100% waar.quote:Op maandag 12 december 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Ik heb een enorme hekel aan Zuid-Korea. Ze eten er honden, hebben spleetogen en maken mindere nasi dan de Chinezen.
De Italiaanse beleving plus de importantie van het voetbal daar is zo ongelooflijk veel groter dan hier in NL, als je niet verder kijkt dan met een Catenaccio bril zul je dat nooit zien/beseffen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:45 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja joh forza Italie. Altijd leuk voetbal daar. Volgens mij kan je beter de laatste 10 minuten naar het stadion gaan, dan heb je verder niks gemist van de hele wedstrijd.
Ik heb het niet zo op mens onterende landen. Saudi-Arabië en Iran maken zich hier op grote schaal schuldig aan. In Tunesië gebeurt dit iets meer in het geheim dankzij de vriendjes van de kolonel.quote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op onze islamitische medemens?
Tunesië is goed bevriend met de kolonelquote:Op maandag 12 december 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het overigens jammer dat Libië niet geplaatst is, in het kader van sympathieke leiders.
Dat is toch anders omdat het voetbalteam van de V.S. geen politieke propaganda hoeft te verkondigen/uit te dragen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:04 schreef twi het volgende:
Dan heb je 't ook niet zo op de Verenigde Staten zeker, cultheld?
quote:Op maandag 12 december 2005 20:20 schreef twi het volgende:
Kom op zeg, alles wat Amerikaans is en ook maar iets met competitie te maken heeft, straalt een politieke en nationalistische boodschap uit van hier tot Wladiwostok. Bovendien is het gewoon een heel fout land.
Alsof dat serieus was.quote:Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef twi het volgende:
Tegen een land zijn omdat ze honden of katten of weet ik het wat eten vind ik ook al zo'n onzin. In India lopen de heilige koeien over straat, elders eten ze geen varkensvlees. Boeiend, als zij dat nou lekker vinden, eten ze dat gewoon.
Nationalistisch: jaquote:Op maandag 12 december 2005 20:20 schreef twi het volgende:
Kom op zeg, alles wat Amerikaans is en ook maar iets met competitie te maken heeft, straalt een politieke en nationalistische boodschap uit van hier tot Wladiwostok. Bovendien is het gewoon een heel fout land.
Nee hoor, dat is Friesland.quote:Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef bluzh het volgende:
Duitsland. Zonder twijfel staatsvijand nummer 1. Op elk vlak.
Frans een kuttaal? Het is de mooiste taal die er is!quote:Op maandag 12 december 2005 18:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ga voor Frankrijk. Kutland, kutvolk, kuttaal, kutteam, kutmazzelaars
Die Oranje-kermis straalt anders ook een soort nationalisme uit. Wel een erg debiel en zwakzinnig soort nationalisme, maar toch...quote:Op maandag 12 december 2005 20:20 schreef twi het volgende:
`quote:Op maandag 12 december 2005 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die Oranje-kermis straalt anders ook een soort nationalisme uit. Wel een erg debiel en zwakzinnig soort nationalisme, maar toch...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |