Mijn Nederlands is niet altijd even optimaal...quote:Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef Ripley het volgende:
TT aangepast van storrend naar storend. En dit is naar de hand van de lieskedicussie? Leg dat dan ook even uit in de OP, wil je
Het gaat dan ook niet over de caps op zich, maar over de overdaad aan (Lieske)-tieten-caps.quote:Op maandag 12 december 2005 16:57 schreef Mabelle het volgende:
Ik heb "Nee... vooral doorgaan" gestemd.
Ik vind het echt te niet belangrijk om ja te gaan stemmen. Ik kan me me er niet aan storen. Wat ik dan wel irritant kan vinden is dat er een SC volgegooid wordt met selectief ge-cap.
Bv alleen maar Lieske. Bloot of aangekleed... dat maakt niet uit.![]()
Caps in SC zijn naar mijn mening alleen maar leuk en voegen toe. Soms een beetje opletten en kijken naar wat er al zoal een beetje staat zou handig zijn maar ook niet meer dan dat.
Ik mag hopen dat we er niet een TE groot punt van gaan maken... pakweg aan de start van de finish.![]()
En nu een uitleg vragen ... hoe je een cap maakt is zeker slecht getimed?naja ... dan wacht ik wel ff.
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 17:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is niet altijd even optimaal...![]()
Ik het de OP aangepast, zoals je aangaf.
quote:Op maandag 12 december 2005 17:25 schreef ART het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet over de caps op zich, maar over de overdaad aan (Lieske)-tieten-caps.
Praktijk je ziet niks gepost je gaat aan de slag de drukt op invoeren en hoppa er staat er al één.quote:Op maandag 12 december 2005 17:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En hoezeer ik de cappers ook waardeer; acht caps achter elkaar van éen paar tieten is niet nodig.
Dus eerst even kijken voordat je op 'invoeren' drukt, scheelt al een hoop.
Dat is eigenlijk alles, we hoeven er verder geen halszaak van te maken.![]()
Dan weet ik nu al wat Tanja zal zeggen:quote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef regenworm het volgende:
Foreverblue er wordt druk gestemd zullen we Tanja vragen om de stemmen te tellen.
Precies om de reden die jij in het begin al aangeeft. Omdat het een weergave is. (en we snappen ook nog dat het wel een enorme troffee is om juist díe cap te hebben gemaaktquote:Op maandag 12 december 2005 17:46 schreef Mike1964 het volgende:
Caps zijn een weergave van wat op dat moment in het huis speelt. Ze horen er dus wel in. (bloot of niet) Maar zoals altijd geldt ook hier: Overdaad schaadt. Waar ik me wel aan gestoord heb is die foto van Nathalie in het "tieten topic" niet omdat ik me stoor aan een kut in beeld maar meer vanwege het feit dat Nathalie dit straks ook zal zien. Iedere vrouw (en de meeste mannen) zal het met me eens zijn dat dit een redelijk genante vertoning van je privé delen is. Het is te makkelijk om dit af te doen met "dan moet je maar niet in dat huis gaan zitten" of "dan moet je maar niet in de richting van de camera gaan liggen vingeren" Het verbaast me eerlijk gezegd dat de (vrouwelijke) mods deze cap hebben laten staan...
quote:Op maandag 12 december 2005 18:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies om de reden die jij in het begin al aangeeft. Omdat het een weergave is. (en we snappen ook nog dat het wel een enorme troffee is om juist díe cap te hebben gemaakt)
Maar ook hier schaad overdaad, ik hoef 'm niet steeds voorbij te zien komen in de topics. Heb zelf zo'n ding en weet wel hoe het eruit ziet....![]()
Hoe meer blote nekken hoe beter, het liefst stijf ook nogquote:Op maandag 12 december 2005 17:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En hoezeer ik de cappers ook waardeer; acht caps achter elkaar van éen paar tieten is niet nodig.
Dus eerst even kijken voordat je op 'invoeren' drukt, scheelt al een hoop.
Dat is eigenlijk alles, we hoeven er verder geen halszaak van te maken.![]()
Heb het nog even nagelezen maar de discussie begon over de vele blote tieten.quote:Op maandag 12 december 2005 19:24 schreef Pinball het volgende:
Lekker waardeloze poll zo.
Het heeft niets te maken met bloot, maar met 100 keer hetzelfde. Een mooie cap (desnoods van Nathalie d'r aarsgat) geeft een beeld van wat er in het huis gebeurt. Tien caps van een trictrac-bord of van Lieske die haar schaamhaar staat te kammen zijn overkill.
Maar dat printscreenclubje maakt er een 'wel of geen bloot' discussie van.![]()
Die discussie steekt inderdaad steeds de kop op als er weer eens wat tieten te zien zijn, omdat de wankers dan over elkaar heenvallen om maar zoveel mogelijk caps te plaatsen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:37 schreef regenworm het volgende:
Heb het nog even nagelezen maar de discussie begon over de vele blote tieten.
[BB SC 927] Vlokken in de jacuzzi
Pinball ik ga niet meer met jouw in discussie.quote:Op maandag 12 december 2005 20:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die discussie steekt inderdaad steeds de kop op als er weer eens wat tieten te zien zijn, omdat de wankers dan over elkaar heenvallen om maar zoveel mogelijk caps te plaatsen.
En als je gaat teruglezen, doe het dan goed, die discussie is al vaker gevoerd. Maar van iemand die na 2 maanden nog steeds geil wordt van een paar middelmatige tienertieten verwacht ik niet dat die verder dan een week terug kan lezen.
Weet je nog? [BB SC 701] Roel heeft een prima gesprek gehad en verder in dat topic: [BB SC 701] Roel heeft een prima gesprek gehad
Dat gaat nog moeilijk worden maar ik verheug me er wel op de persoonlijke uitbrander van Flugeltje.quote:Op maandag 12 december 2005 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
Met nog minder dan 2 uur te gaan lijkt me de uitslag van de poll wel duidelijk nu.
De blootcaps blijven gewoon in het SC geplaatst worden... maar dan wel met mate, zoals Cartwoman aangaf. Dus het liefst niet 5 dezelfde achter elkaar. Dank allemaal voor het meestemmen![]()
Wij zijn nooit in discussie geweest, dus dat is een belofte van niks.quote:Op maandag 12 december 2005 21:24 schreef regenworm het volgende:
Pinball ik ga niet meer met jouw in discussie.
Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:27 schreef regenworm het volgende:
gek één is veel te weinig gooi het forum maar vol met lieske
Echt wel vaker.quote:De reden is dat je me nu voor de tweede keer persoonlijk aanvalt.
Dat zou inderdaad niet nodig moeten zijn, maar bij gebrek aan discussie (zie punt 1) moet ik toch wat?quote:Terwijl dit helemaal niet nodig is.
Ik snap dat beledigen én lezen tegelijkertijd een te grote opgave is, maar zou je in ieder geval kunnen proberen om 1 van de 2 goed te doen?quote:Op maandag 12 december 2005 21:44 schreef frizti het volgende:
Pinball is gewoon een hoerenjong en gunt iemand anders zijn pleziertjes niet.
Ah, gezellig, onze relnicht.quote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef American_Nightmare het volgende:
Laat die Pinball-homo toch.. je bent echt zielig als je gaat klagen over een paar tieten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |