Eerlijk gezegd hoopte ik dat iemand dat mij kon vertellen.Ik heb het nl niet gezien.Ik zag alleen 2 caps voorbij komen in dit topic,en vroeg het mij dus af.quote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, had ze nog wat leuks? Alles goed met de baby?
Wat een overloper danquote:Op maandag 12 december 2005 22:14 schreef weyden het volgende:
Scanman schrijft nu streamverslagen bij mediawatchers.....of is dat oud nieuws??
Overloperquote:Op maandag 12 december 2005 22:14 schreef weyden het volgende:
Scanman schrijft nu streamverslagen bij mediawatchers.....of is dat oud nieuws??
Da's een keurig forum, dus waarom niet... Vraag me alleen af waarom hij dat nodig vindt.quote:Op maandag 12 december 2005 22:14 schreef weyden het volgende:
Nope... vreemde move van hem.quote:Op maandag 12 december 2005 22:18 schreef weyden het volgende:
Wisten jullie dat echt niet??
Vroegâh keek ik daar nog wel eens, maar ik moet hier al veel te veel lezen. Bedankt voor de tipquote:Op maandag 12 december 2005 22:18 schreef weyden het volgende:
Hij schrijft/schreef hier toch al de BB-blog, of hoe heet dat. Wist jij dat weer niet?quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef weyden het volgende:
Wel lang ondergedoken gezeten he? Maar hij kon het toch niet laten om te "herrijzen"
nee,quote:Op maandag 12 december 2005 22:18 schreef weyden het volgende:
klopt ben hem vandaag nog in het BB-log tegen gekomen.quote:Op maandag 12 december 2005 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij schrijft/schreef hier toch al de BB-blog, of hoe heet dat. Wist jij dat weer niet?
Hier heeft hij ook al die tijd gewoon gepost hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef weyden het volgende:
Wel lang ondergedoken gezeten he? Maar hij kon het toch niet laten om te "herrijzen"
Was je erg geschrokken?quote:Op maandag 12 december 2005 22:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt ben hem vandaag nog in het BB-log tegen gekomen.
Ja, ik geloof dat ik daar ook steeds meer op uitkom. Bewoners die een beetje relief hebben. Die feilbaar zijn en niet een soort gelijkmatige pannenkoek zijn. Teveel van de bewoners zijn erg bang om iets van negatieve emoties te laten blijken want Oh, wat zouden de bewoners en de kijkertjes thuis er wel niet van vinden. Roel laat tenminste wél emoties zien. Boosheid (al is het om een malle machismo-reden), woede (een droom even down de drain), totale verliefdheid (Dido!), verdriet (vertrek Dido), een gulle lach (als hij vertederd is), chargrijnig (als hij een feest stom vindt).quote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef sleepy1958 het volgende:
Bedankt voor het supportje. Rooie3, jij reageerde persoonlijk naar mij toe met je
reactie. kwam lullig over maar vooruit. Neem aan dat jij Lieske fan bent. prima.
Maar waarom dan: Heb het al eeder gezegd: Lieske is alleen maar 'Mijn moeder .....' en
'Mijn studentenclub .....'. Verder een normale 19 jarige meid met absoluut geen
enkele diepgang. Kan ik geen fan van worden, sorry.
Geef mij maar Dido en Roel met al hun zwakheden. Zijn de meest boeiende en
fascinererde personen van deze BB (samen met Tanja).
Geen idee, dan moet ik het gaan lezenquote:Op maandag 12 december 2005 22:23 schreef Gert het volgende:
Voor wie "zijn ze" eigenlijk, bij MW?
Nou inderdaad...komt door al die flessen rose die ze in die tijd achterover heeft geslagenquote:Op maandag 12 december 2005 22:26 schreef Lamon het volgende:
Roel en Nathalie zijn wel okee zo, moeten ze vaker doen.
En Nathalie heeft een dikke kop gekregen ivm hoe ze was, niet normaal man.
quote:Op maandag 12 december 2005 22:26 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ik daar ook steeds meer op uitkom. Bewoners die een beetje relief hebben. Die feilbaar zijn en niet een soort gelijkmatige pannenkoek zijn. En vooral erg bang zijn om iets van (negatieve) emoties te laten blijken want Oh, wat zouden de bewoners en de kijkertjes thuis er wel niet van vinden. Roel laat tenminste wél emoties zien. Boosheid (al is het om een malle machismo-reden), woede (een droom even down de drain), totale verliefdheid (Dido!), verdriet (vertrek Dido), een gulle lach (als hij vertederd is), chargrijnig (als hij een feest stom vindt).
Zoveel bandbreedte zie ik bij de andere bewoners niet.
Ze was graatmager, dus er konden best een paar pondjes bij.quote:Op maandag 12 december 2005 22:26 schreef Lamon het volgende:
Roel en Nathalie zijn wel okee zo, moeten ze vaker doen.
En Nathalie heeft een dikke kop gekregen ivm hoe ze was, niet normaal man.
nee, ik had geen problemen met Scanman vind het jammer dat hij is vertrokken.quote:Op maandag 12 december 2005 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was je erg geschrokken?![]()
Die 1000 SC's gaan we trouwens vast niet halen![]()
Wat een jeuk-opwekkend sandalengewauwel daar zeg.quote:Op maandag 12 december 2005 22:26 schreef essie05 het volgende:
http://www.mediawatchers.nl/forum/viewtopic.php?t=17351
Voor wie scanman mist
Zelf heb ik tijdens BB3 op MW rondgehangen en ik kan dat beamen. Prima forum. Tam. Saai. Slaapverwekkend, ben ik bang. Eén groot inteeltclubje ook. Maar keurige mensen, begrijp me goed.quote:Op maandag 12 december 2005 22:29 schreef Foreverblue het volgende:
Scanman op MW forum:
Ik heb hier en daar wat topics doorgelezen en het is echt een verademing vergeleken met het gescheld op FOK.
Prima forum.
Wat een NSB'er. Maar ja hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 12 december 2005 22:29 schreef Foreverblue het volgende:
Scanman op MW forum:
Ik heb hier en daar wat topics doorgelezen en het is echt een verademing vergeleken met het gescheld op FOK.
Prima forum.
quote:Op maandag 12 december 2005 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een jeuk-opwekkend sandalengewauwel daar zeg.![]()
Het is wel een heel erg rustig forum je post iets en over een kwartiertje reageert er iemand.quote:Op maandag 12 december 2005 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een jeuk-opwekkend sandalengewauwel daar zeg.![]()
Ik de twee kletsende zusjes.quote:Op maandag 12 december 2005 22:33 schreef sleepy1958 het volgende:
Oke, maandagavond half elf.
Jullie mogen kiezen.
1. Twee kletstantes in bed
2. Drie melige mensen in bad.
Ik ga voor het bad.
Iemand die zich hier op zijn pik getrapt voelde, dan dramatisch vertrekt en vervolgens op een ander forum gaat vertellen hoe erg het hier wel niet is.quote:Op maandag 12 december 2005 22:32 schreef weyden het volgende:
Scanman geeft aardig af op Fok ..
Ik ook,maar dat heeft te maken met het bufferen van de andere streams...wil eigenlijk beide wel horen.quote:
het is wel een prima omschrijvingquote:Op maandag 12 december 2005 22:35 schreef ART het volgende:
[..]
[afbeelding]
'Mediawatjes' werden ze al snel gedoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |