trouwens: mochten die Turkse leerlingen hen gruwerlijk gepest hebben, hebben ouders, grootouders, ooms, tantes, neefjes, nichten, vrienden, vriendinnetjes etc. daar aan mee geholpen?
quote:
maar wanneer bijvoorbeeld allochtonen een hakenkruis in iemands arm krassen dan word er vrijwel direct gespeculeerd over of de autochtoon. is hij een nazi of heeft hij het verzonnen:

Getinten krassen Hakenkruis in onderarm jongen
Wat heeft dit met dit onderwerp te maken?
pi_33212935
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:51 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

jij gaat er dus meteen van uit dat de turkse leerlingen schatjes zijn.
als we elke turk van school zouden trappen voor respecteloosheid en dergelijke
Wat een goede zaak zou zijn.
quote:
dan werden de scholen snel weer "blank "
Wat zal mij dat een zorg zijn als een school "blank" is zeg ... Als kinderen het er maar leuk hebben en in de eerste plaats: dat je er wat leert.
pi_33212937
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:49 schreef WAT het volgende:

[..]

Godzijdank hebben pygmeeen als jij het nog niet helemaal voor het zeggen.
Ze hebben geen nazistische uitspraken gedaan. ze hebben iet gepost dat er meer moeten volgen. Ze hebben gezegd dat het er twee minder zijn. Niks Nazi-prut en loftuitingen.

Wat loftuitingen, een van de twee was een mislukkeling
(Iemand die zelfmoord pleegt is een mislukkeling; je scheept je problemen namelijk heel asociaal af op een ander, zeker op ziijn manier, hij schijnt er nog een zooitje van gemaakt te hebben ook)

Had men net zo gereageerd als de post alleen maar gelezen had Twee klootzakken minder?

Een school is een instituurt waar je leert en kennis op doet, soicialisen doe je maar buiten schooltijd.
In school heb je je bek te houden je aan de schoolregels te houden en te luisteren naar je leraar.
Kortom als er in het schoolregelement niets staat over opmerkingen plaatsen over zelfmoordplegende leerlingen...... hebben ze dus geen regels gebroken. Ze hebben niet de holocaust ontkend etc etc

Dus het blijft een onsympathiekeopmerking van een paar onsympathieke figuren...thats all

[ Bericht 1% gewijzigd door desiredbard op 19-12-2005 11:05:36 ]
pi_33212967
Opdat men zou weten waarover het gaat:

quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef R@b het volgende:

Hier ging het om hé! En dan waren de jongens uiteraard niet onherkenbaar in beeld gebracht.
pi_33213028
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:00 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Godzijdank hebben pygmeeen als jij het nog niet helemaal voor het zeggen.
Ze hebben geen nazistische uitspraken gedaan. ze hebben iet gepost dat er meer moeten volgen. Ze hebben gezegd dat het er twee minder zijn. Niks Nazi-prut en loftuitingen.
Het was een plaatje met een hakenkruis, de getallen 88 en 14 en "TWEE MINDER!! WEG MET DE ALLOCHTONEN!!! " .
quote:
Wat loftuitingen, een van de twee was een van die mislukkeling (Iemand die zelfmoord pleegt is een mislukkeling,
Gefeliciteerd! Zeg dit tegen de ouders van die jongens, en je hebt in wezen met een krans gevoetbald!
quote:
Had men net zo gereageerd als de post alleen maar gelezen had Twee klootzakken minder?
Ook van school aftrappen.
quote:
Een school is een instituurt waar je leert en kennis op doet, soicialisen doe je maar buiten schooltijd.
Als ik later kinderen krijg wil ik ze niet in een klas met dat soort types. Sim-pel.
quote:
In school heb je je bek te houden je aan de schoolregels te houden en te luisteren naar je leraar.

Kortom als er in het scgoolregelement niets staat over opmerkingen plaatsen over zelfmoordplegende leerlingen......
Jij hebt het regelement gelezen?
pi_33213029
Ok dat is even wat anders, hakenkruis verandert veel naar mijn mening.
maar nog steeds..schorsen...niet permanent aftrappen
Bovendien gaat er daar iets er fout met het leersysteem daar deze jongen niet lijken te leren
pi_33213056
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:09 schreef desiredbard het volgende:
Ok dat is even wat anders, hakenkruis verandert veel naar mijn mening.
maar nog steeds..schorsen...niet permanent aftrappen
Bovendien gaat er daar iets er fout met het leersysteem daar deze jongen niet lijken te leren

Je lijkt wel iemand van Groenlinks die het over een kut-Marokkaan heeft.
pi_33213126
WAT,
Sorry jouw post kruiste het plaatje
88 en 14 ..sorry ken ik niet ...ignorance is a bliss.. maar ben wel nieuwschierig naar waar het op slaat.

Maar op zelfmoord, daar heb ik geen respekt voor, wie het ook doet
Sorry ben dara zelf bijna geweest .... en mijn motto is als je het doet doe je het op zo'n manier dat je niemand last bezorgd.

Een Leraar medescholier, partner, kind, treinmachinist, vrachtwagenschaufeur, passant bij
flatgebouw is namelijk iet opgeleid om met jouw geestelijke en physieke rotzooi van doen te hebben.

Kortom als je iets doet dan doe je iets dat niet te veel dweil en schrobwerk vereist en zorg je dat een daarvoor opgeleid persson op een bepaalde tijd langs komt. Zo moeilijk is het niet om een mailtje te schedulen naar bv GGD of Politie in de trant van Jongens ik heb x uur geleden dit en dit gedaan..

Bovendie GL Kutmarrokkaan: Mischien wel als die hufters een 2e 3e 4 e 5e kans verdienen dan deze hufters ook, dit in de hoop dat we ze mischien toch iets kunnen leren
pi_33213723
88 = Heil Hitler (H is het 8ste letter van het alfabet)
14 = een of andere white power leus dat we er voor moeten zorgen dat het blanke ras overwint, of dat soort onzin.
pi_33213796
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:18 schreef desiredbard het volgende:
WAT,
Sorry jouw post kruiste het plaatje
88 en 14 ..sorry ken ik niet ...ignorance is a bliss.. maar ben wel nieuwschierig naar waar het op slaat.

Maar op zelfmoord, daar heb ik geen respekt voor, wie het ook doet
Sorry ben dara zelf bijna geweest .... en mijn motto is als je het doet doe je het op zo'n manier dat je niemand last bezorgd.

Een Leraar medescholier, partner, kind, treinmachinist, vrachtwagenschaufeur, passant bij
flatgebouw is namelijk iet opgeleid om met jouw geestelijke en physieke rotzooi van doen te hebben.

Kortom als je iets doet dan doe je iets dat niet te veel dweil en schrobwerk vereist en zorg je dat een daarvoor opgeleid persson op een bepaalde tijd langs komt. Zo moeilijk is het niet om een mailtje te schedulen naar bv GGD of Politie in de trant van Jongens ik heb x uur geleden dit en dit gedaan..
Dat is inderdaad waar.
Maar moet je dat bij familieleden erin wrijven? Vaak denken die familieleden namelijk hetzelfde als jou. (heb het zelf namelijk wel eens meegemaakt)

quote:
Bovendie GL Kutmarrokkaan: Mischien wel als die hufters een 2e 3e 4 e 5e kans verdienen dan deze hufters ook, dit in de hoop dat we ze mischien toch iets kunnen leren
Die hufters verdienen die 2e 3e 4e en 5e kans ook niet.
Die jongens gelijk het VMBO uitgooien. Daar hebben serieuze leerlingen alleen maar last van. Het is een school waar je leert om met je handen te werken, niet het afvoerputje van onze samenleving.
  maandag 19 december 2005 @ 11:54:32 #214
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33213824
ten eerste moet de school wel degelijk uitzoeken wie begonnen is. leerlingen moeten verschil weten tussen goed en kwaad en door niemand verantwoordelijk te stellen werkt dat niet.

als het buiten school is gebeurd dan moet de school zich er niet mee bemoeien als het gaat om straf. dat gebeurd anders ook niet.

ik vind het zelf ook een misselijke aktie maar ik vind dat mensen wel bewust moeten zijn van het feit dat in omgekeerde situaties meteen de allochtoon in bescherming wordt genomen als zijnde actie=reactie.

nu zijn het autochtonen en meteen zijn het kinderen van hitler :S
pi_33213965
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:54 schreef SpuitSnuit het volgende:
ten eerste moet de school wel degelijk uitzoeken wie begonnen is. leerlingen moeten verschil weten tussen goed en kwaad en door niemand verantwoordelijk te stellen werkt dat niet.
Pesten = kwaad.
Nazi-plaatjes op de schoolwebsite zetten na iemands dood = Pesten = kwaad.

Beide zijn verantwoordelijk. Als de school zich gaat bemoeien in kinderachtige spelletjes als "wie begon?" lijkt het alsof ze partij trekken en het goed vinden dat er op zo'n manier wraak wordt genomen.
quote:
als het buiten school is gebeurd dan moet de school zich er niet mee bemoeien als het gaat om straf. dat gebeurd anders ook niet.
Nee, maar zou wel mooi zijn als dat zou gebeuren in NL ...
Dan kun je wel zeggen "Taak van de ouders!" maar die doen ook gewoon wat het gemakkelijkste is. Niets doen.
quote:
ik vind het zelf ook een misselijke aktie maar ik vind dat mensen wel bewust moeten zijn van het feit dat in omgekeerde situaties meteen de allochtoon in bescherming wordt genomen als zijnde actie=reactie.
Ja. Maar dat doe je niet met nazi-plaatjes.

En sowieso ga je daar niet over klagen na een individueel sterfgeval.
quote:
En terecht.
  maandag 19 december 2005 @ 12:29:17 #216
3542 Gia
User under construction
pi_33214359
quote:
Jawel, gebeurt wel!

Voorbeeldje:

Een meisje bedreigt een klasgenootje via msn. Op school wordt de politie erbij gehaald.
pi_33214496
quote:

Zeg ik weet dat ik een beetje omsla nu;
Al zijn die twee Turkjes tuig en vuil van de richel geweest, kan ik een leus als opgeruimd staat netjes begrijpen (niet waarderen maar begrijpen)

Maar het gebruik van hakenkruizen en hitler groet is walgelijk

Goed ik ben ook verrechts door die fijne multikul, dat houd nog niet in dat ik extreem rechts ben, iets dat andere posters met gelijke ideeen altijd meteen op de kast jaagt. Het feit wil nameleijk dat zoveel gematigd rechtse ideeen hier direct zo voor nazi ideologie uitgemaakt worden dat ik de term rasist,nazi ed op dit forum echt niet meer serious kan nemen ....totdat er een fotootje gepost word.
pi_33214556
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:49 schreef WAT het volgende:
88 = Heil Hitler (H is het 8ste letter van het alfabet)
14 = een of andere white power leus dat we er voor moeten zorgen dat het blanke ras overwint, of dat soort onzin.
iemand die weet waar de 14 vandaan komt?

Laat maar: vond net een hele foute site op google:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 19 december 2005 @ 12:45:38 #219
3542 Gia
User under construction
pi_33214720
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:38 schreef desiredbard het volgende:

[..]

iemand die weet waar de 14 vandaan komt?

Laat maar: vond net een hele foute site op google:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'k Zat net ook al, nieuwsgierig geworden, te googlen en vond hetzelfde.

Hoe ver gezocht dat dan een getal als 14 wordt gekenmerkt als zijnde racistisch.

Als 88 staat voor HH, waarom staat 14 dan niet voor AD (Anno Domini)?
pi_33215765
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:45 schreef Gia het volgende:
Hoe ver gezocht dat dan een getal als 14 wordt gekenmerkt als zijnde racistisch.

Als 88 staat voor HH, waarom staat 14 dan niet voor AD (Anno Domini)?
In de gegeven context is het niet zo vreemd hè?
pi_33216360
Ja maar 14 is wel ver gezocht hoor
3 ook racistisch (Eigen Volk Eerst)
Belachelijk dat dingen op die manier vervormd worden mar dat is een ander topic
pi_33218977
Het worden er wel veel, 88, 14, 18 (Combat18 bvb), en sinds kort 28 (voor Blood & Honour) ...
pi_33220760
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:15 schreef Doderok het volgende:
Het worden er wel veel, 88, 14, 18 (Combat18 bvb), en sinds kort 28 (voor Blood & Honour) ...
Journalist: "Hoeveel handtekeningen wilt u ophalen, mevrouw?"
Gretta Duisenberg: "6.000.000 ... moehahahaha!!!"
pi_33221019
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:06 schreef desiredbard het volgende:
Ja maar 14 is wel ver gezocht hoor
3 ook racistisch (Eigen Volk Eerst)
Belachelijk dat dingen op die manier vervormd worden mar dat is een ander topic
Zo klinkt het net alsof 'buitenstaanders' die waarde aan bepaalde cijfers toekennen. Zo is het natuurlijk niet. Het is eerder codetaal die gelijkgezinden onder elkaar gebruiken.
  maandag 19 december 2005 @ 18:07:57 #225
3542 Gia
User under construction
pi_33221406
Maar als ik nu een avatar zou maken met alleen het getal 14. Bijvoorbeeld omdat ik op de 14de jarig ben en op huisnummer 14 woon. Dan ben ik per definitie rechts-extremistisch, of moet op zijn minst voortdurend verklaren waarom ik zo'n vreselijk racistisch getal als avatar heb.
pi_33221441
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:07 schreef Gia het volgende:
Maar als ik nu een avatar zou maken met alleen het getal 14. Bijvoorbeeld omdat ik op de 14de jarig ben en op huisnummer 14 woon. Dan ben ik per definitie rechts-extremistisch, of moet op zijn minst voortdurend verklaren waarom ik zo'n vreselijk racistisch getal als avatar heb.
Nee natuurlijk niet.

Daarom is een hindoetempel met een swastika op het dak ook geen gebouw voor nazi's.
pi_33221514
Ik wist niet dat hindoes aan swastika's deden,
Maar een leuke romeinse standaard in huis moet gewoon kunnen hoor
pi_33221601
Lekker boeiend, tuurlijk het getuigt niet van respect. Maar waarom komt dit in de media? Waarom loopt de politie zo zielig te doen?
Alsof andersom nooit zou gebeuren... Typisch weer deze media!
pi_33221966
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:16 schreef desiredbard het volgende:
Ik wist niet dat hindoes aan swastika's deden,
Maar een leuke romeinse standaard in huis moet gewoon kunnen hoor

Een ouwe prent uit Bali.
pi_33221994
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:20 schreef WN het volgende:
Lekker boeiend, tuurlijk het getuigt niet van respect. Maar waarom komt dit in de media? Waarom loopt de politie zo zielig te doen?
Alsof andersom nooit zou gebeuren... Typisch weer deze media!
Omdat het verkoopt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')