Mijn drankjes kijken nooit in de agenda....quote:Op maandag 12 december 2005 20:55 schreef BONG4002 het volgende:
En dat op de maandagavond, is nou niet echt de avond voor een drankje mi
Moeilijk he effe leuk mee doenquote:Op maandag 12 december 2005 21:31 schreef sleepy1958 het volgende:
Neem er geen woord van terug. Lieske is zo gewoon een hoerig type. Sloerie in andere
woorden. Dat er hier personen zijn die dwepen met het leeghoofd uit Haaksbergen.
(scanman kom maar weer op) prima. Er worden hier wel ergere dingen gezegd over
bv Roel.
Niet echt overtuigend,of ligt dat aan mij.quote:Op maandag 12 december 2005 21:34 schreef melke het volgende:
Nathalie doet Roel nu dus na
Ze doen allemaal joost naquote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef riri het volgende:
Ik log net in....wat hebben ze toch,allemaal dronken?
Lijkt wel of ze het afwisselend doet...en anders speelt ze 1 van beide rollen erg slecht.quote:Op maandag 12 december 2005 21:34 schreef melke het volgende:
Nathalie doet Roel nu dus na
Roel kreunt nooit op de bank zoals Joost nu wel doetquote:Op maandag 12 december 2005 21:37 schreef Gert het volgende:
Joost weet van zijn Roel-imitiatie niets anders te maken dan kreunend te roepen dat hij een joint wil en dat er te veel herrie is..
Harstikke leuk ditquote:Op maandag 12 december 2005 21:38 schreef pullup het volgende:
Roel komt er ook steeds beter in
Zal Dido Roel nu af gaan rekenen op die hand onder de rok van Lies of zal ze hem vergeven omdat hij in zijn Joost rol zit?quote:
toch niet, dusquote:Op maandag 12 december 2005 21:40 schreef avonne het volgende:
Natalie doet Lieske na.
Zeuren om haar huid, iedereen drinken en eten geven. Sikkeneurig kijken, kroelen.
Ja toch,vind Ingrid,lieske en Ingrid heel leuk.quote:Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef riri het volgende:
is wel leuk dit.....
Sorry Roel is ook leuk nu.quote:Op maandag 12 december 2005 21:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja toch,vind Ingrid,lieske en Ingrid heel leuk.
Nathalie niet zo.
Maar dit is echt effe lachen.
Ha Angelquote:Op maandag 12 december 2005 21:41 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Wat een leuke spelletjes weer![]()
![]()
Wat een onzin!quote:
Bedoelde gewoon effe lachen met zijn allen op dit moment,we zijn nu toch niet aan het bashen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef ART het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Sleepy geeft zijn mening - en heeft gelijk -, maar als je iets negatiefs zegt over Lieske doe je meteen niet gezellig mee? Het Roel-bashen en hem van alles aanmeten, afmeten en toedichten is niet van de lucht, maar als je Lieske er hoerig uit vindt zien - een mening die ik hier van meerdere posters (waaronder ikzelf) heb langs zien komen is dan 'niet leuk meedoen'.
Nee, inderdaad, niet leuk meedoen met het gedweil met Lieske. En terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |