ONGEACHT ELKE OPVOEDING!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:12 schreef frankium het volgende:
elk kind van 13 en 14 roept wel eens wat geks. Waarschijnlijk zijn ze zo opgevoed, dus ouders aanspreken.
Elke mens is racistisch.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nederlanders zijn trouwens helemaal niet racistisch van aard.
Het is begrijpelijk en menselijk, maar daarom niet minder naar.quote:Het enige racisme wat we in dit land kennen is een gevolg van de mislukte integratie. Je zou het dus kunnen zien, als een reactie op iets, wat mij een volkomen gezonde menselijke eigenschap lijkt. Niet dat het correct is, maar er valt zeker iets voor te zeggen!
Klopt. En daarom hebben we hier geen ghetto's en drie weken durende rellen. Wel hebben we spanningen. Als ik dat zeg is dat niet meteen racistisch, laat staan dat ik mezelf of iemand anders in een hoek wil drukken.quote:Je wordt in dit land in een hoek gedrukt en elk onmin wat je uitspreekt over diezelfde mislukte integratie wordt direct bestempeld als racistisch. Een schande is het. We gaan hier hartstikke goed met buitenlanders en medelanders om, als je dat eens vergelijkt met de rest van Europa. En al helemaal in vergelijking met de rest van de wereld. In de VS, Rusland, Arabische landen, Israel. Daar zijn ze verdomme pas racistisch.
Dan emigreer ik.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:53 schreef paddy het volgende:
Wanneer die kinderen veroordeeld worden, opent dit ook perspectieven, om al die mensen aan te klagen, die de dood van Amerikanen, Europeanen toejuichen.
En ja,die zijn er dus wel degelijk.
Ik ken eigenlijk geen land, die deze problemen niet heeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dan emigreer ik.
Dan is dit land echt dood- en doodziek.
Volkomen onzin. Verbazend dat je zoiets uit te mond krijgt.quote:
Het is zeker naar en ongepast. De leerlingen verdienen een gepaste straf. Excuses aanbieden zou voldoen imo.quote:Het is begrijpelijk en menselijk, maar daarom niet minder naar.
[..]
Spanningen zijn volledig te wijten aan de binnenlandse politiek van de afgelopen 30 jaar.quote:Klopt. En daarom hebben we hier geen ghetto's en drie weken durende rellen. Wel hebben we spanningen. Als ik dat zeg is dat niet meteen racistisch, laat staan dat ik mezelf of iemand anders in een hoek wil drukken.
Sommige mensen echter drukken zich daar zelf maar al te graag in namelijk.
Nederlandse politiek, strafrecht en media gaan er echt verschrikkelijk slecht mee om anders. Dat is wat het verschil maakt.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen land, die deze problemen niet hebben.
Nogmaals, ik ga het niet goedpraten wat die jongens op Internet hebben gezet. (het gaat over kinderen)quote:Op woensdag 14 december 2005 12:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nederlandse politiek, strafrecht en media gaan er echt verschrikkelijk slecht mee om anders. Dat is wat het verschil maakt.
Ik vind het vreemd dat dit niet voor meer discussie zorgt in Nederland. Ik ben een uiterst tolerant persoon in het dagelijks leven (FOK! is niet representatief), maar ik vind dit toch echt serieus een zorgwekkende ontwikkeling.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ga het niet goedpraten wat die jongens op Internet hebben gezet. (het gaat over kinderen)
Maar, wanneer ze veroordeeld worden, hoop ik dat heel veel advocaten euro's ruiken, en al die haatdragende weblogs, en sites dan ook van Internet af procederen, zodat die haat tegen elkaar dan ook niet gevoed kan worden.
Eenzijdig aanklagen kots ik ook op, en heb het idee, dat dit hier gebeurt..
Nee, serieus. Er is niemand die nog nooit over een andere bevolkingsgroep bepaalde stereotyperingen heeft gedacht. Zelfs ik niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Volkomen onzin. Verbazend dat je zoiets uit te mond krijgt.
[..]
Zoiets ja, en een stevig gesprek met de ouders evt.quote:Het is zeker naar en ongepast. De leerlingen verdienen een gepaste straf. Excuses aanbieden zou voldoen imo.
[..]
Dat en het feit dat er tussen nieuwkomers en locals vaker wel dan geen spanningen zijn.quote:Spanningen zijn volledig te wijten aan de binnenlandse politiek van de afgelopen 30 jaar.
Re-de-lijk. Er zit een dalende tendens in.quote:De Nederlandse burger stelt zich over het algemeen nog steeds tolerant en geduldig op.
En dan werd je als het goed is teruggefloten door je ouders.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat dit niet voor meer discussie zorgt in Nederland. Ik ben een uiterst tolerant persoon in het dagelijks leven (FOK! is niet representatief), maar ik vind dit toch echt serieus een zorgwekkende ontwikkeling.
Ik en mijn klasgenootjes riepen wel eens ergere dingen op de middelbare school. Puur om wat de stoere puber uit te hangen en om het vervolgens weer keihard te vergeten.
Iedereen reageert wel eens ongepast ergens op in zijn of haar puberteit.
Ja of door een mentor of rector. Dan zat de schrik er wel weer in en was het opgelost.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En dan werd je als het goed is teruggefloten door je ouders.
Tegenwoordig maak je dronken een Hitlergroet naar een cameraploeg en terstond staat Willibrord Frequin op de stoep en eist excuses.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja of door een mentor of rector. Dan zat de schrik er wel weer in en was het opgelost.
ik vrees dat het heerlijke meldpunt discriminatie er ook wat mee te maken heeft. je weet wel die eenzijdige ploeg beroepsjankers.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:16 schreef Forumschorem het volgende:
Wat ik wel eens wil weten is hoe de politie er achter is gekomen. Ik bedoel, ze roepen wat op internet. Werden ze in de gaten gehouden door de AIVD ofzo?
Ik vind deze zaak dan weer echt om te janken.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vrees dat het heerlijke meldpunt discriminatie er ook wat mee te maken heeft. je weet wel die eenzijdige ploeg beroepsjankers.
Om te janken? Wat is er om te janken aan dan.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind deze zaak dan weer echt om te janken.
Ja, of een metrostation opblazen mag zeker ook weer wel? Je hebt gelijk, Gia, wat een hypocriete verontwaardiging,quote:Op woensdag 14 december 2005 13:30 schreef Gia het volgende:
Zomaar een quote van Maroc.nl
[..]
Dat mag wel?
Belachelijkquote:chreven de twee scholieren triomfantelijk: ’Weer twee Turken minder’.
De racistische tekst leidde tot grote spanningen tussen Nederlandse en Turkse groepen. Imams zijn ingeschakeld om de gemoederen te sussen
Londsdale Nazi's? Waar staat een profiel van de knaapjes dan? Voor hetzelfde geld zijn het 2 brave computernerdjes met een grote leren schooltas.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:35 schreef Forumschorem het volgende:
Te triest voor woorden om een paar knaapjes op te pakken omdat ze wat racistische uitspraken hebben gedaan op het fucking internet.
Maar bekijk het van de positieve kant: wel mooi weer 2 Lonsdale nazi's minder.
Nee, het was een verwijzing naar zijn term "beroepsjankers". Hier hebben ze dan echt een melding om over te "janken".quote:Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Om te janken? Wat is er om te janken aan dan.
Ik hoop dat je om te janken overdreven bedoelt.![]()
Mensen die dat soort racistische teksten spuien dragen meestal Lonsdale en stemmen op Nieuw Rechts.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Londsdale Nazi's? Waar staat een profiel van de knaapjes dan? Voor hetzelfde geld zijn het 2 brave computernerdjes met een grote leren schooltas.
O zo.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, het was een verwijzing naar zijn term "beroepsjankers". Hier hebben ze dan echt een melding om over te "janken".
Wat is er racistisch aan die tekst?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Mensen die dat soort racistische teksten spuien dragen meestal Lonsdale en stemmen op Nieuw Rechts.
Of twee christelijke Syriërs die het gebruikelijke bralden.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Londsdale Nazi's? Waar staat een profiel van de knaapjes dan? Voor hetzelfde geld zijn het 2 brave computernerdjes met een grote leren schooltas.
Slecht teken dat ik me er niet over zou verbazen dat je serieus was.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:45 schreef Forumschorem het volgende:
Iemand snapt het sarcasme niet in mijn eerdere post...
Op Internet zo iets zeggen, vind ik toch wel oproepen tot haat hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat dit niet voor meer discussie zorgt in Nederland. Ik ben een uiterst tolerant persoon in het dagelijks leven (FOK! is niet representatief), maar ik vind dit toch echt serieus een zorgwekkende ontwikkeling.
Ik en mijn klasgenootjes riepen wel eens ergere dingen op de middelbare school. Puur om wat de stoere puber uit te hangen en om het vervolgens weer keihard te vergeten.
Iedereen reageert wel eens ongepast ergens op in zijn of haar puberteit.
Hij heeft ergens wel een punt, waarom zouden sommige mensen wel voor dit gedrag aangepakt moeten worden en anderen niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:41 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ja maar juffrouw, zij deden het ook...
Blijkbaar hielp het vroeger bij jou.
Ja, maar dat werkt ook steeds minder merk ik.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja of door een mentor of rector. Dan zat de schrik er wel weer in en was het opgelost.
Ook weer zo'n honds persoon die in het kader van de eigenvolkeerstmentaliteit een afwezigheid aan fatsoen nonchalant onder het tapijt veegt.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Storm in een glas water.
Het is niet netjes van die pubers maar onze medelanders hebben wel erg lange tenen dat ze het zich zo erg aantrekken.
Alsjeblieft zeg, doe eens niet zo belachelijkquote:Op woensdag 14 december 2005 17:50 schreef shaun81 het volgende:
aaah voelen de minderheden zinder gediscrimineerd boehoehoe en als een autochtoon overlijd door moord, aanslag of wat dan ook dan hangen de vlaggen uit
Nee. Hij doet juist datgene wat hij anderen verwijt. En dat in een post van één zin.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:18 schreef desiredbard het volgende:
wel hij zit er niet ver naast
Ik gok dat er bij jou ook een heel klein vlaggetje uit staat bij het nieuws van die twee jongens.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:50 schreef shaun81 het volgende:
aaah voelen de minderheden zinder gediscrimineerd boehoehoe en als een autochtoon overlijd door moord, aanslag of wat dan ook dan hangen de vlaggen uit
Heb jij in je puberteit nooit een shockerende uitspraak gedaan dan? Nooit?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ook weer zo'n honds persoon die in het kader van de eigenvolkeerstmentaliteit een afwezigheid aan fatsoen nonchalant onder het tapijt veegt.
Het gaat niet over Hollanders hier, het gaat hier niet over Turken, het gaat hier over kinderen die hun moreel normbesef zijn kwijtgeraakt.
Daar mag (of moet) je je toch kwaad over maken?
Nooit. Provoceren is voor stinkende linkse homo's.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Heb jij in je puberteit nooit een shockerende uitspraak gedaan dan? Nooit?
Ubercorrecte moralistische boomknuffelaar. Je bent vast erg gepest vroeger.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nooit. Provoceren is voor stinkende linkse homo's.
Dat had ik er graag voor over. Het is een dankbare last, Christus te zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je bent vast erg gepest vroeger.
al waren het eikeltjes dan nog wens je niemand een dood toequote:Op woensdag 14 december 2005 10:32 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Kinderen zijn kinderen.... boeien
Mischien waren het wel twee agressieve turkjes. Die weet ik wat uitvoerden, of hadden die twee gastjes net zo hard geroepen als er twee nederlanders dood waren in de trant van weer twee-associale agressievelingen minder.
Ze krijgen in ieder geval een 10 voor wiskunde: X-2 = 2 minder.
Wat een opgeblazen gedoe, kinderen/leerlingen doen wel meer dwaze dingen. Alleen omdat het hier nu twee turken betreft word het breed uitgemeten. Je had niets gehoord als twee turkjes iets gezegd hadden over twee homo's die dood waren
Man, je lult uit je nek. Snuif eens wat minder.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ook weer zo'n honds persoon die in het kader van de eigenvolkeerstmentaliteit een afwezigheid aan fatsoen nonchalant onder het tapijt veegt.
Was het ook geen storm in een glas water toen er 3000 doden vielen en direkt daarop jeugdigen in Ede op straat stonden te dansen? Waarom werd het toen gebaggalatiseerd?quote:Het gaat niet over Hollanders hier, het gaat hier niet over Turken, het gaat hier over kinderen die hun moreel normbesef zijn kwijtgeraakt.
Daar mag (of moet) je je toch kwaad over maken?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:41 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ja maar juffrouw, zij deden het ook...
Blijkbaar hielp het vroeger bij jou.
Dat was mijn punt nou ook......maar helaas mag dat niet gezegd worden hier want dan ben je een rascist...quote:Op donderdag 15 december 2005 06:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Man, je lult uit je nek. Snuif eens wat minder.
[..]
Was het ook geen storm in een glas water toen er 3000 doden vielen en direkt daarop jeugdigen in Ede op straat stonden te dansen? Waarom werd het toen gebaggalatiseerd?
Hoeveel nabestaanden zouden zich wel niet rot gevoeld hebben toen een aantal medelanders met de herdenkingskransen gingen voetballen?
Ja, zelfs hier op Fok! zijn juichende uitspraken gedaan op de dood van TvG. Zijn er sancties geweest?
quote:ik vind dat deze kinderen net zo hard bestraft moeten worden als degenen die stonden te juigen om Theo vGogh z'n dood, de aanval op de Twin Towers en de moord op vWieren.
met andere woorden; kopje thee aanbieden, clubhuis oprichten, en met een cameraploeg ernaartoe om te luisteren hoe moeilijk die kinderen het wel niet gehad hebben in hun korte verleden.
Als dat niet helpt, Beatrix drop af sturen.
Lang leve gelijkheid!
Even een quote van jouw in dit topic: het zijn altijd weer die kut-kaaskoppen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:41 schreef Ringo het volgende:
Wat een auto-allo-gelul toch hier. Slaat helemaal nergens op. Of je de term discriminatie er nou met de haren bij sleept of niet, feit is dat er in dit geval sprake is van grof, asociaal & zeer ongewenst gedrag, op een school nota bene, van 13-jarige kids richting leeftijdsgenoten.
Is het nou zo moeilijk om dat keihard te veroordelen? Of zijn we echt met z'n allen in een moreel schemergebied verzeild geraakt?
De ressentimenten die hier af & toe de kop op steken, ze maken me kotsmisselijk.
Of bijvoorbeeld deze reactie: Moslimma Snollen op de NPS.quote:Hollanders zijn onbetrouwbare plurken. Ik geef, na een nachtje slapen, de TS gelijk.
Er zitten natuurlijk wel goeie tussen, maar de slechte verpesten het voor de rest.
Tweederangs volk, aldus, kaaskoppen. Met een gebrek aan cultuur.
Of deze reactie: Moslimma Snollen op de NPS.quote:Gooi de TS van een flat af, graag.
Ik weet zeker dat ik tientallen van zulke reacties van je vinden, en waarschijnlijk zijn ze nog wel erger dan dit.quote:Spring van het dak, vieze kaaskop, denk ik dan. Met je edammer naar beneden.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:57 schreef oheng het volgende:
Ik weet zeker dat ik tientallen van zulke reacties van je vinden, en waarschijnlijk zijn ze nog wel erger dan dit.
Doe je best.quote:Als ik ergens wel een hekel aan heb zijn het wel beroepshypocrieten zoals jij.![]()
Ik hoop serieus dat ze je ook in de cel pleuren. Kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt over het opsluiten van kinderen.
Blanken? Waar slaat at nou weer idioot. Ga lekker op stormfront met je "blanke" vriendjes praten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef StefanP het volgende:
Een van de twee zit NOG STEEDS vast, de ander (een 13-jarig meisje) is na 3 dagen pas vrijgelaten. Echt schandalig.
Heel dat tuig staat op straat te gillen en feesten na 9/11 en daar wordt niets aan gedaan, maar o wee als 2 blanken het omgekeerde doen. Dan is de wereld te klein en treden die helden bij justitie natuurlijk wel ineens op.zooi.
Dezelfde stierenstront als in Australie. Ook daar vallen de hypocriete politici en politie over elkaar heen om die enge, boze blanken de schuld te geven van de rellen. Terwijl de oorzaak totaal genegeerd wordt. Ik wens die etno-masochisten die 13-jarige kinderen in de cel gooien dan ook fijn een persoonlijke confrontatie met hun troetelkindjes toe zodat ze misschien eindelijk eens wakker worden.
Goeie post van een ander op de frontpage:
[..]
Dan zou hij niet klaar zijn met een paar dagen cel, maar een jaar lang huisarrest hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:34 schreef robh het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar waar deze pubers die shizzle vandaan hebben.
Het zou je kind maar zijn![]()
Ik zou 'm gelijk ter adoptie aanbieden in Marokko denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:59 schreef paddy het volgende:
Dan zou hij niet klaar zijn met een paar dagen cel, maar een jaar lang huisarrest hebben.
Nee dus, en daarom ben ik heel nieuwsgierig, of het überhaupt een rechtzaak wordt, want dan zullen er ongetwijfeld meerdere volgen.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:30 schreef Gia het volgende:
Zomaar een quote van Maroc.nl
[..]
Dat mag wel?
Jezus kerel, dat was 4 jaar geleden. Dat was nog zelfs vóór Fortuyn!quote:Op donderdag 15 december 2005 06:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Man, je lult uit je nek. Snuif eens wat minder.
[..]
Was het ook geen storm in een glas water toen er 3000 doden vielen en direkt daarop jeugdigen in Ede op straat stonden te dansen? Waarom werd het toen gebaggalatiseerd?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:00 schreef robh het volgende:
[..]
Ik zou 'm gelijk ter adoptie aanbieden in Marokko denk ik.
Ga toch weg man. Het zijn kinderen godverdomme.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:10 schreef StefanP het volgende:
Mensen als Ringo zijn er waarschijnlijk juist de oorzaak van dat dit soort gedrag naar voren komt. In een tijd waar veel van de Nederlanders verrechtsen als het op allochtonen aankomt, moet je kijken waar dat door komt in plaats van hersenloos te gaan roepen dat het maar racisten zijn. Dat gebeurt namelijk niet zomaar. Daar is jarenlang naar toe geleefd door een andere groep. Je moet het wel heel erg bont maken wil je de tolerante Nederlanders tegen je in het harnas jagen, maar toch hebben ze het voor elkaar gekregen. En niet alleen hier, in heel het westen.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:13 schreef WAT het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Het zijn kinderen godverdomme.
Hij bedoelt dit toch? Of lees ik het nu verkeerdquote:In een tijd waar veel van de Nederlanders verrechtsen als het op allochtonen aankomt, moet je kijken waar dat door komt in plaats van hersenloos te gaan roepen dat het maar racisten zijn
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:24 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Hij bedoelt dit toch? Of lees ik het nu verkeerd
Dan kunnen we 90% van heel Nederland wel in de gevangenis gooien. Wat een geweldig idee heb jij zeg. Not.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee dus, en daarom ben ik heel nieuwsgierig, of het überhaupt een rechtzaak wordt, want dan zullen er ongetwijfeld meerdere volgen.
Het maakt mij niet uit of je blank, zwart, geel, rood bent, maar het maakt mij wel uit, dat het recht met 2 maten gaat meten.
Zoals ik al zei, mogen die kinderen echt wel aangepakt worden, maar wanneer je kinderen op deze wijze een strafblad gaat bezorgen, moet je....mag je....geen verschil maken, en moet de rest op dezelfde wijze ( straf aangepast aan de leeftijd) aangepakt worden.
Hoeveel mensen halen het volgens jou in hun hoofd om met hakenkruizen te juichen bij de dood van twee kinderen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:48 schreef oheng het volgende:
Dan kunnen we 90% van heel Nederland wel in de gevangenis gooien.
Genoeg: http://www.gebladerte.nl/10698f42.htmquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hoeveel mensen halen het volgens jou in hun hoofd om met hakenkruizen te juichen bij de dood van twee kinderen?
http://www.hippopotame.nl/index.asp?id=548&month=11&year=2004quote:sorry hoor die theo van gogh mag de pot op en nog erger de hel in hij is een gestoord mens logisch dat mohamed b die varken neer schiet en je gaat toch niet over mensen de geloof praten zo ben ik niet ik zou dat nooit van men hele leven doen en als ik dat gedaan had dan mocht allah s.w.t mij straffen hoe dan ook ookal is het erg ik had het dan verdiend hoe denk je nou dat ik me voel ik voel me bedriegd en waarom denk je dat want omdat ik hoofddoek draag kijken ze raar naar mij echt een boel chit vind ik dat
Oom agent, waar ben je nou?quote:orkun | 23-3-2005 14:36
die kaner hollanders hadden ook die die school voor moslims verpletterd dus wat xijken jullie kanker hollanders ik heb een bloedhekel aan hollanders
Kom, weg van die flitspaal en hop, aanhouden deze knul.quote:Moge Allah jou met een pijnlijke straf in deze wereld en in het Hiernamaals ...
IK BEN MOSLIM EN ER KOMT EEN DAG DAT ALLE KANKERNEDERLANDERS DOOOD GAAN! ...
quote:Romeo :: 11 oktober 2005 15:33
--------------------------------------------------------------------------------
Blanke slaven worden jullie. Wij krijgen het voor het zeggen domme varkens. Domme kanker Nederlanders. Allemaal poesjes die bang zijn voor moslims hahahaha.
Nederland word casablanca,Hoofdstad van marokko...trekken we gewoon bij ons land en jullie gaan dan ons reet likken.
VARKENS
http://meneerbres.web-log.nl/log/3763394quote:Romeo :: 12 oktober 2005 16:28
--------------------------------------------------------------------------------
Moslims aan de macht..Blanke varkens....wij gaan jullie land overnemen. Wij maken 10 kinderen en maken allemaal ook 10 kinderen en jullie maar 1 of 2 . Maar dat komt omdat blanken niet kunnen neuken.Dus dan naaien wij jullie maar WHoehahahaha
Blanke honden VARKENS Blanke hoeren
Er waren ook wel autochtone Nederlanders die dat aan de borreltafel hebben gezegd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:17 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:
[..]
http://www.hippopotame.nl/index.asp?id=548&month=11&year=2004
Nou kom op oom agent, het staat er al een jaar. Waar blijft de koene ridder die ons red van dit soort schandelijke praktijken?
Ja maar mamma, zij doen het ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:37 schreef WAT het volgende:
[..]
Er waren ook wel autochtone Nederlanders die dat aan de borreltafel hebben gezegd.
Doe niet zo verschrikkelijk simpel. Het gaat om het plaatsen van ondoordachte meningen op het internet. En dit kan zonder problemen worden doorgetrokken naar de realiteit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hoeveel mensen halen het volgens jou in hun hoofd om met hakenkruizen te juichen bij de dood van twee kinderen?
Ach wensen en maken zijn twee verschillende dingen troelquote:Op donderdag 15 december 2005 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
al waren het eikeltjes dan nog wens je niemand een dood toe
simpel?
ja heel simpel maar ik denk dat je je ouders even om een heropvoeding moet vragen..
geeft niet hoor als je dit niet snapt komt nog wel als men jou zoiets toewenst misschien
deze maatschappij is nogal ik gericht nml
Ik heb liever huichelaars dan leerlingen met een grote bek die niet om kunnen gaan met het feit dat er twee andere leerlingen vol in de aandacht staan.quote:Op maandag 19 december 2005 09:46 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ach wensen en maken zijn twee verschillende dingen troel
Kijk het was erger geweest als ze gezegd hadden: zo twee aankomend loverboys minder
dat was stigmatiserend geweest.
Man er zijn mensen waarvan ik zo iets heb opgeruimd staat netjes als die "natuurlijk" komen te overlijden
Zal er geen tyraan om laten als bijvoorbeeld paul de leeuw het loodje legt
Of Fatima Elatik.
Dat praat moreel niet goied wat ze gedaan hebben maakt het echter misschien wel begrijpelijk.
Zielig doen terwijl je het helemaal niet erg vind is huichelachtig
Ik zeg niet dat huichelarij goed is, ik zeg dat ik het minder erg vindt als 2 pubers die ouders kwetsen die hun kind hebben verloren.quote:Op maandag 19 december 2005 10:04 schreef desiredbard het volgende:
En dus.... is dat een probleem
Er is namelijk in de huidige economie een hoop huichelarij... oh we letten zo goed op elkaar.
Hoeveel ouderen zullen er deze winter/feestdagen weer alleen sterven...en pas na x dagen gevonden worden. Ok prima weer een paar AOW trekkers minder......
Maar niemand lette op hen
Als je niet op nummer 1 let doet niemand dat.
Ik ga dus niet huichelachtig doen over het feit dat weet ik wie het loodje gelegt heeft terwijl ik de persoon niet ken/mag.
Bovendien ze zijn dood, koud stijf, en je brengt ze sowieso al niet terug, laat staan met huichelarij.
Bovendien Liggen ze (op gebaard) in de aandacht) ze staan niet.
Kan zijn dat jij liever huichelaars hebt..... ik weet liever wat voor vlees ik in de kuip heb.
En hoe zit het met al die nabestaanden dan die die zo lekker eervol zijn behandeld door onze Mederlandse vrienden????quote:Op maandag 19 december 2005 10:10 schreef WAT het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat huichelarij goed is, ik zeg dat ik het minder erg vindt als 2 pubers die ouders kwetsen die hun kind hebben verloren.
Dit is absurd hier reageer ik niet op.quote:Op maandag 19 december 2005 10:14 schreef desiredbard het volgende:
Ze hebben gezegd: twee turken minder.... wat een wiskundig feit is.
X-2 = twee minder .... en dat is absurd?quote:Op maandag 19 december 2005 10:33 schreef WAT het volgende:
[..]
Dit is absurd hier reageer ik niet op.
Nou doe daar wat aan dan. Maar ga niet de walgelijke acties van een of ander verveeld 14-jarig rukkertje baggateliseren. Dan kun je beter dat van die kransvoetballende Marokkanen aanpakken.quote:Op maandag 19 december 2005 10:25 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
En hoe zit het met al die nabestaanden dan die die zo lekker eervol zijn behandeld door onze Mederlandse vrienden????
Rot toch met dat geitenwollensokken gezeik allemaal...er wordt hier in Nederland nog steeds met 2 maten gemeten.
2 autochtone Nederlandse kinderen maken een domme opmerking ( waar ze ook voor gestraft moeten maar niet middels een gevangenisstraf ) en heel Nederlands staat op zijn kop en iedereen spreekt er schande van.. Deze 2 MINDERJARIGE kinderen worden zelfs opgesloten.
Hele groepen allochtonen vieren feest bij het 9/11 drama , voetballen met kransen op 4 mei, juichen bij de dood van Pim en Theo en op www.maroc.nl wordt alles nog eens dunnetjes over gedaan.
En wat gebeurd er.....NIKS!!! er worden clubhuizen voor deze parasieten gebouwd om ze rustig te houden, er worden blikken met welzijnsverzorgers open getrokken om maar te praten met deze zielige mensen...aai ze nog maar eens over hun bol want ze zijn zo lief en zacht aardig en ze doen echt niemand kwaad....
Het is allemaal de schuld van de linkse politiek hier in Nederland...er moeten meer mensen als Verdonk aan de macht komen , meer mensen die doen ipv ruimteloos gelul...meer mensen die het allochtone uitschot het land uit durven zetten....goh dat zou wat zijn he...Groepsverkrachters van allochtone afkomst..HOPPA!!! Het land uit...Extreme Moslim aanhangers met religieuze waanideeen....HOPPA!!! Het land uit...werkeloze en criminele allochtonen...HOPPA!! Het land uit krijgen wij ook weer meer plek in de gevangenissen waar we dan de autochtone criminelen kunnen plaatsen ipv dat domme huisarrest...
zo...kan wel merken dat het maandagmorgen is...moest het ff kwijt..kom maar met de reacties!!!
Ik zou het plaatje van die jongen nog maar es goed bekijken.quote:Op maandag 19 december 2005 10:36 schreef desiredbard het volgende:
[..]
X-2 = twee minder .... en dat is absurd?
Wiskunde absurd... ok we weten waar jij staat...en de de wereld is plat....
Ga rustig zitten en vergeet je medicatie niet
Ik weet niet of je tegenwoordig naar dit was het nieuws kijkt, maar pak die dan ook gelijk maar op.quote:Op maandag 19 december 2005 10:14 schreef desiredbard het volgende:
Ze hebben gezegd: twee turken minder.... wat een wiskundig feit is.
Ze zijn niet op de ouders toegestapt en gezegd we zijn blij dat uw zoon dood is.
Ongevoeligheid is het enige dat je ze kunt verwijten, maar dat kun je paul de leeuw ook....
ba·ga·tel·li·se·ren (ov.ww.)quote:Op maandag 19 december 2005 10:37 schreef WAT het volgende:
[..]
Nou doe daar wat aan dan. Maar ga niet de walgelijke acties van een of ander verveeld 14-jarig rukkertje baggateliseren. Dan kun je beter dat van die kransvoetballende Marokkanen aanpakken.
Dat zou hetzelfde zijn als je zou zeggen: Dat van die Holocaust hoef je niet zo erg te vinden, want er kijkt immers ook geen mens om naar de slachtoffers van Stalin.
Dus voer actie. Of moet er eerst iemand op staan die "zegt wat je denkt"? Dat kan je toch zelf ook wel?
Schorsing voor twee dagen maximaal..... anders weet je weer met twee maten.quote:Op maandag 19 december 2005 10:43 schreef WAT het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat ze per sé de bak in moeten draaien. Maar ze moeten zeker van die school getrapt worden. Wat zal die schoolleiding zich kapotschamen zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |