ONGEACHT ELKE OPVOEDING!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:12 schreef frankium het volgende:
elk kind van 13 en 14 roept wel eens wat geks. Waarschijnlijk zijn ze zo opgevoed, dus ouders aanspreken.
Elke mens is racistisch.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nederlanders zijn trouwens helemaal niet racistisch van aard.
Het is begrijpelijk en menselijk, maar daarom niet minder naar.quote:Het enige racisme wat we in dit land kennen is een gevolg van de mislukte integratie. Je zou het dus kunnen zien, als een reactie op iets, wat mij een volkomen gezonde menselijke eigenschap lijkt. Niet dat het correct is, maar er valt zeker iets voor te zeggen!
Klopt. En daarom hebben we hier geen ghetto's en drie weken durende rellen. Wel hebben we spanningen. Als ik dat zeg is dat niet meteen racistisch, laat staan dat ik mezelf of iemand anders in een hoek wil drukken.quote:Je wordt in dit land in een hoek gedrukt en elk onmin wat je uitspreekt over diezelfde mislukte integratie wordt direct bestempeld als racistisch. Een schande is het. We gaan hier hartstikke goed met buitenlanders en medelanders om, als je dat eens vergelijkt met de rest van Europa. En al helemaal in vergelijking met de rest van de wereld. In de VS, Rusland, Arabische landen, Israel. Daar zijn ze verdomme pas racistisch.
Dan emigreer ik.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:53 schreef paddy het volgende:
Wanneer die kinderen veroordeeld worden, opent dit ook perspectieven, om al die mensen aan te klagen, die de dood van Amerikanen, Europeanen toejuichen.
En ja,die zijn er dus wel degelijk.
Ik ken eigenlijk geen land, die deze problemen niet heeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dan emigreer ik.
Dan is dit land echt dood- en doodziek.
Volkomen onzin. Verbazend dat je zoiets uit te mond krijgt.quote:
Het is zeker naar en ongepast. De leerlingen verdienen een gepaste straf. Excuses aanbieden zou voldoen imo.quote:Het is begrijpelijk en menselijk, maar daarom niet minder naar.
[..]
Spanningen zijn volledig te wijten aan de binnenlandse politiek van de afgelopen 30 jaar.quote:Klopt. En daarom hebben we hier geen ghetto's en drie weken durende rellen. Wel hebben we spanningen. Als ik dat zeg is dat niet meteen racistisch, laat staan dat ik mezelf of iemand anders in een hoek wil drukken.
Sommige mensen echter drukken zich daar zelf maar al te graag in namelijk.
Nederlandse politiek, strafrecht en media gaan er echt verschrikkelijk slecht mee om anders. Dat is wat het verschil maakt.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen land, die deze problemen niet hebben.
Nogmaals, ik ga het niet goedpraten wat die jongens op Internet hebben gezet. (het gaat over kinderen)quote:Op woensdag 14 december 2005 12:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nederlandse politiek, strafrecht en media gaan er echt verschrikkelijk slecht mee om anders. Dat is wat het verschil maakt.
Ik vind het vreemd dat dit niet voor meer discussie zorgt in Nederland. Ik ben een uiterst tolerant persoon in het dagelijks leven (FOK! is niet representatief), maar ik vind dit toch echt serieus een zorgwekkende ontwikkeling.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ga het niet goedpraten wat die jongens op Internet hebben gezet. (het gaat over kinderen)
Maar, wanneer ze veroordeeld worden, hoop ik dat heel veel advocaten euro's ruiken, en al die haatdragende weblogs, en sites dan ook van Internet af procederen, zodat die haat tegen elkaar dan ook niet gevoed kan worden.
Eenzijdig aanklagen kots ik ook op, en heb het idee, dat dit hier gebeurt..
Nee, serieus. Er is niemand die nog nooit over een andere bevolkingsgroep bepaalde stereotyperingen heeft gedacht. Zelfs ik niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Volkomen onzin. Verbazend dat je zoiets uit te mond krijgt.
[..]
Zoiets ja, en een stevig gesprek met de ouders evt.quote:Het is zeker naar en ongepast. De leerlingen verdienen een gepaste straf. Excuses aanbieden zou voldoen imo.
[..]
Dat en het feit dat er tussen nieuwkomers en locals vaker wel dan geen spanningen zijn.quote:Spanningen zijn volledig te wijten aan de binnenlandse politiek van de afgelopen 30 jaar.
Re-de-lijk. Er zit een dalende tendens in.quote:De Nederlandse burger stelt zich over het algemeen nog steeds tolerant en geduldig op.
En dan werd je als het goed is teruggefloten door je ouders.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat dit niet voor meer discussie zorgt in Nederland. Ik ben een uiterst tolerant persoon in het dagelijks leven (FOK! is niet representatief), maar ik vind dit toch echt serieus een zorgwekkende ontwikkeling.
Ik en mijn klasgenootjes riepen wel eens ergere dingen op de middelbare school. Puur om wat de stoere puber uit te hangen en om het vervolgens weer keihard te vergeten.
Iedereen reageert wel eens ongepast ergens op in zijn of haar puberteit.
Ja of door een mentor of rector. Dan zat de schrik er wel weer in en was het opgelost.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En dan werd je als het goed is teruggefloten door je ouders.
Tegenwoordig maak je dronken een Hitlergroet naar een cameraploeg en terstond staat Willibrord Frequin op de stoep en eist excuses.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja of door een mentor of rector. Dan zat de schrik er wel weer in en was het opgelost.
ik vrees dat het heerlijke meldpunt discriminatie er ook wat mee te maken heeft. je weet wel die eenzijdige ploeg beroepsjankers.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:16 schreef Forumschorem het volgende:
Wat ik wel eens wil weten is hoe de politie er achter is gekomen. Ik bedoel, ze roepen wat op internet. Werden ze in de gaten gehouden door de AIVD ofzo?
Ik vind deze zaak dan weer echt om te janken.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vrees dat het heerlijke meldpunt discriminatie er ook wat mee te maken heeft. je weet wel die eenzijdige ploeg beroepsjankers.
Om te janken? Wat is er om te janken aan dan.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind deze zaak dan weer echt om te janken.
Ja, of een metrostation opblazen mag zeker ook weer wel? Je hebt gelijk, Gia, wat een hypocriete verontwaardiging,quote:Op woensdag 14 december 2005 13:30 schreef Gia het volgende:
Zomaar een quote van Maroc.nl
[..]
Dat mag wel?
Belachelijkquote:chreven de twee scholieren triomfantelijk: ’Weer twee Turken minder’.
De racistische tekst leidde tot grote spanningen tussen Nederlandse en Turkse groepen. Imams zijn ingeschakeld om de gemoederen te sussen
Londsdale Nazi's? Waar staat een profiel van de knaapjes dan? Voor hetzelfde geld zijn het 2 brave computernerdjes met een grote leren schooltas.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:35 schreef Forumschorem het volgende:
Te triest voor woorden om een paar knaapjes op te pakken omdat ze wat racistische uitspraken hebben gedaan op het fucking internet.
Maar bekijk het van de positieve kant: wel mooi weer 2 Lonsdale nazi's minder.
Nee, het was een verwijzing naar zijn term "beroepsjankers". Hier hebben ze dan echt een melding om over te "janken".quote:Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Om te janken? Wat is er om te janken aan dan.
Ik hoop dat je om te janken overdreven bedoelt.![]()
Mensen die dat soort racistische teksten spuien dragen meestal Lonsdale en stemmen op Nieuw Rechts.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Londsdale Nazi's? Waar staat een profiel van de knaapjes dan? Voor hetzelfde geld zijn het 2 brave computernerdjes met een grote leren schooltas.
O zo.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, het was een verwijzing naar zijn term "beroepsjankers". Hier hebben ze dan echt een melding om over te "janken".
Wat is er racistisch aan die tekst?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Mensen die dat soort racistische teksten spuien dragen meestal Lonsdale en stemmen op Nieuw Rechts.
Of twee christelijke Syriërs die het gebruikelijke bralden.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Londsdale Nazi's? Waar staat een profiel van de knaapjes dan? Voor hetzelfde geld zijn het 2 brave computernerdjes met een grote leren schooltas.
Slecht teken dat ik me er niet over zou verbazen dat je serieus was.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:45 schreef Forumschorem het volgende:
Iemand snapt het sarcasme niet in mijn eerdere post...
Op Internet zo iets zeggen, vind ik toch wel oproepen tot haat hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat dit niet voor meer discussie zorgt in Nederland. Ik ben een uiterst tolerant persoon in het dagelijks leven (FOK! is niet representatief), maar ik vind dit toch echt serieus een zorgwekkende ontwikkeling.
Ik en mijn klasgenootjes riepen wel eens ergere dingen op de middelbare school. Puur om wat de stoere puber uit te hangen en om het vervolgens weer keihard te vergeten.
Iedereen reageert wel eens ongepast ergens op in zijn of haar puberteit.
Hij heeft ergens wel een punt, waarom zouden sommige mensen wel voor dit gedrag aangepakt moeten worden en anderen niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:41 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ja maar juffrouw, zij deden het ook...
Blijkbaar hielp het vroeger bij jou.
Ja, maar dat werkt ook steeds minder merk ik.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja of door een mentor of rector. Dan zat de schrik er wel weer in en was het opgelost.
Ook weer zo'n honds persoon die in het kader van de eigenvolkeerstmentaliteit een afwezigheid aan fatsoen nonchalant onder het tapijt veegt.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Storm in een glas water.
Het is niet netjes van die pubers maar onze medelanders hebben wel erg lange tenen dat ze het zich zo erg aantrekken.
Alsjeblieft zeg, doe eens niet zo belachelijkquote:Op woensdag 14 december 2005 17:50 schreef shaun81 het volgende:
aaah voelen de minderheden zinder gediscrimineerd boehoehoe en als een autochtoon overlijd door moord, aanslag of wat dan ook dan hangen de vlaggen uit
Nee. Hij doet juist datgene wat hij anderen verwijt. En dat in een post van één zin.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:18 schreef desiredbard het volgende:
wel hij zit er niet ver naast
Ik gok dat er bij jou ook een heel klein vlaggetje uit staat bij het nieuws van die twee jongens.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:50 schreef shaun81 het volgende:
aaah voelen de minderheden zinder gediscrimineerd boehoehoe en als een autochtoon overlijd door moord, aanslag of wat dan ook dan hangen de vlaggen uit
Heb jij in je puberteit nooit een shockerende uitspraak gedaan dan? Nooit?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ook weer zo'n honds persoon die in het kader van de eigenvolkeerstmentaliteit een afwezigheid aan fatsoen nonchalant onder het tapijt veegt.
Het gaat niet over Hollanders hier, het gaat hier niet over Turken, het gaat hier over kinderen die hun moreel normbesef zijn kwijtgeraakt.
Daar mag (of moet) je je toch kwaad over maken?
Nooit. Provoceren is voor stinkende linkse homo's.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Heb jij in je puberteit nooit een shockerende uitspraak gedaan dan? Nooit?
Ubercorrecte moralistische boomknuffelaar. Je bent vast erg gepest vroeger.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nooit. Provoceren is voor stinkende linkse homo's.
Dat had ik er graag voor over. Het is een dankbare last, Christus te zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je bent vast erg gepest vroeger.
al waren het eikeltjes dan nog wens je niemand een dood toequote:Op woensdag 14 december 2005 10:32 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Kinderen zijn kinderen.... boeien
Mischien waren het wel twee agressieve turkjes. Die weet ik wat uitvoerden, of hadden die twee gastjes net zo hard geroepen als er twee nederlanders dood waren in de trant van weer twee-associale agressievelingen minder.
Ze krijgen in ieder geval een 10 voor wiskunde: X-2 = 2 minder.
Wat een opgeblazen gedoe, kinderen/leerlingen doen wel meer dwaze dingen. Alleen omdat het hier nu twee turken betreft word het breed uitgemeten. Je had niets gehoord als twee turkjes iets gezegd hadden over twee homo's die dood waren
Man, je lult uit je nek. Snuif eens wat minder.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ook weer zo'n honds persoon die in het kader van de eigenvolkeerstmentaliteit een afwezigheid aan fatsoen nonchalant onder het tapijt veegt.
Was het ook geen storm in een glas water toen er 3000 doden vielen en direkt daarop jeugdigen in Ede op straat stonden te dansen? Waarom werd het toen gebaggalatiseerd?quote:Het gaat niet over Hollanders hier, het gaat hier niet over Turken, het gaat hier over kinderen die hun moreel normbesef zijn kwijtgeraakt.
Daar mag (of moet) je je toch kwaad over maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |