quote:Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef melke het volgende:
Lieske heeft wel gelijk. Beter een cadeau waar je wat aan hebt dan alleen maar denken aan het gebaar. Joost met z'n burger gelul nee hoor, het gaat om het gebaar. Nou Joost, gefeliciteerd, hier heb je een emmer stront, het gaat het om het gebaar he
Ja, ze loopt gewoon naar de "Chanel winkel" en dan zegt ze:quote:Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef melke het volgende:
Lieske heeft wel gelijk. Beter een cadeau waar je wat aan hebt dan alleen maar denken aan het gebaar. Joost met z'n burger gelul nee hoor, het gaat om het gebaar. Nou Joost, gefeliciteerd, hier heb je een emmer stront, het gaat het om het gebaar he
ze isgewoon eerlijkquote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ja, ze loopt gewoon naar de "Chanel winkel" en dan zegt ze:
Dat wil ik hebben.
Ja, Lieske is echt meer dankbaar dan Joost bij het geven van een kadootjes.
Ik vind dit lettelijk asociaal![]()
Ze weet wel wat ze wil. Channel heeft daarbij ook kei mooi spulquote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ja, ze loopt gewoon naar de "Chanel winkel" en dan zegt ze:
Dat wil ik hebben.
Ja, Lieske is echt meer dankbaar dan Joost bij het geven van een kadootjes.
Ik vind dit lettelijk asociaal![]()
Helemaal mee eens, maar in deze discussie over Lieske heeft hij wel een punt.quote:Op maandag 12 december 2005 20:29 schreef redhair het volgende:
Wat is die Josti een akelig eigenwijs chagarijnig jongetje.![]()
Nu hij nergens meer tussen door kan glijden komt zijn ware aard naar boven.
![]()
Ben ook aan het twijfelen geslagen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:29 schreef redhair het volgende:
Wat is die Josti een akelig eigenwijs chagarijnig jongetje.![]()
Nu hij nergens meer tussen door kan glijden komt zijn ware aard naar boven.
![]()
Ik ook!quote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben ook aan het twijfelen geslagen.
Je word deze BB echt wel heen en weer geslingert zeg,had je met die andere series nooit zo erg.quote:
Roel en Lieske heb ook genoeg drank achter de kiezen plakkenquote:Op maandag 12 december 2005 20:36 schreef Muerte het volgende:
Nathalie lijkt aardig onder invloed van de alcohol, kan nog leuk worden vanavond.
Zeker weten,baal er nog steeds van dat hij eruit is.quote:
Ja, ik heb dat ook. Praat me er niet van. Maar als iemand vraagt wat ik graag voorquote:Op maandag 12 december 2005 20:30 schreef melke het volgende:
[..]
Ze weet wel wat ze wil. Channel heeft daarbij ook kei mooi spulIk ben ook merkengeil dus herken wel iets van Lieskes gedachten. Ik spaar liever 10 maanden en koop een dure merk zonnebril dan 10 keer per jaar een zonnebril van 10 euro
Dan hebben we dus een winnaarloze BBquote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten,baal er nog steeds van dat hij eruit is.
En de bewoner die hem nog durft aan te vallen mag geen winnaar worden.
Als ze maar geen misselijkmakende fratsen gaat uithalenquote:Op maandag 12 december 2005 20:36 schreef Muerte het volgende:
Nathalie lijkt aardig onder invloed van de alcohol, kan nog leuk worden vanavond.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieske lul wel erg veel dus die heeft al aardig wat opquote:Op maandag 12 december 2005 20:37 schreef melke het volgende:
[..]
Roel en Lieske heb ook genoeg drank achter de kiezen plakken
Ingrid heeft het weer aardig goed gemaakt.quote:Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef melke het volgende:
[..]
Dan hebben we dus een winnaarloze BB
Pak jij Roel dan even,ik ben niet zo sterkquote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef Sjet het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
![]()
![]()
Beter nog; die gaan we uit het huis plukken![]()
Dat zou te gek zijn,is denk echt wel iets voor hemquote:Op maandag 12 december 2005 20:43 schreef melke het volgende:
Menno wil zich gaan opgeven voor expeditie robinson 2006. Wie weet komt hij er door heen en kunnen jullie je dan weer vermaken met de Menno
Menno zat weken stil in een hoekje zielig te zien.quote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2005 20:47 schreef melke het volgende:
Roel gaat zich als drummer opgeven bij de Josti band
Omdat het ook geen nut meer had,elk woord werd verkeerd uitgelegd.quote:Op maandag 12 december 2005 20:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno zat weken stil in een hoekje zielig te zien.
Had totaal geen ballen en durfde nauwlijks met iemand in discussie te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |