Wat heb ik toch op tijd die nickchange gedaan zeg, damn ik zou hem nu nog hebben met dit seizoenquote:Op maandag 12 december 2005 21:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Inquistor87
ook MrDoegewoon was vroeger iemand anders, maar dat weet je toch wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 21:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wat heb ik toch op tijd die nickchange gedaan zeg, damn ik zou hem nu nog hebben met dit seizoen
En Rubber wat dat gedicht voor mij nu van jouw??![]()
Gelukkig, soms lijkt het nog een beetje vroegah!quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 21:26 schreef pascalheister het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was van mij.
Wie had mij?.
slettebak [@] gmail.com
Oké,quote:Op maandag 12 december 2005 21:26 schreef Suijk het volgende:
Bos, je had het goed gezien.
En tnx MrD.
Nee dat was MrDoegewoon...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar doelde Bluezz volgens mij ook opquote:Op maandag 12 december 2005 21:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee dat was MrDoegewoon...
Wie was dndiek
Hahah leuk gedaan, ik dacht echt dat het Rubber was die met terug pakte omdat ik zo'n grote bek over Innercity gaf en er nu heen gaquote:Op maandag 12 december 2005 21:27 schreef dndiek het volgende:
Ik ga nu MrDoegewoon maar uit zijn lijden verlossen
en de vraag wie zijn gedicht heeft gemaakt oplossen
Dat was niet Rubbereend, dat was iek
de enige echte dndiek
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
quote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hahah leuk gedaan, ik dacht echt dat het Rubber was die met terug pakte omdat ik zo'n grote bek over Innercity gaf en er nu heen ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |