Vind ik ook, Lieske is niet heilig hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef ART het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Sleepy geeft zijn mening - en heeft gelijk -, maar als je iets negatiefs zegt over Lieske doe je meteen niet gezellig mee? Het Roel-bashen en hem van alles aanmeten, afmeten en toedichten is niet van de lucht, maar als je Lieske er hoerig uit vindt zien - een mening die ik hier van meerdere posters (waaronder ikzelf) heb langs zien komen - is dan 'niet leuk meedoen'.
Nee, inderdaad, niet leuk meedoen met het gedweil met Lieske. En terecht.
Zekerquote:Op maandag 12 december 2005 21:52 schreef essie05 het volgende:
Als er een prijs gegeven word voor de beste imitatie wint Ingrid deze![]()
![]()
Vallen jullie alleen steeds over mijn post,we waren nu toch even leuk bezig.Maar sleepy wil alleen maar negatief doen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:54 schreef ART het volgende:
EDIT: mmm, kwoot vergeten. Was die van Rooie, onderaan page four.
Nee, da's waar.
Ik zet net deze SC weer aan en jouw post was een van de eerste die ik las...
Ligt ze hier te wachten op haar volgende klant?quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef rooie3 het volgende:
En woorden als hoer enzo vind ik echt niet nodig.
Sleepy constateerde zijn feit.quote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vallen jullie alleen steeds over mijn post,we waren nu toch even leuk bezig.Maar sleepy wil alleen maar negatief doen.
En woorden als hoer enzo vind ik echt niet nodig.
quote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef frizti het volgende:
[..]
Ligt ze hier te wachten op haar volgende klant?
Wat een lariekoek. Ze ziet er gewoon uit alsof ze naar een feestje gaat.quote:Op maandag 12 december 2005 22:03 schreef ART het volgende:
[..]
Cast een hoer voor een film en je krijgt het uiterlijk van Lieske in haar huidige toestand. Sorry, het is niet anders.
Inderdaad een strakke actiequote:Op maandag 12 december 2005 22:07 schreef Bartoli het volgende:
zou wel een schitterende actie van roel zijn als die josti zijn hoofd kaal zou scheren
Dan wil Brenda hem helemaal niet meer terugquote:
Ach, dat is eerlijk gezegd niet mijn probleem.quote:Op maandag 12 december 2005 22:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan wil Brenda hem helemaal niet meer terug![]()
Er zal wel iets achter zitten maar daar komen we nog wel achter.quote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef Sjet het volgende:
Ik snap niet dat BB steeds zo zanikt tegen de dames over hun uiterlijk?
Nee, had ze nog wat leuks? Alles goed met de baby?quote:Op maandag 12 december 2005 22:10 schreef essie05 het volgende:
Iemand Tanja nog gezien bij de top 10??
Je kan je afvragen of dat zo erg is......quote:Op maandag 12 december 2005 22:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan wil Brenda hem helemaal niet meer terug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |