abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32988843
16-jarige jongen bekrast met mes

Zwolle 11-12-2005 -

Op vrijdagmiddag tussen 16.00 uur en 16.30 uur is een 16-jarige jongen uit Hattem in de tunnel onder de A-28 nabij de Veemarkt mishandeld door een groepje jongens.

De jongen werd van zijn fiets getrapt door een groep van 5 á 6 getinte jongens in de leeftijd van 17 / 18 jaar.

De jongen riepen vervolgens dat hij een nazi is. Daarna werd er in de onderarm van de jongen met een mes een hakenkruis gekerfd.

De groep jongens gingen er vervolgens rennend vandoor in de richting van de Blaloweg. De verdachte die het slachtoffer van de fiets trapte en die ook in bezit was van het mes had het volgende signalement: breed postuur, getinte huidskleur, tussen de 1.80 meter en 1.85 meter lang, donker (zwart) haar met in het midden een scheiding en een matje in de nek.

De jongen droeg een zwarte korte lederen jas met een bontkraag en een donkerblauwe broek. De politie verzoekt mogelijke getuigen, of personen die de jongens ook hebben gezien, contact op te nemen met de politie via 0900-8844.

Bron: http://www.politie.nl/ijs(...)_bekrast_met_mes.asp
===============================================================================

Mmmm.

Tijd dat we de Texaanse wapenwet gaan invoeren imho

In een moderne maatschappij is dat verwerpelijk, maar er zijn tegenwoordig teveel geimporteerde struikrovers cq. bandieten op pad.

What to do, what to do?

[ Bericht 4% gewijzigd door Calella op 12-12-2005 00:19:20 ]
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_32988889
Hoe verzinnen ze het
  zondag 11 december 2005 @ 15:00:33 #3
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_32989014
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:55 schreef Dementor het volgende:
Hoe verzinnen ze het
Misschien is dat inderdaad het geval. In het verleden zijn er een aantal gevallen geweest van mensen die een hakenkruis op hun eigen arm (of wang )krasten en daar vervolgens anderen de schuld van gaven. Het zou me niets verbazen als dat hier ook het geval is.
pi_32989072
pi_32989106
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:00 schreef freako het volgende:

[..]

Misschien is dat inderdaad het geval. In het verleden zijn er een aantal gevallen geweest van mensen die een hakenkruis op hun eigen arm (of wang )krasten en daar vervolgens anderen de schuld van gaven. Het zou me niets verbazen als dat hier ook het geval is.
.
pi_32989127
Wat een belachelijke TT. Gelukkig haalt de OP meteen de overgebleven twijfels over de ware reden van de opening van dit topic weg.
quote:
er zijn tegenwoordig teveel geimporteerde struikrovers cq. bandieten op pad.
Mensen zoals jij, TS , en ook mensen zoals de jongens die het in dit topic besproken misdrijf begaan hebben (daar niet van), zouden eens opgezocht moeten worden door een leuk knokploegje om wat verstand erin te slaan.

-topic.

[ Bericht 2% gewijzigd door knowall op 11-12-2005 15:12:35 ]
  zondag 11 december 2005 @ 15:05:54 #7
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32989131
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:00 schreef freako het volgende:

[..]

Was ook mijn eerste gedachte.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zondag 11 december 2005 @ 15:06:35 #8
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32989150
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:05 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Was ook mijn eerste gedachte.
Ja, want "getinte" jongeren doen zulke stoute dingen natuurlijk niet

Wel lekker makkelijk zo. Als er een kerk affikt dan heeft een Christen het gedaan om Moslims de schuld te geven en andersom met een Moskee.

Zo bewaar je de vrede natuurlijk wel Omdat het dan altijd iemand is van hun eigen groep die probeerde de schuld op iemand anders af te schuiven
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_32989203
Maar waarom krassen ze een hakenkruis op de arm?
  zondag 11 december 2005 @ 15:10:16 #10
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32989250
Mja ik neem dingen niet zo een twee drie aan en het is in het verleden al vaker gebleken dat mensen maar al te graag meedoen aan het polariseren van de maatschappij door dit soort belachelijke verhalen te verzinnen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_32989305
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef HAL9000S het volgende:
Mja ik neem dingen niet zo een twee drie aan en het is in het verleden al vaker gebleken dat mensen maar al te graag meedoen aan het polariseren van de maatschappij door dit soort belachelijke verhalen te verzinnen.
En dan hebben we het nog niet eens over laffe racisten, zoals de TS, die dit soort suggestieve topics openen.
pi_32989470
Belachelijke TT? De TT is een feit.

Ik racist? Hoezo?

Wat is er suggestief aan dit topic?
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_32989626
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:05 schreef knowall het volgende:
Wat een belachelijke TT. Gelukkig haalt de OP meteen de overgebleven twijfels over de ware reden van de opening van dit topic weg.
[..]

Mensen zoals jij, TS , en ook mensen zoals de jongens die het in dit topic besproken misdrijf begaan hebben (daar niet van), zouden eens opgezocht moeten worden door een leuk knokploegje om wat verstand erin te slaan.

[afbeelding]-topic.
Charme-offensief?
pi_32989651
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:17 schreef Calella het volgende:

Ik racist? Hoezo?

Ten eerste koppel je direct met de TT één specifiek kenmerk van de vermeende daders, hun huidskleur, aan het misdrijf. Ongetwijfeld zal je zelf niet inzien hoeveel daar mis mee is, en ik voel mij verder ook niet geroepen om het voor je uit te spellen. Maar klik gerust eens hier.

Verder tracht je met de OP deze daad te generaliseren naar alle immigranten, ik citeer: "er zijn tegenwoordig teveel geimporteerde struikrovers cq. bandieten op pad".

Waarmee je nogmaals tracht één specifiek kenmerk van de vermeende daders op dit misdrijf te projecteren.

Tegenwoordig is het poltiek-incorrect om dat al 'racistisch' te noemen. Echter, dat is het wél, en ik zal er niet voor terugschromen om het zo te blijven noemen.
pi_32989738
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef HAL9000S het volgende:
Da's ook zo bij (groeps)verkrachtingen... maar ook die moet je serieus nemen. Of dit verhaal van de TS waar is of niet weet ik niet, maar je mag niet zomaar op basis van eerdere gevallen er maar vanuit gaan dat dit ook wel zo'n "het zal wel bedacht zijn" verhaal is.
  zondag 11 december 2005 @ 15:27:08 #16
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32989746
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:17 schreef Calella het volgende:

Ik racist? Hoezo?

Dat vinden ze leuk. Andere users woorden in de mond leggen zodat ze tegenover andere users een racist lijken.

Let er maar niet op, ze weten niet beter. Deze mensen doen alles om zichzelf te profileren als globalisten en vredelievende bomenknuffelaars en dan tel ik alle waardeloze pogingen om intelligent over te komen niet eens mee. Dat alles icm met een Che "Massamoordenaar" Guevara icoontje maakt zo iemand een complete loser.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_32989840
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:23 schreef knowall het volgende:

[..]

Ten eerste koppel je direct met de TT één specifiek kenmerk van de vermeende daders, hun huidskleur, aan het misdrijf. Ongetwijfeld zal je zelf niet inzien hoeveel daar mis mee is, en ik voel mij verder ook niet geroepen om het voor je uit te spellen. Maar klik gerust eens hier.

Verder tracht je met de OP deze daad te generaliseren naar alle immigranten, ik citeer: "er zijn tegenwoordig teveel geimporteerde struikrovers cq. bandieten op pad".

Waarmee je nogmaals tracht één specifiek kenmerk van de vermeende daders op dit misdrijf te projecteren.

Tegenwoordig is het poltiek-incorrect om dat al 'racistisch' te noemen. Echter, dat is het wél, en ik zal er niet voor terugschromen om het zo te blijven noemen.
Zegt iemand met een CHE avatar . Hoe hypocriet kan men zijn
pi_32989924
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:30 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Zegt iemand met een CHE avatar . Hoe hypocriet kan men zijn
Che Guevara stond inderdaad bekend om zijn racistische gedachtengoed.
Ophoeren, knurft.
pi_32990000
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:23 schreef knowall het volgende:

[..]

Bij dit misdrijf is het raciale verschil tussen daders en slachtoffer van betekenis. En daarom noemenswaardig.

Als ik het heb over het probleem van de geimporteerde bandieten is dit een feit die je in verschillende rapporten van Justitie kan nalezen.

Feiten benoemen is in mijn ogen niet racistisch.
pi_32990047
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:27 schreef GSi het volgende:

[..]

Dat vinden ze leuk. Andere users woorden in de mond leggen zodat ze tegenover andere users een racist lijken.

Let er maar niet op, ze weten niet beter. Deze mensen doen alles om zichzelf te profileren als globalisten en vredelievende bomenknuffelaars en dan tel ik alle waardeloze pogingen om intelligent over te komen niet eens mee. Dat alles icm met een Che "Massamoordenaar" Guevara icoontje maakt zo iemand een complete loser.
Jammer voor jou, echter, dat deze bomenknuffelaar onweerlegbare feiten tentoonlegt die zijn uitspraken zodanig funderen dat een racistische broekenpoeper zoals jij er niets anders tegenin kan brengen dan uit-de-duim-gezogen-insinueringen.

Verder zal ik je maar negeren om niet verder offtopic te gaan in dit, toch al treurige, topic.
  zondag 11 december 2005 @ 15:37:58 #21
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32990069
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:33 schreef knowall het volgende:

[..]

Che Guevara stond inderdaad bekend om zijn racistische gedachtengoed.
Ophoeren, knurft.
Hij stond er anders wel voor om "andersdenkenden" in strafkampen te stoppen en ze op bevel van Fidel Castro over de kling te jagen.

Ik weet niet hoe hij dacht over "nietdenkenden".. dus daar heb jij dan weer geluk mee!

Hier wat leesvoer voor jou. http://www.independent.org/newsroom/article.asp?id=1535

Zodat je mss ff goed nadenkt over je adoratie voor CHE.
pi_32990097
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:35 schreef Calella het volgende:
Feiten benoemen is in mijn ogen niet racistisch.
Exact die uitspraak wordt succesvol weerlegt in het topic waarvan ik jou zojuist een link gegeven heb.
pi_32990150
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:38 schreef knowall het volgende:

[..]

Exact die uitspraak wordt succesvol weerlegt in het topic waarvan ik jou zojuist een link gegeven heb.
Neen, daarin wordt gerept over het onder de aandacht brengen van feiten die er niet toe doen.

Het feit dat het hier om een racistisch misdrijf gaat is essentieel.
  zondag 11 december 2005 @ 15:41:06 #24
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_32990164
knowall ... open your eyes
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_32990211
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:37 schreef GSi het volgende:
Hier wat leesvoer voor jou. http://www.independent.org/newsroom/article.asp?id=1535

Zodat je mss ff goed nadenkt over je adoratie voor CHE.
Gast, flikker eens op zeg.
Ik meen dat ik mij meer dan voldoende ingelezen heb over de boeiende persoonlijkheid Che Guevara om een realistisch oordeel over hem te vellen.

Ik zal er, te zijner tijd, wel een topic over openen, om jou en andere heikneuters wat meer inzicht te verschaffen. Maar zoals je zelf ook wel snapt, is dit topic daar niet voor bedoeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')