abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33024295
Ik heb een enorme hekel aan Zuid-Korea. Ze eten er honden, hebben spleetogen en maken mindere nasi dan de Chinezen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33024329
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Ik heb een enorme hekel aan Zuid-Korea. Ze eten er honden, hebben spleetogen en maken mindere nasi dan de Chinezen.
100% waar.
pi_33024332
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:45 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Ja joh forza Italie. Altijd leuk voetbal daar. Volgens mij kan je beter de laatste 10 minuten naar het stadion gaan, dan heb je verder niks gemist van de hele wedstrijd.
De Italiaanse beleving plus de importantie van het voetbal daar is zo ongelooflijk veel groter dan hier in NL, als je niet verder kijkt dan met een Catenaccio bril zul je dat nooit zien/beseffen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_33024427
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Je hebt het niet zo op onze islamitische medemens?
Ik heb het niet zo op mens onterende landen. Saudi-Arabië en Iran maken zich hier op grote schaal schuldig aan. In Tunesië gebeurt dit iets meer in het geheim dankzij de vriendjes van de kolonel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 12 december 2005 @ 20:04:43 #55
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33024480
Dan heb je 't ook niet zo op de Verenigde Staten zeker, cultheld?
pi_33024571
Ik vind het overigens jammer dat Libië niet geplaatst is, in het kader van sympathieke leiders.
www.thuisuiteten.nl
pi_33024611
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het overigens jammer dat Libië niet geplaatst is, in het kader van sympathieke leiders.
Tunesië is goed bevriend met de kolonel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33024688
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:04 schreef twi het volgende:
Dan heb je 't ook niet zo op de Verenigde Staten zeker, cultheld?
Dat is toch anders omdat het voetbalteam van de V.S. geen politieke propaganda hoeft te verkondigen/uit te dragen.
pi_33024784
Nou nou, WK 1998 vergeten?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 december 2005 @ 20:20:55 #60
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33025014
Kom op zeg, alles wat Amerikaans is en ook maar iets met competitie te maken heeft, straalt een politieke en nationalistische boodschap uit van hier tot Wladiwostok. Bovendien is het gewoon een heel fout land.
  maandag 12 december 2005 @ 20:21:03 #61
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33025025
Brazilie en ik zie Frankrijk ook graag verliezen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Trouwste user 2022 maandag 12 december 2005 @ 20:21:40 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_33025047
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:20 schreef twi het volgende:
Kom op zeg, alles wat Amerikaans is en ook maar iets met competitie te maken heeft, straalt een politieke en nationalistische boodschap uit van hier tot Wladiwostok. Bovendien is het gewoon een heel fout land.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 12 december 2005 @ 20:22:32 #63
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33025079
Tegen een land zijn omdat ze honden of katten of weet ik het wat eten vind ik ook al zo'n onzin. In India lopen de heilige koeien over straat, elders eten ze geen varkensvlees. Boeiend, als zij dat nou lekker vinden, eten ze dat gewoon.
pi_33025118
Duitsland. Zonder twijfel staatsvijand nummer 1. Op elk vlak.
Yo, Willie. Burn the cat
pi_33025214
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef twi het volgende:
Tegen een land zijn omdat ze honden of katten of weet ik het wat eten vind ik ook al zo'n onzin. In India lopen de heilige koeien over straat, elders eten ze geen varkensvlees. Boeiend, als zij dat nou lekker vinden, eten ze dat gewoon.
Alsof dat serieus was.

Ik haat geen enkel land.
www.thuisuiteten.nl
pi_33025221
quote:
Nationalistisch: ja
Politiek: nee

Een fout land: ja
pi_33025257
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef bluzh het volgende:
Duitsland. Zonder twijfel staatsvijand nummer 1. Op elk vlak.
Nee hoor, dat is Friesland.
pi_33025285
Ik heb niks met Saoudi-Arabië of Kroatë. Aan niemand een hekel, totdat ze van Nederland winnen.
pi_33025407
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is Friesland.
Doen die mee aan het WK dan?
Yo, Willie. Burn the cat
pi_33025462
Frankrijk... en dat heeft niet specifiek met voetbal te maken. Het is gewoon een baggerland.
pi_33026461
Song en Portugal
pi_33028000
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ga voor Frankrijk. Kutland, kutvolk, kuttaal, kutteam, kutmazzelaars
Frans een kuttaal? Het is de mooiste taal die er is!
pi_33029299
quote:
Die Oranje-kermis straalt anders ook een soort nationalisme uit. Wel een erg debiel en zwakzinnig soort nationalisme, maar toch...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33029483
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die Oranje-kermis straalt anders ook een soort nationalisme uit. Wel een erg debiel en zwakzinnig soort nationalisme, maar toch...
`

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')