TV Programma op de NPS over drie moslima's die mensen gaan interviewen, en overal hun gelijk uit willen halen, zodat het net lijkt of ze hier niet voor een uitkering zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:29 schreef Blokhut het volgende:
Fijne tt. Waar hebben we het over?
Dat wist ik dus niet....quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:30 schreef Blokhut het volgende:
Het is trouwens moslima, met één m.
Want?quote:
NOU SLUITEN DAN PAUPER!quote:
OP en 4e postquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:33 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Want?
Ik vraag hier naar het doel van het programma.
Wat is daar zaad aan?
die uitzending heb ik zeker gemist?quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:38 schreef XiChico het volgende:
Nee, die moslima's zijn normaal. Die white power hardcore gedrachte, greppelsletten. Afslachten dat tuig. Die wannebee hitler lijkt ook nog eens op een jongen ook. Kut voor haar.
Ja dat stuk heb ik ook gezien. Werkelijk waar, wat een clowns.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:38 schreef XiChico het volgende:
Nee, die moslima's zijn normaal. Die white power hardcore gedrachte, greppelsletten. Afslachten dat tuig. Die wannebee hitler lijkt ook nog eens op een jongen ook. Kut voor haar.
Net 15 min geleden afgelopen, vooor die scene met Verdonk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die uitzending heb ik zeker gemist?
ik heb alleen maar gezien dat ze bij de gay parade gaan lopen rondneuzen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:40 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Net 15 min geleden afgelopen, vooor die scene met Verdonk.
De meiden van halal. Of iets in die richting.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
wat is de naam van het programma eigenlijk?
doe es normaal hondquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:26 schreef Sjakie01 het volgende:
WTF is het doel van dit waardeloze kenker programma?
NOU SLUIT DAN HAEquote:
mag je tegenwoordig geen kritiek meer hebben op moslima's? het programma is nogal makkelijk en niet echt goed. duidelijk toch?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:44 schreef J_CDA het volgende:
Ik vond het ook maar een triest gebeuren. Vrij kansloos ook om 2 domme snollen met het IQ van een stacaravan tegenover 3 redelijk opgeleide lelijke moslimdames te zetten.
een moeder van een moslim is een moslimmaquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:30 schreef Blokhut het volgende:
Het is trouwens moslima, met één m.
bij nps kan je het terugzien. helaas is de uitzending van vandaag nog niet te zien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:52 schreef Toeps het volgende:
Linkje naar het porgramma op uitzending gemist aub? Anders is dit topic niet echt nuttig.
Mag je tegenwoordig geen kritiek meer hebben op de TS? De openingspost is nogal makkelijk en niet echt goed. Duidelijk toch?quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:46 schreef zoalshetis het volgende:
mag je tegenwoordig geen kritiek meer hebben op moslima's? het programma is nogal makkelijk en niet echt goed. duidelijk toch?
jij had je kritiek toch al gegeven? overigens vond ik je kritiek nogal makkelijk en goedkoop. duidelijk zo?quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Mag je tegenwoordig geen kritiek meer hebben op de TS? De openingspost is nogal makkelijk en niet echt goed. Duidelijk toch?
Nee. Makkelijk en goedkoop, iets als vissticks van Iglo?quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:04 schreef zoalshetis het volgende:
jij had je kritiek toch al gegeven? overigens vond ik je kritiek nogal makkelijk en goedkoop. duidelijk zo?
heb jij al vaker meegemaakt dat ts begint te schelden zodra er een moslima op tv komt?quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee. Makkelijk en goedkoop, iets als vissticks van Iglo?
Het was geen kritiek, het was een verwensing. Die zijn meestal niet zo duur, en nauwelijks ingewikkeld.
Ik heb een hekel aan mensen die beginnen te schelden zodra er een moslima op televisie verschijnt die zich in helder Nederlands kan uitspreken.
Spring van het dak, vieze kaaskop, denk ik dan. Met je edammer naar beneden.
Moet je eens kijken hoe link moslims worden als er iets word geschreven op internet, op een ouwe hoer site.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:09 schreef Ringo het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die beginnen te schelden zodra er een moslima op televisie verschijnt die zich in helder Nederlands kan uitspreken.
Spring van het dak, vieze kaaskop, denk ik dan. Met je edammer naar beneden.
de wereld bestaat uit vreemde kostgangers.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:18 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het overigens vreemd dat het woord 'moslima' wél bestaat en 'christena' of 'boeddhista' niet.
Opzich een goed punt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de wereld bestaat uit vreemde kostgangers.
serieus. ik denk dat dat komt omdat er zoveel verschil is tussen man en vrouw in die cultuur.
Daar hoef jij je toch niet aan te spiegelen? Bovendien hebben moslims altijd gelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:13 schreef Sjakie01 het volgende:
Moet je eens kijken hoe link moslims worden als er iets word geschreven op internet, op een ouwe hoer site.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:27 schreef Capa het volgende:
[..]
Daar hoef jij je toch niet aan te spiegelen? Bovendien hebben moslims altijd gelijk.
Dit gaat weer nergens overquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:30 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
![]()
Waarom stinken ze en hebben ze een snor dan?![]()
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:26 schreef Sjakie01 het volgende:
WTF is het doel van deze waardeloze kenker programma?
Moet je eens kijken hoe link Nederlanders worden wanneer er iets wordt geschreven op Internet, op eeen ouwe hoer site.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe link moslims worden als er iets word geschreven op internet, op een ouwe hoer site.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |