TV Programma op de NPS over drie moslima's die mensen gaan interviewen, en overal hun gelijk uit willen halen, zodat het net lijkt of ze hier niet voor een uitkering zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:29 schreef Blokhut het volgende:
Fijne tt. Waar hebben we het over?
Dat wist ik dus niet....quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:30 schreef Blokhut het volgende:
Het is trouwens moslima, met één m.
Want?quote:
NOU SLUITEN DAN PAUPER!quote:
OP en 4e postquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:33 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Want?
Ik vraag hier naar het doel van het programma.
Wat is daar zaad aan?
die uitzending heb ik zeker gemist?quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:38 schreef XiChico het volgende:
Nee, die moslima's zijn normaal. Die white power hardcore gedrachte, greppelsletten. Afslachten dat tuig. Die wannebee hitler lijkt ook nog eens op een jongen ook. Kut voor haar.
Ja dat stuk heb ik ook gezien. Werkelijk waar, wat een clowns.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:38 schreef XiChico het volgende:
Nee, die moslima's zijn normaal. Die white power hardcore gedrachte, greppelsletten. Afslachten dat tuig. Die wannebee hitler lijkt ook nog eens op een jongen ook. Kut voor haar.
Net 15 min geleden afgelopen, vooor die scene met Verdonk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die uitzending heb ik zeker gemist?
ik heb alleen maar gezien dat ze bij de gay parade gaan lopen rondneuzen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:40 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Net 15 min geleden afgelopen, vooor die scene met Verdonk.
De meiden van halal. Of iets in die richting.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
wat is de naam van het programma eigenlijk?
doe es normaal hondquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:26 schreef Sjakie01 het volgende:
WTF is het doel van dit waardeloze kenker programma?
NOU SLUIT DAN HAEquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |