Nee, ik ben bang voor held MMquote:Op woensdag 14 december 2005 14:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wehehe durf je dat ook tegen mevrouw methodmich te zeggen?
Ik heb liever een verzonnen vriendinquote:Op woensdag 14 december 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat fernando het type is dat doorgaans nooit vrouwen aanspreekt, Sloggi.
quote:Op donderdag 15 december 2005 04:42 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang voor held MM
Ik ben wel benieuwd naar de beweegredenen?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:54 schreef Staanplaats het volgende:
Duitsland...verder uitleg lijkt me compleet overbodig.
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de beweegredenen?
Geef je ook nog een toelichting per land?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Weet je wie ik echt niet uit kan staan?
Duitsland
Polen
Engeland
Zwitserland
Frankrijk
Spanje
Italië
Tsjechië
Oekraïne
Zweden
Kroatië
Servië & Montenegro
Portugal
Togo
Ghana
Angola
Ivoorkust
Tunesië
Brazilië
Argentinië
Paraguay
Ecuador
Mexico
Trinidad & Tobago
Costa Rica
Verenigde Staten
Iran
Saudie-Arabië
Japan
Zuid-Korea
Alleen de Aussies zijn ok
Wees gerust, ik ben erg coulant voor allochtonen.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:42 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang voor held MM
Die is al een tijdje gestopt als international...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:07 schreef Elvislives het volgende:
Engeland: die gun ik het gewoon niet, geen idee waarom...waarschijnlijk vanwege de enorme rotkop van paul scholes
Ik was van plan om een rustige kerst te houdenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:22 schreef Asap het volgende:
[..]
Geef je ook nog een toelichting per land?![]()
ja, daar heb jij ook zo zwaar onder geleden he.....quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:00 schreef dolle_hond het volgende:
landen waarvan ik hoop dat ze de 1e ronde er uit liggen:
nederland: weg met die oranjegekte
Nou wat hij zegt.quote:
die kop verdwijnt niet zomaar van mijn netvlies...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:45 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Die is al een tijdje gestopt als international...
Begrijpelijk. Ik vind dat ook een naar mannetje. Hoewel ik aan dat hele Manure een hekel heb.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef Elvislives het volgende:
[..]
die kop verdwijnt niet zomaar van mijn netvlies...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |