quote:
De zeecontainers wel hoor..quote:Op maandag 12 december 2005 21:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Misschien blijven de hekken een keer staan.
Die lelijke dingen lijken een trend te worden. Vraag me toch af waar ze die vandaan halenquote:
Rotterdam... hebben ze genoeg van die dingen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die lelijke dingen lijken een trend te worden. Vraag me toch af waar ze die vandaan halen.
en van wie was de mijne eigenlijk?quote:VoreG heeft last van een meervoudige persoonlijkheid
Want vroeger werden zijn posts door een andere usernaam begeleid
Maar sinds een hele tijd is VoreG nu zijn naam
En die behaalde al heel wat faam
Dronken was hij op de meet
Die hij pas met de laatste verliet
Hij studeert sinds dit jaar in het grote Utrecht
Daar kwam hij vanuit zijn ouderlijk huis terecht
Voetballen mag hij gelukkig weer
En dankzij Ajax gaat zijn gemoedstoestand danig op en neer
Internetten ging een hele tijd niet zo snel
Maar dankzij zijn buurman kon hij het tenminste wel
Op het forum geven users als Cultheld hem veel vertier
Ook na deel 1000, VoreG veel plezier
Wat denk je?quote:Op maandag 12 december 2005 21:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die lelijke dingen lijken een trend te worden. Vraag me toch af waar ze die vandaan halen.
Vroeger was alles beterquote:Op maandag 12 december 2005 21:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wat denk je?![]()
We hadden ze bij t oude stadion al altijd staan en sinds kort hier ook weer.. Lichtuitval kan helaas ook niet in de middag.![]()
Ach kom nu toch gauwquote:Op maandag 12 december 2005 20:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe doe je het
daar doe ik een half uur over
Inquistor87quote:Op maandag 12 december 2005 21:19 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Eendje!!!
Hoe heette Voreg eerst ?
Hahahahahahahahahahaquote:
Wat heb ik toch op tijd die nickchange gedaan zeg, damn ik zou hem nu nog hebben met dit seizoenquote:Op maandag 12 december 2005 21:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Inquistor87
ook MrDoegewoon was vroeger iemand anders, maar dat weet je toch wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 21:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wat heb ik toch op tijd die nickchange gedaan zeg, damn ik zou hem nu nog hebben met dit seizoen
En Rubber wat dat gedicht voor mij nu van jouw??![]()
Gelukkig, soms lijkt het nog een beetje vroegah!quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 21:26 schreef pascalheister het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was van mij.
Wie had mij?.
slettebak [@] gmail.com
Oké,quote:Op maandag 12 december 2005 21:26 schreef Suijk het volgende:
Bos, je had het goed gezien.
En tnx MrD.
Nee dat was MrDoegewoon...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar doelde Bluezz volgens mij ook opquote:Op maandag 12 december 2005 21:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee dat was MrDoegewoon...
Wie was dndiek
Hahah leuk gedaan, ik dacht echt dat het Rubber was die met terug pakte omdat ik zo'n grote bek over Innercity gaf en er nu heen gaquote:Op maandag 12 december 2005 21:27 schreef dndiek het volgende:
Ik ga nu MrDoegewoon maar uit zijn lijden verlossen
en de vraag wie zijn gedicht heeft gemaakt oplossen
Dat was niet Rubbereend, dat was iek
de enige echte dndiek
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
quote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hahah leuk gedaan, ik dacht echt dat het Rubber was die met terug pakte omdat ik zo'n grote bek over Innercity gaf en er nu heen ga
Ik vond het niet echt makkelijk totdat jij van dat soort uitspraken ging doen en een sneer naar Ajax moet kunnenquote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hahah leuk gedaan, ik dacht echt dat het Rubber was die met terug pakte omdat ik zo'n grote bek over Innercity gaf en er nu heen ga
blijkbaarquote:Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaan we nou zeggen wie wie had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
quote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef FrankyMcG het volgende:
1000 Hools, wat een feest, wat een feest!
Ik zie de beelden al weer voor me:
Pascal, hij komt van mij!quote:Op maandag 12 december 2005 19:26 schreef pascalheister het volgende:
erg leuk, heb alleen geen idee wie dit heeft gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef FrankyMcG het volgende:
1000 Hools, wat een feest, wat een feest!
Ik zie de beelden al weer voor me:
PascalHeister is al om half 11 misselijk van de Champagne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2005 21:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie had ik toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zou het zomaar eens zo kunnen zijn dat ik degene had die mij ook had
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Graag gedaanquote:Op maandag 12 december 2005 21:26 schreef Suijk het volgende:
Bos, je had het goed gezien.
En tnx MrD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ja doe maar een Bavaria,quote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef Suijk het volgende:
Nog maar een biertje!
rukt de stekker dr uit, kom maar vast in de stemming voor zaterdagquote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
En nu muziek.
* MrDoegewoon zet Mad E Fact - The hustle op
Knalt eroverheen met Angerfistquote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
En nu muziek.
* MrDoegewoon zet Mad E Fact - The hustle op
quote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn gedicht was voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan geen spowjler maken maar mijn gedicht was voor Tong80. Een droomloting dus.![]()
Ik wist niet meer zeker of je nou van Bavjes hield of toch een Grolsch aanhanger. Ik lees altijd heel snel over die bier conversaties heen.quote:
Ook goed, maar deze moet ook nog gedraaid wordenquote:Op maandag 12 december 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rukt de stekker dr uit, kom maar vast in de stemming voor zaterdag
*Sander Kleinenberg - The fruit
Oke, kan gebeuren, Is ook helemaal niet ergquote:Op maandag 12 december 2005 21:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik wist niet meer zeker of je nou van Bavjes hield of toch een Grolsch aanhanger. Ik lees altijd heel snel over die bier conversaties heen.
Openen we toch gewoon een tweede nummer 1000. Geen hond die het merkt.quote:Op maandag 12 december 2005 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog een post of 10 en het feest is alweer over
deel 1001 - The Afterparty?quote:Op maandag 12 december 2005 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog een post of 10 en het feest is alweer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |