jaquote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten,baal er nog steeds van dat hij eruit is.
En de bewoner die hem nog durft aan te vallen mag geen winnaar worden.
Kom op. Geef toe dat hij een zware dubbele bodem had. Hij durfde zichzelf niet te laten zien en hij was ook wel erg met het spel bezig. Logisch dat je dan aan iemand oprechtheid gaan twijfelen. Ze zien tenslotte niet (zoals wij) alles. Maar goed, dat alles is nog geen reden voor het gedrag van de groep. Dat vond ik echt belachelijkquote:Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat het ook geen nut meer had,elk woord werd verkeerd uitgelegd.
Maakte hij een geintje dan pakte dat fout uit.
Was hij goed bezig met een weekopdracht ,dan was hij een streber.
Lieske is aardig dronken.quote:Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef melke het volgende:
Lieske gedraagd zich verdacht!
En Ingrid ook alquote:Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef melke het volgende:
Lieske gedraagd zich verdacht!
Ja, ze zeiden net dat ze nog 12 flessen wijn en nog zeker 'n krat bier hebben. Schenk maar in dus. Proost!quote:Op maandag 12 december 2005 20:52 schreef Pijlemans het volgende:
Vanavond word het lachen. Ingrid en Lieske hebben al een aardige slok op.![]()
Je ziet het te weinig, maar de droge humor van Ingrid vind ik altijd wel lachen
en om Lieske lach ik eigenlijk altijd wel.![]()
Dus, laat het maar een scherpe avond worden![]()
Tuurlijk was hij met een spel bezig,heeft hij ook toegegeven.quote:Op maandag 12 december 2005 20:52 schreef melke het volgende:
[..]
Kom op. Geef toe dat hij een zware dubbele bodem had. Hij durfde zichzelf niet te laten zien en hij was ook wel erg met het spel bezig. Logisch dat je dan aan iemand oprechtheid gaan twijfelen. Ze zien tenslotte niet (zoals wij) alles. Maar goed, dat alles is nog geen reden voor het gedrag van de groep. Dat vond ik echt belachelijk
Ze doen wel heel raar.quote:Op maandag 12 december 2005 20:55 schreef essie05 het volgende:
[..]
Naat begint ook al...
Geheime missie onder de dames?
Ja maar wat? Lieske en Ingrid hebben hem wel te plakken. Misschien dat het daar aan ligtquote:
Ik gok op Joost nadoen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:59 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar wat? Lieske en Ingrid hebben hem wel te plakken. Misschien dat het daar aan ligt
ze doen allemaal Joost naquote:Op maandag 12 december 2005 20:59 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar wat? Lieske en Ingrid hebben hem wel te plakken. Misschien dat het daar aan ligt
lieske doet Joost naquote:Op maandag 12 december 2005 21:01 schreef farceman het volgende:
wat is die lies irritant zeg
Lig wel in een deuk,heb je Lieske haar bed gezien.quote:Op maandag 12 december 2005 21:03 schreef Falco het volgende:
Lies aan de telefoon was idd net Joost toen ie over de zeik was dat zijn foto van Brenda ontvreemd was
Er staat vast een beloning klaar voor degene die het beste Joost imiteert...ze doen wel heel erg hun bestquote:Op maandag 12 december 2005 21:04 schreef pullup het volgende:
Kan je nagaan als iedereen zo was als Joost![]()
Ze doen dit nu 5 minuten en ik word al helemaal gestoord![]()
![]()
Waaaar slaat dit op zeg!!? Waarom noem je haar nou sloerie? Het zegt denk ik meer over jou dan over haar.. Triestquote:Op maandag 12 december 2005 21:05 schreef sleepy1958 het volgende:
Als Lieske vanavond solliciteerd in die club waar Tanja is geweest kan ze meteen
beginnen. Wat een sloerie is ze geworden zeg.
Ja, zo kunnen we hier wel blijven lullen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk was hij met een spel bezig,heeft hij ook toegegeven.
Snapte hem soms ook niet.
Maar zijn karakter was goed,dat zag je gewoon.
Hij had alleen meer ballen moeten hebben.
Ben je gefrusteerd ofzo,vind dit echt nergens op slaan.quote:Op maandag 12 december 2005 21:05 schreef sleepy1958 het volgende:
Als Lieske vanavond solliciteerd in die club waar Tanja is geweest kan ze meteen
beginnen. Wat een sloerie is ze geworden zeg.
Ja geloof ik ook,hij hangt al best op de bank.quote:Op maandag 12 december 2005 21:07 schreef melke het volgende:
Joost doet Roel na!!
Jaquote:Op maandag 12 december 2005 21:11 schreef essie05 het volgende:
Moet Joost soms Roel nadoen en vooral veel dutjes doen en onderuitgezakt op de bank liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |