quote:Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef melke het volgende:
Lieske heeft wel gelijk. Beter een cadeau waar je wat aan hebt dan alleen maar denken aan het gebaar. Joost met z'n burger gelul nee hoor, het gaat om het gebaar. Nou Joost, gefeliciteerd, hier heb je een emmer stront, het gaat het om het gebaar he
Ja, ze loopt gewoon naar de "Chanel winkel" en dan zegt ze:quote:Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef melke het volgende:
Lieske heeft wel gelijk. Beter een cadeau waar je wat aan hebt dan alleen maar denken aan het gebaar. Joost met z'n burger gelul nee hoor, het gaat om het gebaar. Nou Joost, gefeliciteerd, hier heb je een emmer stront, het gaat het om het gebaar he
ze isgewoon eerlijkquote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ja, ze loopt gewoon naar de "Chanel winkel" en dan zegt ze:
Dat wil ik hebben.
Ja, Lieske is echt meer dankbaar dan Joost bij het geven van een kadootjes.
Ik vind dit lettelijk asociaal![]()
Ze weet wel wat ze wil. Channel heeft daarbij ook kei mooi spulquote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ja, ze loopt gewoon naar de "Chanel winkel" en dan zegt ze:
Dat wil ik hebben.
Ja, Lieske is echt meer dankbaar dan Joost bij het geven van een kadootjes.
Ik vind dit lettelijk asociaal![]()
Helemaal mee eens, maar in deze discussie over Lieske heeft hij wel een punt.quote:Op maandag 12 december 2005 20:29 schreef redhair het volgende:
Wat is die Josti een akelig eigenwijs chagarijnig jongetje.![]()
Nu hij nergens meer tussen door kan glijden komt zijn ware aard naar boven.
![]()
Ben ook aan het twijfelen geslagen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:29 schreef redhair het volgende:
Wat is die Josti een akelig eigenwijs chagarijnig jongetje.![]()
Nu hij nergens meer tussen door kan glijden komt zijn ware aard naar boven.
![]()
Ik ook!quote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben ook aan het twijfelen geslagen.
Je word deze BB echt wel heen en weer geslingert zeg,had je met die andere series nooit zo erg.quote:
Roel en Lieske heb ook genoeg drank achter de kiezen plakkenquote:Op maandag 12 december 2005 20:36 schreef Muerte het volgende:
Nathalie lijkt aardig onder invloed van de alcohol, kan nog leuk worden vanavond.
Zeker weten,baal er nog steeds van dat hij eruit is.quote:
Ja, ik heb dat ook. Praat me er niet van. Maar als iemand vraagt wat ik graag voorquote:Op maandag 12 december 2005 20:30 schreef melke het volgende:
[..]
Ze weet wel wat ze wil. Channel heeft daarbij ook kei mooi spulIk ben ook merkengeil dus herken wel iets van Lieskes gedachten. Ik spaar liever 10 maanden en koop een dure merk zonnebril dan 10 keer per jaar een zonnebril van 10 euro
Dan hebben we dus een winnaarloze BBquote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten,baal er nog steeds van dat hij eruit is.
En de bewoner die hem nog durft aan te vallen mag geen winnaar worden.
Als ze maar geen misselijkmakende fratsen gaat uithalenquote:Op maandag 12 december 2005 20:36 schreef Muerte het volgende:
Nathalie lijkt aardig onder invloed van de alcohol, kan nog leuk worden vanavond.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieske lul wel erg veel dus die heeft al aardig wat opquote:Op maandag 12 december 2005 20:37 schreef melke het volgende:
[..]
Roel en Lieske heb ook genoeg drank achter de kiezen plakken
Ingrid heeft het weer aardig goed gemaakt.quote:Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef melke het volgende:
[..]
Dan hebben we dus een winnaarloze BB
Pak jij Roel dan even,ik ben niet zo sterkquote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef Sjet het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
![]()
![]()
Beter nog; die gaan we uit het huis plukken![]()
Dat zou te gek zijn,is denk echt wel iets voor hemquote:Op maandag 12 december 2005 20:43 schreef melke het volgende:
Menno wil zich gaan opgeven voor expeditie robinson 2006. Wie weet komt hij er door heen en kunnen jullie je dan weer vermaken met de Menno
Menno zat weken stil in een hoekje zielig te zien.quote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2005 20:47 schreef melke het volgende:
Roel gaat zich als drummer opgeven bij de Josti band
Omdat het ook geen nut meer had,elk woord werd verkeerd uitgelegd.quote:Op maandag 12 december 2005 20:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno zat weken stil in een hoekje zielig te zien.
Had totaal geen ballen en durfde nauwlijks met iemand in discussie te gaan.
jaquote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kom op. Geef toe dat hij een zware dubbele bodem had. Hij durfde zichzelf niet te laten zien en hij was ook wel erg met het spel bezig. Logisch dat je dan aan iemand oprechtheid gaan twijfelen. Ze zien tenslotte niet (zoals wij) alles. Maar goed, dat alles is nog geen reden voor het gedrag van de groep. Dat vond ik echt belachelijkquote:Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat het ook geen nut meer had,elk woord werd verkeerd uitgelegd.
Maakte hij een geintje dan pakte dat fout uit.
Was hij goed bezig met een weekopdracht ,dan was hij een streber.
Lieske is aardig dronken.quote:Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef melke het volgende:
Lieske gedraagd zich verdacht!
En Ingrid ook alquote:Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef melke het volgende:
Lieske gedraagd zich verdacht!
Ja, ze zeiden net dat ze nog 12 flessen wijn en nog zeker 'n krat bier hebben. Schenk maar in dus. Proost!quote:Op maandag 12 december 2005 20:52 schreef Pijlemans het volgende:
Vanavond word het lachen. Ingrid en Lieske hebben al een aardige slok op.![]()
Je ziet het te weinig, maar de droge humor van Ingrid vind ik altijd wel lachen
en om Lieske lach ik eigenlijk altijd wel.![]()
Dus, laat het maar een scherpe avond worden![]()
Tuurlijk was hij met een spel bezig,heeft hij ook toegegeven.quote:Op maandag 12 december 2005 20:52 schreef melke het volgende:
[..]
Kom op. Geef toe dat hij een zware dubbele bodem had. Hij durfde zichzelf niet te laten zien en hij was ook wel erg met het spel bezig. Logisch dat je dan aan iemand oprechtheid gaan twijfelen. Ze zien tenslotte niet (zoals wij) alles. Maar goed, dat alles is nog geen reden voor het gedrag van de groep. Dat vond ik echt belachelijk
Ze doen wel heel raar.quote:Op maandag 12 december 2005 20:55 schreef essie05 het volgende:
[..]
Naat begint ook al...
Geheime missie onder de dames?
Ja maar wat? Lieske en Ingrid hebben hem wel te plakken. Misschien dat het daar aan ligtquote:
Ik gok op Joost nadoen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:59 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar wat? Lieske en Ingrid hebben hem wel te plakken. Misschien dat het daar aan ligt
ze doen allemaal Joost naquote:Op maandag 12 december 2005 20:59 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar wat? Lieske en Ingrid hebben hem wel te plakken. Misschien dat het daar aan ligt
lieske doet Joost naquote:Op maandag 12 december 2005 21:01 schreef farceman het volgende:
wat is die lies irritant zeg
Lig wel in een deuk,heb je Lieske haar bed gezien.quote:Op maandag 12 december 2005 21:03 schreef Falco het volgende:
Lies aan de telefoon was idd net Joost toen ie over de zeik was dat zijn foto van Brenda ontvreemd was
Er staat vast een beloning klaar voor degene die het beste Joost imiteert...ze doen wel heel erg hun bestquote:Op maandag 12 december 2005 21:04 schreef pullup het volgende:
Kan je nagaan als iedereen zo was als Joost![]()
Ze doen dit nu 5 minuten en ik word al helemaal gestoord![]()
![]()
Waaaar slaat dit op zeg!!? Waarom noem je haar nou sloerie? Het zegt denk ik meer over jou dan over haar.. Triestquote:Op maandag 12 december 2005 21:05 schreef sleepy1958 het volgende:
Als Lieske vanavond solliciteerd in die club waar Tanja is geweest kan ze meteen
beginnen. Wat een sloerie is ze geworden zeg.
Ja, zo kunnen we hier wel blijven lullen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk was hij met een spel bezig,heeft hij ook toegegeven.
Snapte hem soms ook niet.
Maar zijn karakter was goed,dat zag je gewoon.
Hij had alleen meer ballen moeten hebben.
Ben je gefrusteerd ofzo,vind dit echt nergens op slaan.quote:Op maandag 12 december 2005 21:05 schreef sleepy1958 het volgende:
Als Lieske vanavond solliciteerd in die club waar Tanja is geweest kan ze meteen
beginnen. Wat een sloerie is ze geworden zeg.
Ja geloof ik ook,hij hangt al best op de bank.quote:Op maandag 12 december 2005 21:07 schreef melke het volgende:
Joost doet Roel na!!
Jaquote:Op maandag 12 december 2005 21:11 schreef essie05 het volgende:
Moet Joost soms Roel nadoen en vooral veel dutjes doen en onderuitgezakt op de bank liggen?
Het lijkt eropquote:Op maandag 12 december 2005 21:11 schreef essie05 het volgende:
Moet Joost soms Roel nadoen en vooral veel dutjes doen en onderuitgezakt op de bank liggen?
Whelloquote:Op maandag 12 december 2005 21:17 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Wat een gekkenhuis op dit moment zeg
[afbeelding]
Ingrid is om je te bescheurenquote:
Ja, dit wilden ze eigenlijk zaterdagavond al doen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:17 schreef Dropkick het volgende:
Hadden ze toch zelf bedacht het spiegelspel?
Ingrid:"Niet schrikken dit is geen testbeeld maar mijn trui "quote:Op maandag 12 december 2005 21:26 schreef pullup het volgende:
Ah Ingrid trekt de streepjes trui van Joost aan
Goed gepaktquote:Op maandag 12 december 2005 21:30 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn drankjes kijken nooit in de agenda....quote:Op maandag 12 december 2005 20:55 schreef BONG4002 het volgende:
En dat op de maandagavond, is nou niet echt de avond voor een drankje mi
Moeilijk he effe leuk mee doenquote:Op maandag 12 december 2005 21:31 schreef sleepy1958 het volgende:
Neem er geen woord van terug. Lieske is zo gewoon een hoerig type. Sloerie in andere
woorden. Dat er hier personen zijn die dwepen met het leeghoofd uit Haaksbergen.
(scanman kom maar weer op) prima. Er worden hier wel ergere dingen gezegd over
bv Roel.
Niet echt overtuigend,of ligt dat aan mij.quote:Op maandag 12 december 2005 21:34 schreef melke het volgende:
Nathalie doet Roel nu dus na
Ze doen allemaal joost naquote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef riri het volgende:
Ik log net in....wat hebben ze toch,allemaal dronken?
Lijkt wel of ze het afwisselend doet...en anders speelt ze 1 van beide rollen erg slecht.quote:Op maandag 12 december 2005 21:34 schreef melke het volgende:
Nathalie doet Roel nu dus na
Roel kreunt nooit op de bank zoals Joost nu wel doetquote:Op maandag 12 december 2005 21:37 schreef Gert het volgende:
Joost weet van zijn Roel-imitiatie niets anders te maken dan kreunend te roepen dat hij een joint wil en dat er te veel herrie is..
Harstikke leuk ditquote:Op maandag 12 december 2005 21:38 schreef pullup het volgende:
Roel komt er ook steeds beter in
Zal Dido Roel nu af gaan rekenen op die hand onder de rok van Lies of zal ze hem vergeven omdat hij in zijn Joost rol zit?quote:
toch niet, dusquote:Op maandag 12 december 2005 21:40 schreef avonne het volgende:
Natalie doet Lieske na.
Zeuren om haar huid, iedereen drinken en eten geven. Sikkeneurig kijken, kroelen.
Ja toch,vind Ingrid,lieske en Ingrid heel leuk.quote:Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef riri het volgende:
is wel leuk dit.....
Sorry Roel is ook leuk nu.quote:Op maandag 12 december 2005 21:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja toch,vind Ingrid,lieske en Ingrid heel leuk.
Nathalie niet zo.
Maar dit is echt effe lachen.
Ha Angelquote:Op maandag 12 december 2005 21:41 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Wat een leuke spelletjes weer![]()
![]()
Wat een onzin!quote:
Bedoelde gewoon effe lachen met zijn allen op dit moment,we zijn nu toch niet aan het bashen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef ART het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Sleepy geeft zijn mening - en heeft gelijk -, maar als je iets negatiefs zegt over Lieske doe je meteen niet gezellig mee? Het Roel-bashen en hem van alles aanmeten, afmeten en toedichten is niet van de lucht, maar als je Lieske er hoerig uit vindt zien - een mening die ik hier van meerdere posters (waaronder ikzelf) heb langs zien komen is dan 'niet leuk meedoen'.
Nee, inderdaad, niet leuk meedoen met het gedweil met Lieske. En terecht.
Vind ik ook, Lieske is niet heilig hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef ART het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Sleepy geeft zijn mening - en heeft gelijk -, maar als je iets negatiefs zegt over Lieske doe je meteen niet gezellig mee? Het Roel-bashen en hem van alles aanmeten, afmeten en toedichten is niet van de lucht, maar als je Lieske er hoerig uit vindt zien - een mening die ik hier van meerdere posters (waaronder ikzelf) heb langs zien komen - is dan 'niet leuk meedoen'.
Nee, inderdaad, niet leuk meedoen met het gedweil met Lieske. En terecht.
Zekerquote:Op maandag 12 december 2005 21:52 schreef essie05 het volgende:
Als er een prijs gegeven word voor de beste imitatie wint Ingrid deze![]()
![]()
Vallen jullie alleen steeds over mijn post,we waren nu toch even leuk bezig.Maar sleepy wil alleen maar negatief doen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:54 schreef ART het volgende:
EDIT: mmm, kwoot vergeten. Was die van Rooie, onderaan page four.
Nee, da's waar.
Ik zet net deze SC weer aan en jouw post was een van de eerste die ik las...
Ligt ze hier te wachten op haar volgende klant?quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef rooie3 het volgende:
En woorden als hoer enzo vind ik echt niet nodig.
Sleepy constateerde zijn feit.quote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vallen jullie alleen steeds over mijn post,we waren nu toch even leuk bezig.Maar sleepy wil alleen maar negatief doen.
En woorden als hoer enzo vind ik echt niet nodig.
quote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef frizti het volgende:
[..]
Ligt ze hier te wachten op haar volgende klant?
Wat een lariekoek. Ze ziet er gewoon uit alsof ze naar een feestje gaat.quote:Op maandag 12 december 2005 22:03 schreef ART het volgende:
[..]
Cast een hoer voor een film en je krijgt het uiterlijk van Lieske in haar huidige toestand. Sorry, het is niet anders.
Inderdaad een strakke actiequote:Op maandag 12 december 2005 22:07 schreef Bartoli het volgende:
zou wel een schitterende actie van roel zijn als die josti zijn hoofd kaal zou scheren
Dan wil Brenda hem helemaal niet meer terugquote:
Ach, dat is eerlijk gezegd niet mijn probleem.quote:Op maandag 12 december 2005 22:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan wil Brenda hem helemaal niet meer terug![]()
Er zal wel iets achter zitten maar daar komen we nog wel achter.quote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef Sjet het volgende:
Ik snap niet dat BB steeds zo zanikt tegen de dames over hun uiterlijk?
Nee, had ze nog wat leuks? Alles goed met de baby?quote:Op maandag 12 december 2005 22:10 schreef essie05 het volgende:
Iemand Tanja nog gezien bij de top 10??
Je kan je afvragen of dat zo erg is......quote:Op maandag 12 december 2005 22:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan wil Brenda hem helemaal niet meer terug![]()
Eerlijk gezegd hoopte ik dat iemand dat mij kon vertellen.Ik heb het nl niet gezien.Ik zag alleen 2 caps voorbij komen in dit topic,en vroeg het mij dus af.quote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, had ze nog wat leuks? Alles goed met de baby?
Wat een overloper danquote:Op maandag 12 december 2005 22:14 schreef weyden het volgende:
Scanman schrijft nu streamverslagen bij mediawatchers.....of is dat oud nieuws??
Overloperquote:Op maandag 12 december 2005 22:14 schreef weyden het volgende:
Scanman schrijft nu streamverslagen bij mediawatchers.....of is dat oud nieuws??
Da's een keurig forum, dus waarom niet... Vraag me alleen af waarom hij dat nodig vindt.quote:Op maandag 12 december 2005 22:14 schreef weyden het volgende:
Nope... vreemde move van hem.quote:Op maandag 12 december 2005 22:18 schreef weyden het volgende:
Wisten jullie dat echt niet??
Vroegâh keek ik daar nog wel eens, maar ik moet hier al veel te veel lezen. Bedankt voor de tipquote:Op maandag 12 december 2005 22:18 schreef weyden het volgende:
Hij schrijft/schreef hier toch al de BB-blog, of hoe heet dat. Wist jij dat weer niet?quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef weyden het volgende:
Wel lang ondergedoken gezeten he? Maar hij kon het toch niet laten om te "herrijzen"
nee,quote:Op maandag 12 december 2005 22:18 schreef weyden het volgende:
klopt ben hem vandaag nog in het BB-log tegen gekomen.quote:Op maandag 12 december 2005 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij schrijft/schreef hier toch al de BB-blog, of hoe heet dat. Wist jij dat weer niet?
Hier heeft hij ook al die tijd gewoon gepost hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef weyden het volgende:
Wel lang ondergedoken gezeten he? Maar hij kon het toch niet laten om te "herrijzen"
Was je erg geschrokken?quote:Op maandag 12 december 2005 22:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt ben hem vandaag nog in het BB-log tegen gekomen.
Ja, ik geloof dat ik daar ook steeds meer op uitkom. Bewoners die een beetje relief hebben. Die feilbaar zijn en niet een soort gelijkmatige pannenkoek zijn. Teveel van de bewoners zijn erg bang om iets van negatieve emoties te laten blijken want Oh, wat zouden de bewoners en de kijkertjes thuis er wel niet van vinden. Roel laat tenminste wél emoties zien. Boosheid (al is het om een malle machismo-reden), woede (een droom even down de drain), totale verliefdheid (Dido!), verdriet (vertrek Dido), een gulle lach (als hij vertederd is), chargrijnig (als hij een feest stom vindt).quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef sleepy1958 het volgende:
Bedankt voor het supportje. Rooie3, jij reageerde persoonlijk naar mij toe met je
reactie. kwam lullig over maar vooruit. Neem aan dat jij Lieske fan bent. prima.
Maar waarom dan: Heb het al eeder gezegd: Lieske is alleen maar 'Mijn moeder .....' en
'Mijn studentenclub .....'. Verder een normale 19 jarige meid met absoluut geen
enkele diepgang. Kan ik geen fan van worden, sorry.
Geef mij maar Dido en Roel met al hun zwakheden. Zijn de meest boeiende en
fascinererde personen van deze BB (samen met Tanja).
Geen idee, dan moet ik het gaan lezenquote:Op maandag 12 december 2005 22:23 schreef Gert het volgende:
Voor wie "zijn ze" eigenlijk, bij MW?
Nou inderdaad...komt door al die flessen rose die ze in die tijd achterover heeft geslagenquote:Op maandag 12 december 2005 22:26 schreef Lamon het volgende:
Roel en Nathalie zijn wel okee zo, moeten ze vaker doen.
En Nathalie heeft een dikke kop gekregen ivm hoe ze was, niet normaal man.
quote:Op maandag 12 december 2005 22:26 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ik daar ook steeds meer op uitkom. Bewoners die een beetje relief hebben. Die feilbaar zijn en niet een soort gelijkmatige pannenkoek zijn. En vooral erg bang zijn om iets van (negatieve) emoties te laten blijken want Oh, wat zouden de bewoners en de kijkertjes thuis er wel niet van vinden. Roel laat tenminste wél emoties zien. Boosheid (al is het om een malle machismo-reden), woede (een droom even down de drain), totale verliefdheid (Dido!), verdriet (vertrek Dido), een gulle lach (als hij vertederd is), chargrijnig (als hij een feest stom vindt).
Zoveel bandbreedte zie ik bij de andere bewoners niet.
Ze was graatmager, dus er konden best een paar pondjes bij.quote:Op maandag 12 december 2005 22:26 schreef Lamon het volgende:
Roel en Nathalie zijn wel okee zo, moeten ze vaker doen.
En Nathalie heeft een dikke kop gekregen ivm hoe ze was, niet normaal man.
nee, ik had geen problemen met Scanman vind het jammer dat hij is vertrokken.quote:Op maandag 12 december 2005 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was je erg geschrokken?![]()
Die 1000 SC's gaan we trouwens vast niet halen![]()
Wat een jeuk-opwekkend sandalengewauwel daar zeg.quote:Op maandag 12 december 2005 22:26 schreef essie05 het volgende:
http://www.mediawatchers.nl/forum/viewtopic.php?t=17351
Voor wie scanman mist
Zelf heb ik tijdens BB3 op MW rondgehangen en ik kan dat beamen. Prima forum. Tam. Saai. Slaapverwekkend, ben ik bang. Eén groot inteeltclubje ook. Maar keurige mensen, begrijp me goed.quote:Op maandag 12 december 2005 22:29 schreef Foreverblue het volgende:
Scanman op MW forum:
Ik heb hier en daar wat topics doorgelezen en het is echt een verademing vergeleken met het gescheld op FOK.
Prima forum.
Wat een NSB'er. Maar ja hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 12 december 2005 22:29 schreef Foreverblue het volgende:
Scanman op MW forum:
Ik heb hier en daar wat topics doorgelezen en het is echt een verademing vergeleken met het gescheld op FOK.
Prima forum.
quote:Op maandag 12 december 2005 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een jeuk-opwekkend sandalengewauwel daar zeg.![]()
Het is wel een heel erg rustig forum je post iets en over een kwartiertje reageert er iemand.quote:Op maandag 12 december 2005 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een jeuk-opwekkend sandalengewauwel daar zeg.![]()
Ik de twee kletsende zusjes.quote:Op maandag 12 december 2005 22:33 schreef sleepy1958 het volgende:
Oke, maandagavond half elf.
Jullie mogen kiezen.
1. Twee kletstantes in bed
2. Drie melige mensen in bad.
Ik ga voor het bad.
Iemand die zich hier op zijn pik getrapt voelde, dan dramatisch vertrekt en vervolgens op een ander forum gaat vertellen hoe erg het hier wel niet is.quote:Op maandag 12 december 2005 22:32 schreef weyden het volgende:
Scanman geeft aardig af op Fok ..
Ik ook,maar dat heeft te maken met het bufferen van de andere streams...wil eigenlijk beide wel horen.quote:
het is wel een prima omschrijvingquote:Op maandag 12 december 2005 22:35 schreef ART het volgende:
[..]
[afbeelding]
'Mediawatjes' werden ze al snel gedoopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |