Ik vond het niet echt makkelijk totdat jij van dat soort uitspraken ging doen en een sneer naar Ajax moet kunnenquote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hahah leuk gedaan, ik dacht echt dat het Rubber was die met terug pakte omdat ik zo'n grote bek over Innercity gaf en er nu heen ga
blijkbaarquote:Op maandag 12 december 2005 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaan we nou zeggen wie wie had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
quote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef FrankyMcG het volgende:
1000 Hools, wat een feest, wat een feest!
Ik zie de beelden al weer voor me:
Pascal, hij komt van mij!quote:Op maandag 12 december 2005 19:26 schreef pascalheister het volgende:
erg leuk, heb alleen geen idee wie dit heeft gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef FrankyMcG het volgende:
1000 Hools, wat een feest, wat een feest!
Ik zie de beelden al weer voor me:
PascalHeister is al om half 11 misselijk van de Champagne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2005 21:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie had ik toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zou het zomaar eens zo kunnen zijn dat ik degene had die mij ook had
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Graag gedaanquote:Op maandag 12 december 2005 21:26 schreef Suijk het volgende:
Bos, je had het goed gezien.
En tnx MrD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |