Ik wil hier nog de Argentijnen aan toevoegenquote:Op maandag 12 december 2005 18:22 schreef Jajong het volgende:
Duitsers, Fransen, Italianen.
Zelfs die spits van Monaco niet?quote:
Hoe heet die dan ?quote:Op maandag 12 december 2005 18:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zelfs die spits van Monaco niet?
quote:Ik ga voor Frankrijk. Kutland, kutvolk, kuttaal, kutteam,
Adebayor, scoorde tegen Willem II onder andere.quote:
ik welquote:
oowja die lafaarden ook nog.quote:Op maandag 12 december 2005 18:32 schreef HeatWave het volgende:
Italie, klote voetbal.....
Meen je dat serieus? Dat zou wel heel triest zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 18:35 schreef ILCILA het volgende:
[..]
ik wel![]()
hij speelt bij Be Quick (hoofdklasser Zwolle)![]()
lijkt raar maar hij zit echt in voorselectie![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 18:35 schreef ILCILA het volgende:
[..]
ik wel![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 18:32 schreef HeatWave het volgende:
Italie, klote voetbal.....
Meen ik serieus was net reportage over op RTV Oost, dit omdat deze jongen als hij bij de volledige selectie zit van Togo hij een meerwaarde voor de Nederlandse samenleving kan beteken en dus een Nederlands paspoort krijgt, lukt het hem niet dan word hij weer uitgezet naar Togo...quote:Op maandag 12 december 2005 18:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Dat zou wel heel triest zijn.
Iemand die in de hoofdklasse speelt is een meerwaarde voor Nederland? Die logica ontgaat me even....quote:Op maandag 12 december 2005 18:42 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Meen ik serieus was net reportage over op RTV Oost, dit omdat deze jongen als hij bij de volledige selectie zit van Togo hij een meerwaarde voor de Nederlandse samenleving kan beteken en dus een Nederlands paspoort krijgt, lukt het hem niet dan word hij weer uitgezet naar Togo...
detaill: hij speelt nu nog in 2e elftal van Be Quick
Togo heeft het grootste deel van zijn spelers uit de 2e divisie van spanje of 3th division van Engeland, dit is (zeker frankrijk) vergelijkbaar met hoofdklasse of 1e klasse van Nederland...
Ja joh forza Italie. Altijd leuk voetbal daar. Volgens mij kan je beter de laatste 10 minuten naar het stadion gaan, dan heb je verder niks gemist van de hele wedstrijd.quote:Op maandag 12 december 2005 18:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
[afbeelding] Forza Italia! [afbeelding]
Is dat Ibrahim Barry?quote:Op maandag 12 december 2005 18:35 schreef ILCILA het volgende:
[..]
ik wel![]()
hahaquote:Op maandag 12 december 2005 18:35 schreef ILCILA het volgende:
[..]
ik wel![]()
Tis natuurlijk de vraag of hij mee magquote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef JaWi het volgende:
van Bommel!
Misschien moet hij ook maar eens naar de rechter stappen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:49 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Tis natuurlijk de vraag of hij mee mag
Laat maar thuis, het ging uitstekend zonder hem.quote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef JaWi het volgende:
van Bommel!
Damn, dus als ik uit Togo kwam kon ik op een WK spelen..quote:Op maandag 12 december 2005 18:42 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Meen ik serieus was net reportage over op RTV Oost, dit omdat deze jongen als hij bij de volledige selectie zit van Togo hij een meerwaarde voor de Nederlandse samenleving kan beteken en dus een Nederlands paspoort krijgt, lukt het hem niet dan word hij weer uitgezet naar Togo...
detaill: hij speelt nu nog in 2e elftal van Be Quick
Togo heeft het grootste deel van zijn spelers uit de 2e divisie van spanje of 3th division van Engeland, dit is (zeker frankrijk) vergelijkbaar met hoofdklasse of 1e klasse van Nederland...
Je hebt het niet zo op onze islamitische medemens?quote:Op maandag 12 december 2005 19:41 schreef cultheld het volgende:
Iran en Saudi-Arabië. Tunesië in mindere mate.
Iran en Saudie-Arabië hebben wel heel wat meer op hun kerfstok behalve 'Islamitisch zijn' hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op onze islamitische medemens?
Haten is een groot woord natuurlijk, maar het zijn geen spectaculaire teams.quote:Op maandag 12 december 2005 19:41 schreef cultheld het volgende:
Iran en Saudi-Arabië. Tunesië in mindere mate.
100% waar.quote:Op maandag 12 december 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Ik heb een enorme hekel aan Zuid-Korea. Ze eten er honden, hebben spleetogen en maken mindere nasi dan de Chinezen.
De Italiaanse beleving plus de importantie van het voetbal daar is zo ongelooflijk veel groter dan hier in NL, als je niet verder kijkt dan met een Catenaccio bril zul je dat nooit zien/beseffen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:45 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja joh forza Italie. Altijd leuk voetbal daar. Volgens mij kan je beter de laatste 10 minuten naar het stadion gaan, dan heb je verder niks gemist van de hele wedstrijd.
Ik heb het niet zo op mens onterende landen. Saudi-Arabië en Iran maken zich hier op grote schaal schuldig aan. In Tunesië gebeurt dit iets meer in het geheim dankzij de vriendjes van de kolonel.quote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op onze islamitische medemens?
Tunesië is goed bevriend met de kolonelquote:Op maandag 12 december 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het overigens jammer dat Libië niet geplaatst is, in het kader van sympathieke leiders.
Dat is toch anders omdat het voetbalteam van de V.S. geen politieke propaganda hoeft te verkondigen/uit te dragen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:04 schreef twi het volgende:
Dan heb je 't ook niet zo op de Verenigde Staten zeker, cultheld?
quote:Op maandag 12 december 2005 20:20 schreef twi het volgende:
Kom op zeg, alles wat Amerikaans is en ook maar iets met competitie te maken heeft, straalt een politieke en nationalistische boodschap uit van hier tot Wladiwostok. Bovendien is het gewoon een heel fout land.
Alsof dat serieus was.quote:Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef twi het volgende:
Tegen een land zijn omdat ze honden of katten of weet ik het wat eten vind ik ook al zo'n onzin. In India lopen de heilige koeien over straat, elders eten ze geen varkensvlees. Boeiend, als zij dat nou lekker vinden, eten ze dat gewoon.
Nationalistisch: jaquote:Op maandag 12 december 2005 20:20 schreef twi het volgende:
Kom op zeg, alles wat Amerikaans is en ook maar iets met competitie te maken heeft, straalt een politieke en nationalistische boodschap uit van hier tot Wladiwostok. Bovendien is het gewoon een heel fout land.
Nee hoor, dat is Friesland.quote:Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef bluzh het volgende:
Duitsland. Zonder twijfel staatsvijand nummer 1. Op elk vlak.
Frans een kuttaal? Het is de mooiste taal die er is!quote:Op maandag 12 december 2005 18:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ga voor Frankrijk. Kutland, kutvolk, kuttaal, kutteam, kutmazzelaars
Die Oranje-kermis straalt anders ook een soort nationalisme uit. Wel een erg debiel en zwakzinnig soort nationalisme, maar toch...quote:Op maandag 12 december 2005 20:20 schreef twi het volgende:
`quote:Op maandag 12 december 2005 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die Oranje-kermis straalt anders ook een soort nationalisme uit. Wel een erg debiel en zwakzinnig soort nationalisme, maar toch...
Dan zijn er mensen die zeuren over Amerikanen....quote:
Politieke boodschap is onzin. Nationalistisch ja. Dat zouden wij ook wat meer mogen zijn. En niet alleen als het nederlands Elftal speelt.quote:Op maandag 12 december 2005 20:20 schreef twi het volgende:
Ik vind Italië wel tof.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:23 schreef Cart_man het volgende:
Geweldig dat iedereen Italië (Italiaanse clubs) haat, omdat ze vaak met effectief voetbal maximaal resultaat behalen.
Het gaat ook meer de manier waarop. Als je de gemiddelde adolescent Amerikaan hoort praten over de wereld en de positie van Amerika erin, dan weet je in elk geval dat er daar iets heel goed fout zit. Ik vind die hele sfeer ook gewoon in het sportieve aspect van het land doorschemeren. En ja, die houding heeft ook een politieke inhoud. Wij zijn de beste, de grootste en we zullen de rest wel even laten zien wat wij kunnen. Oranje-gekte is inderdaad meer carnaval-gehalte. Daar is op zich weinig tegen, dat hebben de meeste landen ook.quote:Op maandag 12 december 2005 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die Oranje-kermis straalt anders ook een soort nationalisme uit. Wel een erg debiel en zwakzinnig soort nationalisme, maar toch...
Voetballen op deze manier zou verboden moeten worden, zeg maar soort van illegal defence regel zoals in de NBAquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:23 schreef Cart_man het volgende:
Geweldig dat iedereen Italië (Italiaanse clubs) haat, omdat ze vaak met effectief voetbal maximaal resultaat behalen.
Hoeveel 'gemiddelde adolescent Amerikanen' heb je zelf gesproken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:11 schreef twi het volgende:
[..]
Als je de gemiddelde adolescent Amerikaan hoort praten over de wereld en de positie van Amerika erin, dan weet je in elk geval dat er daar iets heel goed fout zit.
Laat toch lekker die vooroordelen houden, 't komt niet echt intelligenter over dan de gemiddelde Amerikaan die hij bedoelt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:22 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hoeveel 'gemiddelde adolescent Amerikanen' heb je zelf gesproken?
Ik word altijd zo moe van dat gebral wat vele Nederlanders overnemen van die linkse media hier (met name NOVA, Netwerk, Volkskrant etc.) zonder zelf de moeite te doen eens een kijkje in de USA te nemen of met Amerikanen te praten. Als ik de stemmingen om me heen hoor is iedereen in Amerika 'even oorlogszuchtig als die barbaar Bush'. Wat een gelul.quote:
Tientallen. Misschien juist omdat 't jonge volwassenen zijn dat ze sneller een grotere bek opzetten, en zit het bij de gemiddelde Amerikaan een stuk beter in 't verstand, dat zal popolon inmiddels wel weten, maar een probeer maar gewoon eens een discussie aan te gaan over Amerika. Binnen de kortste keren komt het er op neer dat je Amerika maar dankbaar mag zijn, anders had je Kraut geheten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:22 schreef fanneke het volgende:
Hoeveel 'gemiddelde adolescent Amerikanen' heb je zelf gesproken?
Die ervaring heb ik dus niet echt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:29 schreef twi het volgende:
[..]
Tientallen. Misschien juist omdat 't jonge volwassenen zijn dat ze sneller een grotere bek opzetten, en zit het bij de gemiddelde Amerikaan een stuk beter in 't verstand, dat zal popolon inmiddels wel weten, maar een probeer maar gewoon eens een discussie aan te gaan over Amerika. Binnen de kortste keren komt het er op neer dat je Amerika maar dankbaar mag zijn, anders had je Kraut geheten.
Ga je nu ontkennen dat dat land vol zit met nationalisme en zelf-ophemeling?
Ik scheer ze ook niet allemaal over een kam. Ik scheer er maar 140.000.001 over een kamquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:28 schreef fanneke het volgende:
Nou ben ikzelf ook bepaald geen fan van Bush, maar om nu 280 miljoen Amerikanen over één kam te scheren belachelijk.
Laat maar, jij bent weer zo iemand waarbij je het idee hebt dat je tegen een muur staat te praten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik scheer ze ook niet allemaal over een kam. Ik scheer er maar 140.000.001 over een kam
Overtuigend, ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:49 schreef golfer het volgende:
Uiteraard heb ik traditioneel de schurft aan de Duitsers en daarna aan de Portugezen (wanr die deugen volgen Doc ook niet), vervolgens aan de Italianen en tenslotte aan de Argentijnen, vanwege de doorgestoken finale van 1978.
De Fransen zijn ook te chauvinistisch en de Tsjechen mag ik niet vanwege hun coach.
Spanje is door de FIFA bevoordeeld qua play-offs.
Al die ex-Joegoslavië-landen als Servie-Montenegro deugen natuurlijk ook niet.
De USA is natuurlijk politiek gezien ook helemaal fout, zoals landen als Iran en Tunisië dat ook zijn.
Die Afrikaanse deelnemers zijn er alleen maar bij door hun corrupte bestuurders, dus die deugen ook allemaal niet.
Mexico deugt trouwens ook niet vanwege de luchtvervuiling en Costa Rica is ook corrupt.
Nederland deugt niet vanwege Verdonk en Kalou.
Korea en Japan deugen niet vanwege hun oorlogsverleden.
Australië deugt niet vanwege hun behandeling van de oorspronkelijk bewoners daar en hun toelatingsbeleid.
Ik ben er uit: ik word supporter van Trinidad en Tobago, want over dat land weet ik niets negatiefs te melden.
Och, kom op, als je van die laatste opmerking de humor niet kan in zien, dan is het ver te zoeken met je. Je lacht zeker niet zoveel in je leven?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:50 schreef fanneke het volgende:
Laat maar, jij bent weer zo iemand waarbij je het idee hebt dat je tegen een muur staat te praten.
Daar zijn de blanken uitgestorven sinds de Trinidad en Tobago bewoners er achter kwamen dat ze naar kip smaken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:49 schreef golfer het volgende:
Ik ben er uit: ik word supporter van Trinidad en Tobago, want over dat land weet ik niets negatiefs te melden.
quote:Op maandag 12 december 2005 19:24 schreef Heerlijkheid het volgende:
Christiano Ronaldo. Als hij huilt, juicht mijn hart.
Als ik alleen maar naar hem kijk juicht mijn hart alquote:Op maandag 12 december 2005 19:24 schreef Heerlijkheid het volgende:
Christiano Ronaldo. Als hij huilt, juicht mijn hart.
Die Duitsers vallen zelfs als je niet kijkt...quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:39 schreef Fathom het volgende:
Portugal : Die vallen al als je naar ze kijkt.
Duitsland: Tsja........
Vrouwen en voetbal.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:00 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Als ik alleen maar naar hem kijk juicht mijn hart al![]()
Er is altijd wel iets te vinden jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:14 schreef Zwansen het volgende:
Maar verder haat ik elk land tegen wie Nederland speelt, op de een of andere manier komen er dan opeens huizenhoge haatgevoelens naar boven.
In het geheel niet. Ik heb okk sympathie voor Frankrijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben hier de enige die de Fransen een warm hart toedraagt? Zidane...
Op zich natuurlijk niet, maar zodra ze een voetbal aanraken deugen ze niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Portugal is niks mis mee natuurlijk.
Ze hebben zulke lelijke vrouwenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Slotje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:16 schreef VoreG het volgende:
Elk land dat tegen Nederland speelt, vuile nationalisten dat we zijn.
Juistquote:Elk land dat tegen Nederland speelt, vuile nationalisten dat we zijn.
Wehehe durf je dat ook tegen mevrouw methodmich te zeggen?quote:Op woensdag 14 december 2005 03:07 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Ze hebben zulke lelijke vrouwen
Dat is nou net waar hij op doelt.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wehehe durf je dat ook tegen mevrouw methodmich te zeggen?
Ik denk eigenlijk dat fernando het type is dat doorgaans nooit vrouwen aanspreekt, Sloggi.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik kan alle wedstrijden van Porto live bekijken, ben er nog niet achter of het nu drama of comedy is, maar toneel is het iig welquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Toevoeging: Als ze al vallen voordat ze een bal raken, dan deugen ze ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:06 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Op zich natuurlijk niet, maar zodra ze een voetbal aanraken deugen ze niet.
Nee, ik ben bang voor held MMquote:Op woensdag 14 december 2005 14:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb liever een verzonnen vriendinquote:Op woensdag 14 december 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat fernando het type is dat doorgaans nooit vrouwen aanspreekt, Sloggi.
quote:Op donderdag 15 december 2005 04:42 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang voor held MM
Ik ben wel benieuwd naar de beweegredenen?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:54 schreef Staanplaats het volgende:
Duitsland...verder uitleg lijkt me compleet overbodig.
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de beweegredenen?
Geef je ook nog een toelichting per land?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Weet je wie ik echt niet uit kan staan?
Duitsland
Polen
Engeland
Zwitserland
Frankrijk
Spanje
Italië
Tsjechië
Oekraďne
Zweden
Kroatië
Servië & Montenegro
Portugal
Togo
Ghana
Angola
Ivoorkust
Tunesië
Brazilië
Argentinië
Paraguay
Ecuador
Mexico
Trinidad & Tobago
Costa Rica
Verenigde Staten
Iran
Saudie-Arabië
Japan
Zuid-Korea
Alleen de Aussies zijn ok
Wees gerust, ik ben erg coulant voor allochtonen.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:42 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang voor held MM
Die is al een tijdje gestopt als international...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:07 schreef Elvislives het volgende:
Engeland: die gun ik het gewoon niet, geen idee waarom...waarschijnlijk vanwege de enorme rotkop van paul scholes
Ik was van plan om een rustige kerst te houdenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:22 schreef Asap het volgende:
[..]
Geef je ook nog een toelichting per land?![]()
ja, daar heb jij ook zo zwaar onder geleden he.....quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:00 schreef dolle_hond het volgende:
landen waarvan ik hoop dat ze de 1e ronde er uit liggen:
nederland: weg met die oranjegekte
Nou wat hij zegt.quote:
die kop verdwijnt niet zomaar van mijn netvlies...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:45 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Die is al een tijdje gestopt als international...
Begrijpelijk. Ik vind dat ook een naar mannetje. Hoewel ik aan dat hele Manure een hekel heb.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef Elvislives het volgende:
[..]
die kop verdwijnt niet zomaar van mijn netvlies...
ohja, die ene hele bekende fotoquote:Op vrijdag 16 december 2005 08:24 schreef Bramos83 het volgende:
Grow up, het duitsland van nu met het Nazi-duitsland van toen vergelijken...en wat heeft dat met voetbal te maken.... (jammer dat ik het bijpassende beroemde plaatje van die feyenoord-supporter met de hitlergroet niet kan vinden)
Voetbalstijl? Lekker belangrijk joh..quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:24 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
ja, daar heb jij ook zo zwaar onder geleden he.....
Grow up, het duitsland van nu met het Nazi-duitsland van toen vergelijken...en wat heeft dat met voetbal te maken.... (jammer dat ik het bijpassende beroemde plaatje van die feyenoord-supporter met de hitlergroet niet kan vinden)
Duitsland zijn de grootste rivalen en ervan winnen is het mooiste wat er is, maar haten om een oorlog van een geflipte dictator ipv de voetbalspeelstijl![]()
![]()
![]()
Kan me er wel wat bij voorstellen, ik heb ook helemaal niets met die teringteletoeterzooi, maar daarom kan ik het NL elftal wel leuk vinden met een biertje in de kroegquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nou wat hij zegt.
Ben het er ook mee eens. Hoe sneller ze eruit vliegen, hoe sneller dat achterlijke gedoe hier in Nederland is afgelopen. Toch wel erg dat het gedrag van de bevolking mijn afkeer jegens het Nederlands elftal beinvloed...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |