SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ja doe maar een Bavaria,quote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef Suijk het volgende:
Nog maar een biertje!
rukt de stekker dr uit, kom maar vast in de stemming voor zaterdagquote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
En nu muziek.
* MrDoegewoon zet Mad E Fact - The hustle op
Knalt eroverheen met Angerfistquote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
En nu muziek.
* MrDoegewoon zet Mad E Fact - The hustle op
quote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn gedicht was voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan geen spowjler maken maar mijn gedicht was voor Tong80. Een droomloting dus.![]()
Ik wist niet meer zeker of je nou van Bavjes hield of toch een Grolsch aanhanger. Ik lees altijd heel snel over die bier conversaties heen.quote:
Ook goed, maar deze moet ook nog gedraaid wordenquote:Op maandag 12 december 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rukt de stekker dr uit, kom maar vast in de stemming voor zaterdag
*Sander Kleinenberg - The fruit
Oke, kan gebeuren, Is ook helemaal niet ergquote:Op maandag 12 december 2005 21:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik wist niet meer zeker of je nou van Bavjes hield of toch een Grolsch aanhanger. Ik lees altijd heel snel over die bier conversaties heen.
Openen we toch gewoon een tweede nummer 1000. Geen hond die het merkt.quote:Op maandag 12 december 2005 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog een post of 10 en het feest is alweer over
deel 1001 - The Afterparty?quote:Op maandag 12 december 2005 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog een post of 10 en het feest is alweer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |