Misschien is dat inderdaad het geval. In het verleden zijn er een aantal gevallen geweest van mensen die een hakenkruis op hun eigen arm (of wangquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 15:00 schreef freako het volgende:
[..]
Misschien is dat inderdaad het geval. In het verleden zijn er een aantal gevallen geweest van mensen die een hakenkruis op hun eigen arm (of wang)krasten en daar vervolgens anderen de schuld van gaven. Het zou me niets verbazen als dat hier ook het geval is.
Mensen zoals jij, TS , en ook mensen zoals de jongens die het in dit topic besproken misdrijf begaan hebben (daar niet van), zouden eens opgezocht moeten worden door een leuk knokploegje om wat verstand erin te slaan.quote:er zijn tegenwoordig teveel geimporteerde struikrovers cq. bandieten op pad.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op zondag 11 december 2005 15:00 schreef freako het volgende:
[..]
Misschien is dat inderdaad het geval. In het verleden zijn er een aantal gevallen geweest van mensen die een hakenkruis op hun eigen arm (of wang)krasten en daar vervolgens anderen de schuld van gaven. Het zou me niets verbazen als dat hier ook het geval is.
Ja, want "getinte" jongeren doen zulke stoute dingen natuurlijk nietquote:
En dan hebben we het nog niet eens over laffe racisten, zoals de TS, die dit soort suggestieve topics openen.quote:Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef HAL9000S het volgende:
Mja ik neem dingen niet zo een twee drie aan en het is in het verleden al vaker gebleken dat mensen maar al te graag meedoen aan het polariseren van de maatschappij door dit soort belachelijke verhalen te verzinnen.
Charme-offensief?quote:Op zondag 11 december 2005 15:05 schreef knowall het volgende:
Wat een belachelijke TT. Gelukkig haalt de OP meteen de overgebleven twijfels over de ware reden van de opening van dit topic weg.
[..]
Mensen zoals jij, TS , en ook mensen zoals de jongens die het in dit topic besproken misdrijf begaan hebben (daar niet van), zouden eens opgezocht moeten worden door een leuk knokploegje om wat verstand erin te slaan.
[afbeelding]-topic.
Ten eerste koppel je direct met de TT één specifiek kenmerk van de vermeende daders, hun huidskleur, aan het misdrijf. Ongetwijfeld zal je zelf niet inzien hoeveel daar mis mee is, en ik voel mij verder ook niet geroepen om het voor je uit te spellen. Maar klik gerust eens hier.quote:Op zondag 11 december 2005 15:17 schreef Calella het volgende:
Belachelijke TT? De TT is een feit.
Ik racist? Hoezo?
Wat is er suggestief aan dit topic?
Da's ook zo bij (groeps)verkrachtingen... maar ook die moet je serieus nemen. Of dit verhaal van de TS waar is of niet weet ik niet, maar je mag niet zomaar op basis van eerdere gevallen er maar vanuit gaan dat dit ook wel zo'n "het zal wel bedacht zijn" verhaal is.quote:Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef HAL9000S het volgende:
Mja ik neem dingen niet zo een twee drie aan en het is in het verleden al vaker gebleken dat mensen maar al te graag meedoen aan het polariseren van de maatschappij door dit soort belachelijke verhalen te verzinnen.
Dat vinden ze leuk. Andere users woorden in de mond leggen zodat ze tegenover andere users een racist lijken.quote:Op zondag 11 december 2005 15:17 schreef Calella het volgende:
Belachelijke TT? De TT is een feit.
Ik racist? Hoezo?
Wat is er suggestief aan dit topic?
Zegt iemand met een CHE avatarquote:Op zondag 11 december 2005 15:23 schreef knowall het volgende:
[..]
Ten eerste koppel je direct met de TT één specifiek kenmerk van de vermeende daders, hun huidskleur, aan het misdrijf. Ongetwijfeld zal je zelf niet inzien hoeveel daar mis mee is, en ik voel mij verder ook niet geroepen om het voor je uit te spellen. Maar klik gerust eens hier.
Verder tracht je met de OP deze daad te generaliseren naar alle immigranten, ik citeer: "er zijn tegenwoordig teveel geimporteerde struikrovers cq. bandieten op pad".
Waarmee je nogmaals tracht één specifiek kenmerk van de vermeende daders op dit misdrijf te projecteren.
Tegenwoordig is het poltiek-incorrect om dat al 'racistisch' te noemen. Echter, dat is het wél, en ik zal er niet voor terugschromen om het zo te blijven noemen.
Che Guevara stond inderdaad bekend om zijn racistische gedachtengoed.quote:Op zondag 11 december 2005 15:30 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Zegt iemand met een CHE avatar. Hoe hypocriet kan men zijn
![]()
Bij dit misdrijf is het raciale verschil tussen daders en slachtoffer van betekenis. En daarom noemenswaardig.quote:Op zondag 11 december 2005 15:23 schreef knowall het volgende:
[..]
Ten eerste koppel je direct met de TT één specifiek kenmerk van de vermeende daders, hun huidskleur, aan het misdrijf. Ongetwijfeld zal je zelf niet inzien hoeveel daar mis mee is, en ik voel mij verder ook niet geroepen om het voor je uit te spellen. Maar klik gerust eens hier.
Verder tracht je met de OP deze daad te generaliseren naar alle immigranten, ik citeer: "er zijn tegenwoordig teveel geimporteerde struikrovers cq. bandieten op pad".
Waarmee je nogmaals tracht één specifiek kenmerk van de vermeende daders op dit misdrijf te projecteren.
Tegenwoordig is het poltiek-incorrect om dat al 'racistisch' te noemen. Echter, dat is het wél, en ik zal er niet voor terugschromen om het zo te blijven noemen.
Jammer voor jou, echter, dat deze bomenknuffelaar onweerlegbare feiten tentoonlegt die zijn uitspraken zodanig funderen dat een racistische broekenpoeper zoals jij er niets anders tegenin kan brengen dan uit-de-duim-gezogen-insinueringen.quote:Op zondag 11 december 2005 15:27 schreef GSi het volgende:
[..]
Dat vinden ze leuk. Andere users woorden in de mond leggen zodat ze tegenover andere users een racist lijken.
Let er maar niet op, ze weten niet beter. Deze mensen doen alles om zichzelf te profileren als globalisten en vredelievende bomenknuffelaars en dan tel ik alle waardeloze pogingen om intelligent over te komen niet eens mee. Dat alles icm met een Che "Massamoordenaar" Guevara icoontje maakt zo iemand een complete loser.
Hij stond er anders wel voor om "andersdenkenden" in strafkampen te stoppen en ze op bevel van Fidel Castro over de kling te jagen.quote:Op zondag 11 december 2005 15:33 schreef knowall het volgende:
[..]
Che Guevara stond inderdaad bekend om zijn racistische gedachtengoed.
Ophoeren, knurft.
Exact die uitspraak wordt succesvol weerlegt in het topic waarvan ik jou zojuist een link gegeven heb.quote:Op zondag 11 december 2005 15:35 schreef Calella het volgende:
Feiten benoemen is in mijn ogen niet racistisch.
Neen, daarin wordt gerept over het onder de aandacht brengen van feiten die er niet toe doen.quote:Op zondag 11 december 2005 15:38 schreef knowall het volgende:
[..]
Exact die uitspraak wordt succesvol weerlegt in het topic waarvan ik jou zojuist een link gegeven heb.
Gast, flikker eens op zeg.quote:Op zondag 11 december 2005 15:37 schreef GSi het volgende:
Hier wat leesvoer voor jou. http://www.independent.org/newsroom/article.asp?id=1535
Zodat je mss ff goed nadenkt over je adoratie voor CHE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |