In het geheel niet. Ik heb okk sympathie voor Frankrijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben hier de enige die de Fransen een warm hart toedraagt? Zidane...
Op zich natuurlijk niet, maar zodra ze een voetbal aanraken deugen ze niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Portugal is niks mis mee natuurlijk.
Ze hebben zulke lelijke vrouwenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Slotje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:16 schreef VoreG het volgende:
Elk land dat tegen Nederland speelt, vuile nationalisten dat we zijn.
Juistquote:Elk land dat tegen Nederland speelt, vuile nationalisten dat we zijn.
Wehehe durf je dat ook tegen mevrouw methodmich te zeggen?quote:Op woensdag 14 december 2005 03:07 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Ze hebben zulke lelijke vrouwen
Dat is nou net waar hij op doelt.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wehehe durf je dat ook tegen mevrouw methodmich te zeggen?
Ik denk eigenlijk dat fernando het type is dat doorgaans nooit vrouwen aanspreekt, Sloggi.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wehehe durf je dat ook tegen mevrouw methodmich te zeggen?
Ik kan alle wedstrijden van Porto live bekijken, ben er nog niet achter of het nu drama of comedy is, maar toneel is het iig welquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Toevoeging: Als ze al vallen voordat ze een bal raken, dan deugen ze ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:06 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Op zich natuurlijk niet, maar zodra ze een voetbal aanraken deugen ze niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |