abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33017781
Aan de hand van een discussie in het SC topic over de blote caps van vooral Lieske... hierbij een poll:

Poll: Zijn de blote caps in de SC topics volgens jou storrend?
  • Ja
  • Nee. vooral mee doorgaan
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

De lijnen sluiten op dinsdag 13-12-2005 om 0:00 uur.

[ Bericht 10% gewijzigd door Foreverblue op 12-12-2005 17:03:05 ]
  • Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
      maandag 12 december 2005 @ 16:49:36 #2
    81426 PH52
    maar natuurlijk
    pi_33018098
    Waarom niet een tussen mogelijkheid, bv zoals in de sc gesuggereerd:
    niet hinderlijk, tenzij 5 keer dezelfde cap ?
    _ De mens is de maat van alle dingen _
      maandag 12 december 2005 @ 16:50:10 #3
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_33018118
    Zeer storrend, maar ik kom niet zoveel in de SC topics.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_33018153
    TT aangepast van storrend naar storend. En dit is naar de hand van de lieskedicussie? Leg dat dan ook even uit in de OP, wil je
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 12 december 2005 @ 16:56:41 #5
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_33018327
    Dan wil ik mijn stem wijzigen, ik vind ze totaal niet storend.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_33018351
    Ik heb "Nee... vooral doorgaan" gestemd.

Ik vind het echt te niet belangrijk om ja te gaan stemmen. Ik kan me me er niet aan storen. Wat ik dan wel irritant kan vinden is dat er een SC volgegooid wordt met selectief ge-cap.
    Bv alleen maar Lieske. Bloot of aangekleed... dat maakt niet uit.

Caps in SC zijn naar mijn mening alleen maar leuk en voegen toe. Soms een beetje opletten en kijken naar wat er al zoal een beetje staat zou handig zijn maar ook niet meer dan dat.

Ik mag hopen dat we er niet een TE groot punt van gaan maken... pakweg aan de start van de finish.

En nu een uitleg vragen ... hoe je een cap maakt is zeker slecht getimed? naja ... dan wacht ik wel ff.
    Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
    Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
    pi_33019211
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef Ripley het volgende:
    TT aangepast van storrend naar storend. En dit is naar de hand van de lieskedicussie? Leg dat dan ook even uit in de OP, wil je
    Mijn Nederlands is niet altijd even optimaal...
    Ik heb de OP aangepast, zoals je aangaf.

[ Bericht 2% gewijzigd door Foreverblue op 12-12-2005 17:42:03 ]
    Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
    pi_33019292
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 16:57 schreef Mabelle het volgende:
    Ik heb "Nee... vooral doorgaan" gestemd.

Ik vind het echt te niet belangrijk om ja te gaan stemmen. Ik kan me me er niet aan storen. Wat ik dan wel irritant kan vinden is dat er een SC volgegooid wordt met selectief ge-cap.
    Bv alleen maar Lieske. Bloot of aangekleed... dat maakt niet uit.

Caps in SC zijn naar mijn mening alleen maar leuk en voegen toe. Soms een beetje opletten en kijken naar wat er al zoal een beetje staat zou handig zijn maar ook niet meer dan dat.

Ik mag hopen dat we er niet een TE groot punt van gaan maken... pakweg aan de start van de finish.

En nu een uitleg vragen ... hoe je een cap maakt is zeker slecht getimed? naja ... dan wacht ik wel ff.
    Het gaat dan ook niet over de caps op zich, maar over de overdaad aan (Lieske)-tieten-caps.
    Het is het Gesprek waar het om draait
      maandag 12 december 2005 @ 17:38:53 #9
    81426 PH52
    maar natuurlijk
    pi_33019757
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 17:22 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Mijn Nederlands is niet altijd even optimaal...
    Ik het de OP aangepast, zoals je aangaf.
    pi_33019858
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef PH52 het volgende:

[..]

* zucht *
    pi_33019872
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 17:25 schreef ART het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet over de caps op zich, maar over de overdaad aan (Lieske)-tieten-caps.

En hoezeer ik de cappers ook waardeer ; acht caps achter elkaar van éen paar tieten is niet nodig.
    Dus eerst even kijken voordat je op 'invoeren' drukt, scheelt al een hoop.
    Dat is eigenlijk alles, we hoeven er verder geen halszaak van te maken.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
      maandag 12 december 2005 @ 17:42:54 #12
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_33019873
    Bedankt voor de tip.
    When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
    pi_33019982
    Caps zijn een weergave van wat op dat moment in het huis speelt. Ze horen er dus wel in. (bloot of niet) Maar zoals altijd geldt ook hier: Overdaad schaadt. Waar ik me wel aan gestoord heb is die foto van Nathalie in het "tieten topic" niet omdat ik me stoor aan een kut in beeld maar meer vanwege het feit dat Nathalie dit straks ook zal zien. Iedere vrouw (en de meeste mannen) zal het met me eens zijn dat dit een redelijk genante vertoning van je privé delen is. Het is te makkelijk om dit af te doen met "dan moet je maar niet in dat huis gaan zitten" of "dan moet je maar niet in de richting van de camera gaan liggen vingeren" Het verbaast me eerlijk gezegd dat de (vrouwelijke) mods deze cap hebben laten staan...

[ Bericht 4% gewijzigd door Mike1964 op 12-12-2005 17:48:24 (aanvulling) ]
    Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
    pi_33020082
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 17:42 schreef CartWOman het volgende:

[..]

En hoezeer ik de cappers ook waardeer ; acht caps achter elkaar van éen paar tieten is niet nodig.
    Praktijk je ziet niks gepost je gaat aan de slag de drukt op invoeren en hoppa er staat er al één.
    Je kan het niet voorkomen dat het gebeurt met andere caps gebeurt het namelijk ook.
    En fok is soms zo traag dat je geen zin hebt om te wachten.
    Trouwens ik zie niet vaak dubbele er zit altijd wel een paar seconden tussen.
    pi_33020150
    Foreverblue er wordt druk gestemd zullen we Tanja vragen om de stemmen te tellen.
      maandag 12 december 2005 @ 17:55:19 #16
    65846 Bocaj
    47th President.
    pi_33020284
    Vooral doorgaan met Cappen... Ik wil nu eenmaal alles zien! (Ja, zo ben ik nu eenmaal...)
    pi_33020429
    ik erger me er niet aan maar misschien moet er weer een nieuw draadje komen waarin alle naakt-beelden komen te staan zoals het tieten-draadje dat nu afgesloten is.
    you can't free a fish from water
    pi_33020679
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef regenworm het volgende:
    Foreverblue er wordt druk gestemd zullen we Tanja vragen om de stemmen te tellen.
    Dan weet ik nu al wat Tanja zal zeggen:

Nee, daar heb ik geen zin in
      maandag 12 december 2005 @ 18:09:29 #19
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_33020684
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 17:46 schreef Mike1964 het volgende:
    Caps zijn een weergave van wat op dat moment in het huis speelt. Ze horen er dus wel in. (bloot of niet) Maar zoals altijd geldt ook hier: Overdaad schaadt. Waar ik me wel aan gestoord heb is die foto van Nathalie in het "tieten topic" niet omdat ik me stoor aan een kut in beeld maar meer vanwege het feit dat Nathalie dit straks ook zal zien. Iedere vrouw (en de meeste mannen) zal het met me eens zijn dat dit een redelijk genante vertoning van je privé delen is. Het is te makkelijk om dit af te doen met "dan moet je maar niet in dat huis gaan zitten" of "dan moet je maar niet in de richting van de camera gaan liggen vingeren" Het verbaast me eerlijk gezegd dat de (vrouwelijke) mods deze cap hebben laten staan...
    Precies om de reden die jij in het begin al aangeeft. Omdat het een weergave is. (en we snappen ook nog dat het wel een enorme troffee is om juist díe cap te hebben gemaakt )

Maar ook hier schaad overdaad, ik hoef 'm niet steeds voorbij te zien komen in de topics. Heb zelf zo'n ding en weet wel hoe het eruit ziet....
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      maandag 12 december 2005 @ 18:11:32 #20
    81426 PH52
    maar natuurlijk
    pi_33020735
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 18:09 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Precies om de reden die jij in het begin al aangeeft. Omdat het een weergave is. (en we snappen ook nog dat het wel een enorme troffee is om juist díe cap te hebben gemaakt )

Maar ook hier schaad overdaad, ik hoef 'm niet steeds voorbij te zien komen in de topics. Heb zelf zo'n ding en weet wel hoe het eruit ziet....
    pi_33022627
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 17:42 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Hoe meer blote nekken hoe beter, het liefst stijf ook nog
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 12 december 2005 @ 19:24:42 #22
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_33023189
    Lekker waardeloze poll zo.

Het heeft niets te maken met bloot, maar met 100 keer hetzelfde. Een mooie cap (desnoods van Nathalie d'r aarsgat) geeft een beeld van wat er in het huis gebeurt. Tien caps van een trictrac-bord of van Lieske die haar schaamhaar staat te kammen zijn overkill.

Maar dat printscreenclubje maakt er een 'wel of geen bloot' discussie van.
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
    pi_33025624
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 19:24 schreef Pinball het volgende:
    Lekker waardeloze poll zo.

Het heeft niets te maken met bloot, maar met 100 keer hetzelfde. Een mooie cap (desnoods van Nathalie d'r aarsgat) geeft een beeld van wat er in het huis gebeurt. Tien caps van een trictrac-bord of van Lieske die haar schaamhaar staat te kammen zijn overkill.

Maar dat printscreenclubje maakt er een 'wel of geen bloot' discussie van.
    Heb het nog even nagelezen maar de discussie begon over de vele blote tieten.
    [BB SC 927] Vlokken in de jacuzzi
      maandag 12 december 2005 @ 20:44:11 #24
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_33025902
    Ik mis de optie: "Nee.... er staat alleen te veel stompzinnige Slowchat tussen"
      maandag 12 december 2005 @ 20:58:11 #25
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_33026254
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 20:37 schreef regenworm het volgende:

Heb het nog even nagelezen maar de discussie begon over de vele blote tieten.
    [BB SC 927] Vlokken in de jacuzzi
    Die discussie steekt inderdaad steeds de kop op als er weer eens wat tieten te zien zijn, omdat de wankers dan over elkaar heenvallen om maar zoveel mogelijk caps te plaatsen.

En als je gaat teruglezen, doe het dan goed, die discussie is al vaker gevoerd. Maar van iemand die na 2 maanden nog steeds geil wordt van een paar middelmatige tienertieten verwacht ik niet dat die verder dan een week terug kan lezen.

Weet je nog? [BB SC 701] Roel heeft een prima gesprek gehad en verder in dat topic: [BB SC 701] Roel heeft een prima gesprek gehad
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
    pi_33027017
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 20:58 schreef Pinball het volgende:

[..]

Die discussie steekt inderdaad steeds de kop op als er weer eens wat tieten te zien zijn, omdat de wankers dan over elkaar heenvallen om maar zoveel mogelijk caps te plaatsen.

En als je gaat teruglezen, doe het dan goed, die discussie is al vaker gevoerd. Maar van iemand die na 2 maanden nog steeds geil wordt van een paar middelmatige tienertieten verwacht ik niet dat die verder dan een week terug kan lezen.

Weet je nog? [BB SC 701] Roel heeft een prima gesprek gehad en verder in dat topic: [BB SC 701] Roel heeft een prima gesprek gehad
    Pinball ik ga niet meer met jouw in discussie.
    De reden is dat je me nu voor de tweede keer persoonlijk aanvalt.
    Terwijl dit helemaal niet nodig is.
      maandag 12 december 2005 @ 21:44:14 #27
    132160 frizti
    De fruitigste spemmerd.
    pi_33027786
    Pinball is gewoon een hoerenjong en gunt iemand anders zijn pleziertjes niet.
    Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
    Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
    Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
      † In Memoriam † maandag 12 december 2005 @ 21:55:43 #28
    128220 Peter6000
    pi_33028209
    Ik heb nog nooit zo kort over een poll-antwoord hoeven na te denken

Niet storend dus.

Een overvloed aan dubbele "gewone" caps in de SC vind ik wel storend.
    Ik cap daar zelf alleen maar als ik merk dat (vrijwel) niemand anders het doet.
    pi_33028744
    Met nog minder dan 2 uur te gaan lijkt me de uitslag van de poll wel duidelijk nu.

De blootcaps blijven gewoon in het SC geplaatst worden... maar dan wel met mate, zoals Cartwoman aangaf. Dus het liefst niet 5 dezelfde achter elkaar. Dank allemaal voor het meestemmen
    pi_33029080
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
    Met nog minder dan 2 uur te gaan lijkt me de uitslag van de poll wel duidelijk nu.

De blootcaps blijven gewoon in het SC geplaatst worden... maar dan wel met mate, zoals Cartwoman aangaf. Dus het liefst niet 5 dezelfde achter elkaar. Dank allemaal voor het meestemmen
    Dat gaat nog moeilijk worden maar ik verheug me er wel op de persoonlijke uitbrander van Flugeltje.
      maandag 12 december 2005 @ 22:36:41 #31
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_33029661
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 21:24 schreef regenworm het volgende:

Pinball ik ga niet meer met jouw in discussie.
    Wij zijn nooit in discussie geweest, dus dat is een belofte van niks.
    Behalve misschien als je dit een gesprek noemt:
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 12:27 schreef regenworm het volgende:

gek één is veel te weinig gooi het forum maar vol met lieske
    Ik in ieder geval niet.
    quote:
    De reden is dat je me nu voor de tweede keer persoonlijk aanvalt.
    Echt wel vaker.
    Als jij de caps ook zo telt snap ik waar dit probleem vandaan komt.
    quote:
    Terwijl dit helemaal niet nodig is.
    Dat zou inderdaad niet nodig moeten zijn, maar bij gebrek aan discussie (zie punt 1) moet ik toch wat?
    pi_33029864
    Laat die Pinball-homo toch.. je bent echt zielig als je gaat klagen over een paar tieten.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      maandag 12 december 2005 @ 22:52:10 #33
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_33030206
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 21:44 schreef frizti het volgende:
    Pinball is gewoon een hoerenjong en gunt iemand anders zijn pleziertjes niet.
    Ik snap dat beledigen én lezen tegelijkertijd een te grote opgave is, maar zou je in ieder geval kunnen proberen om 1 van de 2 goed te doen?
    Dan had je misschien kunnen lezen dat er voor jouw pleziertjes een apart tietentopic is, dan hoef je met je vrije hand niet zoveel door die slowchat te scrollen.
    En dat het mij dus niet gaat om die blote vrouwen die jij enkel op je pc ziet, maar om, en goed opletten nu, langzaam lezen! de hoe-veel-heid plaa-tjes. Snap je?

Daarnaast heb jij ook ooit beloofd om voortaan braaf je mond tegen mij te houden:

frizti in [BB SC] 794 - Met bloed, zweet en Joost
    Met een randebiel als jij ga ik niet eens in dicussie. Ga jij maar met je vriendjes naar de darkroom ofzo.

Als die belofte van regenworm net zo loos blijkt als de jouwe zijn we gewoon weer terug bij af.
      maandag 12 december 2005 @ 23:01:09 #34
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_33030480
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef American_Nightmare het volgende:
    Laat die Pinball-homo toch.. je bent echt zielig als je gaat klagen over een paar tieten.
    Ah, gezellig, onze relnicht.
    Is dit dan eindelijk je gevatte antwoord op ons laatse intieme samenzijn?

Wel erg voorspelbaar, blijkt maar weer.
    pi_33030615
    Ja, ho maar weer.
    Het is wel duidelijk nu, slotje.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')